abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148572359

De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Computer Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console, te New York.De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

Sony doet afstand van de Cell-architectuur, in plaats daarvan hebben ze gekozen voor de x86-architectuur.Dit is een breed platform dat regelmatig wordt gebruikt in moderne pc's. De reden voor deze keuze is omdat het voor ontwikkelaars op deze manier veel makkelijker wordt om spellen te maken. Hierdoor kan een grotere groep van ontwikkelaars de stap nemen om PS4-spellen te gaan ontwikkelen, zowel kleine als grote bedrijven. Deze veranderingen zijn tot stand gekomen door de lessen die Sony heeft geleerd tijdens de ontwikkeling, productie en lancering van de PS3. Andere noemenswaardige hardware zijn een snellere blu-rayspeler en 8 GB GDDR5-geheugen.

Online gamen met de PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation Portable is gratis. Wel kan de gebruiker kiezen voor een betalende lidmaatschap genaamd PlayStation Plus. Hij krijgt hierdoor korting op bepaalde spellen, kan bepaalde spellen voor de aankoop een uur gratis uitproberen en heeft toegang tot de Instant Game Collection, waarbij de gebruiker elke maand een aantal spellen gratis kan downloaden voor zowel de PS3, PS4 en PS Vita. PlayStation Plus kan momenteel per maand, per 3 maanden of per jaar worden aangeschaft.

Alleen op de PlayStation 4 die op 29 november 2013 in Europa is verschenen, moet de gebruiker het betalende PlayStation Plus abonnement hebben om gebruik te kunnen maken van PlayStation Network.

PlayStation Plus Instant Game Collection (IGC)
De Instant Game Collection is een bibliotheek met PS4™-, PS3™- en PS Vita-games die je voor de duur van je PlayStation®Plus-lidmaatschap zonder bijkomende kosten kunt downloaden en spelen*. Elke maand wordt er een selectie van games toegevoegd aan de IGC - sommige zijn slechts één maand beschikbaar, terwijl andere langer deel uitmaken van de IGC.
Hierboven afgebeeld zijn de huidige Playstation 4 - PS Plus IGC games van de maand

2m7yn88.gif admiraal_anaal - Tahie81
altron33.gif Altron - Djehoetie
Untitled-1.png Baghdaddy - alionfiree
rsz_cooper.jpg Banaanensuiker - Smeervlees
Bartsimp.jpg Bartcoah - Bartcoah
F0ko9.png Catch_me - RainmakerNL
mgs.png Chrizs - Chrizs
FOK_king.jpg Cikx - Foetelaer
lulz.jpg Colordeaf - Zalathas
Avatar.jpg DesmoD- FreddyDKrueger
HOLY.gif defokkingfoker - mpad-killer
ME.jpg Disker91 - Disker
111.png Donderjagers - DonderjagerNL
Keen.gif donald_dick - BuikschuiverNL
noiconn.png Elshaarawy92 - SR-61-
Martsmeets2.jpg Evertjan - Ysatia
Untitled-1.jpg Fokker101 - ThijmenSkillaz
1234.gif Friday12 - Mitchelderue
Knicks.jpg Gauner - LWYRUP89
toilet.jpg HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
fok_ava2.jpg Ipho - Ipho90
spam.jpg janrad - crashtestnl85
Jiang153 - Megamarco2
1908.png Jimbo - Pyrrolidone / Iroquois-kiwi
Baker_User.jpg Keltie - Dutchkeltie
12a.jpg kurk_droog - minidof
6r7xbc.jpg Lastpost - Lastpost_NL
66660.png LeaderRoel - RoelDriesvink
FokUI.jpg Maraca - Donestea
ietsjiegoo.png Mauskoekwaus - Mauzizz
IQouIOy.png MeneerLogica - MeneerLogica
zedong.jpg Miauw_Zedong - Cali030
blutkind.png Mystikvm - Mystikvm
bambambam.gif n8n - n8n-up
7ataxfK.jpg Noppie2000 - Noppie2000
mario.jpg Notorious_Roy - notoriousroy
2urtv6c.gif OverRated - Faithless__NL
z.jpg PSYCHEV - Lykebz
fok2.jpg rene90 - rene2870
corvo.jpg replay11nl - replay11nl
Fok2.gif Richie2000 - chanrich99
Choufferie%2060.jpg Rob_La_Chouffe - Robbus15
movingavatars.gif Rossdale - RossdaleNL
cr7.jpg Roypsv - roydewit
kak2.jpeg RRuben - TjRuben
eye-human-60x60.jpg SanAnt - ghpeet
bunnyrunni_448.gif Santello - Ashtasticz
oie_31.gif Shadeauw - Cpt-Roadrage
lara.jpg Sharana_LV - Sharanaaa
Tribalava60.gif Solique - SoliqueNL
media_l_1129293.jpg sonnyspek - sonnyspek
fry3.gif speknek - spekkehNL
Calcifer.jpg StefanW - Swalthie
Erik.jpg Stinkdeken - Stinkdeken
liv.gif Studiotje - Baszert
bril-zon.jpg SunshineBoy - Killmossel
paku.png SuperFruitig - SuperFruitig
psv.ht1.jpg Tallie1982 - Tristan84PSV
td.gif TARDIS. - VinedX
pg24.jpg ThePlaneteer - HennyGingerale
homer2.png Tuckgamer - Tuckgamer
fok%20icon.gif Verkeersbord - Malle-Henkie
fc,60x60,black.jpg Vlaggenroof - Aleeexx93
2.jpg Voetbalmanager2 - ItsThatDutchGuy
Boba%201,1.jpg VulpX - VulpX
loader.gif Leonos - LeonosNL

Als er nog iemand ontbreekt, of je vind zelf dat je in de OP gezet moet worden;
Doe je UI even linken, je username, en je PSID. Dan zet ik je erbij ^O^

SPOILER: 2015 game releases
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_148572401
pi_148572413
SEPO

ontopic: Nooit gedacht dat ik infamous leuk zou vinden (first light), ik ga maar eens second son halen dan.

En die stem van dat meisje, dat is van zon chick uit gtst erg irritant :(
  zondag 11 januari 2015 @ 17:14:45 #4
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_148572677
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Cikx het volgende:

[..]

Het is een indiegame voor 3 euro, het is geen ultra high definition 4K mega quality resolutie.
Daar doelde ik niet op, leek gewoon dus op een spel dat niet serieus genomen kan worden maar blijkbaar dus wel.
pi_148572884
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:14 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Daar doelde ik niet op, leek gewoon dus op een spel dat niet serieus genomen kan worden maar blijkbaar dus wel.
Het is door veel reviewers de hemel in geprezen. Je moet steeds gasten op een verdieping met een aantal kamers vermoorden met hele snelle gameplay. Het is wat trial en error-achtig, het is opzich vrij simpel maar de visuele stijl en de muziek geeft het een toffe vibe.
  zondag 11 januari 2015 @ 17:26:57 #6
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_148573157
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:19 schreef Cikx het volgende:

[..]

Het is door veel reviewers de hemel in geprezen. Je moet steeds gasten op een verdieping met een aantal kamers vermoorden met hele snelle gameplay. Het is wat trial en error-achtig, het is opzich vrij simpel maar de visuele stijl en de muziek geeft het een toffe vibe.
Als jullie het allemaal liken zal ik 't vast ook, thnx.
pi_148573318
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:26 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Nouja ik vind de sfeer wel tof, maar de gameplay iets te repetitief. Wel leuk voor eventjes tussendoor, zeker voor 3 euro.
  zondag 11 januari 2015 @ 17:42:21 #8
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_148573805
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:19 schreef Cikx het volgende:

[..]

Simpel :o Ik krijg de eerste drie gastjes na de tutorial niet eens dood :X
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 11 januari 2015 @ 17:44:35 #9
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_148573902
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:42 schreef [url=http://forum.fok.nl
/user/profile/87936]Rossdale[/url] het volgende:

[..]

Dat is mij nog gelukt :D Maar zo gek veel verder ben ik niet gekomen
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_148573946
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik bedoel het spelconcept, je moet steeds hetzelfde doen. :P Maar het is inderdaad vrij lastig, omdat het zo snel is en de tegenstanders ook zo snel reageren. Veel trial en error wat dat betreft.
pi_148574249
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:45 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik bedoel het spelconcept, je moet steeds hetzelfde doen. :P Maar het is inderdaad vrij lastig, omdat het zo snel is en de tegenstanders ook zo snel reageren. Veel trial en error wat dat betreft.
Ja het is echt belangrijk om een goede route uit te zoeken. Zoveel mogelijk kamers met handwapens doen en dan eventueel de laatste/moeilijkste kamer met een assault rifle doen.
pi_148574326
Klopt t dat vita activity niet getoond wordt op de ps4?

Ik speelde de laatste paar keer op de vita en psn op ps4 laat zien dat ik drive club speelde en die game heb ik al twee maanden niet meer.
pi_148574827
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:26 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Het is een lekker spel. Als je van techno houdt is het helemaal mooi meegenomen. Zitten een aantal nummers mij die me veel aan Paul Kalkbrenner lieten denken.

Verder ga ik ongelofelijk veel dood, maar omdat je direct opnieuw begint maakt dat niets uit. Het kost vaak even om de levels te leren kennen, waardoor je op een gegeven moment de eerste aantal vijanden snel achter elkaar dood kan maken.

Gewoon lekker wegspelen, voor die 3 euro. Een pilsje in de kroeg is 2,50 en daar heb ik 10 min plezier van. Tenzij ze Amstel ofzo verkopen, dan kan ik er nog niet eens van genieten :D. Maar dit heb ik vandaag al iets van 2/3 uur gespeeld en daar zal in de toekomst nog wel wat bijkomen. Qua prijs/kwaliteit zit het dus ook helemaal goed.
pi_148576347
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:07 schreef mtchel112 het volgende:
SEPO

ontopic: Nooit gedacht dat ik infamous leuk zou vinden (first light), ik ga maar eens second son halen dan.

En die stem van dat meisje, dat is van zon chick uit gtst erg irritant :(
Heb je je playstation op Nederlands staan?
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_148576467
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:45 schreef Koopsie het volgende:

[..]

Heb je je playstation op Nederlands staan?
Ik wel :') meteen aangepast _O-
  zondag 11 januari 2015 @ 18:49:28 #16
230788 n8n
Pragmatisch
pi_148576508
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 11 januari 2015 @ 18:50:03 #17
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_148576528
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:47 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Vind je shooter wel leuk dan? En vond je de setting van Fallout 3 ook leuk?
Niet specifiek. Games draaien bij mij om storyline, setting, atmosfeer en NIET repetitief :') Laat dat laatste nou vaak het probleem zijn...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_148576556
Far Cry 4 _O_

Wat een topspel _O_

En Peggle blijft ook leuk om te doen met Bjorn de keihard rockende Unicorn! *O*
  zondag 11 januari 2015 @ 18:53:19 #19
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_148576661
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:53 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ja het is echt belangrijk om een goede route uit te zoeken. Zoveel mogelijk kamers met handwapens doen en dan eventueel de laatste/moeilijkste kamer met een assault rifle doen.
De hele game draait ook om gewoon zo tof en snel mogelijk door die kamers te rausen. Het is een beetje de agressieve versie van Super Meat Boy, maar ik vind dat de waardering die je krijgt bij het halen van een level erg hoog is.

Ik ben de laatste tijd ook boeken aan het lezen over game development. Het moeilijkste is zorgen dat het niveau van je spel mee gaat met het niveau van de speler. Omdat ik al meer dan 20 jaar (te)veel game, zijn veel games voor mij te makkelijk. Een game als Hotline Miami, maar ook Super Meat Boy of Binding of Isaac zijn dat niet en ik kan eerlijk zeggen dat dat de games zijn waar ik het meest uit heb gehaald. Leuk hoor, Infamous of TLOU, maar super fricking easy en als het dan eens niet easy is, is het vaak irritant moeilijk, ergo nul waardering voor je inzet.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_148576992
Lol speelde net infamous, wordt ik in het spel gebeld, je controller gaat dan geluid maken. Ik dacht wtf is dit dan, wist niet dat die ps4 controller dat kon :)

Awesome :D
  zondag 11 januari 2015 @ 19:06:34 #21
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_148577133
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:50 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Niet specifiek. Games draaien bij mij om storyline, setting, atmosfeer en NIET repetitief :') Laat dat laatste nou vaak het probleem zijn...
Als het verhaal, de setting, de sfeer en de beleving belangrijk voor je zijn, zou ik zeker Metro Redux halen. De Redux bundel bevat de beide Metro games.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 11 januari 2015 @ 19:14:09 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148577368
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef bombmannl het volgende:
Lol speelde net infamous, wordt ik in het spel gebeld, je controller gaat dan geluid maken. Ik dacht wtf is dit dan, wist niet dat die ps4 controller dat kon :)

Ja, ben erg blij dat Sony dat gekopieerd heeft van de Wii :Y Gave feature!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 11 januari 2015 @ 20:10:05 #23
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_148579673
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:53 schreef maniack28 het volgende:

[..]

De hele game draait ook om gewoon zo tof en snel mogelijk door die kamers te rausen. Het is een beetje de agressieve versie van Super Meat Boy, maar ik vind dat de waardering die je krijgt bij het halen van een level erg hoog is.

Ik ben de laatste tijd ook boeken aan het lezen over game development. Het moeilijkste is zorgen dat het niveau van je spel mee gaat met het niveau van de speler. Omdat ik al meer dan 20 jaar (te)veel game, zijn veel games voor mij te makkelijk. Een game als Hotline Miami, maar ook Super Meat Boy of Binding of Isaac zijn dat niet en ik kan eerlijk zeggen dat dat de games zijn waar ik het meest uit heb gehaald. Leuk hoor, Infamous of TLOU, maar super fricking easy en als het dan eens niet easy is, is het vaak irritant moeilijk, ergo nul waardering voor je inzet.
Vond jij de god of war series of dark souls ook easy?
  zondag 11 januari 2015 @ 20:24:25 #24
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_148580396
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Vond jij de god of war series of dark souls ook easy?
God of War heb ik gespeeld, had ik niet zoveel mee, vond het niet makkelijk, maar zeker niet de lastigste game ooit. Dark Souls nooit gespeeld, maar ik heb ook helemaal niks met de graphics style...

Ik ben vooral een reactiegamer, snel handelen, juiste beslissing nemen. Ik ben niet iemand die uren wil nadenken over welke gear, welke manier. Ik ben als gamer geen tacticus, ik ben intuïtief. Dat verklaart vermoedelijk ook mijn afkeer van RPG's, teveel nadenken, te weinig intuïtie.
pi_148581277
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:53 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Spelunky?
  zondag 11 januari 2015 @ 20:44:08 #26
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_148581486
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Spelunky?
Goed voorbeeld van een game die ik veel speel ja ;) Ik hoop dat Dying Light een beetje moeilijk is, ga hem nog wel pre-orderen. Waar hebben jullie dat gedaan?
  zondag 11 januari 2015 @ 20:45:55 #27
230788 n8n
Pragmatisch
pi_148581579
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef bombmannl het volgende:

is ook bij tlou als je de zaklamp aanzet. Gevolgd was dat ik tot ergenis van m'n vriendin 50 keer dat ding aan en uit zette :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_148581792
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:45 schreef n8n het volgende:

[..]

is ook bij tlou als je de zaklamp aanzet. Gevolgd was dat ik tot ergenis van m'n vriendin 50 keer dat ding aan en uit zette :')
_O- altijd leuk om mee te kloten ja :Y
pi_148590954
Jesus die Metro 2033 is wel erg kort. Vanmiddag met de game begonnen en net uitgespeeld. Speelde wel op Normal, maar dat het al zo snel klaar was. Eigenlijk ook wel lekker zulke games voor tussendoor. Games als bijvoorbeeld Dragon Age vergen echt dagen en dagen, maar als tussendoortje zijn dit soort games wel lekker :)

Binnenkort maar eens beginnen met Metro Last Light :)
  zondag 11 januari 2015 @ 23:27:03 #30
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148591287
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus die Metro 2033 is wel erg kort. Vanmiddag met de game begonnen en net uitgespeeld. Speelde wel op Normal, maar dat het al zo snel klaar was. Eigenlijk ook wel lekker zulke games voor tussendoor. Games als bijvoorbeeld Dragon Age vergen echt dagen en dagen, maar als tussendoortje zijn dit soort games wel lekker :)

Binnenkort maar eens beginnen met Metro Last Light :)
Is het eng?
Irene is bae <3
pi_148591366
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:27 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Is het eng?
Hoe oud ben jij? Omdat jij wel vaker vraagt of iets eng is :+

Tja het kan eng zijn als je echt in het pikkedonker deze game speelt en gauw schrikt van dingen. Ik vond het niet eng ofzo. Het is gewoon een spannende sfeer op sommige stukken, maar merendeels is het meer schieten en rennen.
  zondag 11 januari 2015 @ 23:30:49 #32
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148591446
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? Omdat jij wel vaker vraagt of iets eng is :+

Tja het kan eng zijn als je echt in het pikkedonker deze game speelt en gauw schrikt van dingen. Ik vond het niet eng ofzo. Het is gewoon een spannende sfeer op sommige stukken, maar merendeels is het meer schieten en rennen.
:|W

Ben gewoon niet van horrorgames ja. Gewoon nachtmerries aan Silent Hill overgehouden :')
Irene is bae <3
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 23:33:34 #33
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148591538
zo, plat voor 1st light is ook weer binnen.

Jammer dat ik mn tijd voor DA:I niet neem en daarvoor al die andere meuk games eerst uitspeel :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_148591621
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef Jimbo het volgende:
zo, plat voor 1st light is ook weer binnen.

Jammer dat ik mn tijd voor DA:I niet neem en daarvoor al die andere meuk games eerst uitspeel :')
Ik heb juist ook even een break genomen van DA:I. Ik werd het een beetje beu om eerlijk te zijn, maar krijg dat al vrij snel als ik een game teveel speel. Daarom dat ik vandaag Metro 2033 gespeeld heb. Even wat anders :)
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 23:37:41 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148591697
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik heb juist ook even een break genomen van DA:I. Ik werd het een beetje beu om eerlijk te zijn, maar krijg dat al vrij snel als ik een game teveel speel. Daarom dat ik vandaag Metro 2033 gespeeld heb. Even wat anders :)
ik heb het (voor mij) nog veel te weinig gespeeld, maar ik vind dat voor da:i je echt even moet gaan zitten. niet zn spel wat ik ff 1-2 uurtjes speel in de avond voor ik weer mn nest in moet wil ik niet verrot zijn de volgende ochtend.

Dan zou je zeggen: In het weekend is daar tijd voor... maarja dat is er dus nooit :') en ondanks dat ik elke x voorneem da:i te gaan spelen, komt er altijd wat tussen en doe ik iets anders opstarten, waarbij ik geen moeite heb om hem uit te zetten :')
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_148592418
Nog iemand interesse in DAI? :D

[ Bericht 64% gewijzigd door KingLysandus op 12-01-2015 00:17:59 ]
----
pi_148596546
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:59 schreef KingLysandus het volgende:
Hoeveel :) ?
  maandag 12 januari 2015 @ 09:00:07 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_148596565
quote:
Ik heb Far Cry 4 wel te ruil?
pi_148596591
quote:
99s.gif Op maandag 12 januari 2015 08:58 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Hoeveel :) ?
40 incl. :D
----
pi_148596627
Styx Master of Shadows is best een tof spel zeg, had me laten verleiden door positieve impessies en geen spijt van de aankoop. (is in de aanbieding nu)

Doet me aan Tenchu denken. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148596659
quote:
Hoeveel?oeps zie het al.
pi_148596737
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik heb het (voor mij) nog veel te weinig gespeeld, maar ik vind dat voor da:i je echt even moet gaan zitten. niet zn spel wat ik ff 1-2 uurtjes speel in de avond voor ik weer mn nest in moet wil ik niet verrot zijn de volgende ochtend.
dat heb ik ook, alleen is dat voor mij de reden om er gelijk nooit meer aan te beginnen :') halfuur gespeeld _O_ SoM ook maar een uurtje ofzo :') moet er echt gewoon eens voor gaan zitten _O-
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 12 januari 2015 @ 09:27:19 #43
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148596914
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:15 schreef janrad het volgende:
Farcry4 uitgespeeld, en nu op 73% uit mijn PS4 en gaat er weer in als er voldoende DLC is. Wat een bazen game is dit >:)
Ik zit op een uurtje of 50 momenteel en gister uitgespeeld. Had ook even een community-map gespeeld, dat is ook best tof :D. Moet nog wel een aantal side-missions en wat andere dingen, die pak ik zeker nog op.

Geweldige game is het _O_. Heb jij al de deathmatch variant online gespeeld?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 09:27:49 #44
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148596922
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:15 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

dat heb ik ook, alleen is dat voor mij de reden om er gelijk nooit meer aan te beginnen :') halfuur gespeeld _O_ SoM ook maar een uurtje ofzo :') moet er echt gewoon eens voor gaan zitten _O-
als je je tijd er in steekt is het 't zo waard :')

Maar das ook zo kut, ik heb t idee dat ik amper met de storymode nog begonnen ben :') en heb dr al 60uur in zitten :')
pi_148596943
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:27 schreef Jimbo het volgende:

[..]

als je je tijd er in steekt is het 't zo waard :')

Maar das ook zo kut, ik heb t idee dat ik amper met de storymode nog begonnen ben :') en heb dr al 60uur in zitten :')
ziek, dat is dan ook wel weer een uiterste :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 09:30:39 #46
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148596967
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:29 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

ziek, dat is dan ook wel weer een uiterste :P
net als gta V is dit gewoon zn game die ik wil platten .. al heeft gta veel online meuk :r
pi_148597269
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

.. al heeft gta veel online meuk :r
Enige deel van GTAV dat de moeite waard is imo.
pi_148597345
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Juist niet, online vind ik echt geen flikker aan terwijl de singleplayer ook de 2e keer erg leuk is om te doen.

Maar ja, meningen. :P
  maandag 12 januari 2015 @ 09:54:44 #49
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_148597350
quote:
5s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:27 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik zit op een uurtje of 50 momenteel en gister uitgespeeld. Had ook even een community-map gespeeld, dat is ook best tof :D. Moet nog wel een aantal side-missions en wat andere dingen, die pak ik zeker nog op.

Geweldige game is het _O_. Heb jij al de deathmatch variant online gespeeld?
Nee niet eigenlijk, is dat wat ?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 09:57:05 #50
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148597384
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

online heeft het een beetje verziekt voor me door alle problemen in het begin.

had op de ps3 de storymode uit, en moet nu op de ps4 ook nog een flinke hap doen, maar ik zie me niet het zelfde doen als op de ps3, waar ik alles gold haalde...
pi_148597477
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Juist niet, online vind ik echt geen flikker aan terwijl de singleplayer ook de 2e keer erg leuk is om te doen.

Maar ja, meningen. :P
Hoeveel missies heb je al met een vaste crew gedaan online? Dan komt het allemaal pas echt goed tot z'n recht namelijk... er zijn een heleboel toffe missies maar die unlock je pas op hogere levels of je moet mee kunnen liften op iemand met een hoger level. Races/deadmatches etc. zijn ook supertof met een grote groep mensen en dan komen de heists er nog aan natuurlijk ^O^ De singleplayer is leuk maar alles voelt zo leeg en eenzaam aan tov multiplayer....

In je eentje online is wel een stuk minder inderdaad, te meer omdat het hele online gebeuren erg verwarrend kan zijn. Ervaren mensen die je op weg kunnen helpen zijn dan vrij essentieel.
pi_148597521
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Hoeveel missies heb je al met een vaste crew gedaan online? Dan komt het allemaal pas echt goed tot z'n recht namelijk... er zijn een heleboel toffe missies maar die unlock je pas op hogere levels of je moet mee kunnen liften op iemand met een hoger level. Races/deadmatches etc. zijn ook supertof met een grote groep mensen en dan komen de heists er nog aan natuurlijk ^O^ De singleplayer is leuk maar alles voelt zo leeg en eenzaam aan tov multiplayer....

In je eentje online is wel een stuk minder inderdaad, te meer omdat het hele online gebeuren erg verwarrend kan zijn. Ervaren mensen die je op weg kunnen helpen zijn dan vrij essentieel.
0, ik heb geen vrienden die GTA spelen. :+
Maar het trekt me ook gewoon niet, online GTA.
pi_148597551
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

online heeft het een beetje verziekt voor me door alle problemen in het begin.

Ja dat had ik ook hoor. Ik had 'm op de ps3 zelfs al verkocht voordat het hele online gebeuren uberhaupt werkte :') Nu heb ik me aangesloten bij een vaste crew en heb er inmiddels bijna 170 uur op zitten. Als coop multiplayer je ding is, en toffe mensen hebt om mee te spelen is de GTA wereld echt de ultieme sandbox/speeltuin ^O^
pi_148597581
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is net als de SP maar dan coop multiplayer.... mocht je het ooit willen proberen dan kan je me altijd toevoegen @ PSN. Ik denk dat je het tofste deel van GTA mist namelijk!
  maandag 12 januari 2015 @ 10:11:23 #55
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_148597603
Weet iemand hoe het werkt met GTA5 van ps3 naar ps4?
Heb ps3 versie verkocht en wil misschien voor ps4 kopen maar kan ik dan met gta online gewoon mijn account gebruiken en mijn appartement en auto's enzo weer bereiken?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_148597651
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
Weet iemand hoe het werkt met GTA5 van ps3 naar ps4?
Heb ps3 versie verkocht en wil misschien voor ps4 kopen maar kan ik dan met gta online gewoon mijn account gebruiken en mijn appartement en auto's enzo weer bereiken?
Ja je kan je character en alles wat daarbij hoort gewoon overzetten naar de ps4 via Rockstar social club.
  maandag 12 januari 2015 @ 10:15:20 #57
64831 2NutZ
pi_148597663
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ja je kan je character en alles wat daarbij hoort gewoon overzetten naar de ps4 via Rockstar social club.
Aight ^O^ thanks.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_148597715
pi_148598159
Begonnen met Yakuza Ishin. Met iPad met English guide en Japanse vrouw bij de hand. Heerlijk tot nu toe. Voelt veel epischer aan dan Yakuza, wat toch meer een crime-drama is met een redelijke beperkte setting in één wijk in Tokyo. Yakuza Ishin heeft niks met misdaad te maken maar speelt zich eind 1800 af tijdens de overgangsperiode tussen de Edo en Muiji-periode. Je speelt een historisch personage die in het echt is vermoord, maar in het spel undercover gaat. Gameplay is ook verfijnd, met een heerlijk RPG systeem. 4 verschillende vechtsystemen die je apart kunt levellen met een sphere grid. Zo zonde dat ze deze niet vertaald hebben. Als Ubisoft ooit voor een Assassin’s Creed met een Japanse setting gaan, hoop ik dat ze goed naar deze game kijken.
  maandag 12 januari 2015 @ 10:56:06 #60
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_148598500
Die AI van traffic in GTA online races zijn wel echt :') :')

Rij je gewoon normaal op de goeie weghelft en dan gaan zo'n tegenligger je in een keer frontaal rammen... En dan sta je weer laatste ;)
leef de leven
pi_148598714
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nou ik speel alleen maar GTA online.Vind het geweldig
pi_148598718
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:56 schreef RRuben het volgende:
Die AI van traffic in GTA online races zijn wel echt :') :')

Rij je gewoon normaal op de goeie weghelft en dan gaan zo'n tegenligger je in een keer frontaal rammen... En dan sta je weer laatste ;)
Ik heb er over het algemeen gelukkig geen last van maar ze kunnen we echt irritant zijn :') Toch laat ik liever het verkeer aan staan... zorgt voor veel hilarische situaties en gevloek vaak _O-
  maandag 12 januari 2015 @ 11:24:07 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148599339
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:40 schreef Aurelius het volgende:
Begonnen met Yakuza Ishin. Met iPad met English guide en Japanse vrouw bij de hand. Heerlijk tot nu toe. Voelt veel epischer aan dan Yakuza, wat toch meer een crime-drama is met een redelijke beperkte setting in één wijk in Tokyo. Yakuza Ishin heeft niks met misdaad te maken maar speelt zich eind 1800 af tijdens de overgangsperiode tussen de Edo en Muiji-periode. Je speelt een historisch personage die in het echt is vermoord, maar in het spel undercover gaat. Gameplay is ook verfijnd, met een heerlijk RPG systeem. 4 verschillende vechtsystemen die je apart kunt levellen met een sphere grid. Zo zonde dat ze deze niet vertaald hebben. Als Ubisoft ooit voor een Assassin’s Creed met een Japanse setting gaan, hoop ik dat ze goed naar deze game kijken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 12 januari 2015 @ 11:40:43 #64
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_148599848
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik heb er over het algemeen gelukkig geen last van maar ze kunnen we echt irritant zijn :') Toch laat ik liever het verkeer aan staan... zorgt voor veel hilarische situaties en gevloek vaak _O-
dat wel haha, maar ik had laatst een race met bijna 30 mensen en traffic on :D echt dikke chaos
leef de leven
  maandag 12 januari 2015 @ 11:52:56 #65
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148600183
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:54 schreef janrad het volgende:

[..]

Nee niet eigenlijk, is dat wat ?
Nee, ik ook niet... Lijkt me niet heel erg bijzonder maar was benieuwd of iemand het misschien al eens gedaan had.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_148600228
quote:
baas _O_ Yakuza _O_
  maandag 12 januari 2015 @ 12:41:52 #67
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_148601580
quote:
Okay man!
  maandag 12 januari 2015 @ 14:03:15 #68
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_148604175
quote:
goed verhaal, lekker kort
leef de leven
pi_148606278
Ok, het is vet gaaf jeweets. Zo dan?
pi_148606797
First light is tof, de eerste ps+ sinds lange tijd!
  maandag 12 januari 2015 @ 15:44:50 #71
64831 2NutZ
pi_148607669
Steekt iemand moeite in zijn post is het weer niet goed :')

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
First light is tof, de eerste ps+ sinds lange tijd!
De game waard als je de full game al hebt uitgespeeld?
  maandag 12 januari 2015 @ 15:54:22 #72
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_148607900
Dying light, 18 days and counting *O*
You dont believe me ? Read this line again.
pi_148608223
Merk wel sinds de PS4 dat ik trophys wel veel leuker vind om te behalen. Met de Xbox 360 boeide dat me eigenlijk totaal niet. Had gisteren wel Metro 2033 uitgespeeld, maar wil toch proberen om zoveel mogelijk trophys te behalen. Wel relax want je kan gewoon een chapter kiezen en even snel datgene doen waar je een trophy voor krijgt :)
pi_148608248
Trophies of achievements?

HELL NO
  maandag 12 januari 2015 @ 16:14:46 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_148608506
Beide totaaaaal niet boeiend
pi_148608573
Ok duidelijk :)
pi_148609496
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Merk wel sinds de PS4 dat ik trophys wel veel leuker vind om te behalen. Met de Xbox 360 boeide dat me eigenlijk totaal niet. Had gisteren wel Metro 2033 uitgespeeld, maar wil toch proberen om zoveel mogelijk trophys te behalen. Wel relax want je kan gewoon een chapter kiezen en even snel datgene doen waar je een trophy voor krijgt :)
Ik heb het eigenlijk andersom. Ik speelde bij de X360 heel graag voor de achievements, en bij de PS4 geef ik juist heel veel om de game zelf. Ik vind het wel leuk als ik een trophy heb, maar dat is niet meer mijn prio zoals bij de X360.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  maandag 12 januari 2015 @ 16:58:59 #78
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148609706
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Met wapens aan al helemaal lachen, remote bombs uit je kar gooien en wanneer iemand erover heen rijdt laten ontploffen :7

Wel vaak van die kut mensen die het niet kunnen hebben dat mijn driving skills beter zijn en me dan constant gaan zitten beuken ipv eerlijke race :')
Irene is bae <3
pi_148610499
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:54 schreef 7nightwing7 het volgende:
Dying light, 18 days and counting *O*
Ik vind de gameplaybeelden niet bijzonder.
----
pi_148610631
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:58 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Met wapens aan al helemaal lachen, remote bombs uit je kar gooien en wanneer iemand erover heen rijdt laten ontploffen :7

Wel vaak van die kut mensen die het niet kunnen hebben dat mijn driving skills beter zijn en me dan constant gaan zitten beuken ipv eerlijke race :')
Hypocriet?

:D
----
  maandag 12 januari 2015 @ 17:32:25 #81
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_148610726
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:25 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Ik vind de gameplaybeelden niet bijzonder.
Gelukkig dat smaken persoonlijk zijn dan ;)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_148611237
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:32 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Gelukkig dat smaken persoonlijk zijn dan ;)
Free running-element is wel leuk. Alleen die Dead Island-zombies niet. :)
----
  maandag 12 januari 2015 @ 18:00:07 #83
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_148611820
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:03 schreef RRuben het volgende:

[..]

goed verhaal, lekker kort
Eng hey, een onderbouwde mening..
pi_148612116
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Trophies of achievements?

HELL NO
alleen als ze zorgen dat je echt meer uit de game haalt zijn ze leuk. Dragon age bv. Je hoeft al die optionele dingen niet te doen om het spel uit te spelen, maar veel van die trophies zorgen dat je meer van de game ziet en doet. En dat zelfs zonder de multiplayer :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 20:22:02 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148618223
Zo het duurt even maar....

Net BOI uitgespeeld zonder seeds :') had elke x geen zin om t zonder te doen maar t viel me best mee allemaal..in the end
pi_148619371
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:22 schreef Jimbo het volgende:

Net BOI uitgespeeld zonder seeds :') had elke x geen zin om t zonder te doen maar t viel me best mee allemaal..in the end
Mom verslagen? Dat is pas het begin. >:)
pi_148619596
Weet iemand trouwens of er ook een monitor-functie op de Sony Gold headset zit?
  maandag 12 januari 2015 @ 21:02:47 #88
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148619705
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:00 schreef Cikx het volgende:
Weet iemand trouwens of er ook een monitor-functie op de Sony Gold headset zit?
?
pi_148619820
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]

?
De optie om jezelf te horen als je aan het praten bent.
pi_148619860
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:22 schreef Jimbo het volgende:

Je hebt 'm nog laaaaaang niet uitgespeeld als je mom 1 x verslagen hebt!!

Dit is wel een goede unlockable guide voor BOI trouwens:

maandag 12 januari 2015 @ 21:08:47 #91
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148619970
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:05 schreef Cikx het volgende:

[..]

De optie om jezelf te horen als je aan het praten bent.
Waarom zou je dat willen?
pi_148620000
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?
Zodat je niet gaat schreeuwen. :P
  maandag 12 januari 2015 @ 21:11:26 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148620080
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:09 schreef Cikx het volgende:

[..]

Zodat je niet gaat schreeuwen. :P
.................................. :|W
pi_148620317
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:11 schreef Friday12 het volgende:

[..]

.................................. :|W
Dat jij daar nou nog nooit van gehoord hebt.. :')
  maandag 12 januari 2015 @ 21:17:48 #95
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148620363
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:16 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dat jij daar nou nog nooit van gehoord hebt.. :')
Ik zou niet weten waarom ik mijzelf wil horen tijdens het gamen.. oh wacht dat doe je toch ook als je praat in je mic?? :')
pi_148620558
quote:
6s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:17 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik mijzelf wil horen tijdens het gamen.. oh wacht dat doe je toch ook als je praat in je mic?? :')
Niet als je een koptelefoon op hebt die je afsluit voor al het geluid van buitenaf en omdat je jezelf niet goed hoort kun je onbewust te hard gaan praten.
pi_148620801
Je bent toch niet dood stom of wat :') ?
Je weet zelf toch wel op welk niveau je moet praten om een normaal volume te produceren :') ?
pi_148620974
quote:
99s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef So_Surreal het volgende:
Je bent toch niet dood stom of wat :') ?
Je weet zelf toch wel op welk niveau je moet praten om een normaal volume te produceren :') ?
Prima toch als jij dat kunt. Ik vroeg gewoon of iemand weet of de headset die functie heeft, wat niet zo raar is aangezien genoeg andere gaming headsets die functie ook hebben.
pi_148621508
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:29 schreef Cikx het volgende:

[..]

Prima toch als jij dat kunt. Ik vroeg gewoon of iemand weet of de headset die functie heeft, wat niet zo raar is aangezien genoeg andere gaming headsets die functie ook hebben.
Sorry, dacht dat iedereen die niet doof-stom is dat wel kon :*
  maandag 12 januari 2015 @ 21:43:29 #100
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148621818
quote:
99s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Sorry, dacht dat iedereen die niet doof-stom is dat wel kon :*
Maarja dit is FOK waar alle specials zitten
  maandag 12 januari 2015 @ 22:03:28 #101
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_148623009
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook een paar trophies die door 0,0% zijn gehaald :D
pi_148623195
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ook een paar trophies die door 0,0% zijn gehaald :D
Vind het niet gek, veel mensen waaronder ik hebben bugs waardoor trophies niet unlocken. :P
  maandag 12 januari 2015 @ 22:20:23 #103
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148623940
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:29 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Hypocriet?

:D
Hoezo dat :')

Alleen met weapons only gooi ik remote anders dan race ik alleen clean
Irene is bae <3
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 23:23:26 #104
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148626786
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
oh dat weet ik , maar heb eindelij een keer mom verslagen, laat ik t dan zo zeggen :P

had net echt een uber run, (even namen kwijt) maar had die enorme dikke lazer, met zn toggle dat hij er in 1x 10 deed, full dmg en full range + speed.
verder stomp, en zn 12 hearts... was vrij episch, erg jammer dat ik niet verder kon na eden / moms heart
  Moderator dinsdag 13 januari 2015 @ 09:32:51 #105
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148633012
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:07 schreef Cikx het volgende:

[..]

Vind het niet gek, veel mensen waaronder ik hebben bugs waardoor trophies niet unlocken. :P
vind het vooral jammer dat ze met seeds aan niet unlocken.

had echt een epische pot weer gister, maar ipv dat ik naar satan ging, ging ik de kist in :')
Erg jammer, want nu wordt mn volgende fight tegen hem een stuk moeilijker dan met mn OP spullen die ik had ;(
pi_148633627
zou veels te simpel zijn met seeds joh, juist het leuke eraan om steeds met een willekeurige run te kijken hoever je vanaf het begin kan komen imo. En daar hoort dan bij dat je de ene keer gevechten kan doen die je de andere keer niet hebt :P
pi_148633656
Ik ben nog niet verder gekomen dan de 4e verdieping in BOI. :P
pi_148643040
Heeft iemand WWE2k15? Vroeg me af of je bij career nog bepaalde signatures/finishers moet vrijspelen, er staan er een paar niet tussen.
pi_148643456
Zat er ooit nog aan te denken om die game te kopen, maar toch blij dat ik het niet gedaan heb. Die games zijn de laatste jaren echt veel minder geworden :{ Vind die shows nog weleens leuk, maar dat vind ik ook steeds meer en meer bagger worden.
pi_148644281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:46 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Heeft iemand WWE2k15? Vroeg me af of je bij career nog bepaalde signatures/finishers moet vrijspelen, er staan er een paar niet tussen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:56 schreef Vault-Boy het volgende:
Zat er ooit nog aan te denken om die game te kopen, maar toch blij dat ik het niet gedaan heb. Die games zijn de laatste jaren echt veel minder geworden :{ Vind die shows nog weleens leuk, maar dat vind ik ook steeds meer en meer bagger worden.
Amerikaanse show worstelen. :')
pi_148644664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

Voetbal :')

Dan kijk ik toch nog liever dat worstelen hoor. Maarja een echte Nederlander zou dat toch nooit snappen. Altijd dat fake roepen etc. Joh het is ook een show (World Wrestling Entertainment).
pi_148644814
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:32 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dan kijk ik toch nog liever dat worstelen hoor. Maarja een echte Nederlander zou dat toch nooit snappen. Altijd dat fake roepen etc. Joh het is ook een show (World Wrestling Entertainment).
GTST is nog echter dan die troep.
pi_148645170
quote:

[..]

Alsof mensen niet snappen dat het een show is. Kijken naar hoe mensen elkaar in elkaar rossen is al behoorlijk triest, kijken naar hoe mensen doen alsof ze elkaar in elkaar rossen is zo mogelijk nog triester.
pi_148645402
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kijken naar hoe mensen elkaar in elkaar rossen is al behoorlijk triest
:')
pi_148645474
quote:

[..]

Dan kijk ik toch nog liever dat worstelen hoor. Maarja een echte Nederlander zou dat toch nooit snappen. Altijd dat fake roepen etc. Joh het is ook een show (World Wrestling [b]Entertainment)[/b].
Goh :+
  dinsdag 13 januari 2015 @ 17:09:37 #116
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_148645810
:').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_148646325
Nieuwe Jak & Daxter voor ps4 aangekondigd ^O^
  dinsdag 13 januari 2015 @ 17:30:47 #118
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148646470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:25 schreef mtchel112 het volgende:
Nieuwe Jak & Daxter voor ps4 aangekondigd ^O^
Link dan ook de bron als je zoiets zegt!
pi_148646547
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:30 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Link dan ook de bron als je zoiets zegt!
pi_148646736
Far Cry 4 speelt wel heerlijk weg zeg :)
pi_148646951
Iemand die weet waar PS Plus in de aanbieding is of wanneer er een aanbieding komt!?! 50 euro voor online gamen is iets te veel... 35 euro vind ik een schappelijke prijs.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 17:50:44 #122
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148646985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:49 schreef ManianMan het volgende:
Iemand die weet waar PS Plus in de aanbieding is of wanneer er een aanbieding komt!?! 50 euro voor online gamen is iets te veel... 35 euro vind ik een schappelijke prijs.
Ja een maand terug in de tijd :P
pi_148647248
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja een maand terug in de tijd :P
Ja maar toen was het een dure tijd waarbij ik de ps4 niet nodig heb ivm familiedagen zoals kerst en oud en nieuw.

Trouwens wilde net kill zone opnieuw installeren gestart zonder updates direct een vasthanger :')
  dinsdag 13 januari 2015 @ 18:04:14 #124
194233 Friday12
Originele kloon
pi_148647418
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:58 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ja maar toen was het een dure tijd waarbij ik de ps4 niet nodig heb ivm familiedagen zoals kerst en oud en nieuw.

Trouwens wilde net kill zone opnieuw installeren gestart zonder updates direct een vasthanger :')
In de winkel zelf kan je misschien nog wel ergens eentje goedkoop scoren
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:21:50 #125
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_148652930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:33 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- !!!!!
pi_148655495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:56 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou ja, ik zou het zelf ook nooit kopen... Maar mijn vriend vind het wel vermakelijk.
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:52:43 #127
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148667014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Far Cry 4 speelt wel heerlijk weg zeg :)
Mee eens... De beste game die ik heb wat mij betreft. Ook wel een verassing gezien ik eerdere delen nooit gespeeld heb. Vrienden zeiden dat ik hem maar gewoon moest kopen :D.

Heb Dragon Age nog liggen maar alleen even multiplayer gedaan, dat vond ik nog niet zo bijzonder. Schijnt Single Player wel helemaal geweldig te zijn, dus pak ik binnenkort maar eens op.

[ Bericht 0% gewijzigd door jackson op 14-01-2015 10:09:20 ]
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_148667037
Sneak preview van een nieuwe track in DriveClub in de nieuwe locatie, Japan.

woensdag 14 januari 2015 @ 10:08:20 #129
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_148667369
Dead Kings DLC morgen Live! 8-)

Ik kreeg trouwens een mailtje van S-E dat ze de Remasterd versie van FFX& FFX-2 op PS4 releasen in spring c_/

Prijs 49.99 euro -O-
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 14 januari 2015 @ 10:38:40 #130
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_148668118
Dead kings is vandaag toch?
  woensdag 14 januari 2015 @ 10:41:19 #131
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_148668201
Xbox wel, PS4 morgen begreep ik
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:50:21 #132
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_148669799
Xbox gisteren en PS4 vandaag dacht ik. ivm de store update die altijd op woensdag plaats vindt
pi_148671187
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Sneak preview van een nieuwe track in DriveClub in de nieuwe locatie, Japan.

Bizar mooi inderdaad. Als ik een PS4 haal komt deze sowieso in huis.
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 12:52:12 #134
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148671674
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

dan liever UFC _O_ Bellator _O_ Invicta _O_ en noem ze maar op _O_
pi_148676283
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:14:59 #136
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148676454
PB1978, jij speelt drive-club nog wel eens heh? Doe je dat met een stuurtje, of zit je met de controller in de hand? Ben zeer benieuwd naar je ervaring.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_148676490
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:14 schreef jackson het volgende:
PB1978, jij speelt drive-club nog wel eens heh? Doe je dat met een stuurtje, of zit je met de controller in de hand? Ben zeer benieuwd naar je ervaring.
Ik speel gewoon met de controller, een stuurtje vind ik wat overdreven. :)
pi_148678130
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dan liever UFC _O_ Bellator _O_ Invicta _O_ en noem ze maar op _O_
Oh gut!!! :'(

quote:
oh my!!!
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:37:54 #139
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148679564
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik speel gewoon met de controller, een stuurtje vind ik wat overdreven. :)
Dan ben ik benieuwd naar je ervaring... met die controller.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_148679675
MMA _O_
pi_148680204
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:37 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat ik er niet zo heel veel van bak in vergelijking met de ''pro's'' :D
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:53:52 #142
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_148680207
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:37 schreef jackson het volgende:

[..]

Spel ziet er mooi uit maar is ontzettend arcade. Best leuk hoor, maar mijns inziens niet echt een topper. Ik blijf braaf wachten op Project Cars O+
pi_148680628
quote:
3s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Spel ziet er mooi uit maar is ontzettend arcade. Best leuk hoor, maar mijns inziens niet echt een topper. Ik blijf braaf wachten op Project Cars O+
Ontzettend arcade?

Nah, een Need for Speed Rivals is ontzettend arcade, DriveClub zit tussen sim en arcade in.
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:13:20 #144
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_148680846
Wanneer komt die ps+ versie nou gvd. Heb wel zin in een race spelletje
leef de leven
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:19:05 #145
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148681051
quote:

[..]

Ik wacht inderdaad ook op Project Cars :9. Toch lijkt me die game wel erg tof met een stuurtje, die ook weer van pas komt met Gran Turismo tzt.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_148681445
DriveClub is in de aanbieding voor Plus leden, 25 euro, echt een koopje
pi_148681514
quote:

[..]

Over 65 dagen dan is het zo ver, Project CARS.
pi_148681726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Is het beter dan Gran Turismo? :P
pi_148681867
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat ze stikken in die game. :)
pi_148682337
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Is het beter dan Gran Turismo? :P
Makkelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')