foboquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet lieverd.
Halverwege, kutfilm, slotje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]of slotje aan het einde van de film
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Halverwege, kutfilm, slotje.
Stuk of 15, al dan niet van mijzelfquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, maar ik begrijp uit ds reacties dat je geen foto's in je fobo hebt?
Niet gekeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een blank poesje
Heb je ergens zin in?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Dimens het volgende:
Wat een lul. Pik je dat? Ik zou die eikel een lesje leren.
of bij een doodsverwensing in de film; TR gemachtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:38 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
of bij een doodsverwensing in de film; TR gemacht?
haiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:16 schreef AdoraBelle het volgende:
FOK!kers die je nickname roepen en dan stil blijven.
Ik was vanmiddag dus bij de voorvertoning van Taken 3 samen met een hoop andere FOK!kers.
Toen de film afgelopen was, en ik de zaal uit liep, hoorde ik iemand AdoraBelle roepen. Ik kon alleen niet echt plaatsen waar het vandaan kwam in die drukte. En toen ik om me heen keek bleef het dus stil.
Mijn vraag is: wie ben jij en waarom riep je me?
Daten is goedquote:Op zondag 11 januari 2015 00:32 schreef Hetligtaanjou het volgende:
Heey Adorabella. Wat denk jij zullen we binnenkort eens een date houden en het er helemaal van nemen?
Friendzoned. Nu al. Loserquote:Op zondag 11 januari 2015 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daten is goed. Enne... we zien wel hoe het loopt oké?
.
Helemaal niet! Ik ga alleen niet meteen allemaal dingen toezeggen voor ik hem ontmoet heb.quote:
Ga je het hem de eerste date vertellen? Of de tweede pas?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
.
Bij de hoeveelste date vertelde ik het jou dan lekkertje?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je het hem de eerste date vertellen? Of de tweede pas?
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij de hoeveelste date vertelde ik het jou dan lekkertje?
Als SunChaser achter de camera heeft gestaan hoef ik het sowieso niet te zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
een fok! film... dit is vrij ernstig
Harry.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:14 schreef Remqo het volgende:
ik zou je alleen bij je echte naam noemen
Naomiquote:Op zondag 11 januari 2015 01:14 schreef Remqo het volgende:
ik zou je alleen bij je echte naam noemen
Die bobbel bij je kruis gaf het de eerste date al weg.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Bij de hoeveelste date vertelde ik het jou dan lekkertje?
Toch knap dat je die micro door m'n skinny jeans heen kon zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die bobbel bij je kruis gaf het de eerste date al weg.
Want daar is ze/hij niet op uit of zoquote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, in een verzuurd slangennest als KLB kun je dat soort reacties verwachten natuurlijk.
Dat er hier iemand liegt is zeker.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Toch knap dat je die micro door m'n skinny jeans heen kon zien.
Volgens mij lieg jij een beetje...
Om de één of andere reden vind ik dergelijke reacties juist heel erg lachwekkendquote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, in een verzuurd slangennest als KLB kun je dat soort reacties verwachten natuurlijk.
Fijn dat je toegeeft dat je liegtquote:Op zondag 11 januari 2015 01:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat er hier iemand liegt is zeker.
SP is sowieso wel een geil wijf, blme it on the alcohol maar ik zou haar 5x daags kunnen neukenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een blank poesje
Geen idee, het valt me gewoon op dat dit soort reacties hier vaker gepost worden. Boeit verder niet, juist daarom lees ik hier graag mee.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Want daar is ze/hij niet op uit of zo
Noem me dan tenminste een bimbo. Ik heb nog zo m'n best gedaan om m'n haartjes blond te maken.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Om de één of andere reden vind ik dergelijke reacties juist heel erg lachwekkend.
ik was serieusquote:
Zal ik eerlijk zijn? Nee, ik ben niet op dit soort reacties uit. Ik ben er ook niet op uit dat mensen mijn topic gaan verbaggeren.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Want daar is ze/hij niet op uit of zo
Beetje welquote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zal ik eerlijk zijn? Nee, ik ben niet op dit soort reacties uit. Ik ben er ook niet op uit dat mensen mijn topic gaan verbaggeren.
Ik wil serieus weten wie het nou was die me herkende.
Dat is alles. De rest van dit gezeik zit ik echt niet op te wachten.
Ik ook hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef emptiness het volgende:
[..]
ik was serieus
waarom ben je eigenlijk altijd zo laat op?
Op zich geloofwaardig ware het niet dat je dit in KLB post..quote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zal ik eerlijk zijn? Nee, ik ben niet op dit soort reacties uit. Ik ben er ook niet op uit dat mensen mijn topic gaan verbaggeren.
Ik wil serieus weten wie het nou was die me herkende.
Dat is alles. De rest van dit gezeik zit ik echt niet op te wachten.
Mss als je een paint maakt van de situatie zoals beschreven in de OPquote:Op zondag 11 januari 2015 01:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Slotje zou terecht zijndit is gewoon nachtbagger geworden en die is er al.
Geen dank.
Wat doe ik dan verkeerd?quote:
Uitloggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat doe ik dan verkeerd?
Ik ben serieus. Ik wil niet telkens van die reacties krijgen. Ik voel me er doodongelukkig door. Alleen meestal laat ik dat niet merken omdat ik weet dat ze ervan genieten.
Ik wil dit niet. Ik heb dit nooit gewild. Hoe stop ik dit?
Ik heb ook een verkloot slaappatroon.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Omdat mijn slaappatroon een beetje verneukt is.
Ik ben niet zo goed in het tekenen van onduidelijke zaken.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mss als je een paint maakt van de situatie zoals beschreven in de OP
Ja echt heel kut voor je, johquote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat doe ik dan verkeerd?
Ik ben serieus. Ik wil niet telkens van die reacties krijgen. Ik voel me er doodongelukkig door. Alleen meestal laat ik dat niet merken omdat ik weet dat ze ervan genieten.
Ik wil dit niet. Ik heb dit nooit gewild. Hoe stop ik dit?
Soms kan ik wel om je lachen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja echt heel kut voor je, joh
OMG IK WAS DUS VANMIDDAG ZO IN DE BIOS WEET JE WEL EN IK ZIE ER BLIJKBAAR ZO OPVALLEND UIT DAT IEMAND ME HERKENDE XD EN TOEN RIEP DIE PERSOON ZO VAN HEY ADORABELLE!! EN TOEN IK OMDRAAIDE KREEG IK GEEN REACTIE HET WAS NET ANNEMARIA KOEKOEK XD!! DUS HEY WIE WAS DAT?
Echt een fantastisch topic. Trekt ook totaal geen bagger aan of zo
En bedankt. Ik doe m'n best om een serieus topic te maken en dan krijg ik dit.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
OMG IK WAS DUS VANMIDDAG ZO IN DE BIOS WEET JE WEL EN IK ZIE ER BLIJKBAAR ZO OPVALLEND UIT DAT IEMAND ME HERKENDE XD EN TOEN RIEP DIE PERSOON ZO VAN HEY ADORABELLE!! EN TOEN IK OMDRAAIDE KREEG IK GEEN REACTIE HET WAS NET ANNEMARIA KOEKOEK XD!! DUS HEY WIE WAS DAT?
Rot op godverdommequote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij is uit alle sollicitaties gekozen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:41 schreef emptiness het volgende:
[..]
Rot op godverdomme
Waarom ben jij eigenlijk moderator?
Jij vindt de zoektocht naar jouw niet zo stille aanbidder wel een onderwerp waarover mensen serieus kunnen discussiëren?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En bedankt. Ik doe m'n best om een serieus topic te maken en dan krijg ik dit.
Je hebt het of je hebt het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 01:41 schreef emptiness het volgende:
[..]
Rot op godverdomme
Waarom ben jij geen moderator? Toch ergens in tekortgeschoten hè?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:41 schreef emptiness het volgende:
[..]
Rot op godverdomme
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Er zijn meer FOK!kers die er bij waren en die het gehoord kunnen hebben of die persoon misschien hebben gezien.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij vindt de zoektocht naar jouw niet zo stille aanbidder wel een onderwerp waarover mensen serieus kunnen discussiëren?
Practice what you preach.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:47 schreef deadprez het volgende:
Je jankt in ieder geval wel als een vrouw, dat dan weer wel.
Vraag het eens in (een van) deze topicsquote:Op zondag 11 januari 2015 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Er zijn meer FOK!kers die er bij waren en die het gehoord kunnen hebben of die persoon misschien hebben gezien.
Dit levert veel meer aandacht opquote:Op zondag 11 januari 2015 01:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vraag het eens in (een van) deze topics
FB / Graties voorpremìere met FOK! - "Taken 3" #2
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 53
Zijn er Pics van adora?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
Kom op Adora is best wel leuk.![]()
Oke, als je met een horde andere Fokkers naar de bios gaat, is de kans groot dat je herkend wordt.
Adora wil weten wie, dat is de kern van het topic.
Niet zoals mapima die 30 topics opent dat ze herkent wordt.
Dit.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is niet de reden dat er op'm gehaat wordt tho. Meer het karakter.
quote:
Hallo Fushia2, mijn mede-Belg!quote:
Normaal gesproken zal je mij niet snel op iemand zien haten, het is internet, maar dit figuur is toch wel vrij irritant.quote:
Toch zou ik hem/haar neukenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rot op man, "medebelg"quote:Op zondag 11 januari 2015 01:57 schreef emptiness het volgende:
[..]
[..]
Hallo Fushia2, mijn mede-Belg!
[ afbeelding ]
Don't deny your identity broquote:
Dacht het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 02:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij neukt alles met een hartslag en een temp van 33 of meer
Ik hou van Belgiequote:Op zondag 11 januari 2015 02:03 schreef emptiness het volgende:
[..]
Don't deny your identity bro
BELGIAN FOREVER!
Vertel mij dan eens wat er mis is met mijn karakter?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]of slotje aan het einde van de film
Ok bahquote:Op zondag 11 januari 2015 02:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zelfs een pic van vandaag:
[ afbeelding ]
je zou beter staan met donker haarquote:Op zondag 11 januari 2015 02:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zelfs een pic van vandaag:
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Gelukkig heb ik nog genoeg oude foto's met donker haarquote:Op zondag 11 januari 2015 02:22 schreef emptiness het volgende:
[..]
je zou beter staan met donker haar
(mijn mening)
Oh, dat boeit me niet. Ik weet zelf wel dat het me leuk staatquote:Op zondag 11 januari 2015 02:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het jou leuk staat he
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me niet. Ik weet zelf wel dat het me leuk staat.
Neuh, moest pissen maar ik kan niet meer slapenquote:Op zondag 11 januari 2015 02:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Toch geprobeerd om 2/3 in de middag te slapen en nu wakker?
Moggûh ome Frank, alles wel?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, moest pissen maar ik kan niet meer slapen.
Hi skillstorm, ik ga nu slapen hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 02:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ey Inspireme, nog altijd wakker in de nacht?
O, nou welterusten.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:38 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hi skillstorm, ik ga nu slapen hoorweltrustahhh
Okequote:Op zondag 11 januari 2015 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
.
Jezus ik zie mij echt zo'n nerd voor mij achter zijn schermpje, inclusief brilletje en lang haar die dit roept. De friendzone bestaat niet echt, dit denken bij het minste geringste wat een vrouw zegt.quote:
Wat moet ze mij vertellen?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook weer druk bezig met een nieuwe, maar daar zit echt veel werk in, is nog niet af.quote:
Ik kijk er naar uit. Ik vind vooral de details in jouw paints (buiten de stijl) echt geweldigquote:Op zondag 11 januari 2015 02:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook weer druk bezig met een nieuwe, maar daar zit echt veel werk in, is nog niet af.
maar ik heb wel een Galliër verstopt
Het worden weer zoekplaatjesquote:Op zondag 11 januari 2015 02:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Ik vind vooral de details in jouw paints (buiten de stijl) echt geweldig
Kan beter. Mijn psychiater zegt dat ik borderline hebquote:Op zondag 11 januari 2015 02:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe gaat 'ie met prinses stampvoet?
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan beter. Mijn psychiater zegt dat ik borderline heb.
Maar er zijn wel wat positieve puntjes in mijn leven. Zo ben ik er nu een beetje achter wat mijn stijl is en hoe ik mezelf wil zien. En heb ik daarmee voor mezelf doelen gemaakt die ik wil bereiken dit jaar. Wanneer ik daar mee bezig ben voel ik me dan wel gelukkig.
Daar moet je vooral de tijd voor nemen, kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:46 schreef Remqo het volgende:
Sorry Frank, ik ben druk met paint bezig.
Ik ben nogal gedreven sinds dat gedoe in Frankrijk
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:46 schreef Remqo het volgende:
Sorry Frank, ik ben druk met paint bezig.
Ik ben nogal gedreven sinds dat gedoe in Frankrijk
Eens zien waar deze kloon vandaan komt.quote:
Hoe wil je jezelf zien?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar er zijn wel wat positieve puntjes in mijn leven. Zo ben ik er nu een beetje achter wat mijn stijl is en hoe ik mezelf wil zien. En heb ik daarmee voor mezelf doelen gemaakt die ik wil bereiken dit jaar. Wanneer ik daar mee bezig ben voel ik me dan wel gelukkig.
Als hobby-tekenaar voel ik me geroepenquote:Op zondag 11 januari 2015 02:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar moet je vooral de tijd voor nemen, kan het je niet kwalijk nemen.
Een borderline met een seksoperatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Frank die op mij reageert.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens zien waar deze kloon vandaan komt.
Hou je bekkenquote:Op zondag 11 januari 2015 02:54 schreef Hetligtaanjou het volgende:
[..]
Te scherpe bekken, wouldn't hit.
Tof nummerquote:
wat nou huillachquote:
ze is gewoon een bekende fokker, daarom riep iemand wat. je kunt dingen zo zielig maken als je wilquote:Op zondag 11 januari 2015 09:55 schreef kikoooooo het volgende:
Je bent toch wel een enorme loser als je iemand z'n naam gaat roepen omdat die persoon 'anders' is en dan vervolgens niks durft te zeggen of jezelf kenbaar te makenEn dan ongetwijfeld wel stoer opscheppen tegenover je fok vriendjes
![]()
Wat een trieste mongool ben je dan.
quote:
Ladies and gentlemen, we got him!quote:Op zondag 11 januari 2015 10:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
ze is gewoon een bekende fokker, daarom riep iemand wat. je kunt dingen zo zielig maken als je wil
quote:Op zondag 11 januari 2015 04:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
wat nou huillach
Ik pak iedereen aan in mijn volgende paint
Oeh, die heb ik op vinyl.quote:
Ik herkende helemaal niemand.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:40 schreef ntm het volgende:
Ik herkende alleen haan33 en madjack ergens bij de Burgerking, voor de rest srs niemand.
Hai Fikkie.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:19 schreef Fok-it het volgende:
Heeijk topic weer. Waar de enige reden voor het openen van jet topic is om te provoceren en uit te lokken is en nog mensen die het niet door hebbenmensen als Bondage die het zelfs nog voor hem opnemen. Ben je toch wel erg naïef hoor.
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die woorden hoor je opvallend vaak de laatste tijd. Niet zelden misplaatst.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:19 schreef Fok-it het volgende:
Heeijk topic weer. Waar de enige reden voor het openen van jet topic is om te provoceren en uit te lokken is en nog mensen die het niet door hebbenmensen als Bondage die het zelfs nog voor hem opnemen. Ben je toch wel erg naïef hoor.
Ik vind het toch wel grappig hoe je iedere keer met dit soort wilde conclusies tevoorschijn komt.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:19 schreef Fok-it het volgende:
dat vind jij leuk, anders was je toch niet gekomen?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik herkende helemaal niemand.
Ik vond het ook wel een beetje vreemd. Het idee dat er allemaal FOK!kers bij me in de zaal zaten die ik van naam ken, maar dat ik geen idee heb wie wie is.
Ik kwam om leuk naar een film te kijken. Ik had gehoopt om een paar FOK!kers te zien die ik kende, helaas waren die er niet. Wel iemand die mij riep dus. Ik was gewoon nieuwsgierig naar wie dat dan was. Meer niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
dat vind jij leuk, anders was je toch niet gekomen?
Wat bereik je ermee door je bouwvakkersbilnaad te laten zien via Tinychat? Ook niks meer dan aandacht. Of het nou positief of negatieve aandacht is maakt jou geen reet (huehuehue) uitquote:Op zondag 11 januari 2015 13:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel grappig hoe je iedere keer met dit soort wilde conclusies tevoorschijn komt.
Wat bereik ik er nou mee om te provoceren of uit te lokken? Helemaal niks. Waarom zou ik het dan doen? Niet. Ik doe dat niet.
Denk wat je wilt, maar ik lieg niet.
En daar beleef je plezier aan?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:48 schreef Robophatt het volgende:
Altijd vermakelijk dit soort topics
Weinig mensen die zo weinig van de wereld begrijpen als TS
Oh nee, een jongere die zichzelf bloot geeft voor de camera, wat raar, dat zie je normaal gesproken echt nooit.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bereik je ermee door je bouwvakkersbilnaad te laten zien via Tinychat? Ook niks meer dan aandacht. Of het nou positief of negatieve aandacht is maakt jou geen reet (huehuehue) uit
En volgens mij is dat inmiddels al bijna twee jaar geleden. Maar blijkbaar wil jij niet zien dat ik in de tussentijd veranderd ben als persoon. En dat ik nooit de persoon geweest ben waar jij al die vooroordelen over hebt.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bereik je ermee door je bouwvakkersbilnaad te laten zien via Tinychat? Ook niks meer dan aandacht. Of het nou positief of negatieve aandacht is maakt jou geen reet (huehuehue) uit
Dat wordt in KLB nooit in dank afgenomen. Alle aandachtshoeren, of ze nu mannelijk (NieuweNier), vrouwelijk (mapima) of een hybride (AdoraBella) zijn worden met veel plezier tot de grond toe afgebrand.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:00 schreef NotYou het volgende:
Oh nee, een jongere die zichzelf bloot geeft voor de camera, wat raar, dat zie je normaal gesproken echt nooit.Als jij een hekel hebt aan transseksuelen is dat prima maar zeg dat, dan gewoon in plaats van zo schijnheilig te doen.
Dit inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2015 14:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh nee, een jongere die zichzelf bloot geeft voor de camera, wat raar, dat zie je normaal gesproken echt nooit.Als jij een hekel hebt aan transseksuelen is dat prima maar zeg dat, dan gewoon in plaats van zo schijnheilig te doen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:30 schreef NotYou het volgende:
Die woorden hoor je opvallend vaak de laatste tijd. Niet zelden misplaatst.
Eventjes voor je gefixt.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat bereik ik er nou mee om te provoceren of uit te lokken? Gegarandeerde reacties. Waarom zou ik het dan doen? Negatieve aandacht is ook aandacht.
Denk wat je wilt, maar ik lieg mezelf en iedereen keihard voor.
Waarom kun je me dan niet zien als iemand die veranderd is? Waarom blijf je maar terugvallen op dingen uit het verleden?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
En nee geen hekel aan transseksuelen of transgenders. Wel een hekel aan dit soort clowns. Of naja ik vind het meer vermakelijk dan dat ik er een hekel aan heb verder
Jij doet alleen maar normaal tegen/over mensen die je wil neuken?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Probeer je in zijn broekje te komen ? Wat schattig
Leuk, ik ben eerlijk en zelfs dan denk je dat ik lieg. En bedanktquote:
Mensen veranderen niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Waarom kun je me dan niet zien als iemand die veranderd is?
Neem je tijdquote:Op zondag 11 januari 2015 14:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk, ik ben eerlijk en zelfs dan denk je dat ik lieg. En bedankt.
Maar ik ben ff weg. Ik vind eten belangrijker dan deze discussie.
Dit soort clowns? Wat versta je daar precies onder?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
En nee geen hekel aan transseksuelen of transgenders. Wel een hekel aan dit soort clowns. Of naja ik vind het meer vermakelijk dan dat ik er een hekel aan heb verder
Ik was het niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kwam om leuk naar een film te kijken. Ik had gehoopt om een paar FOK!kers te zien die ik kende, helaas waren die er niet. Wel iemand die mij riep dus. Ik was gewoon nieuwsgierig naar wie dat dan was. Meer niet.
Mannen die in vrouwen kleding hun reet laten zien op tinychat.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dit soort clowns? Wat versta je daar precies onder?
Ben je nou echt zo dom te schijten? AB is geen transgender, AB Is een trollquote:Op zondag 11 januari 2015 14:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij doet alleen maar normaal tegen/over mensen die je wil neuken?
Je komt een beetje gefrustreerd over man.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom te schijten? AB is geen transgender, AB Is een troll
Goh, je zou het niet zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder ook gewoon een hekel aan transgenders.
Maar als je zoiets onderneemt, doe het dan ook goed denk ik dan.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als je zoiets onderneemt, doe het dan ook goed denk ik dan.
quote:
Dat je er daadwerkelijk als het gewenste geslacht uitziet.quote:
Als je hem niet kent op fok loop dan ook niet heel barmhartig het voor hem op te nemen. Just sayinquote:
Jij prefereert je transseksuelen dus gewoon vrouwelijker?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat je er daadwerkelijk als het gewenste geslacht uitziet.
Waarom niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hem niet kent op fok loop dan ook niet heel barmhartig het voor hem op te nemen. Just sayin
Omdat hij een vieze aandachtshoer is die door gans FOK! wordt uitgekotst. Daarom. Note+1quote:Op zondag 11 januari 2015 14:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij prefereert je transseksuelen dus gewoon vrouwelijker?
[..]
Waarom niet?
Als je hem wel zou kennen zou je mening ongetwijfeld wel anders liggen, althans, dat hoop ik. Bij jou zou dat nog niet vanzelfsprekend zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 14:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij prefereert je transseksuelen dus gewoon vrouwelijker?
[..]
Waarom niet?
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Omdat hij een vieze aandachtshoer is die door gans FOK! wordt uitgekotst. Daarom. Note+1
Iets zegt me dat jullie dit geen bezwaar hadden gevonden als TS een geboren vrouw was geweest..quote:Op zondag 11 januari 2015 14:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Omdat hij een vieze aandachtshoer is die door gans FOK! wordt uitgekotst. Daarom. Note+1
Maar dat is TS niet. Zal ie nooit worden en ook nooit zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jullie dit geen bezwaar hadden gevonden als TS een geboren vrouw was geweest..
Totaal niet aan de orde man.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jullie dit geen bezwaar hadden gevonden als TS een geboren vrouw was geweest..
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:24 schreef Etsu het volgende:
Interessant topic. AB is weer eens bezig geweest zie ik.
Transhater!quote:Op zondag 11 januari 2015 14:24 schreef Etsu het volgende:
Interessant topic. AB is weer eens bezig geweest zie ik.
Nee, maar probeer vooral zou ik zeggen. Wel grappig dat je reacties nu compleet omgeslagen zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:26 schreef NotYou het volgende:
Is het niet zo dat een maagdje hier dacht een dm/pm-romance te hebben met uitzicht op een echte kut, precies zoals in de tot den treure bekeken porno, tot er in werkelijkheid van een piemel sprake bleek?
If so: arm jochie toch.![]()
Volgens mij vind jij eten sowieso iets te belangrijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk, ik ben eerlijk en zelfs dan denk je dat ik lieg. En bedankt.
Maar ik ben ff weg. Ik vind eten belangrijker dan deze discussie.
Nog steeds exact hetzelfde hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar probeer vooral zou ik zeggen. Wel grappig dat je reacties nu compleet omgeslagen zijn.
Het levert wel vermakelijke topics op jaquote:
Braddie volgens mij.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:26 schreef NotYou het volgende:
Is het niet zo dat een maagdje hier dacht een dm/pm-romance te hebben met uitzicht op een echte kut, precies zoals in de tot den treure bekeken porno, tot er in werkelijkheid van een piemel sprake bleek?
Ik denk niet dat dit een realistische doelstelling is.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat je er daadwerkelijk als het gewenste geslacht uitziet.
TS valt in ongeveer dezelfde categorie als Blondje_93 dus ik vind dat wel een geloofwaardig verhaal.quote:
Nu moet ik toch wel een beetje in het trollen/provoceren meegaan. Tot mijn spijt.quote:
Ik deed gewoon aardig tegen hem toen anderen hem pestten. En ik sprak gewoon met hem over normale dingen, niks bijzonders verder. Maar volgens mij dacht hij dat het iets romantisch was en zag hij ons al helemaal daten.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:26 schreef NotYou het volgende:
Dat was een uitspraak van die user waarvan iedereen dacht dat ze een kloon van mij was.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nu moet ik toch wel een beetje in het trollen/provoceren meegaan. Tot mijn spijt.
Flikker eens op met verhalen verzinnen ziek ventjequote:Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik deed gewoon aardig tegen hem toen anderen hem pestten. En ik sprak gewoon met hem over normale dingen, niks bijzonders verder. Maar volgens mij dacht hij dat het iets romantisch was en zag hij ons al helemaal daten.
Uiteindelijk begon ik hem een beetje te vertrouwen. Toen heb ik hem verteld dat ik eigenlijk transgender ben. En dat was natuurlijk een zware teleurstelling voor hem, want in zijn fantasie was het allemaal anders. En toen werd er dus een topic over me gemaakt.
Ze denken gewoon dat je een man met lang haar bent?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Trouwens: veel mensen valt het niet eens op dat ik transgender ben als ze me zien. Maar omdat jij het nu weet zie je het.
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik deed gewoon aardig tegen hem toen anderen hem pestten. En ik sprak gewoon met hem over normale dingen, niks bijzonders verder. Maar volgens mij dacht hij dat het iets romantisch was en zag hij ons al helemaal daten.
Uiteindelijk begon ik hem een beetje te vertrouwen. Toen heb ik hem verteld dat ik eigenlijk transgender ben. En dat was natuurlijk een zware teleurstelling voor hem, want in zijn fantasie was het allemaal anders. En toen werd er dus een topic over me gemaakt.
Niet echt.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit hetzelfde met een vrouw meegemaakt hebt.
Dit is DE WAARHEID sukkel.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker eens op met verhalen verzinnen ziek ventje
Knoeien met geslachtenquote:Op zondag 11 januari 2015 14:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Gast, waar denk je dat ik mee bezig ben? Denk je dat ik gewoon naar het ziekenhuis ga en dan als man een kamertje in ga en er als vrouw weer uit kom?
Zo werkt het dus niet. Ze pompen je vol met vrouwelijke hormonen en dan gaat er
veel tijd overheen waarbij de hormonen hun werk doen en je lichaam langzaam maar zeker vrouwelijker wordt. En uiteindelijk is daar dan de operatie met een vagina als resultaat.
Trouwens: veel mensen valt het niet eens op dat ik transgender ben als ze me zien. Maar omdat jij het nu weet zie je het.
Hij is van de mannenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit hetzelfde met een vrouw meegemaakt hebt.
Jij zegt wel vaker van die verhaaltjes wat volgens jou de waarheid moet zijn, en achteraf blijkt het ook een grote leugen te zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is DE WAARHEID sukkel.
En ben je soms vergeten dat ik gevoelens heb? Je doet me pijn met wat je zegt.
Als je zegt ongelukkig te worden van negatieve reacties zou je er goed aan doen geen signature te nemen die ze uitlokt.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was een uitspraak van die user waarvan iedereen dacht dat ze een kloon van mij was.
Sorry, maar ik vond het gewoon een grappige uitspraak. Heeft niks met trollen te maken verder.
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
In Rusland hadden ze er wel raad mee geweten.
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zegt wel vaker van die verhaaltjes wat volgens jou de waarheid moet zijn, en achteraf blijkt het ook een grote leugen te zijn.
De aap komt uit de mouw..quote:Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog hè? Eindelijk eens contact met een vrouw blijkt het (nog) een man te zijn..quote:Op zondag 11 januari 2015 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker eens op met verhalen verzinnen ziek ventje
Ben je bang dat je nu hommo bent?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
je bent echt ziek in je hoofd, laat je alsjeblieft nakijken
Dat lijkt me evident als je je laat ombouwenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
je bent echt ziek in je hoofd, laat je alsjeblieft nakijken
Ja hahaha xdxd onderontwikkeld kneusjequote:Op zondag 11 januari 2015 15:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
De aap komt uit de mouw..
[..]
Het zit je wel hoog hè? Eindelijk eens contact met een vrouw blijkt het (nog) een man te zijn..
Haha was jij dat?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hahaha xdxd onderontwikkeld kneusje
Onderontwikkeld nog wel? Waarom dat dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hahaha xdxd onderontwikkeld kneusje
En dan een kans als dit topic laten liggen, no way.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Willoow het volgende:
Je had toen toch kunnen vragen: 'Wie riep mij?'
Zoals wat dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zegt wel vaker van die verhaaltjes wat volgens jou de waarheid moet zijn, en achteraf blijkt het ook een grote leugen te zijn.
Ik denk dat het een verzonnen topic is.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Willoow het volgende:
Je had toen toch kunnen vragen: 'Wie riep mij?'
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben ik 't mee eens, hij waarschijnlijk niet.
Je roept al jaren dat je een vrouw bent, maar eigenlijk ben je een man.quote:
Ja maar ik had niet verwacht dat het negatieve reacties zou uitlokkenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als je zegt ongelukkig te worden van negatieve reacties zou je er goed aan doen geen signature te nemen die ze uitlokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |