foboquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet lieverd.
Halverwege, kutfilm, slotje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]of slotje aan het einde van de film
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Halverwege, kutfilm, slotje.
Stuk of 15, al dan niet van mijzelfquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, maar ik begrijp uit ds reacties dat je geen foto's in je fobo hebt?
Niet gekeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een blank poesje
Heb je ergens zin in?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Dimens het volgende:
Wat een lul. Pik je dat? Ik zou die eikel een lesje leren.
of bij een doodsverwensing in de film; TR gemachtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Halverwege, kutfilm, slotje.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:38 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
of bij een doodsverwensing in de film; TR gemacht?
haiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:16 schreef AdoraBelle het volgende:
FOK!kers die je nickname roepen en dan stil blijven.
Ik was vanmiddag dus bij de voorvertoning van Taken 3 samen met een hoop andere FOK!kers.
Toen de film afgelopen was, en ik de zaal uit liep, hoorde ik iemand AdoraBelle roepen. Ik kon alleen niet echt plaatsen waar het vandaan kwam in die drukte. En toen ik om me heen keek bleef het dus stil.
Mijn vraag is: wie ben jij en waarom riep je me?
Daten is goedquote:Op zondag 11 januari 2015 00:32 schreef Hetligtaanjou het volgende:
Heey Adorabella. Wat denk jij zullen we binnenkort eens een date houden en het er helemaal van nemen?
Friendzoned. Nu al. Loserquote:Op zondag 11 januari 2015 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daten is goed. Enne... we zien wel hoe het loopt oké?
.
Helemaal niet! Ik ga alleen niet meteen allemaal dingen toezeggen voor ik hem ontmoet heb.quote:
Ga je het hem de eerste date vertellen? Of de tweede pas?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daten is goed. Enne... we zien wel hoe het loopt oké?
.
Bij de hoeveelste date vertelde ik het jou dan lekkertje?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je het hem de eerste date vertellen? Of de tweede pas?
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je het hem de eerste date vertellen? Of de tweede pas?
Wat dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij de hoeveelste date vertelde ik het jou dan lekkertje?
Als SunChaser achter de camera heeft gestaan hoef ik het sowieso niet te zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
een fok! film... dit is vrij ernstig
Harry.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:14 schreef Remqo het volgende:
ik zou je alleen bij je echte naam noemen
Naomiquote:Op zondag 11 januari 2015 01:14 schreef Remqo het volgende:
ik zou je alleen bij je echte naam noemen
Die bobbel bij je kruis gaf het de eerste date al weg.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Bij de hoeveelste date vertelde ik het jou dan lekkertje?
Toch knap dat je die micro door m'n skinny jeans heen kon zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die bobbel bij je kruis gaf het de eerste date al weg.
Want daar is ze/hij niet op uit of zoquote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, in een verzuurd slangennest als KLB kun je dat soort reacties verwachten natuurlijk.
Dat er hier iemand liegt is zeker.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Toch knap dat je die micro door m'n skinny jeans heen kon zien.
Volgens mij lieg jij een beetje...
Om de één of andere reden vind ik dergelijke reacties juist heel erg lachwekkendquote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, in een verzuurd slangennest als KLB kun je dat soort reacties verwachten natuurlijk.
Fijn dat je toegeeft dat je liegtquote:Op zondag 11 januari 2015 01:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat er hier iemand liegt is zeker.
SP is sowieso wel een geil wijf, blme it on the alcohol maar ik zou haar 5x daags kunnen neukenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In mijn fobo staat een blank poesje
Geen idee, het valt me gewoon op dat dit soort reacties hier vaker gepost worden. Boeit verder niet, juist daarom lees ik hier graag mee.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Want daar is ze/hij niet op uit of zo
Noem me dan tenminste een bimbo. Ik heb nog zo m'n best gedaan om m'n haartjes blond te maken.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Om de één of andere reden vind ik dergelijke reacties juist heel erg lachwekkend.
ik was serieusquote:
Zal ik eerlijk zijn? Nee, ik ben niet op dit soort reacties uit. Ik ben er ook niet op uit dat mensen mijn topic gaan verbaggeren.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Want daar is ze/hij niet op uit of zo
Beetje welquote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zal ik eerlijk zijn? Nee, ik ben niet op dit soort reacties uit. Ik ben er ook niet op uit dat mensen mijn topic gaan verbaggeren.
Ik wil serieus weten wie het nou was die me herkende.
Dat is alles. De rest van dit gezeik zit ik echt niet op te wachten.
Ik ook hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef emptiness het volgende:
[..]
ik was serieus
waarom ben je eigenlijk altijd zo laat op?
Op zich geloofwaardig ware het niet dat je dit in KLB post..quote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zal ik eerlijk zijn? Nee, ik ben niet op dit soort reacties uit. Ik ben er ook niet op uit dat mensen mijn topic gaan verbaggeren.
Ik wil serieus weten wie het nou was die me herkende.
Dat is alles. De rest van dit gezeik zit ik echt niet op te wachten.
Mss als je een paint maakt van de situatie zoals beschreven in de OPquote:Op zondag 11 januari 2015 01:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Slotje zou terecht zijndit is gewoon nachtbagger geworden en die is er al.
Geen dank.
Wat doe ik dan verkeerd?quote:
Uitloggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat doe ik dan verkeerd?
Ik ben serieus. Ik wil niet telkens van die reacties krijgen. Ik voel me er doodongelukkig door. Alleen meestal laat ik dat niet merken omdat ik weet dat ze ervan genieten.
Ik wil dit niet. Ik heb dit nooit gewild. Hoe stop ik dit?
Ik heb ook een verkloot slaappatroon.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Omdat mijn slaappatroon een beetje verneukt is.
Ik ben niet zo goed in het tekenen van onduidelijke zaken.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mss als je een paint maakt van de situatie zoals beschreven in de OP
Ja echt heel kut voor je, johquote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat doe ik dan verkeerd?
Ik ben serieus. Ik wil niet telkens van die reacties krijgen. Ik voel me er doodongelukkig door. Alleen meestal laat ik dat niet merken omdat ik weet dat ze ervan genieten.
Ik wil dit niet. Ik heb dit nooit gewild. Hoe stop ik dit?
Soms kan ik wel om je lachen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja echt heel kut voor je, joh
OMG IK WAS DUS VANMIDDAG ZO IN DE BIOS WEET JE WEL EN IK ZIE ER BLIJKBAAR ZO OPVALLEND UIT DAT IEMAND ME HERKENDE XD EN TOEN RIEP DIE PERSOON ZO VAN HEY ADORABELLE!! EN TOEN IK OMDRAAIDE KREEG IK GEEN REACTIE HET WAS NET ANNEMARIA KOEKOEK XD!! DUS HEY WIE WAS DAT?
Echt een fantastisch topic. Trekt ook totaal geen bagger aan of zo
En bedankt. Ik doe m'n best om een serieus topic te maken en dan krijg ik dit.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
OMG IK WAS DUS VANMIDDAG ZO IN DE BIOS WEET JE WEL EN IK ZIE ER BLIJKBAAR ZO OPVALLEND UIT DAT IEMAND ME HERKENDE XD EN TOEN RIEP DIE PERSOON ZO VAN HEY ADORABELLE!! EN TOEN IK OMDRAAIDE KREEG IK GEEN REACTIE HET WAS NET ANNEMARIA KOEKOEK XD!! DUS HEY WIE WAS DAT?
Rot op godverdommequote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij is uit alle sollicitaties gekozen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:41 schreef emptiness het volgende:
[..]
Rot op godverdomme
Waarom ben jij eigenlijk moderator?
Jij vindt de zoektocht naar jouw niet zo stille aanbidder wel een onderwerp waarover mensen serieus kunnen discussiėren?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En bedankt. Ik doe m'n best om een serieus topic te maken en dan krijg ik dit.
Je hebt het of je hebt het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 01:41 schreef emptiness het volgende:
[..]
Rot op godverdomme
Waarom ben jij geen moderator? Toch ergens in tekortgeschoten hč?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:41 schreef emptiness het volgende:
[..]
Rot op godverdomme
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Er zijn meer FOK!kers die er bij waren en die het gehoord kunnen hebben of die persoon misschien hebben gezien.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij vindt de zoektocht naar jouw niet zo stille aanbidder wel een onderwerp waarover mensen serieus kunnen discussiėren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |