abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148553135
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 22:36 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Boekje stelt niks voor nee, maar die vragen van dat oefententamen wel. Zijn geen opzoekdingen, althans die eerste vragen van Mestdagh. Verder ben je zo door het boekje heen, maar ze weten per wet het toch kernachtig samen te vatten. Het is qua opzet anders dan ik gewend ben, dus ik vrees een beetje voor woensdag.
Vind juist dat er wel heel veel opzoekvragen tussen zitten, boek vind ik ook erg slecht geschreven en zeker geen 35 euro waard. Het hele vak komt bij mij van amateuristisch over. Een oefententamen zonder uitwerking, docenten die vragen hebben bedacht en niet meer bij het vak betrokken zijn, erg slechte afstemming tussen docenten die wel het vak geven en als kers op de taart geeft Van Mesdagh het laatste college met zijn gulp open nadat hij net als altijd weer een half uur te laat was
pi_148553262
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb Meindl Vakuum ultra voor herfst/winter en Hanwag Arrow XCR voor lente/zomer. Verder Falke sokken, Ayacucho lente/zomer/herfstjasje (met in te zetten fleece voor meer warmte) maar met deze slappe winter nog prima toepasbaar. Voor de ekte winter maar eens een keertje een ekte winterding halen van Fjällräven O+ (tijdens de sale, op de laatste dag in de winkel ofc :7 ) En oh: ANWB wandelbroek :P Gewoon omdat ik 15 euro al duur genoeg vind voor zo'n sneldrogende broek als je door een plensbui moet banjeren.
Hmm, ik vind een goede broek juist écht essentieel. Heb zelf Fjallraven Barents pro en heel content over. Als ik ga lopen, loop ik ook de hele week in die broek natuurlijk.

Bevalt die Ayacucho jas? Ik weet niet wat ik van zo'n uitbreidbare jas vind, maar het is in elk geval erg veelzijdig. Fjallraven jassen zijn echt ziek duur. Zelf loop ik gewoon altijd in een softshell, ook in de winter. Isoleert als een tiet, als het koud is doe ik er een dikke trui onder en klaar. Heb een Vaude Lagalp.

Waarom heb je eigenlijk zomer en winterschoenen? Is dat een bewuste keus? Ook omdat ze laag zijn, dat is ideaal voor een citytrip of dagwandeling in NL maar voor een beetje bospad is een hoogmodel wel fijn! Zelf heb ik hanwag's, bevallen goed :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Lowa's. Bevallen prima.
Renegades? Dat is een van de best verkopende modellen, ziet ze overal. Prima schoenen! Denk dat je in Schotland wel goed af bent met Gore-Tex ivm de nattigheid ;)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_148553338
Nou, weer klaar met the Sopranos, ben er weer helemaal ondersteboven van

Wat een schrijver die Chase _O_
pi_148553582
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 22:42 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vind juist dat er wel heel veel opzoekvragen tussen zitten, boek vind ik ook erg slecht geschreven en zeker geen 35 euro waard. Het hele vak komt bij mij van amateuristisch over. Een oefententamen zonder uitwerking, docenten die vragen hebben bedacht en niet meer bij het vak betrokken zijn, erg slechte afstemming tussen docenten die wel het vak geven en als kers op de taart geeft Van Mesdagh het laatste college met zijn gulp open nadat hij net als altijd weer een half uur te laat was
Boek slecht geschreven en geen 35 euro waard: das praktisch elk rechtenboek imo :P Jurist zijn wil niet zeggen dat je lesstof op didactisch goede wijze weet over te brengen in een boek. En dat mis ik bij veel boeken, gewoon gortdroog de relevante wetsbepalingen fileren zonder überhaupt voorbeelden te gebruiken. Op lettertype 10 dan relevante jurisprudentie behandelen, terwijl de hoofdtekst op lettertype 12 staat. (niet IT, maar handels B boekjes over faillissement en IE-rechten) Het is een samengeraapt vak, typerend voor een inleidend vak wat mij betreft. Oefententamens zonder antwoorden is ook niet 1 vakgroep eigen helaas, dat zie ik vaker terug komen. En tja, Mestdagh is er eentje die het geen bal uitmaakt hoe ie overkomt op anderen :+

quote:
7s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm, ik vind een goede broek juist écht essentieel. Heb zelf Fjallraven Barents pro en heel content over. Als ik ga lopen, loop ik ook de hele week in die broek natuurlijk.

Bevalt die Ayacucho jas? Ik weet niet wat ik van zo'n uitbreidbare jas vind, maar het is in elk geval erg veelzijdig. Fjallraven jassen zijn echt ziek duur. Zelf loop ik gewoon altijd in een softshell, ook in de winter. Isoleert als een tiet, als het koud is doe ik er een dikke trui onder en klaar. Heb een Vaude Lagalp.

Waarom heb je eigenlijk zomer en winterschoenen? Is dat een bewuste keus? Ook omdat ze laag zijn, dat is ideaal voor een citytrip of dagwandeling in NL maar voor een beetje bospad is een hoogmodel wel fijn! Zelf heb ik hanwag's, bevallen goed :)
Mja, als je zoals jij gewoonlijk vaker doet gewoon een hike van 5/7 dagen achter elkaar doet snap ik het wel dat je een wat kwalitatief betere broek wilt. Ik doe meer maximaal aan dagtochten, hoogstens in het kader van eenmaal per jaar de Nijmeegse als slotstuk, maar das dan ook dat. Dus dan wordt een broek bij lange na niet zo op de proef gesteld als off road banjeren in Schotland, Scandinavië of waar dan ook waar je heen gaat.

Die Ayacucho bevalt wel, maar als ekte wandeljas faalt ie jammerlijk. Winddicht is fijn zeker i.c.m. fleece, maar als je een paar uur achter elkaar aan wandelt is het net een regenjas. Ergo: te weinig ventilatie. Poolvosjasjes zijn idd ziekelijk duur, maar winterjassen/schoenen koop ik liever 1 keer voor tig jaar, dus dan heb ik ook liever wat goeds. Dan heb je er ook langer plezier van :) De hoge Meindls heb ik omdat die in de herfst/winter meer comfort bieden, betere isolatie hebben. En de hanwags lage instapmodel voor lente/zomer zodat het beter ventileert (want minder isolatie nodig) en die dingen lopen ook fijner op asfaltpaden. De meindls zijn leuk voor bospaden. En daarnaast nog teeva sandalen, voor de wandeldagen dat mijn voeten liever complete ventilatie blieven, zeg maar bij 25+.
mag het weten
pi_148553718
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 22:46 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

[..]

Renegades? Dat is een van de best verkopende modellen, ziet ze overal. Prima schoenen! Denk dat je in Schotland wel goed af bent met Gore-Tex ivm de nattigheid ;)
Renegades inderdaad. Fijne schoen!
pi_148553752
Wat voor afstanden loop je eigenlijk Bart?
pi_148553783
En oh Ets.. check de FB-groep Rechten050. Er staat wel een heel chille Straf 2 oud samenvatting, gelijk aan de fameuze RGS samenvatting. Denk dat ik met die samenvatting wel genoeg heb om orde in de chaos die Sv heet te scheppen :)
mag het weten
pi_148554029
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Joosie200 het volgende:
een samengeraapt vak, typerend voor een inleidend vak wat mij betreft. Oefententamens zonder antwoorden is ook niet 1 vakgroep eigen helaas, dat zie ik vaker terug k
Boeken die stukjes in een kleiner lettertypt plaatsen :') constant het gevoel dat het een uitbreiding is op de hoofdtekst die je toch niet hoeft te kennen of die niet interessant is en als je het toch eens leest: compleet nieuwe stof die essentieel is. Wie dat toch heeft bedacht..

Ah zo, nee dan is een boek van 140 euro inderdaad onzin! Als je gaat kamperen is het fijn dat het stevige G-1000 stof is en dat je de knieën kan waxen zodat je geen natte knieën krijgt als je haringen etc inslaat of kookt. Toch is de pasvorm ook bijzonder fijn hoor en de handige steekzakken voor kaart etc. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat voor afstanden loop je eigenlijk Bart?
Zo door het jaar heen, zoals vandaag, echt gigantische afstanden van ong 5km. Dus gewoon even stukje bos, frisse neus halen. Af en toe een dagtocht á 20km. Ik vind het het mooiste om echter een meerdaagse tocht te lopen, helaas moet je dan ook een week de tijd hebben en centjes (omdat in Nederland gewoon geen kut te doen is en je niet mag kamperen) en dat komt er helaas niet van de laatste tijd :( Wellicht in de meivakantie weer Schotland of Zweden.
Qua afstand bijv. de WHW (160km) en dan 20-30km per dag of bijv. de W-trek in Torres del Paine NP (70km) maar daar loop je wel een stukje langzamer gezien het terrein in vergelijking met Schotland.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_148554066
Ik loop gemiddeld 8 km per dag :)
pi_148554103
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]
En tja, Mestdagh is er eentje die het geen bal uitmaakt hoe ie overkomt op anderen :+
Maar met je gulp open college geven is wel echt het uiterste, hij had nog een witte onderbroek aan ook dus je kon er niet omheen
pi_148554130
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:14 schreef Yreal het volgende:
Ik loop gemiddeld 8 km per dag :)
Ik weet binnenkort hoeveel stappen ik per dag zet en met welke hartslag, dan kan ik 'my precious' eindelijk mijn eigendom noemen.

:P
pi_148554150
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:13 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Boeken die stukjes in een kleiner lettertypt plaatsen :') constant het gevoel dat het een uitbreiding is op de hoofdtekst die je toch niet hoeft te kennen of die niet interessant is en als je het toch eens leest: compleet nieuwe stof die essentieel is. Wie dat toch heeft bedacht..

Ah zo, nee dan is een broek van 140 euro inderdaad onzin!
[..]

Zo door het jaar heen, zoals vandaag, echt gigantische afstanden van ong 5km.
Klopt, vooral dat gevoel dat het een uitbreiding is en blijkt dat de tekst in lettertype 10 gewoon nog meer informatie geeft op een duidelijkere manier dan de hoofdtekst is verdomd vervelend. Precies, daarom houd ik het zelf bij goedkope prul. Volstaat, al loopt mijn oom ook in van die dure Fjällräven broeken rond, zien er duur uit, ogen goed (die knievlakken geeft een leuk effect)

Maar voor die gigantische afstanden die ik doe van ong. 5-10km om de dag en 's weekends 20-25km heb je geen duur spul nodig. Zeker niet als je op de fietspaden blijft in NL. :)

quote:
7s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik weet binnenkort hoeveel stappen ik per dag zet en met welke hartslag, dan kan ik 'my precious' eindelijk mijn eigendom noemen.

Smartwatch of gps horloge? Nevermind: zeker de nieuwste Microsoft gadget :D
mag het weten
pi_148554187
2 van de 3 tentamens in Martiniplaza. Wat een ellende.
pi_148554243
Niet niet, verdomde in bed liggen :r
pi_148554248
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

Smartwatch of gps horloge? Nevermind: zeker de nieuwste Microsoft gadget :D
Jup!
God wat heb ik daar een moeite voor moeten doen om die te krijgen, pff. Ben benieuwd of die het waard is!
pi_148554257
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:17 schreef Etsu het volgende:
Ja, lijkt me kut om niet gewoon een fatsoenlijke campus te hebben..
pi_148554271
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:17 schreef Etsu het volgende:
Vind het echt een afschuwelijke plek, met SR was ik zelfs verdwaald geraakt en had een gemeentewerker mij er afgezet :')
pi_148554325
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:20 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vind het echt een afschuwelijke plek, met SR was ik zelfs verdwaald geraakt en had een gemeentewerker mij er afgezet :')
_O-

Ik woon veel te ver van Martiniplaza. Het regende hard, ik wist de weg niet, ik had in mn rechterhand mn telefoon (navigatie), linkerhand mn paraplu en ik moest ook nog mn stuur vasthouden en toen raakte ik onderweg m'n sleutels kwijt _O-
pi_148554335
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

vind die stappenteller op de Lumia echt fijn :)
pi_148554391
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

vind die stappenteller op de Lumia echt fijn :)
Ik heb het natuurlijk niet over de lumia, ik heb al geruime tijd een 930 als vervanging van m'n 920 ;)
Stappenteller is wel redelijke accuraat overigens op de lumia, alleen gebruik hem vrijwel nooit.
pi_148554432
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:19 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Jup!
God wat heb ik daar een moeite voor moeten doen om die te krijgen, pff. Ben benieuwd of die het waard is!
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:24 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik heb het natuurlijk niet over de lumia, ik heb al geruime tijd een 930 als vervanging van m'n 920 ;)
Stappenteller is wel redelijke accuraat overigens op de lumia, alleen gebruik hem vrijwel nooit.
Bartje bedoelt deze no? http://tweakers.net/nieuw(...)smartwatch-band.html
mag het weten
pi_148554455
pi_148554486
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

_O-

Ik woon veel te ver van Martiniplaza. Het regende hard, ik wist de weg niet, ik had in mn rechterhand mn telefoon (navigatie), linkerhand mn paraplu en ik moest ook nog mn stuur vasthouden en toen raakte ik onderweg m'n sleutels kwijt _O-
Navigatie deed het bij mij niet want ik was net over mijn bundel heen, ik raakte zo erg in paniek dat ik mijn oordopjes onderweg kwijtraakte. Toen kwam ik een paar van die gasten van de gemeente tegen aan wie ik mijn situatie voorlegde en toen boden ze mij aan om me daar af te zetten, had toen mijn fiets daar neergezet en werd er toen gewoon met de auto heengebracht. _O_
pi_148554498
quote:
Blijf het toch een dure gadgetcategorie vinden als accessoire voor je smartphone. Microsoft is wel slim om hem meteen platformonafhankelijk te maken. Vind ik beter dan die Samsung zooi die alleen met Samsung apparaten kan werken :')
mag het weten
pi_148554528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:26 schreef Henrys het volgende:

[..]

Navigatie deed het bij mij niet want ik was net over mijn bundel heen, ik raakte zo erg in paniek dat ik mijn oordopjes onderweg kwijtraakte. Toen kwam ik een paar van die gasten van de gemeente tegen aan wie ik mijn situatie voorlegde en toen boden ze mij aan om me daar af te zetten, had toen mijn fiets daar neergezet en werd er toen gewoon met de auto heengebracht. _O_
Wat denk je zelf: schoffelen of even touren door de stad. Ze krijgen er gewoon voor betaald, lekker even chillen. Terugweg waarschijnlijk even McDrive gepakt.. jaja, vandaar die hoge belastingen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')