Goed voorbeeld van een game die ik veel speel jaquote:
is ook bij tlou als je de zaklamp aanzet. Gevolgd was dat ik tot ergenis van m'n vriendin 50 keer dat ding aan en uit zettequote:Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef bombmannl het volgende:
Lol speelde net infamous, wordt ik in het spel gebeld, je controller gaat dan geluid maken. Ik dacht wtf is dit dan, wist niet dat die ps4 controller dat kon
Awesome
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:45 schreef n8n het volgende:
[..]
is ook bij tlou als je de zaklamp aanzet. Gevolgd was dat ik tot ergenis van m'n vriendin 50 keer dat ding aan en uit zette
Is het eng?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus die Metro 2033 is wel erg kort. Vanmiddag met de game begonnen en net uitgespeeld. Speelde wel op Normal, maar dat het al zo snel klaar was. Eigenlijk ook wel lekker zulke games voor tussendoor. Games als bijvoorbeeld Dragon Age vergen echt dagen en dagen, maar als tussendoortje zijn dit soort games wel lekker![]()
Binnenkort maar eens beginnen met Metro Last Light
Hoe oud ben jij? Omdat jij wel vaker vraagt of iets eng isquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Omdat jij wel vaker vraagt of iets eng is![]()
Tja het kan eng zijn als je echt in het pikkedonker deze game speelt en gauw schrikt van dingen. Ik vond het niet eng ofzo. Het is gewoon een spannende sfeer op sommige stukken, maar merendeels is het meer schieten en rennen.
Ik heb juist ook even een break genomen van DA:I. Ik werd het een beetje beu om eerlijk te zijn, maar krijg dat al vrij snel als ik een game teveel speel. Daarom dat ik vandaag Metro 2033 gespeeld heb. Even wat andersquote:Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef Jimbo het volgende:
zo, plat voor 1st light is ook weer binnen.
Jammer dat ik mn tijd voor DA:I niet neem en daarvoor al die andere meuk games eerst uitspeel
ik heb het (voor mij) nog veel te weinig gespeeld, maar ik vind dat voor da:i je echt even moet gaan zitten. niet zn spel wat ik ff 1-2 uurtjes speel in de avond voor ik weer mn nest in moet wil ik niet verrot zijn de volgende ochtend.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb juist ook even een break genomen van DA:I. Ik werd het een beetje beu om eerlijk te zijn, maar krijg dat al vrij snel als ik een game teveel speel. Daarom dat ik vandaag Metro 2033 gespeeld heb. Even wat anders
dat heb ik ook, alleen is dat voor mij de reden om er gelijk nooit meer aan te beginnenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb het (voor mij) nog veel te weinig gespeeld, maar ik vind dat voor da:i je echt even moet gaan zitten. niet zn spel wat ik ff 1-2 uurtjes speel in de avond voor ik weer mn nest in moet wil ik niet verrot zijn de volgende ochtend.
Ik zit op een uurtje of 50 momenteel en gister uitgespeeld. Had ook even een community-map gespeeld, dat is ook best tofquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:15 schreef janrad het volgende:
Farcry4 uitgespeeld, en nu op 73% uit mijn PS4 en gaat er weer in als er voldoende DLC is. Wat een bazen game is dit
als je je tijd er in steekt is het 't zo waardquote:Op maandag 12 januari 2015 09:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat heb ik ook, alleen is dat voor mij de reden om er gelijk nooit meer aan te beginnenhalfuur gespeeld
SoM ook maar een uurtje ofzo
moet er echt gewoon eens voor gaan zitten
![]()
ziek, dat is dan ook wel weer een uiterstequote:Op maandag 12 januari 2015 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je je tijd er in steekt is het 't zo waard
Maar das ook zo kut, ik heb t idee dat ik amper met de storymode nog begonnen benen heb dr al 60uur in zitten
net als gta V is dit gewoon zn game die ik wil platten .. al heeft gta veel online meukquote:Op maandag 12 januari 2015 09:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ziek, dat is dan ook wel weer een uiterste
Enige deel van GTAV dat de moeite waard is imo.quote:
Juist niet, online vind ik echt geen flikker aan terwijl de singleplayer ook de 2e keer erg leuk is om te doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Enige deel van GTAV dat de moeite waard is imo.
Nee niet eigenlijk, is dat wat ?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zit op een uurtje of 50 momenteel en gister uitgespeeld. Had ook even een community-map gespeeld, dat is ook best tof. Moet nog wel een aantal side-missions en wat andere dingen, die pak ik zeker nog op.
Geweldige game is het. Heb jij al de deathmatch variant online gespeeld?
online heeft het een beetje verziekt voor me door alle problemen in het begin.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Enige deel van GTAV dat de moeite waard is imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |