Moet je maar op Tweakers zitten. Ik zag de aanbieding en liet hem passeren. Otto 2 arrest is wel een leuke voor in de maak thoughquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom worden wij niet geattendeerd om zulke dingentjes?!
Ik denk dat tussen de 8 en 20 euro kosten voor een schoen een goede schatting is. Die dingen gaan 300x over de kop, zo werkt dat. Die dingen worden door onderbetaalde chinezen in elkaar gefrutseld en verscheept, dat kost geen drol.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ritsel ze dan maar op marktplaats. Het ging als een lopend vuurtje, dus geheid dat er zat meteen marktplaats opgeknald worden
[..]
Mja, gewoon een goedkope manier van reclame maken en dus je bekendheid van je merk vergroten. Daarnaast zou het mij idd niet verbazen van die 12 euro kostprijs, zo nu en dan zie je op de Duitse site naar het schijnt uitlopende collecties voor 26 euro de stuk weggaan. Heb je als nog mooie marge, met 120 euro is dat gewoon te belachelijk voor woorden. Dan lap je gewoon 100 euro puur voor het merkje en 20 euro voor de inkoopkosten + winst.
Ik zit wel op Tweakers, alleen niet in dat topicquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moet je maar op Tweakers zitten. Ik zag de aanbieding en liet hem passeren. Otto 2 arrest is wel een leuke voor in de maak though
Houd dan maar voor het vervolg het aanbiedingen/kortingscode subforum in de gaten voor nieuwe leuke prijsfoutjes die toch uitgeleverd wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zit wel op Tweakers, alleen niet in dat topic
Ik was je telefoonnummer kwijtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom worden wij niet geattendeerd om zulke dingentjes?!
06-ikhouvanfloorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik was je telefoonnummer kwijt
Er zijn meerdere kleuren hè. Die groene hoeven van mij ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb niet echt wat gemist volgens mij want het is een keilelijke schoen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb niet echt wat gemist volgens mij want het is een keilelijke schoen
Ik heb inderdaad alle kleuren gezien en dat verandert niets aan mijn standpunt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere kleuren hè. Die groene hoeven van mij ook niet.
Ja geen zorgen. Ik neem het niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad alle kleuren gezien en dat verandert niets aan mijn standpunt.
Sorry man, smaken verschillen!
Mooooi!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja geen zorgen. Ik neem het niet persoonlijk.
Ja daar keek ik ook van op. Dure schoenen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mooooi!
Jammer genoeg nooit zulke prijsfouten met goede wandelschoenen. M'n ouden waren paar maand terug plots te klein (wie verwacht trouwens nog dat je voeten groeien na je 20ste?!) en dat werd een duur grapje
Lekker man!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Weer de hele dag in bed gelegen, man man man
Outdoor spul is altijd duur geweest, maar schoenen, jassen en slaapmatjes/zakken zijn wel erg duur. Net als goede wandelsokken. Beetje wandelsok van Smartwool kost 20 á 25 euro per PAAR.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja daar keek ik ook van op. Dure schoenen.
Valt tegen ja. Staat tegenover dat ik al vele honderden kilometers met plezier gelopen heb. Schotland trouwens geboektquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker man!
Ik tot 12 uur, was echt genieten. Zo maar eens beginnen met stukje Europees recht.
[..]
Outdoor spul is altijd duur geweest, maar schoenen, jassen en slaapmatjes/zakken zijn wel erg duur. Net als goede wandelsokken. Beetje wandelsok van Smartwool kost 20 á 25 euro per PAAR.
Lang leve de februari/september sale bij Bever. En dan gewoon de laatste dag gaan, krijg je op de laatste dag in de sale nog extra kassakorting. Dan is de boel opeens redelijk geprijsdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:24 schreef Boterbartje het volgende:
Outdoor spul is altijd duur geweest, maar schoenen, jassen en slaapmatjes/zakken zijn wel erg duur. Net als goede wandelsokken. Beetje wandelsok van Smartwool kost 20 á 25 euro per PAAR.
Cool!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Valt tegen ja. Staat tegenover dat ik al vele honderden kilometers met plezier gelopen heb. Schotland trouwens geboektinclusief de WHW.
Ja, ik koop dingetjes ook altijd wel afgeprijsd indien mogelijk! Huidige schoenen heb ik destijds met de 'Gore-Tex'korting gekocht a 15%quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lang leve de februari/september sale bij Bever. En dan gewoon de laatste dag gaan, krijg je op de laatste dag in de sale nog extra kassakorting. Dan is de boel opeens redelijk geprijsd
Lowa's. Bevallen prima.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Cool!
Hopen dat je goed weer hebt!
Welke schoenen loop je op?
Inleiding IT bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:53 schreef Henrys het volgende:
IT recht is wel erg weinig, nog nooit zo snel klaar met leren
Boekje stelt niks voor nee, maar die vragen van dat oefententamen wel. Zijn geen opzoekdingen, althans die eerste vragen van Mestdagh. Verder ben je zo door het boekje heen, maar ze weten per wet het toch kernachtig samen te vatten. Het is qua opzet anders dan ik gewend ben, dus ik vrees een beetje voor woensdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |