Practice what you preach.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:47 schreef deadprez het volgende:
Je jankt in ieder geval wel als een vrouw, dat dan weer wel.
Vraag het eens in (een van) deze topicsquote:Op zondag 11 januari 2015 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Er zijn meer FOK!kers die er bij waren en die het gehoord kunnen hebben of die persoon misschien hebben gezien.
Dit levert veel meer aandacht opquote:Op zondag 11 januari 2015 01:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vraag het eens in (een van) deze topics
FB / Graties voorpremìere met FOK! - "Taken 3" #2
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 53
Zijn er Pics van adora?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
Kom op Adora is best wel leuk.![]()
Oke, als je met een horde andere Fokkers naar de bios gaat, is de kans groot dat je herkend wordt.
Adora wil weten wie, dat is de kern van het topic.
Niet zoals mapima die 30 topics opent dat ze herkent wordt.
Dit.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is niet de reden dat er op'm gehaat wordt tho. Meer het karakter.
quote:
Hallo Fushia2, mijn mede-Belg!quote:
Normaal gesproken zal je mij niet snel op iemand zien haten, het is internet, maar dit figuur is toch wel vrij irritant.quote:
Toch zou ik hem/haar neukenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rot op man, "medebelg"quote:Op zondag 11 januari 2015 01:57 schreef emptiness het volgende:
[..]
[..]
Hallo Fushia2, mijn mede-Belg!
[ afbeelding ]
Don't deny your identity broquote:
Dacht het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 02:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij neukt alles met een hartslag en een temp van 33 of meer
Ik hou van Belgiequote:Op zondag 11 januari 2015 02:03 schreef emptiness het volgende:
[..]
Don't deny your identity bro
BELGIAN FOREVER!
Vertel mij dan eens wat er mis is met mijn karakter?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Halverwege, kutfilm, slotje.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]of slotje aan het einde van de film
Ok bahquote:Op zondag 11 januari 2015 02:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zelfs een pic van vandaag:
[ afbeelding ]
je zou beter staan met donker haarquote:Op zondag 11 januari 2015 02:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zelfs een pic van vandaag:
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Gelukkig heb ik nog genoeg oude foto's met donker haarquote:Op zondag 11 januari 2015 02:22 schreef emptiness het volgende:
[..]
je zou beter staan met donker haar
(mijn mening)
Oh, dat boeit me niet. Ik weet zelf wel dat het me leuk staatquote:Op zondag 11 januari 2015 02:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het jou leuk staat he
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me niet. Ik weet zelf wel dat het me leuk staat.
Neuh, moest pissen maar ik kan niet meer slapenquote:Op zondag 11 januari 2015 02:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Toch geprobeerd om 2/3 in de middag te slapen en nu wakker?
Moggûh ome Frank, alles wel?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, moest pissen maar ik kan niet meer slapen.
Hi skillstorm, ik ga nu slapen hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 02:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ey Inspireme, nog altijd wakker in de nacht?
O, nou welterusten.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:38 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hi skillstorm, ik ga nu slapen hoorweltrustahhh
Okequote:Op zondag 11 januari 2015 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daten is goed. Enne... we zien wel hoe het loopt oké?
.
Jezus ik zie mij echt zo'n nerd voor mij achter zijn schermpje, inclusief brilletje en lang haar die dit roept. De friendzone bestaat niet echt, dit denken bij het minste geringste wat een vrouw zegt.quote:
Wat moet ze mij vertellen?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je het hem de eerste date vertellen? Of de tweede pas?
Ik ben dan ook weer druk bezig met een nieuwe, maar daar zit echt veel werk in, is nog niet af.quote:
Ik kijk er naar uit. Ik vind vooral de details in jouw paints (buiten de stijl) echt geweldigquote:Op zondag 11 januari 2015 02:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook weer druk bezig met een nieuwe, maar daar zit echt veel werk in, is nog niet af.
maar ik heb wel een Galliër verstopt
Het worden weer zoekplaatjesquote:Op zondag 11 januari 2015 02:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Ik vind vooral de details in jouw paints (buiten de stijl) echt geweldig
Kan beter. Mijn psychiater zegt dat ik borderline hebquote:Op zondag 11 januari 2015 02:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe gaat 'ie met prinses stampvoet?
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan beter. Mijn psychiater zegt dat ik borderline heb.
Maar er zijn wel wat positieve puntjes in mijn leven. Zo ben ik er nu een beetje achter wat mijn stijl is en hoe ik mezelf wil zien. En heb ik daarmee voor mezelf doelen gemaakt die ik wil bereiken dit jaar. Wanneer ik daar mee bezig ben voel ik me dan wel gelukkig.
Daar moet je vooral de tijd voor nemen, kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:46 schreef Remqo het volgende:
Sorry Frank, ik ben druk met paint bezig.
Ik ben nogal gedreven sinds dat gedoe in Frankrijk
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:46 schreef Remqo het volgende:
Sorry Frank, ik ben druk met paint bezig.
Ik ben nogal gedreven sinds dat gedoe in Frankrijk
Eens zien waar deze kloon vandaan komt.quote:
Hoe wil je jezelf zien?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar er zijn wel wat positieve puntjes in mijn leven. Zo ben ik er nu een beetje achter wat mijn stijl is en hoe ik mezelf wil zien. En heb ik daarmee voor mezelf doelen gemaakt die ik wil bereiken dit jaar. Wanneer ik daar mee bezig ben voel ik me dan wel gelukkig.
Als hobby-tekenaar voel ik me geroepenquote:Op zondag 11 januari 2015 02:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar moet je vooral de tijd voor nemen, kan het je niet kwalijk nemen.
Een borderline met een seksoperatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Frank die op mij reageert.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens zien waar deze kloon vandaan komt.
Hou je bekkenquote:Op zondag 11 januari 2015 02:54 schreef Hetligtaanjou het volgende:
[..]
Te scherpe bekken, wouldn't hit.
Tof nummerquote:
wat nou huillachquote:
ze is gewoon een bekende fokker, daarom riep iemand wat. je kunt dingen zo zielig maken als je wilquote:Op zondag 11 januari 2015 09:55 schreef kikoooooo het volgende:
Je bent toch wel een enorme loser als je iemand z'n naam gaat roepen omdat die persoon 'anders' is en dan vervolgens niks durft te zeggen of jezelf kenbaar te makenEn dan ongetwijfeld wel stoer opscheppen tegenover je fok vriendjes
![]()
Wat een trieste mongool ben je dan.
quote:
Ladies and gentlemen, we got him!quote:Op zondag 11 januari 2015 10:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
ze is gewoon een bekende fokker, daarom riep iemand wat. je kunt dingen zo zielig maken als je wil
quote:Op zondag 11 januari 2015 04:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
wat nou huillach
Ik pak iedereen aan in mijn volgende paint
Oeh, die heb ik op vinyl.quote:
Ik herkende helemaal niemand.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:40 schreef ntm het volgende:
Ik herkende alleen haan33 en madjack ergens bij de Burgerking, voor de rest srs niemand.
Hai Fikkie.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:19 schreef Fok-it het volgende:
Heeijk topic weer. Waar de enige reden voor het openen van jet topic is om te provoceren en uit te lokken is en nog mensen die het niet door hebbenmensen als Bondage die het zelfs nog voor hem opnemen. Ben je toch wel erg naïef hoor.
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja echt heel kut voor je, joh
OMG IK WAS DUS VANMIDDAG ZO IN DE BIOS WEET JE WEL EN IK ZIE ER BLIJKBAAR ZO OPVALLEND UIT DAT IEMAND ME HERKENDE XD EN TOEN RIEP DIE PERSOON ZO VAN HEY ADORABELLE!! EN TOEN IK OMDRAAIDE KREEG IK GEEN REACTIE HET WAS NET ANNEMARIA KOEKOEK XD!! DUS HEY WIE WAS DAT?
Echt een fantastisch topic. Trekt ook totaal geen bagger aan of zo
Die woorden hoor je opvallend vaak de laatste tijd. Niet zelden misplaatst.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:19 schreef Fok-it het volgende:
Heeijk topic weer. Waar de enige reden voor het openen van jet topic is om te provoceren en uit te lokken is en nog mensen die het niet door hebbenmensen als Bondage die het zelfs nog voor hem opnemen. Ben je toch wel erg naïef hoor.
Ik vind het toch wel grappig hoe je iedere keer met dit soort wilde conclusies tevoorschijn komt.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:19 schreef Fok-it het volgende:
dat vind jij leuk, anders was je toch niet gekomen?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik herkende helemaal niemand.
Ik vond het ook wel een beetje vreemd. Het idee dat er allemaal FOK!kers bij me in de zaal zaten die ik van naam ken, maar dat ik geen idee heb wie wie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |