• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Meer de tijdsduur.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die ene trein is toch niet zo vreselijk?
Achja. Als je die tijd productief kan zijn vind ik het helemaal prima. Op de motor naar het noorden is een stuk frustrerender.quote:
Ik heb een knaloranje paar besteld, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja. En ze hebben verklaard doorgekomen bestellingen na te komen. Wat sportief!
Ik witte. Mooie schoenen en ik was ook echt toe aan nieuwe.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb een knaloranje paar besteld, ben benieuwd.
M'n ouders wonen in rotterdam hequote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:56 schreef Joosie200 het volgende:
Beetje 5u18min treinen om bij je favoriete AH te blijven werken. Dan ben je niet goed wies Ets
Werk vond ik best goed te doen, jaar terug binnen twee weken werk gevonden bij de AH Oude Ebbingestraat, halfjaar later weer weg en toen vrij snel baan als student-chauffeur gevondenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n ouders wonen in rotterdam hedus had altijd wel een reden maar nu ben ik er klaar mee
En werk vinden in Grunn is kut
Voor het sporten is het prima, dunne zolen zonder vering is fijn voor het squaten en deadliften vind ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:09 schreef Joosie200 het volgende:
Meh, in die Reeboks wil ik nog niet dood gevonden worden. Zelfs voor die 12 euro + verzendkosten is dat mij het geld niet waard.
Verder leuke typo van 120 naar 12
Vind die nog best nice.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:09 schreef Joosie200 het volgende:
Meh, in die Reeboks wil ik nog niet dood gevonden worden. Zelfs voor die 12 euro + verzendkosten is dat mij het geld niet waard.
Ja god, als ze niet doen komt alle shit over hun heen en zijn ze administratief gigantisch veel tijd mee kwijt om alles te annuleren en zeurende mensen te woord te staan. Daarbij zou die 12 euro waarschijnlijk in de buurt van kostprijs o.i.d. liggen. Dus zolang ze kostendekkend werken of max 5 euro achteraan gooien, dan is dat economisch gezien ook de slimste beslissing.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja. En ze hebben verklaard doorgekomen bestellingen na te komen. Wat sportief!
Fijn dat het kwartje in elk geval gevallen is!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:12 schreef Joosie200 het volgende:
Meh /voel-me-stom-momentje net bij het maken/checken van de voorgaande handels b tentamenvragen van 2013 en 2014. Met de kennis van nu snap ik dus echt niet wat mij bezielde om dit vak niet allang op 31 januari 2013 binnen te tikken met een 8. Het kwartje viel vandaag, na het tweede deel gehad te hebben van de capita.Per vraag heb ik nu wel feilloos door op welk wetsartikel het aankomt. Die oogkleppen zijn in elk geval weggevallen, beter laat dan nooit. Maar man, man, man, man....
![]()
Volgende week zaterdag die stupiditeit maar eens recht zetten met minimaal een 8![]()
die had ik wel willen hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:09 schreef Joosie200 het volgende:
Gewoon bij kamernet inschrijven. Heb nu een studio na 1 1/2 jaar punten sparen en betaal iets van 300 euro incl. Moet wel af en toe wat junks en ander tuig voor de ingang verwijderen maar dat hoort nou eenmaal bij sociale woningbouwquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:45 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Werk vond ik best goed te doen, jaar terug binnen twee weken werk gevonden bij de AH Oude Ebbingestraat, halfjaar later weer weg en toen vrij snel baan als student-chauffeur gevonden![]()
Kamers in de zin van een mooie studio of appartement daarentegen...Dus bij deze ook maar een oproep aan m'n Grunninger studiegenoten hier: als jullie nog iets leuks weten voor 2 man, max 700 incl. Hou ik me aanbevolen
Ritsel ze dan maar op marktplaats. Het ging als een lopend vuurtje, dus geheid dat er zat meteen marktplaats opgeknald wordenquote:
Mja, gewoon een goedkope manier van reclame maken en dus je bekendheid van je merk vergroten. Daarnaast zou het mij idd niet verbazen van die 12 euro kostprijs, zo nu en dan zie je op de Duitse site naar het schijnt uitlopende collecties voor 26 euro de stuk weggaan. Heb je als nog mooie marge, met 120 euro is dat gewoon te belachelijk voor woorden. Dan lap je gewoon 100 euro puur voor het merkje en 20 euro voor de inkoopkosten + winst.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja god, als ze niet doen komt alle shit over hun heen en zijn ze administratief gigantisch veel tijd mee kwijt om alles te annuleren en zeurende mensen te woord te staan. Daarbij zou die 12 euro waarschijnlijk in de buurt van kostprijs o.i.d. liggen. Dus zolang ze kostendekkend werken of max 5 euro achteraan gooien, dan is dat economisch gezien ook de slimste beslissing.
Moet je maar op Tweakers zitten. Ik zag de aanbieding en liet hem passeren. Otto 2 arrest is wel een leuke voor in de maak thoughquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom worden wij niet geattendeerd om zulke dingentjes?!
Ik denk dat tussen de 8 en 20 euro kosten voor een schoen een goede schatting is. Die dingen gaan 300x over de kop, zo werkt dat. Die dingen worden door onderbetaalde chinezen in elkaar gefrutseld en verscheept, dat kost geen drol.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ritsel ze dan maar op marktplaats. Het ging als een lopend vuurtje, dus geheid dat er zat meteen marktplaats opgeknald worden
[..]
Mja, gewoon een goedkope manier van reclame maken en dus je bekendheid van je merk vergroten. Daarnaast zou het mij idd niet verbazen van die 12 euro kostprijs, zo nu en dan zie je op de Duitse site naar het schijnt uitlopende collecties voor 26 euro de stuk weggaan. Heb je als nog mooie marge, met 120 euro is dat gewoon te belachelijk voor woorden. Dan lap je gewoon 100 euro puur voor het merkje en 20 euro voor de inkoopkosten + winst.
Ik zit wel op Tweakers, alleen niet in dat topicquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moet je maar op Tweakers zitten. Ik zag de aanbieding en liet hem passeren. Otto 2 arrest is wel een leuke voor in de maak though
Houd dan maar voor het vervolg het aanbiedingen/kortingscode subforum in de gaten voor nieuwe leuke prijsfoutjes die toch uitgeleverd wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zit wel op Tweakers, alleen niet in dat topic
Ik was je telefoonnummer kwijtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom worden wij niet geattendeerd om zulke dingentjes?!
06-ikhouvanfloorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik was je telefoonnummer kwijt
Er zijn meerdere kleuren hè. Die groene hoeven van mij ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb niet echt wat gemist volgens mij want het is een keilelijke schoen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb niet echt wat gemist volgens mij want het is een keilelijke schoen
Ik heb inderdaad alle kleuren gezien en dat verandert niets aan mijn standpunt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere kleuren hè. Die groene hoeven van mij ook niet.
Ja geen zorgen. Ik neem het niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad alle kleuren gezien en dat verandert niets aan mijn standpunt.
Sorry man, smaken verschillen!
Mooooi!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja geen zorgen. Ik neem het niet persoonlijk.
Ja daar keek ik ook van op. Dure schoenen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mooooi!
Jammer genoeg nooit zulke prijsfouten met goede wandelschoenen. M'n ouden waren paar maand terug plots te klein (wie verwacht trouwens nog dat je voeten groeien na je 20ste?!) en dat werd een duur grapje
Lekker man!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Weer de hele dag in bed gelegen, man man man
Outdoor spul is altijd duur geweest, maar schoenen, jassen en slaapmatjes/zakken zijn wel erg duur. Net als goede wandelsokken. Beetje wandelsok van Smartwool kost 20 á 25 euro per PAAR.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja daar keek ik ook van op. Dure schoenen.
Valt tegen ja. Staat tegenover dat ik al vele honderden kilometers met plezier gelopen heb. Schotland trouwens geboektquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker man!
Ik tot 12 uur, was echt genieten. Zo maar eens beginnen met stukje Europees recht.
[..]
Outdoor spul is altijd duur geweest, maar schoenen, jassen en slaapmatjes/zakken zijn wel erg duur. Net als goede wandelsokken. Beetje wandelsok van Smartwool kost 20 á 25 euro per PAAR.
Lang leve de februari/september sale bij Bever. En dan gewoon de laatste dag gaan, krijg je op de laatste dag in de sale nog extra kassakorting. Dan is de boel opeens redelijk geprijsdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:24 schreef Boterbartje het volgende:
Outdoor spul is altijd duur geweest, maar schoenen, jassen en slaapmatjes/zakken zijn wel erg duur. Net als goede wandelsokken. Beetje wandelsok van Smartwool kost 20 á 25 euro per PAAR.
Cool!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Valt tegen ja. Staat tegenover dat ik al vele honderden kilometers met plezier gelopen heb. Schotland trouwens geboektinclusief de WHW.
Ja, ik koop dingetjes ook altijd wel afgeprijsd indien mogelijk! Huidige schoenen heb ik destijds met de 'Gore-Tex'korting gekocht a 15%quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lang leve de februari/september sale bij Bever. En dan gewoon de laatste dag gaan, krijg je op de laatste dag in de sale nog extra kassakorting. Dan is de boel opeens redelijk geprijsd
Lowa's. Bevallen prima.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Cool!
Hopen dat je goed weer hebt!
Welke schoenen loop je op?
Inleiding IT bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:53 schreef Henrys het volgende:
IT recht is wel erg weinig, nog nooit zo snel klaar met leren
Boekje stelt niks voor nee, maar die vragen van dat oefententamen wel. Zijn geen opzoekdingen, althans die eerste vragen van Mestdagh. Verder ben je zo door het boekje heen, maar ze weten per wet het toch kernachtig samen te vatten. Het is qua opzet anders dan ik gewend ben, dus ik vrees een beetje voor woensdag.quote:
Vind juist dat er wel heel veel opzoekvragen tussen zitten, boek vind ik ook erg slecht geschreven en zeker geen 35 euro waard. Het hele vak komt bij mij van amateuristisch over. Een oefententamen zonder uitwerking, docenten die vragen hebben bedacht en niet meer bij het vak betrokken zijn, erg slechte afstemming tussen docenten die wel het vak geven en als kers op de taart geeft Van Mesdagh het laatste college met zijn gulp open nadat hij net als altijd weer een half uur te laat wasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Boekje stelt niks voor nee, maar die vragen van dat oefententamen wel. Zijn geen opzoekdingen, althans die eerste vragen van Mestdagh. Verder ben je zo door het boekje heen, maar ze weten per wet het toch kernachtig samen te vatten. Het is qua opzet anders dan ik gewend ben, dus ik vrees een beetje voor woensdag.
Hmm, ik vind een goede broek juist écht essentieel. Heb zelf Fjallraven Barents pro en heel content over. Als ik ga lopen, loop ik ook de hele week in die broek natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb Meindl Vakuum ultra voor herfst/winter en Hanwag Arrow XCR voor lente/zomer. Verder Falke sokken, Ayacucho lente/zomer/herfstjasje (met in te zetten fleece voor meer warmte) maar met deze slappe winter nog prima toepasbaar. Voor de ekte winter maar eens een keertje een ekte winterding halen van Fjällräven(tijdens de sale, op de laatste dag in de winkel ofc
) En oh: ANWB wandelbroek
Gewoon omdat ik 15 euro al duur genoeg vind voor zo'n sneldrogende broek als je door een plensbui moet banjeren.
Renegades? Dat is een van de best verkopende modellen, ziet ze overal. Prima schoenen! Denk dat je in Schotland wel goed af bent met Gore-Tex ivm de nattigheidquote:
Boek slecht geschreven en geen 35 euro waard: das praktisch elk rechtenboek imoquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind juist dat er wel heel veel opzoekvragen tussen zitten, boek vind ik ook erg slecht geschreven en zeker geen 35 euro waard. Het hele vak komt bij mij van amateuristisch over. Een oefententamen zonder uitwerking, docenten die vragen hebben bedacht en niet meer bij het vak betrokken zijn, erg slechte afstemming tussen docenten die wel het vak geven en als kers op de taart geeft Van Mesdagh het laatste college met zijn gulp open nadat hij net als altijd weer een half uur te laat was
Mja, als je zoals jij gewoonlijk vaker doet gewoon een hike van 5/7 dagen achter elkaar doet snap ik het wel dat je een wat kwalitatief betere broek wilt. Ik doe meer maximaal aan dagtochten, hoogstens in het kader van eenmaal per jaar de Nijmeegse als slotstuk, maar das dan ook dat. Dus dan wordt een broek bij lange na niet zo op de proef gesteld als off road banjeren in Schotland, Scandinavië of waar dan ook waar je heen gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm, ik vind een goede broek juist écht essentieel. Heb zelf Fjallraven Barents pro en heel content over. Als ik ga lopen, loop ik ook de hele week in die broek natuurlijk.
Bevalt die Ayacucho jas? Ik weet niet wat ik van zo'n uitbreidbare jas vind, maar het is in elk geval erg veelzijdig. Fjallraven jassen zijn echt ziek duur. Zelf loop ik gewoon altijd in een softshell, ook in de winter. Isoleert als een tiet, als het koud is doe ik er een dikke trui onder en klaar. Heb een Vaude Lagalp.
Waarom heb je eigenlijk zomer en winterschoenen? Is dat een bewuste keus? Ook omdat ze laag zijn, dat is ideaal voor een citytrip of dagwandeling in NL maar voor een beetje bospad is een hoogmodel wel fijn! Zelf heb ik hanwag's, bevallen goed
Renegades inderdaad. Fijne schoen!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm, ik vind een goede broek juist écht essentieel. Heb zelf Fjallraven Barents pro en heel content over. Als ik ga lopen, loop ik ook de hele week in die broek natuurlijk.
Bevalt die Ayacucho jas? Ik weet niet wat ik van zo'n uitbreidbare jas vind, maar het is in elk geval erg veelzijdig. Fjallraven jassen zijn echt ziek duur. Zelf loop ik gewoon altijd in een softshell, ook in de winter. Isoleert als een tiet, als het koud is doe ik er een dikke trui onder en klaar. Heb een Vaude Lagalp.
Waarom heb je eigenlijk zomer en winterschoenen? Is dat een bewuste keus? Ook omdat ze laag zijn, dat is ideaal voor een citytrip of dagwandeling in NL maar voor een beetje bospad is een hoogmodel wel fijn! Zelf heb ik hanwag's, bevallen goed
[..]
Renegades? Dat is een van de best verkopende modellen, ziet ze overal. Prima schoenen! Denk dat je in Schotland wel goed af bent met Gore-Tex ivm de nattigheid
Boeken die stukjes in een kleiner lettertypt plaatsenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Joosie200 het volgende:
een samengeraapt vak, typerend voor een inleidend vak wat mij betreft. Oefententamens zonder antwoorden is ook niet 1 vakgroep eigen helaas, dat zie ik vaker terug k
Zo door het jaar heen, zoals vandaag, echt gigantische afstanden van ong 5km. Dus gewoon even stukje bos, frisse neus halen. Af en toe een dagtocht á 20km. Ik vind het het mooiste om echter een meerdaagse tocht te lopen, helaas moet je dan ook een week de tijd hebben en centjes (omdat in Nederland gewoon geen kut te doen is en je niet mag kamperen) en dat komt er helaas niet van de laatste tijdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat voor afstanden loop je eigenlijk Bart?
Maar met je gulp open college geven is wel echt het uiterste, hij had nog een witte onderbroek aan ook dus je kon er niet omheenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En tja, Mestdagh is er eentje die het geen bal uitmaakt hoe ie overkomt op anderen
Ik weet binnenkort hoeveel stappen ik per dag zet en met welke hartslag, dan kan ik 'my precious' eindelijk mijn eigendom noemen.quote:
Klopt, vooral dat gevoel dat het een uitbreiding is en blijkt dat de tekst in lettertype 10 gewoon nog meer informatie geeft op een duidelijkere manier dan de hoofdtekst is verdomd vervelend. Precies, daarom houd ik het zelf bij goedkope prul. Volstaat, al loopt mijn oom ook in van die dure Fjällräven broeken rond, zien er duur uit, ogen goed (die knievlakken geeft een leuk effect)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boeken die stukjes in een kleiner lettertypt plaatsenconstant het gevoel dat het een uitbreiding is op de hoofdtekst die je toch niet hoeft te kennen of die niet interessant is en als je het toch eens leest: compleet nieuwe stof die essentieel is. Wie dat toch heeft bedacht..
Ah zo, nee dan is een broek van 140 euro inderdaad onzin!
[..]
Zo door het jaar heen, zoals vandaag, echt gigantische afstanden van ong 5km.
Smartwatch of gps horloge? Nevermind: zeker de nieuwste Microsoft gadgetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet binnenkort hoeveel stappen ik per dag zet en met welke hartslag, dan kan ik 'my precious' eindelijk mijn eigendom noemen.
Jup!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Smartwatch of gps horloge? Nevermind: zeker de nieuwste Microsoft gadget
Ja, lijkt me kut om niet gewoon een fatsoenlijke campus te hebben..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:17 schreef Etsu het volgende:
2 van de 3 tentamens in Martiniplaza. Wat een ellende.
Vind het echt een afschuwelijke plek, met SR was ik zelfs verdwaald geraakt en had een gemeentewerker mij er afgezetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:17 schreef Etsu het volgende:
2 van de 3 tentamens in Martiniplaza. Wat een ellende.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind het echt een afschuwelijke plek, met SR was ik zelfs verdwaald geraakt en had een gemeentewerker mij er afgezet
vind die stappenteller op de Lumia echt fijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet binnenkort hoeveel stappen ik per dag zet en met welke hartslag, dan kan ik 'my precious' eindelijk mijn eigendom noemen.
Ik heb het natuurlijk niet over de lumia, ik heb al geruime tijd een 930 als vervanging van m'n 920quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
vind die stappenteller op de Lumia echt fijn
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup!
God wat heb ik daar een moeite voor moeten doen om die te krijgen, pff. Ben benieuwd of die het waard is!
Bartje bedoelt deze no? http://tweakers.net/nieuw(...)smartwatch-band.htmlquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over de lumia, ik heb al geruime tijd een 930 als vervanging van m'n 920
Stappenteller is wel redelijke accuraat overigens op de lumia, alleen gebruik hem vrijwel nooit.
Zeer zeker meneer!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Bartje bedoelt deze no? http://tweakers.net/nieuw(...)smartwatch-band.html
Navigatie deed het bij mij niet want ik was net over mijn bundel heen, ik raakte zo erg in paniek dat ik mijn oordopjes onderweg kwijtraakte. Toen kwam ik een paar van die gasten van de gemeente tegen aan wie ik mijn situatie voorlegde en toen boden ze mij aan om me daar af te zetten, had toen mijn fiets daar neergezet en werd er toen gewoon met de auto heengebracht.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik woon veel te ver van Martiniplaza. Het regende hard, ik wist de weg niet, ik had in mn rechterhand mn telefoon (navigatie), linkerhand mn paraplu en ik moest ook nog mn stuur vasthouden en toen raakte ik onderweg m'n sleutels kwijt
Blijf het toch een dure gadgetcategorie vinden als accessoire voor je smartphone. Microsoft is wel slim om hem meteen platformonafhankelijk te maken. Vind ik beter dan die Samsung zooi die alleen met Samsung apparaten kan werkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeer zeker meneer!
http://www.microsoftstore(...)/productID.308308800
Wat denk je zelf: schoffelen of even touren door de stad. Ze krijgen er gewoon voor betaald, lekker even chillen. Terugweg waarschijnlijk even McDrive gepakt.. jaja, vandaar die hoge belastingen!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:26 schreef Henrys het volgende:
[..]
Navigatie deed het bij mij niet want ik was net over mijn bundel heen, ik raakte zo erg in paniek dat ik mijn oordopjes onderweg kwijtraakte. Toen kwam ik een paar van die gasten van de gemeente tegen aan wie ik mijn situatie voorlegde en toen boden ze mij aan om me daar af te zetten, had toen mijn fiets daar neergezet en werd er toen gewoon met de auto heengebracht.
Ja inderdaad. Ik vond ook prijzig en lang, lang, lang getwijfeld. Uiteindelijk cadeau gekregen van m'n ouders voor m'n verjaardag tot 200 euro, moest ik hem wel zelf fixen en evt. meerkosten zelf betalen. Hij kost daar 160, hele schappelijke prijs wat je er voor terug krijgt (als zijn er nog verbeteringen mogelijk, het is tenslotte een v1 product), maar voor die prijs haal je hem never nooit niet in huis hier in Nederland. Helaasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Blijf het toch een dure gadgetcategorie vinden als accessoire voor je smartphone. Microsoft is wel slim om hem meteen platformonafhankelijk te maken. Vind ik beter dan die Samsung zooi die alleen met Samsung apparaten kan werken
Probleem met veel trackers is dat ze dus geen GPS ingebouwd hebben maar afhankelijk zijn van de gepairde telefoon. Mocht je nou met een iPhone 6 plus of een Note 5/ andere koelkast lopen...dat is niet chill om mee te nemen hardlopen!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
Maar ik zoek nog een gpshorloge waarmee je van te voren routes kan inkloppen als tracks via Google Maps. En dat zo'n horloge dan bijhoudt hoe snel je erover doet, wat de exacte afstand enzo is kan elk ding wel. Goed gps signaal is sowieso een vereiste en spatwaterdicht kan ook handig zijn in dit regenland.
Klopt, pairen met je slimme telefoon moet ik ook niks van hebben. Daarom zoek ik een stand-a-lone ding voor aan de pols. Ik wil gewoon een hele Vierdaagsedag lang dus 12+ uur mijn afstand/snelheid bijhouden die bovendien accuraat is. (die apps op mijn telefoon waren dat niet doordat de gps van mijn slimme telefoon lang niet zo nauwkeurig is) Bovendien geeft je accu van je slimme telefoon het na 5/6 uur met gps en sport app aan het wel op. Dus die Band is een prima idee, leuke uitwerking voor de eerste versie, maar zoals met de Surface RT/Pro, die krengen begonnen ook pas leuk te worden vanaf de tweede versiequote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Probleem met veel trackers is dat ze dus geen GPS ingebouwd hebben maar afhankelijk zijn van de gepairde telefoon. Mocht je nou met een iPhone 6 plus of een Note 5/ andere koelkast lopen...dat is niet chill om mee te nemen hardlopen!
Met de Band is juist chill dat ie z'n eigen GPS chip heeft en dat je niet afhankelijk bent van een ander apparaat, gewoon stand-alone gaat prima. Wel spatwaterdicht, maar niet waterdicht (imo een gemis). Ergste is denk ik nog dat het scherm niet krasvast is maar van gewoon glas. Dat is echt een domme keuze geweest en ik hoop dat die van mij zo lang mogelijk netjes blijft totdat de volgende generatie er is.
Eens, toch nooit spijt gehad van mijn Surface RT, al geniet ik nu wel meer van mijn Surface 2. Maar goed, het idee is gewoon erg mooi en de uitwerking is in verhouding beter dan de Surface destijds. Alleen het is allemaal nog een tikkeltje log en het comfort is nog niet alles + kleine dingetjes zoals geen krasvastscherm, niet 100% waterdicht etc. Toch is het echt ongelooflijk hoeveel sensoren erin hebben geramd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, pairen met je slimme telefoon moet ik ook niks van hebben. Daarom zoek ik een stand-a-lone ding voor aan de pols. Ik wil gewoon een hele Vierdaagsedag lang dus 12+ uur mijn afstand/snelheid bijhouden die bovendien accuraat is. (die apps op mijn telefoon waren dat niet doordat de gps van mijn slimme telefoon lang niet zo nauwkeurig is) Bovendien geeft je accu van je slimme telefoon het na 5/6 uur met gps en sport app aan het wel op. Dus die Band is een prima idee, leuke uitwerking voor de eerste versie, maar zoals met de Surface RT/Pro, die krengen begonnen ook pas leuk te worden vanaf de tweede versieDat krijg je met een nieuw segment, prototypes die nooit meteen de volle beleving kunnen bieden ivm ontbrekende features.
Wat is trouwens de algemene ervaring met het Burgelijk 2 tentamen? Bijna al die vragen uit de klapper hebben een dubbele bodemquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik woon veel te ver van Martiniplaza. Het regende hard, ik wist de weg niet, ik had in mn rechterhand mn telefoon (navigatie), linkerhand mn paraplu en ik moest ook nog mn stuur vasthouden en toen raakte ik onderweg m'n sleutels kwijt
Vorig jaar haalde 50% de eerste kans, en 30% de tweede kans ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat is trouwens de algemene ervaring met het Burgelijk 2 tentamen? Bijna al die vragen uit de klapper hebben een dubbele bodem
Wat is dit?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:43 schreef Ties02 het volgende:
Welk lid gebruik je nou voor vervreemding van de deelneming aan een derde waardoor de opwaarderingsreserve onbelast vrijvalt bij art. 13ba Vpb? Is dat lid 6 of 7? Docent zegt 7 maar mijn gevoel en mijn wetboek zegt 6.
Dat lijkt me een vergissing van de docent, toch? Kan niet in lid 7 lezen wat jij bedoelt en wel in 6.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:43 schreef Ties02 het volgende:
Welk lid gebruik je nou voor vervreemding van de deelneming aan een derde waardoor de opwaarderingsreserve onbelast vrijvalt bij art. 13ba Vpb? Is dat lid 6 of 7? Docent zegt 7 maar mijn gevoel en mijn wetboek zegt 6.
Vennootschapsbelasting. Staat in zijn post.quote:
waarom doe je dit?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vergissing van de docent, toch? Kan niet in lid 7 lezen wat jij bedoelt en wel in 6.
[..]
Vennootschapsbelasting. Staat in zijn post.
Ja preciesquote:Op zondag 11 januari 2015 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vergissing van de docent, toch? Kan niet in lid 7 lezen wat jij bedoelt en wel in 6.
[..]
Er zijn geen domme vragen!quote:Op zondag 11 januari 2015 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn neefje van 4 stelt ook altijd zo'n achterlijke stroom aan wat-en-waaromvragen.
Nee nee nee Tsjok, hou jezelf niet voor de gek he!quote:Op zondag 11 januari 2015 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei niet dom, ik zei achterlijk. En achterlijke vragen bestaan wel.
Bedankt Tong80quote:Op zondag 11 januari 2015 01:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee nee nee Tsjok, hou jezelf niet voor de gek he!
Maar achterlijke reacties bestaan wel, zie de reactie van jou bijvoorbeeld.
Je hebt wel een zekere arrogantie over je heen die ik niet kan grijpen, beetje mysterieus!quote:
Ik moet morgen ergens werken waar ik absoluut de weg niet ken dus ik zit uit te puzzelen hoe ik daar in godsnaam komquote:
waar dan??quote:Op zondag 11 januari 2015 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet morgen ergens werken waar ik absoluut de weg niet ken dus ik zit uit te puzzelen hoe ik daar in godsnaam kom
En ik heb ook niet zo gek veel tijd dus ik kan niet heel erg lang van te voren komenquote:
Wat kijk jequote:Op zondag 11 januari 2015 01:14 schreef Ties02 het volgende:
Gvd die kut stream blijft maar vastlopen met dat debiele internet hier
Man man man
Het gaat goed, beetje druk, maar wel goed bedankt.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ik heb ook niet zo gek veel tijd dus ik kan niet heel erg lang van te voren komenHopen dat het goed gaat. Hoe is het met jou?
Dat dit kan in NL. Of pak je via via een Amerikaanse stream mee?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:14 schreef Ties02 het volgende:
Gvd die kut stream blijft maar vastlopen met dat debiele internet hier
Man man man
Ik had een 7, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Belastingrecht 2
Ik word hier lichtelijk aggressief van
Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijkerquote:Op zondag 11 januari 2015 01:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Belastingrecht 2
Ik word hier lichtelijk aggressief van
Oh bahquote:Op zondag 11 januari 2015 01:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Belastingrecht 2
Ik word hier lichtelijk agressief van
Sterkte. Ik kijk nu een leuke film over jihadisme in het westenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eyy insomnia_
Ik heb de laatste dagen nogal last van insomnia
Met een 7 neem ik geen genoegenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had een 7, hoe moeilijk kan het zijn.
Als ze nou zouden toestaan dat je voor eigen studie en gebruik de HC's kon rippen. Bufferen is zoooo 2010.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar nee ik word vooral moe van het constante bufferen, het vak zelf is best te doen
Klinkt heel interessant en actueelquote:Op zondag 11 januari 2015 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterkte. Ik kijk nu een leuke film over jihadisme in het westen
four lions heet ie.
Toevallig had ik de film gedownload een dag voor de aanslagen!quote:
Wat moet je eigenlijk doenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Bah ik stress echt over morgenHopen dat ik morgenochtend nog een leidinggevend iemand aan de lijn krijg om te vragen hoe en wat.
Kut is dat opzien om een telefoontje te plegen. Ik ken het. Na afloop denk: waar maakte ik mij toch druk omquote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Bah ik stress echt over morgenHopen dat ik morgenochtend nog een leidinggevend iemand aan de lijn krijg om te vragen hoe en wat.
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het telefoontje niet erg, maar ik betwijfel alleen of er iemand op gaat nemen op zondag.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kut is dat opzien om een telefoontje te plegen. Ik ken het. Na afloop denk: waar maakte ik mij toch druk om
Hoger dan een 7 is op de RUG ook zat haalbaarquote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met een 7 neem ik geen genoegen
Maar nee ik word vooral moe van het constante bufferen, het vak zelf is best te doen
Waar moet je in godsnaam heen? Pleur dat adres in 9292 en dan moet het toch lukken?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Oh. Maar waarom moet je iemand zondag bereiken wat niet tot maandag kan wachten dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het telefoontje niet erg, maar ik betwijfel alleen of er iemand op gaat nemen op zondag.
Nee, volgens mij moet ik meer koken. En hopelijk achter een bar staan, want dat vind ik echt tof.quote:
Telefoonangst is gewoon kwestie van meer gaan bellen, groei je zo overheen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kut is dat opzien om een telefoontje te plegen. Ik ken het. Na afloop denk: waar maakte ik mij toch druk om
Omdat ik morgen moet werken.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh. Maar waarom moet je iemand zondag bereiken wat niet tot maandag kan wachten dan?
Van deze opmerking gaan ze in BNW smullen!quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig had ik de film gedownload een dag voor de aanslagen!
Bar is wel tof ja, beetje tappen, netjes je rijtje frisdrank bijgevuld houden etc.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, volgens mij moet ik meer koken. En hopelijk achter een bar staan, want dat vind ik echt tof.
Jij hebt geen recht van spreken met je verkapte jurisprudentiebundel in je wetboekquote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoger dan een 7 is op de RUG ook zat haalbaar
[..]
Dan vraag je hem toch gewoon in eigen persoon? Qu'est-ce que c'est que le problème?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik morgen moet werken.Zondag dus.
Hoezo, ik neem de jurisprudentiebundel zelf gewoon helemaal mee naar tentamen. Super makkelijk, kan zelfs in één oogopslag zien waar het om draait omdat ik de rechtsoverweging die er toe doet heb gearceerd.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je verkapte jurisprudentiebundel in je wetboek
Zie DM.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan vraag je hem toch gewoon in eigen persoon? Qu'est-ce que c'est que le problème?
Met het adres schiet ik niet zo veel opquote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dat 9292 lijkt me een prima tip toch?
Boter geeft altijd prima adviesquote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dat 9292 lijkt me een prima tip toch?
Zegt de student met patent eropquote:
fietsen?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met het adres schiet ik niet zo veel opIs gewoon in Amsterdam, grofweg in de buurt komen is niet moeilijk maar dat is maar het halve werk.
Sorry dat het zo vaag is
Ervaringsexpert?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:46 schreef Tchock het volgende:
Ik ben echt achterlijk. Ik moet morgen niet werken maar volgende week zondag.
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:46 schreef Tchock het volgende:
Kan je maandag als nog bellen om te checken waar je volgende week zondag nou moet wezenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:46 schreef Tchock het volgende:
Exact.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan je maandag als nog bellen om te checken waar je volgende week zondag nou moet wezen
Het was echt een kutsituatie. Nu dus niet meer.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
Tsjok, als dit echt de struggels van je leven zijn dan ben je echt een mietje
Maakt niet uit, dat je je zo druk kan maken om zoiets zieligs is mietje. No offence xxquote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was echt een kutsituatie. Nu dus niet meer.
Oké.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat je je zo druk kan maken om zoiets zieligs is mietje. No offence xx
Hey, wat een lijer ben je toch. No offence xxquote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat je je zo druk kan maken om zoiets zieligs is mietje. No offence xx
Maakt mij niet uit, ik neuk jullie allemaal de moederquote:Op zondag 11 januari 2015 01:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hey, wat een lijer ben je toch. No offence xx
wow stoer zo van nu kan je zuipeee hahaha echt studentikoos lekker brallen xdquote:Op zondag 11 januari 2015 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik hoef nu ook niet meer op tijd op morgen. Tijd voor bier.
Ik hoop dat je in koud water gaat staan zodat de onderkant van je broekspijp nat wordt en je sok dan ookquote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wow stoer zo van nu kan je zuipeee hahaha echt studentikoos lekker brallen xd
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in koud water gaat staan zodat de onderkant van je broekspijp nat wordt en je sok dan ook
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in koud water gaat staan zodat de onderkant van je broekspijp nat wordt en je sok dan ook
Ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik moet gewoon keihard lachen
quote:
Iedereen is hier zo zelfredzaamquote:Op zondag 11 januari 2015 01:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit dus. Pax doe er wat aan, in het gareel houden dat gespuis
Shit, dat wenste ik Bartje net toe. Misschien ging het mis?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:08 schreef Yreal het volgende:
Godver, ik krab net per ongeluk vol aan de wond. auwww
lulquote:Op zondag 11 januari 2015 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Shit, dat wenste ik Bartje net toe. Misschien ging het mis?
yup. Nog vooral moe en wazig enzo.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is het verder post-operatie? Wordt je hormonengezeur al minder?
lulquote:Op zondag 11 januari 2015 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Shit, dat wenste ik Bartje net toe. Misschien ging het mis?
Geen wond? Mietje.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lul
ik heb niet eens een wond. hoezo wens jij mij zoiets toe. sukkeltje
Romeins recht is gemakkelijk. Het is elementair burgerlijk recht met een aantal vragen over de Romeinse geschiedenis.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:28 schreef Etsu het volgende:
Ik word helemaal duizelig door de namen die met -us eindigen.
Romeins Recht.
inb4 een grapje over anus
Oke. En jij bent?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:30 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Romeins recht is gemakkelijk. Het is elementair burgerlijk recht met een aantal vragen over de Romeinse geschiedenis.
BAM.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Een persoon die het vak Romeins recht met een 9 heeft afgesloten.
Join the clubquote:Op zondag 11 januari 2015 11:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Owned. Netjesquote:Op zondag 11 januari 2015 11:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Wat veel voor een eerstejaars.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Owned. Netjes
Ik zit even m'n boekenlijst voor periode 3 te bekijken. Verdacht veel vakken waar toch wel wat traantjes bij komen kijken gok ik. Economisch publiekrecht, europees recht, faillissementsrecht, handels- en rechtspersonenrecht, kernvak privaat II, kernvak staats- en bestuurs II, personen- en familierecht, milieurecht & relatievermogensrecht
Ik heb volgens mij alleen de kernvakken. Wat die andere boeken/vakken ertussen doen is mij een raadsel.quote:
Staat niet ergens op het internet welke vakken je hebt?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen de kernvakken. Wat die andere boeken/vakken ertussen doen is mij een raadsel.
Het is ook wel onduidelijk wat ik allemaal wel en niet heb. Ze vertellen je niets, maar dat zal wel bij de uni horen. Op het hbo kreeg ik alles met de paplepel ingegoten.
Je ziet nu al dat het een valserd is.quote:
Heb het gevonden inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat niet ergens op het internet welke vakken je hebt?
Ik tel nu zo'n 5 vakken die bij ons in het tweede en derde jaar horen.
Wat hebben jullie veel keuzeruimte.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb het gevonden inderdaad.
[ afbeelding ]
Jij doet de bachelor Keuzeruimte? Leuk!quote:Op zondag 11 januari 2015 12:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb het gevonden inderdaad.
[ afbeelding ]
Nee ik faal, dat was het multidisciplinaire traject. Je kan ook voor het togatraject of het notariële traject kiezen, dan ziet het er weer heel anders uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat hebben jullie veel keuzeruimte.
UU.
Ik snap er niets van.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee ik faal, dat was het multidisciplinaire traject. Je kan ook voor het togatraject of het notariële traject kiezen, dan ziet het er weer heel anders uit.
De eerste 1,5 jaar is vast blijkbaar. Ik krijg nu de kernvakken.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap er niets van.
Bij ons hebben ze bij rechtsgeleerdheid heel veel verplichte vakken.
wat krijg je bij notarieel dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
De eerste 1,5 jaar is vast blijkbaar. Ik krijg nu de kernvakken.
Daarna kies je 1 v/d 3 trajecten die je dan deels zelf kunt invullen, en ook deels vaststaan. Met name toga & notarieel traject lijkt wel veel vast te staan.
Moet vast een goede opleiding zijn als ze het moedervak, erfrecht, niet hebben opgenomen in hun programma.quote:
Mail ze, misschien antwoorden ze wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
En waarom gaan ze verder met bestuurs- en strafrecht bij notarieel?Totaal niet boeiend voor notarieel recht.
zal ik doenquote:Op zondag 11 januari 2015 12:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mail ze, misschien antwoorden ze wel.
Verschoningsrecht en zwart geld?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
En waarom gaan ze verder met bestuurs- en strafrecht bij notarieel?Totaal niet boeiend voor notarieel recht.
Ja, snap ik, maar daarvoor hoef je niet heel Sr/Sv te kennen lijkt me.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Verschoningsrecht en zwart geld?
Heb je een punt.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar daarvoor hoef je niet heel Sr/Sv te kennen lijkt me.
RuGquote:
quote:Semester 1.1 EC
Inleiding tot de rechtswetenschap 1 + mentoraat 9
Privaatrecht 6
Staats- en bestuursrecht 9
SVA 4
Inleiding internationaal en Europees recht 5
Bedrijfskunde:
Inleiding in de bedrijfskunde 1 6
Inleiding in de bedrijfskunde 2 6
Semester 1.2 EC
Straf- en procesrecht incl. Rota criminalis 10
Privaatrecht 4
Rechtsfilosofie 4
Inleiding internationaal en Europees recht 5
Inleiding tot de rechtswetenschap 2: academische vaardigheden 4
Bedrijfskunde:
Onderzoeks- en interventiemethodologie A (R&M) 6
Pas maar op dat hij dit niet in zijn onderschrift zet en bewerkt naar "Dit is een erg boeiende post van Boterbartje".quote:
Dan moet een van die andere twee er uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas maar op dat hij dit niet in zijn onderschrift zet en bewerkt naar "Dit is een erg boeiende post van Boterbartje".
Done.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet een van die andere twee er uit.
Maar tsjokkolomeuo-boi-T, ik moest even op jouw profiel zijn om dat goed te linken maar... 106.000 posts?quote:
Zo veel? De tering.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar tsjokkolomeuo-boi-T, ik moest even op jouw profiel zijn om dat goed te linken maar... 106.000 posts?
Even vernieuwenquote:
Je bedoelt je bacheloressay.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:40 schreef Yreal het volgende:
Gister 4 euro gewonnen met de staatsloterij. Goed teken, want je zou hebben gezien dat als ik 5 miljoen won ik nog maar een maand te leven had.
quote:
Mijn poes is veel mooierquote:Op zondag 11 januari 2015 13:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nu wil ik ook weer foto's van mijn poes posten om pax zijn adoratie te winnen
Kraait geen haan naar.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef Henrys het volgende:
Hoe streng wordt de wet bescherming persoonsgegevens in de praktijk nageleefd? Vind het maar een erg omslachtige wet
Je kan al rechtstreeks van Microsoft die Band laten opsturen voor 250 euro via forwardpostdiensten. Mocht Microsoft het eindelijk beschikbaar maken binnen Europa dan gaat ie toch van $199 naar ¤199, dus dan issie maar 50 euro duurder.quote:
Niet. CBP is een tandeloze tijger, maar er zit dus schot in de zaak. Moet die Europese verordening wel rap van kracht worden thoughquote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef Henrys het volgende:
Hoe streng wordt de wet bescherming persoonsgegevens in de praktijk nageleefd?
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kan al rechtstreeks van Microsoft die Band laten opsturen voor 250 euro via forwardpostdiensten. Mocht Microsoft het eindelijk beschikbaar maken binnen Europa dan gaat ie toch van $199 naar ¤199, dus dan issie maar 50 euro duurder.
[..]
Niet. CBP is een tandeloze tijger, maar er zit dus schot in de zaak. Moet die Europese verordening wel rap van kracht worden thoughMaar dan nog.. jeuj 4% van je jaaromzet maximaal aan boete aan de broek krijgen. Das peanuts voor de Microsoft, Apple, Google en co van deze wereld. Tenzij ze per land apart die 4% opgelegd kunnen krijgen, dan kan het rap gaan
Verder verwacht ik bij vragen over de WBP vooral een casus ala het boekje en dan wat kan de gedupeerde klant doen? Inzage vragen, info laten bijwerken en/of verwijderen. Blijft wel een inleidend vakje hé
Heb ik het dan over Shell?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:44 schreef Valid het volgende:
[..]![]()
Je denkt dat Shell een boete van 4% van hun omzet (!) peanuts zou vinden? In 2013 was hun omzet EUR 451 miljard en de winst EUR 16,7 miljard. De boete zou dan max EUR 18 miljard kunnen zijn. Dat is dus meer dan de gehele jaarwinst. Ze zouden dan opeens verlies hebben gemaakt, door zo'n boete. Peanuts inderdaad.
Oh, dacht dat je Shell noemde, maar zie dat dat niet zo is. Ging mij er meer om dat zeggen dat een boete van 4% van de omzet peanuts is echt totaal uit de lucht gegrepen onzin is. Ook voor de bedrijven die jij noemt. Het is immers een relatief bedrag, dus het is niet zo dat hoe groter het bedrijf hoe minder het uitmaakt.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb ik het dan over Shell?Ik heb niet van alle grote bedrijven zo maar de jaarcijfers paraat, dus ik ging puur uit van die 4% snappez-vous.
Dat het absoluut gezien als je de jaarcijfers erbij pakt fors uit kan vallen is alleen maar goed. Stelt de boete tenminste nog wat voor, dan krijgt het CBP en co eindelijk eens een fatsoenlijke stok om mee te slaan.
Ik kan hier een hoop over zeggen maar Valid heeft het al gezegd. Scheelt mij weer tijd. Terug naar mijn boek.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kan al rechtstreeks van Microsoft die Band laten opsturen voor 250 euro via forwardpostdiensten. Mocht Microsoft het eindelijk beschikbaar maken binnen Europa dan gaat ie toch van $199 naar ¤199, dus dan issie maar 50 euro duurder.
[..]
Niet. CBP is een tandeloze tijger, maar er zit dus schot in de zaak. Moet die Europese verordening wel rap van kracht worden thoughMaar dan nog.. jeuj 4% van je jaaromzet maximaal aan boete aan de broek krijgen. Das peanuts voor de Microsoft, Apple, Google en co van deze wereld. Tenzij ze per land apart die 4% opgelegd kunnen krijgen, dan kan het rap gaan
Verder verwacht ik bij vragen over de WBP vooral een casus ala het boekje en dan wat kan de gedupeerde klant doen? Inzage vragen, info laten bijwerken en/of verwijderen. Blijft wel een inleidend vakje hé
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb ik het dan over Shell?Ik heb niet van alle grote bedrijven zo maar de jaarcijfers paraat, dus ik ging puur uit van die 4% snappez-vous.
Dat het absoluut gezien als je de jaarcijfers erbij pakt fors uit kan vallen is alleen maar goed. Stelt de boete tenminste nog wat voor, dan krijgt het CBP en co eindelijk eens een fatsoenlijke stok om mee te slaan.
Waarom dan toch woorden aan vuil maken.. ofwelquote:Op zondag 11 januari 2015 16:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan hier een hoop over zeggen maar Valid heeft het al gezegd. Scheelt mij weer tijd. Terug naar mijn boek.
quote:
Hij is online al geruime maand uitverkocht +importkosten a 21 btw plus inklaringskosten... Maar ik heb het al gefixt, aanstaande woensdag heb ik hem.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Spot die emogift. Zelden meegemaakt.quote:
Nu moet Etsu nog dolkomische woordgrappen gaan maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Spot die emogift. Zelden meegemaakt.
Hmm.. ja ik had al gelezen dat Microsoft de vraag schromelijk had onderschat. Toch heb ik her en der geïnformeerd over de kosten, hij kan binnen 24h geshipt worden zodra ik akkoord ga met $285 inclusief FedEx shippingquote:Op zondag 11 januari 2015 17:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hij is online al geruime maand uitverkocht +importkosten a 21 btw plus inklaringskosten... Maar ik heb het al gefixt, aanstaande woensdag heb ik hem.
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu moet Etsu nog dolkomische woordgrappen gaan maken.
Ik viel even uit mijn rol.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Spot die emogift. Zelden meegemaakt.
Volgende keer even vragen of erik mee gaat.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:11 schreef Etsu het volgende:
Ik ging vrijdagmiddag en gisteravond van Grunn naar Rotterdam en andersom met de auto en ik had telkens het gevoel dat ik aan het omwaaien was.Geen pretje.
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Volgende keer even vragen of erik mee gaat.
Bij de junk onder de Martinitoren.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:21 schreef IPA35 het volgende:
Weet iemand waar je in Groningen (of Haren) goedkoop vlees kunt kopen?
Ik dit een grap?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:21 schreef IPA35 het volgende:
Zitten overal junks daar. Ook daar bij de Subway en bij de AH op de Vismarkt.quote:
Nee ik ben skeer, moet ook kamerhuur lenen en zo.quote:
Vertel ze dat je goedkoop vlees wil kopen en dit kan alleen maar goed uitpakken.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zitten overal junks daar. Ook daar bij de Subway en bij de AH op de Vismarkt.
In Plofkippergarijp.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:21 schreef IPA35 het volgende:
Die had Spot zo kunnen makenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Volgende keer even vragen of erik mee gaat.
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de andere kant van Erik leren kennen.
Dat kostte me overigens 17 uur.
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I don't wanna know that.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gildehuus in de Nieuwe Ebbingestraat, tegenover de AHquote:Op zondag 11 januari 2015 17:21 schreef IPA35 het volgende:
Jaja. De surface tablets zijn dan ook de beste tablets op de markt. Toch missen deze tablets de bouwkwaliteit en uitstraling van hun voorbeeld.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:40 schreef Joosie200 het volgende:
Wie zei ook alweer dat kopiëren het beste compliment is wat er bestaat?
http://tweakers.net/nieuw(...)met-android-uit.html
Big Apple buddy dusquote:Op zondag 11 januari 2015 17:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. ja ik had al gelezen dat Microsoft de vraag schromelijk had onderschat. Toch heb ik her en der geïnformeerd over de kosten, hij kan binnen 24h geshipt worden zodra ik akkoord ga met $285 inclusief FedEx shipping
Wel eens langsgelopen. Lijk mij juist een dure zaak.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:28 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Gildehuus in de Nieuwe Ebbingestraat, tegenover de AHTies02 (geloof ik?) weet
![]()
Ze hebben nu weer aanbieding met allerhande schnitzels, burgers en kip-cordonbleu, 4 pakken van 4 stuks vlees voor 6 euro geloof ik
Ach ja, alles krijgt in China wel navolging. Of het nu Apple, Microsoft of Google producten zijn. Xiaomi die hun complete lijn ophangt aan de manier waarop Steve hun lijn aan ophing, hoe de eigenaar van Xiaomi qua kleding gelijk loopt aan hoe Steve ooit rondliep op persconferenties. Xiaomi schuift het ook absoluut niet onder stoelen of banken dat ze Apple adept zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaja. De surface tablets zijn dan ook de beste tablets op de markt. Toch missen deze tablets de bouwkwaliteit en uitstraling van hun voorbeeld.
Hoe raad je hetquote:
Ze hebben er ook wel erg goed, iets duurder vlees, wat ik net noemde word vers ingevroren en is echt ook gewoon lekker vleesquote:Op zondag 11 januari 2015 17:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wel eens langsgelopen. Lijk mij juist een dure zaak.
Misschien eens kijken.
Ik zal er zeker gaan kijken.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:33 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ze hebben er ook wel erg goed, iets duurder vlees, wat ik net noemde word vers ingevroren en is echt ook gewoon lekker vleesM'n vriendin is op dit moment een heerlijke speenvarkenschouder met tijm, knoflook en honing en witlof met ham en kaas uit de oven voor me aan het maken
Normale vlees is qua prijs-kwaliteit beter dan AH, sowieso ongeveer zelfde prijsniveau. De aanbiedingen zijn fors goedkoper en veel lekkerder dan AHquote:Op zondag 11 januari 2015 17:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik zal er zeker gaan kijken.
Maar is het dan überhaupt voordeliger dan AH?
Yep. Ik heb het al gevonden. Waarvoor dank.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Normale vlees is qua prijs-kwaliteit beter dan AH, sowieso ongeveer zelfde prijsniveau. De aanbiedingen zijn fors goedkoper en veel lekkerder dan AHAndere goeie aanbiedingen zijn op hun site wel te vinden, als je gewoon zoekt op Gildehuis Groningen
Paar keer contact mee gehad, ze hebben mij ook aangeboden toen ze weer voorraad hadden. Ik heb nu via via een gesealde met factuur gefixt. Ga woensdag ophalen. Mocht ik het niet vertrouwen dan ga ik alsnog naar big Apple buddy. Ik ging liever zelf fixen ivm risico op importkosten a minimaal 40¤ en bij big Apple buddy krijg je geen factuur, die houden ze zelf, alleen een factuur van hun. Ze zeggen dat je bij evt. Beroep op garantie dan via hun moet doen (zelf kosten dragen voor verzendig en service kosten).quote:Op zondag 11 januari 2015 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe raad je hetOok via hun gehaald?
Ze hebben iig nog een aantal op voorraad als ik ze moet geloven per mail
Goed dat je het zegt. Dan zoek ik wel een andere manier. Wil toch op zijn minst een factuur in handen hebben van Microsoft zelf. Nog mooier: halen als je in Amerika op vakantie bent, want je mag ~430 euro vrij invoeren op de weg terug. Maarja.. ticket alleen al kost tig keer meer, dus das de moeite niet waard om speciaal voor een shopping spree het vliegtuig te pakkenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Paar keer contact mee gehad, ze hebben mij ook aangeboden toen ze weer voorraad hadden. Ik heb nu via via een gesealde met factuur gefixt. Ga woensdag ophalen. Mocht ik het niet vertrouwen dan ga ik alsnog naar big Apple buddy. Ik ging liever zelf fixen ivm risico op importkosten a minimaal 40¤ en bij big Apple buddy krijg je geen factuur, die houden ze zelf, alleen een factuur van hun. Ze zeggen dat je bij evt. Beroep op garantie dan via hun moet doen (zelf kosten dragen voor verzendig en service kosten).
Vandaar dat ik het eerst zo probeer 😊
Jup, of gps-horloge. In elk geval geen smartwatch. Gewoon een ding wat ik tijdens het wandelen kan inzetten, liefst als stand-a-lone. Zat te denken aan een Garmin Forerunner 220/310XT/610, kost ook 250 euro. Maarja, die Band heeft meer sensors, kan notificaties tonen en ziet er niet zo lomp uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
Maar jij bent nu ook in de markt voor een band?
Ik moet nog ongeveer 200 blz. Pitlo lezen. Morgen maar eens beginnenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
Zo, hele dag Romeins recht gedaan. Ben trots op mezelf.
Nu avondje niks doen.
Burgerlijk Recht 2 niet al gehaald hebbenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moet nog ongeveer 200 blz. Pitlo lezen. Morgen maar eens beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2015 18:29:45 ]
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Burgerlijk Recht 2 niet al gehaald hebben
Ik geloofde dat ik gek werd toen ik de literatuur v.w.b. de overdracht van vorderingsrechten probeerde te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Ik heb geen een boek van de drie gelezen, enkel de colleges en samenvatting en had een 6. Focus ligt heel erg op de werkgroepen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik geloofde dat ik gek werd toen ik de literatuur v.w.b. de overdracht van vorderingsrechten probeerde te lezen.
Lopen is dan ookquote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef Boterbartje het volgende:
Moest van mezelf gister en vandaag aan de bak., net mooi stuk gelopen verder geen ruk gedaan.
Ff uitgeteld. Nog 108 blz. inhalen van college 11, 13 en 14.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen een boek van de drie gelezen, enkel de colleges en samenvatting en had een 6. Focus ligt heel erg op de werkgroepen.
Neemt niet weg dat het geen goede manier is, maar het is echt ziek veel literatuur.
Waarom begin je niet gewoon, opa?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ff uitgeteld. Nog 108 blz. inhalen van college 11, 13 en 14.
Vervolgens nog 101 pagina's die wel zijn voorgeschreven maar niet onder een college vallen.
Dit zal mijn eerste tentamen zijn. Is zo ziek veel stof normaal voor een 10 ect vak?
Dit lijkt me wel een van de meer heftige vakken, klopt dat?
Twijfel tussen alvast college 11 afmaken of The Blacklist seizoen aflevering 5 kijkenquote:
Hmm, nee. Belastingrecht 1 is ook een 10 ect vak en zoveel literatuur was het niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ff uitgeteld. Nog 108 blz. inhalen van college 11, 13 en 14.
Vervolgens nog 101 pagina's die wel zijn voorgeschreven maar niet onder een college vallen.
Dit zal mijn eerste tentamen zijn. Is zo ziek veel stof normaal voor een 10 ect vak?
Dit lijkt me wel een van de meer heftige vakken, klopt dat?
Ik begin in februari (inschrijving loopt nu) maar heb Burgerlijk Recht 2 nu gevolgd.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, nee. Belastingrecht 1 is ook een 10 ect vak en zoveel literatuur was het niet.
Burgerlijk 2 is wel een van de heftigste vakken, ja. Europees Recht en Relatievermogensrecht zou ik ook onder 'heftig' kunnen scharen, maar dat laatste krijg je niet denk ik.
Doe je nu schakelprogramma ofzo?
Alleen die drie? Straf3 is ook een groot drama, al ligt dat meer aan de wet.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik begin in februari (inschrijving loopt nu) maar heb Burgerlijk Recht 2 nu gevolgd.
Krijg ik BPR 1 en Straf 3.
Ja, mooi stuk langs kanaal gelopen tussen de Twentse weilanden 😊quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |