En ik heb ook niet zo gek veel tijd dus ik kan niet heel erg lang van te voren komenquote:
Wat kijk jequote:Op zondag 11 januari 2015 01:14 schreef Ties02 het volgende:
Gvd die kut stream blijft maar vastlopen met dat debiele internet hier
Man man man
Het gaat goed, beetje druk, maar wel goed bedankt.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ik heb ook niet zo gek veel tijd dus ik kan niet heel erg lang van te voren komenHopen dat het goed gaat. Hoe is het met jou?
Dat dit kan in NL. Of pak je via via een Amerikaanse stream mee?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:14 schreef Ties02 het volgende:
Gvd die kut stream blijft maar vastlopen met dat debiele internet hier
Man man man
Ik had een 7, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Belastingrecht 2
Ik word hier lichtelijk aggressief van
Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijkerquote:Op zondag 11 januari 2015 01:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Belastingrecht 2
Ik word hier lichtelijk aggressief van
Oh bahquote:Op zondag 11 januari 2015 01:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Belastingrecht 2
Ik word hier lichtelijk agressief van
Sterkte. Ik kijk nu een leuke film over jihadisme in het westenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eyy insomnia_
Ik heb de laatste dagen nogal last van insomnia
Met een 7 neem ik geen genoegenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had een 7, hoe moeilijk kan het zijn.
Als ze nou zouden toestaan dat je voor eigen studie en gebruik de HC's kon rippen. Bufferen is zoooo 2010.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar nee ik word vooral moe van het constante bufferen, het vak zelf is best te doen
Klinkt heel interessant en actueelquote:Op zondag 11 januari 2015 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterkte. Ik kijk nu een leuke film over jihadisme in het westen
four lions heet ie.
Toevallig had ik de film gedownload een dag voor de aanslagen!quote:
Wat moet je eigenlijk doenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Bah ik stress echt over morgenHopen dat ik morgenochtend nog een leidinggevend iemand aan de lijn krijg om te vragen hoe en wat.
Kut is dat opzien om een telefoontje te plegen. Ik ken het. Na afloop denk: waar maakte ik mij toch druk omquote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Bah ik stress echt over morgenHopen dat ik morgenochtend nog een leidinggevend iemand aan de lijn krijg om te vragen hoe en wat.
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het telefoontje niet erg, maar ik betwijfel alleen of er iemand op gaat nemen op zondag.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kut is dat opzien om een telefoontje te plegen. Ik ken het. Na afloop denk: waar maakte ik mij toch druk om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |