SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Daar doelde ik niet op, leek gewoon dus op een spel dat niet serieus genomen kan worden maar blijkbaar dus wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:54 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het is een indiegame voor 3 euro, het is geen ultra high definition 4K mega quality resolutie.
Het is door veel reviewers de hemel in geprezen. Je moet steeds gasten op een verdieping met een aantal kamers vermoorden met hele snelle gameplay. Het is wat trial en error-achtig, het is opzich vrij simpel maar de visuele stijl en de muziek geeft het een toffe vibe.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:14 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, leek gewoon dus op een spel dat niet serieus genomen kan worden maar blijkbaar dus wel.
Als jullie het allemaal liken zal ik 't vast ook, thnx.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het is door veel reviewers de hemel in geprezen. Je moet steeds gasten op een verdieping met een aantal kamers vermoorden met hele snelle gameplay. Het is wat trial en error-achtig, het is opzich vrij simpel maar de visuele stijl en de muziek geeft het een toffe vibe.
Nouja ik vind de sfeer wel tof, maar de gameplay iets te repetitief. Wel leuk voor eventjes tussendoor, zeker voor 3 euro.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:26 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Als jullie het allemaal liken zal ik 't vast ook, thnx.
Simpelquote:Op zondag 11 januari 2015 17:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het is door veel reviewers de hemel in geprezen. Je moet steeds gasten op een verdieping met een aantal kamers vermoorden met hele snelle gameplay. Het is wat trial en error-achtig, het is opzich vrij simpel maar de visuele stijl en de muziek geeft het een toffe vibe.
Dat is mij nog geluktquote:Op zondag 11 januari 2015 17:42 schreef [url=http://forum.fok.nl
/user/profile/87936]Rossdale[/url] het volgende:
[..]
SimpelIk krijg de eerste drie gastjes na de tutorial niet eens dood
Ik bedoel het spelconcept, je moet steeds hetzelfde doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SimpelIk krijg de eerste drie gastjes na de tutorial niet eens dood
Ja het is echt belangrijk om een goede route uit te zoeken. Zoveel mogelijk kamers met handwapens doen en dan eventueel de laatste/moeilijkste kamer met een assault rifle doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:45 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik bedoel het spelconcept, je moet steeds hetzelfde doen.Maar het is inderdaad vrij lastig, omdat het zo snel is en de tegenstanders ook zo snel reageren. Veel trial en error wat dat betreft.
Het is een lekker spel. Als je van techno houdt is het helemaal mooi meegenomen. Zitten een aantal nummers mij die me veel aan Paul Kalkbrenner lieten denken.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:26 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Als jullie het allemaal liken zal ik 't vast ook, thnx.
Heb je je playstation op Nederlands staan?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:07 schreef mtchel112 het volgende:
SEPO
ontopic: Nooit gedacht dat ik infamous leuk zou vinden (first light), ik ga maar eens second son halen dan.
En die stem van dat meisje, dat is van zon chick uit gtst erg irritant
Ik welquote:Op zondag 11 januari 2015 18:45 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Heb je je playstation op Nederlands staan?
Niet specifiek. Games draaien bij mij om storyline, setting, atmosfeer en NIET repetitiefquote:Op zondag 11 januari 2015 16:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Vind je shooter wel leuk dan? En vond je de setting van Fallout 3 ook leuk?
De hele game draait ook om gewoon zo tof en snel mogelijk door die kamers te rausen. Het is een beetje de agressieve versie van Super Meat Boy, maar ik vind dat de waardering die je krijgt bij het halen van een level erg hoog is.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:53 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja het is echt belangrijk om een goede route uit te zoeken. Zoveel mogelijk kamers met handwapens doen en dan eventueel de laatste/moeilijkste kamer met een assault rifle doen.
Als het verhaal, de setting, de sfeer en de beleving belangrijk voor je zijn, zou ik zeker Metro Redux halen. De Redux bundel bevat de beide Metro games.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niet specifiek. Games draaien bij mij om storyline, setting, atmosfeer en NIET repetitiefLaat dat laatste nou vaak het probleem zijn...
Ja, ben erg blij dat Sony dat gekopieerd heeft van de Wiiquote:Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef bombmannl het volgende:
Lol speelde net infamous, wordt ik in het spel gebeld, je controller gaat dan geluid maken. Ik dacht wtf is dit dan, wist niet dat die ps4 controller dat kon
Awesome
Vond jij de god of war series of dark souls ook easy?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De hele game draait ook om gewoon zo tof en snel mogelijk door die kamers te rausen. Het is een beetje de agressieve versie van Super Meat Boy, maar ik vind dat de waardering die je krijgt bij het halen van een level erg hoog is.
Ik ben de laatste tijd ook boeken aan het lezen over game development. Het moeilijkste is zorgen dat het niveau van je spel mee gaat met het niveau van de speler. Omdat ik al meer dan 20 jaar (te)veel game, zijn veel games voor mij te makkelijk. Een game als Hotline Miami, maar ook Super Meat Boy of Binding of Isaac zijn dat niet en ik kan eerlijk zeggen dat dat de games zijn waar ik het meest uit heb gehaald. Leuk hoor, Infamous of TLOU, maar super fricking easy en als het dan eens niet easy is, is het vaak irritant moeilijk, ergo nul waardering voor je inzet.
God of War heb ik gespeeld, had ik niet zoveel mee, vond het niet makkelijk, maar zeker niet de lastigste game ooit. Dark Souls nooit gespeeld, maar ik heb ook helemaal niks met de graphics style...quote:Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Vond jij de god of war series of dark souls ook easy?
Spelunky?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De hele game draait ook om gewoon zo tof en snel mogelijk door die kamers te rausen. Het is een beetje de agressieve versie van Super Meat Boy, maar ik vind dat de waardering die je krijgt bij het halen van een level erg hoog is.
Ik ben de laatste tijd ook boeken aan het lezen over game development. Het moeilijkste is zorgen dat het niveau van je spel mee gaat met het niveau van de speler. Omdat ik al meer dan 20 jaar (te)veel game, zijn veel games voor mij te makkelijk. Een game als Hotline Miami, maar ook Super Meat Boy of Binding of Isaac zijn dat niet en ik kan eerlijk zeggen dat dat de games zijn waar ik het meest uit heb gehaald. Leuk hoor, Infamous of TLOU, maar super fricking easy en als het dan eens niet easy is, is het vaak irritant moeilijk, ergo nul waardering voor je inzet.
Goed voorbeeld van een game die ik veel speel jaquote:
is ook bij tlou als je de zaklamp aanzet. Gevolgd was dat ik tot ergenis van m'n vriendin 50 keer dat ding aan en uit zettequote:Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef bombmannl het volgende:
Lol speelde net infamous, wordt ik in het spel gebeld, je controller gaat dan geluid maken. Ik dacht wtf is dit dan, wist niet dat die ps4 controller dat kon
Awesome
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:45 schreef n8n het volgende:
[..]
is ook bij tlou als je de zaklamp aanzet. Gevolgd was dat ik tot ergenis van m'n vriendin 50 keer dat ding aan en uit zette
Is het eng?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus die Metro 2033 is wel erg kort. Vanmiddag met de game begonnen en net uitgespeeld. Speelde wel op Normal, maar dat het al zo snel klaar was. Eigenlijk ook wel lekker zulke games voor tussendoor. Games als bijvoorbeeld Dragon Age vergen echt dagen en dagen, maar als tussendoortje zijn dit soort games wel lekker![]()
Binnenkort maar eens beginnen met Metro Last Light
Hoe oud ben jij? Omdat jij wel vaker vraagt of iets eng isquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Omdat jij wel vaker vraagt of iets eng is![]()
Tja het kan eng zijn als je echt in het pikkedonker deze game speelt en gauw schrikt van dingen. Ik vond het niet eng ofzo. Het is gewoon een spannende sfeer op sommige stukken, maar merendeels is het meer schieten en rennen.
Ik heb juist ook even een break genomen van DA:I. Ik werd het een beetje beu om eerlijk te zijn, maar krijg dat al vrij snel als ik een game teveel speel. Daarom dat ik vandaag Metro 2033 gespeeld heb. Even wat andersquote:Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef Jimbo het volgende:
zo, plat voor 1st light is ook weer binnen.
Jammer dat ik mn tijd voor DA:I niet neem en daarvoor al die andere meuk games eerst uitspeel
ik heb het (voor mij) nog veel te weinig gespeeld, maar ik vind dat voor da:i je echt even moet gaan zitten. niet zn spel wat ik ff 1-2 uurtjes speel in de avond voor ik weer mn nest in moet wil ik niet verrot zijn de volgende ochtend.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb juist ook even een break genomen van DA:I. Ik werd het een beetje beu om eerlijk te zijn, maar krijg dat al vrij snel als ik een game teveel speel. Daarom dat ik vandaag Metro 2033 gespeeld heb. Even wat anders
dat heb ik ook, alleen is dat voor mij de reden om er gelijk nooit meer aan te beginnenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb het (voor mij) nog veel te weinig gespeeld, maar ik vind dat voor da:i je echt even moet gaan zitten. niet zn spel wat ik ff 1-2 uurtjes speel in de avond voor ik weer mn nest in moet wil ik niet verrot zijn de volgende ochtend.
Ik zit op een uurtje of 50 momenteel en gister uitgespeeld. Had ook even een community-map gespeeld, dat is ook best tofquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:15 schreef janrad het volgende:
Farcry4 uitgespeeld, en nu op 73% uit mijn PS4 en gaat er weer in als er voldoende DLC is. Wat een bazen game is dit
als je je tijd er in steekt is het 't zo waardquote:Op maandag 12 januari 2015 09:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat heb ik ook, alleen is dat voor mij de reden om er gelijk nooit meer aan te beginnenhalfuur gespeeld
SoM ook maar een uurtje ofzo
moet er echt gewoon eens voor gaan zitten
![]()
ziek, dat is dan ook wel weer een uiterstequote:Op maandag 12 januari 2015 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je je tijd er in steekt is het 't zo waard
Maar das ook zo kut, ik heb t idee dat ik amper met de storymode nog begonnen benen heb dr al 60uur in zitten
net als gta V is dit gewoon zn game die ik wil platten .. al heeft gta veel online meukquote:Op maandag 12 januari 2015 09:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ziek, dat is dan ook wel weer een uiterste
Enige deel van GTAV dat de moeite waard is imo.quote:
Juist niet, online vind ik echt geen flikker aan terwijl de singleplayer ook de 2e keer erg leuk is om te doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Enige deel van GTAV dat de moeite waard is imo.
Nee niet eigenlijk, is dat wat ?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zit op een uurtje of 50 momenteel en gister uitgespeeld. Had ook even een community-map gespeeld, dat is ook best tof. Moet nog wel een aantal side-missions en wat andere dingen, die pak ik zeker nog op.
Geweldige game is het. Heb jij al de deathmatch variant online gespeeld?
online heeft het een beetje verziekt voor me door alle problemen in het begin.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Enige deel van GTAV dat de moeite waard is imo.
Hoeveel missies heb je al met een vaste crew gedaan online? Dan komt het allemaal pas echt goed tot z'n recht namelijk... er zijn een heleboel toffe missies maar die unlock je pas op hogere levels of je moet mee kunnen liften op iemand met een hoger level. Races/deadmatches etc. zijn ook supertof met een grote groep mensen en dan komen de heists er nog aan natuurlijkquote:Op maandag 12 januari 2015 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, online vind ik echt geen flikker aan terwijl de singleplayer ook de 2e keer erg leuk is om te doen.
Maar ja, meningen.
0, ik heb geen vrienden die GTA spelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoeveel missies heb je al met een vaste crew gedaan online? Dan komt het allemaal pas echt goed tot z'n recht namelijk... er zijn een heleboel toffe missies maar die unlock je pas op hogere levels of je moet mee kunnen liften op iemand met een hoger level. Races/deadmatches etc. zijn ook supertof met een grote groep mensen en dan komen de heists er nog aan natuurlijkDe singleplayer is leuk maar alles voelt zo leeg en eenzaam aan tov multiplayer....
In je eentje online is wel een stuk minder inderdaad, te meer omdat het hele online gebeuren erg verwarrend kan zijn. Ervaren mensen die je op weg kunnen helpen zijn dan vrij essentieel.
Ja dat had ik ook hoor. Ik had 'm op de ps3 zelfs al verkocht voordat het hele online gebeuren uberhaupt werktequote:Op maandag 12 januari 2015 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
online heeft het een beetje verziekt voor me door alle problemen in het begin.
Het is net als de SP maar dan coop multiplayer.... mocht je het ooit willen proberen dan kan je me altijd toevoegen @ PSN. Ik denk dat je het tofste deel van GTA mist namelijk!quote:Op maandag 12 januari 2015 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
0, ik heb geen vrienden die GTA spelen.
Maar het trekt me ook gewoon niet, online GTA.
Ja je kan je character en alles wat daarbij hoort gewoon overzetten naar de ps4 via Rockstar social club.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
Weet iemand hoe het werkt met GTA5 van ps3 naar ps4?
Heb ps3 versie verkocht en wil misschien voor ps4 kopen maar kan ik dan met gta online gewoon mijn account gebruiken en mijn appartement en auto's enzo weer bereiken?
Aightquote:Op maandag 12 januari 2015 10:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja je kan je character en alles wat daarbij hoort gewoon overzetten naar de ps4 via Rockstar social club.
Nou ik speel alleen maar GTA online.Vind het geweldigquote:Op maandag 12 januari 2015 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
0, ik heb geen vrienden die GTA spelen.
Maar het trekt me ook gewoon niet, online GTA.
Ik heb er over het algemeen gelukkig geen last van maar ze kunnen we echt irritant zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 10:56 schreef RRuben het volgende:
Die AI van traffic in GTA online races zijn wel echt![]()
Rij je gewoon normaal op de goeie weghelft en dan gaan zo'n tegenligger je in een keer frontaal rammen... En dan sta je weer laatste
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:40 schreef Aurelius het volgende:
Begonnen met Yakuza Ishin. Met iPad met English guide en Japanse vrouw bij de hand. Heerlijk tot nu toe. Voelt veel epischer aan dan Yakuza, wat toch meer een crime-drama is met een redelijke beperkte setting in één wijk in Tokyo. Yakuza Ishin heeft niks met misdaad te maken maar speelt zich eind 1800 af tijdens de overgangsperiode tussen de Edo en Muiji-periode. Je speelt een historisch personage die in het echt is vermoord, maar in het spel undercover gaat. Gameplay is ook verfijnd, met een heerlijk RPG systeem. 4 verschillende vechtsystemen die je apart kunt levellen met een sphere grid. Zo zonde dat ze deze niet vertaald hebben. Als Ubisoft ooit voor een Assassin’s Creed met een Japanse setting gaan, hoop ik dat ze goed naar deze game kijken.
dat wel haha, maar ik had laatst een race met bijna 30 mensen en traffic onquote:Op maandag 12 januari 2015 11:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er over het algemeen gelukkig geen last van maar ze kunnen we echt irritant zijnToch laat ik liever het verkeer aan staan... zorgt voor veel hilarische situaties en gevloek vaak
Nee, ik ook niet... Lijkt me niet heel erg bijzonder maar was benieuwd of iemand het misschien al eens gedaan had.quote:
baasquote:Op maandag 12 januari 2015 10:40 schreef Aurelius het volgende:
Begonnen met Yakuza Ishin. Met iPad met English guide en Japanse vrouw bij de hand. Heerlijk tot nu toe. Voelt veel epischer aan dan Yakuza, wat toch meer een crime-drama is met een redelijke beperkte setting in één wijk in Tokyo. Yakuza Ishin heeft niks met misdaad te maken maar speelt zich eind 1800 af tijdens de overgangsperiode tussen de Edo en Muiji-periode. Je speelt een historisch personage die in het echt is vermoord, maar in het spel undercover gaat. Gameplay is ook verfijnd, met een heerlijk RPG systeem. 4 verschillende vechtsystemen die je apart kunt levellen met een sphere grid. Zo zonde dat ze deze niet vertaald hebben. Als Ubisoft ooit voor een Assassin’s Creed met een Japanse setting gaan, hoop ik dat ze goed naar deze game kijken.
Okay man!quote:Op maandag 12 januari 2015 10:40 schreef Aurelius het volgende:
goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 12 januari 2015 10:40 schreef Aurelius het volgende:
De game waard als je de full game al hebt uitgespeeld?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
First light is tof, de eerste ps+ sinds lange tijd!
Ik heb het eigenlijk andersom. Ik speelde bij de X360 heel graag voor de achievements, en bij de PS4 geef ik juist heel veel om de game zelf. Ik vind het wel leuk als ik een trophy heb, maar dat is niet meer mijn prio zoals bij de X360.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Merk wel sinds de PS4 dat ik trophys wel veel leuker vind om te behalen. Met de Xbox 360 boeide dat me eigenlijk totaal niet. Had gisteren wel Metro 2033 uitgespeeld, maar wil toch proberen om zoveel mogelijk trophys te behalen. Wel relax want je kan gewoon een chapter kiezen en even snel datgene doen waar je een trophy voor krijgt
Met wapens aan al helemaal lachen, remote bombs uit je kar gooien en wanneer iemand erover heen rijdt laten ontploffenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er over het algemeen gelukkig geen last van maar ze kunnen we echt irritant zijnToch laat ik liever het verkeer aan staan... zorgt voor veel hilarische situaties en gevloek vaak
Hypocriet?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Met wapens aan al helemaal lachen, remote bombs uit je kar gooien en wanneer iemand erover heen rijdt laten ontploffen
Wel vaak van die kut mensen die het niet kunnen hebben dat mijn driving skills beter zijn en me dan constant gaan zitten beuken ipv eerlijke race
Gelukkig dat smaken persoonlijk zijn danquote:Op maandag 12 januari 2015 17:25 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vind de gameplaybeelden niet bijzonder.
Free running-element is wel leuk. Alleen die Dead Island-zombies niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:32 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Gelukkig dat smaken persoonlijk zijn dan
alleen als ze zorgen dat je echt meer uit de game haalt zijn ze leuk. Dragon age bv. Je hoeft al die optionele dingen niet te doen om het spel uit te spelen, maar veel van die trophies zorgen dat je meer van de game ziet en doet. En dat zelfs zonder de multiplayerquote:
Mom verslagen? Dat is pas het begin.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:22 schreef Jimbo het volgende:
Zo het duurt even maar....
Net BOI uitgespeeld zonder seedshad elke x geen zin om t zonder te doen maar t viel me best mee allemaal..in the end
?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:00 schreef Cikx het volgende:
Weet iemand trouwens of er ook een monitor-functie op de Sony Gold headset zit?
Je hebt 'm nog laaaaaang niet uitgespeeld als je mom 1 x verslagen hebt!!quote:Op maandag 12 januari 2015 20:22 schreef Jimbo het volgende:
Zo het duurt even maar....
Net BOI uitgespeeld zonder seedshad elke x geen zin om t zonder te doen maar t viel me best mee allemaal..in the end
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
De optie om jezelf te horen als je aan het praten bent.
Dat jij daar nou nog nooit van gehoord hebt..quote:Op maandag 12 januari 2015 21:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
..................................
Ik zou niet weten waarom ik mijzelf wil horen tijdens het gamen.. oh wacht dat doe je toch ook als je praat in je mic??quote:Op maandag 12 januari 2015 21:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat jij daar nou nog nooit van gehoord hebt..
Niet als je een koptelefoon op hebt die je afsluit voor al het geluid van buitenaf en omdat je jezelf niet goed hoort kun je onbewust te hard gaan praten.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik mijzelf wil horen tijdens het gamen.. oh wacht dat doe je toch ook als je praat in je mic??
Prima toch als jij dat kunt. Ik vroeg gewoon of iemand weet of de headset die functie heeft, wat niet zo raar is aangezien genoeg andere gaming headsets die functie ook hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef So_Surreal het volgende:
Je bent toch niet dood stom of wat?
Je weet zelf toch wel op welk niveau je moet praten om een normaal volume te produceren?
Sorry, dacht dat iedereen die niet doof-stom is dat wel konquote:Op maandag 12 januari 2015 21:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Prima toch als jij dat kunt. Ik vroeg gewoon of iemand weet of de headset die functie heeft, wat niet zo raar is aangezien genoeg andere gaming headsets die functie ook hebben.
Maarja dit is FOK waar alle specials zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat iedereen die niet doof-stom is dat wel kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |