Ok bahquote:Op zondag 11 januari 2015 02:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zelfs een pic van vandaag:
[ afbeelding ]
je zou beter staan met donker haarquote:Op zondag 11 januari 2015 02:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zelfs een pic van vandaag:
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Gelukkig heb ik nog genoeg oude foto's met donker haarquote:Op zondag 11 januari 2015 02:22 schreef emptiness het volgende:
[..]
je zou beter staan met donker haar
(mijn mening)
Oh, dat boeit me niet. Ik weet zelf wel dat het me leuk staatquote:Op zondag 11 januari 2015 02:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het jou leuk staat he
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me niet. Ik weet zelf wel dat het me leuk staat.
Neuh, moest pissen maar ik kan niet meer slapenquote:Op zondag 11 januari 2015 02:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Toch geprobeerd om 2/3 in de middag te slapen en nu wakker?
Moggûh ome Frank, alles wel?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, moest pissen maar ik kan niet meer slapen.
Hi skillstorm, ik ga nu slapen hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 02:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ey Inspireme, nog altijd wakker in de nacht?
O, nou welterusten.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:38 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hi skillstorm, ik ga nu slapen hoorweltrustahhh
Okequote:Op zondag 11 januari 2015 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daten is goed. Enne... we zien wel hoe het loopt oké?
.
Jezus ik zie mij echt zo'n nerd voor mij achter zijn schermpje, inclusief brilletje en lang haar die dit roept. De friendzone bestaat niet echt, dit denken bij het minste geringste wat een vrouw zegt.quote:
Wat moet ze mij vertellen?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je het hem de eerste date vertellen? Of de tweede pas?
Ik ben dan ook weer druk bezig met een nieuwe, maar daar zit echt veel werk in, is nog niet af.quote:
Ik kijk er naar uit. Ik vind vooral de details in jouw paints (buiten de stijl) echt geweldigquote:Op zondag 11 januari 2015 02:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook weer druk bezig met een nieuwe, maar daar zit echt veel werk in, is nog niet af.
maar ik heb wel een Galliër verstopt
Het worden weer zoekplaatjesquote:Op zondag 11 januari 2015 02:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Ik vind vooral de details in jouw paints (buiten de stijl) echt geweldig
Kan beter. Mijn psychiater zegt dat ik borderline hebquote:Op zondag 11 januari 2015 02:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe gaat 'ie met prinses stampvoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |