Practice what you preach.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:47 schreef deadprez het volgende:
Je jankt in ieder geval wel als een vrouw, dat dan weer wel.
Vraag het eens in (een van) deze topicsquote:Op zondag 11 januari 2015 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Er zijn meer FOK!kers die er bij waren en die het gehoord kunnen hebben of die persoon misschien hebben gezien.
Dit levert veel meer aandacht opquote:Op zondag 11 januari 2015 01:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vraag het eens in (een van) deze topics
FB / Graties voorpremģere met FOK! - "Taken 3" #2
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 53
Zijn er Pics van adora?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
Kom op Adora is best wel leuk.![]()
Oke, als je met een horde andere Fokkers naar de bios gaat, is de kans groot dat je herkend wordt.
Adora wil weten wie, dat is de kern van het topic.
Niet zoals mapima die 30 topics opent dat ze herkent wordt.
Dit.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is niet de reden dat er op'm gehaat wordt tho. Meer het karakter.
quote:
Hallo Fushia2, mijn mede-Belg!quote:
Normaal gesproken zal je mij niet snel op iemand zien haten, het is internet, maar dit figuur is toch wel vrij irritant.quote:
Toch zou ik hem/haar neukenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rot op man, "medebelg"quote:Op zondag 11 januari 2015 01:57 schreef emptiness het volgende:
[..]
[..]
Hallo Fushia2, mijn mede-Belg!
[ afbeelding ]
Don't deny your identity broquote:
Dacht het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 02:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij neukt alles met een hartslag en een temp van 33 of meer
Ik hou van Belgiequote:Op zondag 11 januari 2015 02:03 schreef emptiness het volgende:
[..]
Don't deny your identity bro
BELGIAN FOREVER!
Vertel mij dan eens wat er mis is met mijn karakter?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Halverwege, kutfilm, slotje.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]of slotje aan het einde van de film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |