Als je zegt ongelukkig te worden van negatieve reacties zou je er goed aan doen geen signature te nemen die ze uitlokt.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was een uitspraak van die user waarvan iedereen dacht dat ze een kloon van mij was.
Sorry, maar ik vond het gewoon een grappige uitspraak. Heeft niks met trollen te maken verder.
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
In Rusland hadden ze er wel raad mee geweten.
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zegt wel vaker van die verhaaltjes wat volgens jou de waarheid moet zijn, en achteraf blijkt het ook een grote leugen te zijn.
De aap komt uit de mouw..quote:Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik deed gewoon aardig tegen hem toen anderen hem pestten. En ik sprak gewoon met hem over normale dingen, niks bijzonders verder. Maar volgens mij dacht hij dat het iets romantisch was en zag hij ons al helemaal daten.
Uiteindelijk begon ik hem een beetje te vertrouwen. Toen heb ik hem verteld dat ik eigenlijk transgender ben. En dat was natuurlijk een zware teleurstelling voor hem, want in zijn fantasie was het allemaal anders. En toen werd er dus een topic over me gemaakt.
Het zit je wel hoog hè? Eindelijk eens contact met een vrouw blijkt het (nog) een man te zijn..quote:Op zondag 11 januari 2015 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flikker eens op met verhalen verzinnen ziek ventje
Ben je bang dat je nu hommo bent?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
je bent echt ziek in je hoofd, laat je alsjeblieft nakijken
Dat lijkt me evident als je je laat ombouwenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
je bent echt ziek in je hoofd, laat je alsjeblieft nakijken
Ja hahaha xdxd onderontwikkeld kneusjequote:Op zondag 11 januari 2015 15:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
De aap komt uit de mouw..
[..]
Het zit je wel hoog hè? Eindelijk eens contact met een vrouw blijkt het (nog) een man te zijn..
Haha was jij dat?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hahaha xdxd onderontwikkeld kneusje
Onderontwikkeld nog wel? Waarom dat dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hahaha xdxd onderontwikkeld kneusje
En dan een kans als dit topic laten liggen, no way.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Willoow het volgende:
Je had toen toch kunnen vragen: 'Wie riep mij?'
Zoals wat dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zegt wel vaker van die verhaaltjes wat volgens jou de waarheid moet zijn, en achteraf blijkt het ook een grote leugen te zijn.
Ik denk dat het een verzonnen topic is.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Willoow het volgende:
Je had toen toch kunnen vragen: 'Wie riep mij?'
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben ik 't mee eens, hij waarschijnlijk niet.
Je roept al jaren dat je een vrouw bent, maar eigenlijk ben je een man.quote:
Ja maar ik had niet verwacht dat het negatieve reacties zou uitlokkenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als je zegt ongelukkig te worden van negatieve reacties zou je er goed aan doen geen signature te nemen die ze uitlokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |