Mjah... verleidelijk, maar ik denk dat ik nog even wacht tot ze met een complete versie komen. Maar goed, ik twijfel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:30 schreef PBateman1978 het volgende:
DriveClub is in de aanbieding voor Plus leden, 25 euro, echt een koopje
eerst zou er een gratis versie zijn...quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:30 schreef PBateman1978 het volgende:
DriveClub is in de aanbieding voor Plus leden, 25 euro, echt een koopje
Ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
eerst zou er een gratis versie zijn...
neem nooit die pillenquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ] dit is echt zo kut bij BOI... Heb ook gewoon nog 0,5 hp voor eindboss omdat ik alleen alleen maar hp down kreeg... Lekker hard dood gegaan.
Neem ze alleen als je luck hoog is of dat item voor betere pilletjesquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:01 schreef RRuben het volgende:
[..]
maar de nieuwschierigheid is te groot
oke is goedquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Neem ze alleen als je luck hoog is of dat item voor betere pilletjes
Goed dat je het zegt, helemaal niet aan gedacht.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:07 schreef videonatic het volgende:
[..]
Je hebt een screenshot functie he
Hoe kan je dat delen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:07 schreef videonatic het volgende:
[..]
Je hebt een screenshot functie he
Waar denk je dat die 'share'-knop op je controller voor dient?quote:
welke?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar denk je dat die 'share'-knop op je controller voor dient?
Ja hij slaat het op in capture gallery maar hoe kan je het aan je vrienden laten zien behalve het op youtube/facebook te zetten?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar denk je dat die 'share'-knop op je controller voor dient?
Twitter? Share Factory? De precieze opties weet ik ook niet, maar klik eens zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja hij slaat het op in capture gallery maar hoe kan je het aan je vrienden laten zien behalve het op youtube/facebook te zetten?
Ik heb vrienden op Facebook die een Dragon Age dagboek bijhouden via screensquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:50 schreef KingLysandus het volgende:
Hoeveel mensen zullen die knop gebruiken? Verwacht niet veel.
Twitter heb ik niet en ik denk niet dat men op Facebook het nou echt boeiend vindquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twitter? Share Factory? De precieze opties weet ik ook niet, maar klik eens zou ik zeggen.
Ik gooi zo af en toe gewoon wat op Twitter en dat is wel best.
[..]
Ik heb vrienden op Facebook die een Dragon Age dagboek bijhouden via screensPrachtig om te zien.
Kun je het ook gebruiken om een screenshot op Fok te zetten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twitter? Share Factory? De precieze opties weet ik ook niet, maar klik eens zou ik zeggen.
Ik gooi zo af en toe gewoon wat op Twitter en dat is wel best.
[..]
Ik heb vrienden op Facebook die een Dragon Age dagboek bijhouden via screensPrachtig om te zien.
Je kunt de url van Twitter of FB gewoon hier linken toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:10 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Kun je het ook gebruiken om een screenshot op Fok te zetten?
Volgens mij zie je automatisch of iemand een party heeft gejoined?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Twitter heb ik niet en ik denk niet dat men op Facebook het nou echt boeiend vind
Kan je het aan je vriend laten zien als je in een party zit?
Ga je Hardline kopen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:27 schreef Yi-Long het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens BF4 gespeeld, en blijft een heerlijke game wanneer alles lekker loopt.
Ook weer mooi BF-momentje meegemaakt, in Siege on Shangai (toffe map), naar de bovenste etage, daar een sniper-rifle gevonden, ik naar buiten, sprong half naar beneden, kwam op een dun stukje terechtje, zag een helicopter vliegen, 1x mikken, boom: headshot! Heerlijk. Was me nog niet gelukt in BF4 op een helicopter.
Laatste potje was die kleine map Dawnbreaker, en dat ging eerst heel slecht, maar in de laatste 1-2 minuten ofzo 3 headshots vanaf een dak achter elkaar, terwijl ik zelf ook onder vuur werd genomen door een andere sniper die ik niet zag...
Ik bedoel als ik in een party met een vriend zit of ik dan bijv. in de capture gallery kan om het te laten zien? Of is het op social media zetten echt de enige manier?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt de url van Twitter of FB gewoon hier linken toch?
Overigens zou ik Tumblr-support het meest waarderen, daar kun je een heel aparte pagina maken die minder in je social networks hakt. Dat heeft Wii U ietsje beter voor elkaar dan PlayStation 4 wat mij betreft.
[..]
Volgens mij zie je automatisch of iemand een party heeft gejoined?
Nee, lijkt me niet veel aan. De huidige setting trekt me wel (China), maar niet echt behoefte aan Hardline. Daarnaast zou het dan toch een jaar ofzo duren voor ik Hardline aan zou schaffen, want ik wacht toch op de Premium versie inclusief alle DLC, zoals ik nu ook met BF4 heb gedaan (40 euro totaal).quote:
Dat China valt ook weer reuze mee tochquote:Op donderdag 15 januari 2015 02:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet veel aan. De huidige setting trekt me wel (China), maar niet echt behoefte aan Hardline. Daarnaast zou het dan toch een jaar ofzo duren voor ik Hardline aan zou schaffen, want ik wacht toch op de Premium versie inclusief alle DLC, zoals ik nu ook met BF4 heb gedaan (40 euro totaal).
Als je een keer zo'n HP down pil neemt dan zie je tijdens die playthrough daarna toch ook gewoon dat je weer zo'n pil hebt gepakt? Je hoeft per pil maar één keer te gokken.quote:
iddquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je een keer zo'n HP down pil neemt dan zie je tijdens die playthrough daarna toch ook gewoon dat je weer zo'n pil hebt gepakt? Je hoeft per pil maar één keer te gokken.
Wifi zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mijn ps4 download snelheid is echt tergend. Gister om 19.45 beginnen met downloaden van AC DLC, en na een hele nacht pas 5 gb vd 8 binnen
Klopt, wel heerlijk om die droeftoeters dan stuk voor stuk te knifenquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Siege of Shanghai is echt een klote map, al die droevige snipers op die flats...
Ja, normaal nooit problemen ermee gehad, ik denk wel dat het iets is met mijn inet, valt vaak uit of is langzaam, we hebben thuis teveel apparatenquote:
Ik sluit mn consoles altijd via kabel aan. Je wifi kan nog zo goed en snel zijn, het haalt het nooit bij kabelquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja, normaal nooit problemen ermee gehad, ik denk wel dat het iets is met mijn inet, valt vaak uit of is langzaam, we hebben thuis teveel apparaten
Nog twee weken dan heb ik hemquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, wel heerlijk om die droeftoeters dan stuk voor stuk te knifen
Damn zo'n zin in.quote:
Ik had echt snelle gameplay verwacht met dat freerunnen, beetje ala Mirror's Edge. Maar het lijkt gewoon een Dead Island te zijn waarbij je ietsjes sneller over objecten heen klimt...quote:
conclusie? positief of negatief?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:54 schreef KingLysandus het volgende:
Check de DL-videos op het kanaal van Radbrad.
In de store staat bij driveclub dat deze niet te koop is....quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
eerst zou er een gratis versie zijn...
Dan bekijk je de verkeerde.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:18 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
In de store staat bij driveclub dat deze niet te koop is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |