quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan beter. Mijn psychiater zegt dat ik borderline heb.
Maar er zijn wel wat positieve puntjes in mijn leven. Zo ben ik er nu een beetje achter wat mijn stijl is en hoe ik mezelf wil zien. En heb ik daarmee voor mezelf doelen gemaakt die ik wil bereiken dit jaar. Wanneer ik daar mee bezig ben voel ik me dan wel gelukkig.
Daar moet je vooral de tijd voor nemen, kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:46 schreef Remqo het volgende:
Sorry Frank, ik ben druk met paint bezig.
Ik ben nogal gedreven sinds dat gedoe in Frankrijk
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:46 schreef Remqo het volgende:
Sorry Frank, ik ben druk met paint bezig.
Ik ben nogal gedreven sinds dat gedoe in Frankrijk
Eens zien waar deze kloon vandaan komt.quote:
Hoe wil je jezelf zien?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar er zijn wel wat positieve puntjes in mijn leven. Zo ben ik er nu een beetje achter wat mijn stijl is en hoe ik mezelf wil zien. En heb ik daarmee voor mezelf doelen gemaakt die ik wil bereiken dit jaar. Wanneer ik daar mee bezig ben voel ik me dan wel gelukkig.
Als hobby-tekenaar voel ik me geroepenquote:Op zondag 11 januari 2015 02:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar moet je vooral de tijd voor nemen, kan het je niet kwalijk nemen.
Een borderline met een seksoperatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Frank die op mij reageert.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eens zien waar deze kloon vandaan komt.
Hou je bekkenquote:Op zondag 11 januari 2015 02:54 schreef Hetligtaanjou het volgende:
[..]
Te scherpe bekken, wouldn't hit.
Tof nummerquote:
wat nou huillachquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |