En ik heb ook niet zo gek veel tijd dus ik kan niet heel erg lang van te voren komenquote:
Wat kijk jequote:Op zondag 11 januari 2015 01:14 schreef Ties02 het volgende:
Gvd die kut stream blijft maar vastlopen met dat debiele internet hier
Man man man
Het gaat goed, beetje druk, maar wel goed bedankt.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ik heb ook niet zo gek veel tijd dus ik kan niet heel erg lang van te voren komenHopen dat het goed gaat. Hoe is het met jou?
Dat dit kan in NL. Of pak je via via een Amerikaanse stream mee?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:14 schreef Ties02 het volgende:
Gvd die kut stream blijft maar vastlopen met dat debiele internet hier
Man man man
Ik had een 7, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Belastingrecht 2
Ik word hier lichtelijk aggressief van
Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijkerquote:Op zondag 11 januari 2015 01:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Belastingrecht 2
Ik word hier lichtelijk aggressief van
Oh bahquote:Op zondag 11 januari 2015 01:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Belastingrecht 2
Ik word hier lichtelijk agressief van
Sterkte. Ik kijk nu een leuke film over jihadisme in het westenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eyy insomnia_
Ik heb de laatste dagen nogal last van insomnia
Met een 7 neem ik geen genoegenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had een 7, hoe moeilijk kan het zijn.
Als ze nou zouden toestaan dat je voor eigen studie en gebruik de HC's kon rippen. Bufferen is zoooo 2010.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar nee ik word vooral moe van het constante bufferen, het vak zelf is best te doen
Klinkt heel interessant en actueelquote:Op zondag 11 januari 2015 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterkte. Ik kijk nu een leuke film over jihadisme in het westen
four lions heet ie.
Toevallig had ik de film gedownload een dag voor de aanslagen!quote:
Wat moet je eigenlijk doenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Bah ik stress echt over morgenHopen dat ik morgenochtend nog een leidinggevend iemand aan de lijn krijg om te vragen hoe en wat.
Kut is dat opzien om een telefoontje te plegen. Ik ken het. Na afloop denk: waar maakte ik mij toch druk omquote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Bah ik stress echt over morgenHopen dat ik morgenochtend nog een leidinggevend iemand aan de lijn krijg om te vragen hoe en wat.
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het telefoontje niet erg, maar ik betwijfel alleen of er iemand op gaat nemen op zondag.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kut is dat opzien om een telefoontje te plegen. Ik ken het. Na afloop denk: waar maakte ik mij toch druk om
Hoger dan een 7 is op de RUG ook zat haalbaarquote:Op zondag 11 januari 2015 01:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met een 7 neem ik geen genoegen
Maar nee ik word vooral moe van het constante bufferen, het vak zelf is best te doen
Waar moet je in godsnaam heen? Pleur dat adres in 9292 en dan moet het toch lukken?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:27 schreef Tchock het volgende:
Oh. Maar waarom moet je iemand zondag bereiken wat niet tot maandag kan wachten dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het telefoontje niet erg, maar ik betwijfel alleen of er iemand op gaat nemen op zondag.
Nee, volgens mij moet ik meer koken. En hopelijk achter een bar staan, want dat vind ik echt tof.quote:
Telefoonangst is gewoon kwestie van meer gaan bellen, groei je zo overheen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kut is dat opzien om een telefoontje te plegen. Ik ken het. Na afloop denk: waar maakte ik mij toch druk om
Omdat ik morgen moet werken.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh. Maar waarom moet je iemand zondag bereiken wat niet tot maandag kan wachten dan?
Van deze opmerking gaan ze in BNW smullen!quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig had ik de film gedownload een dag voor de aanslagen!
Bar is wel tof ja, beetje tappen, netjes je rijtje frisdrank bijgevuld houden etc.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, volgens mij moet ik meer koken. En hopelijk achter een bar staan, want dat vind ik echt tof.
Jij hebt geen recht van spreken met je verkapte jurisprudentiebundel in je wetboekquote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoger dan een 7 is op de RUG ook zat haalbaar
[..]
Dan vraag je hem toch gewoon in eigen persoon? Qu'est-ce que c'est que le problème?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik morgen moet werken.Zondag dus.
Hoezo, ik neem de jurisprudentiebundel zelf gewoon helemaal mee naar tentamen. Super makkelijk, kan zelfs in één oogopslag zien waar het om draait omdat ik de rechtsoverweging die er toe doet heb gearceerd.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je verkapte jurisprudentiebundel in je wetboek
Zie DM.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan vraag je hem toch gewoon in eigen persoon? Qu'est-ce que c'est que le problème?
Met het adres schiet ik niet zo veel opquote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dat 9292 lijkt me een prima tip toch?
Boter geeft altijd prima adviesquote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dat 9292 lijkt me een prima tip toch?
Zegt de student met patent eropquote:
fietsen?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met het adres schiet ik niet zo veel opIs gewoon in Amsterdam, grofweg in de buurt komen is niet moeilijk maar dat is maar het halve werk.
Sorry dat het zo vaag is
Ervaringsexpert?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:46 schreef Tchock het volgende:
Ik ben echt achterlijk. Ik moet morgen niet werken maar volgende week zondag.
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:46 schreef Tchock het volgende:
Kan je maandag als nog bellen om te checken waar je volgende week zondag nou moet wezenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:46 schreef Tchock het volgende:
Exact.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan je maandag als nog bellen om te checken waar je volgende week zondag nou moet wezen
Het was echt een kutsituatie. Nu dus niet meer.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
Tsjok, als dit echt de struggels van je leven zijn dan ben je echt een mietje
Maakt niet uit, dat je je zo druk kan maken om zoiets zieligs is mietje. No offence xxquote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was echt een kutsituatie. Nu dus niet meer.
Oké.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat je je zo druk kan maken om zoiets zieligs is mietje. No offence xx
Hey, wat een lijer ben je toch. No offence xxquote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat je je zo druk kan maken om zoiets zieligs is mietje. No offence xx
Maakt mij niet uit, ik neuk jullie allemaal de moederquote:Op zondag 11 januari 2015 01:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hey, wat een lijer ben je toch. No offence xx
wow stoer zo van nu kan je zuipeee hahaha echt studentikoos lekker brallen xdquote:Op zondag 11 januari 2015 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik hoef nu ook niet meer op tijd op morgen. Tijd voor bier.
Ik hoop dat je in koud water gaat staan zodat de onderkant van je broekspijp nat wordt en je sok dan ookquote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wow stoer zo van nu kan je zuipeee hahaha echt studentikoos lekker brallen xd
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in koud water gaat staan zodat de onderkant van je broekspijp nat wordt en je sok dan ook
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in koud water gaat staan zodat de onderkant van je broekspijp nat wordt en je sok dan ook
Ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik moet gewoon keihard lachen
quote:
Iedereen is hier zo zelfredzaamquote:Op zondag 11 januari 2015 01:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit dus. Pax doe er wat aan, in het gareel houden dat gespuis
Shit, dat wenste ik Bartje net toe. Misschien ging het mis?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:08 schreef Yreal het volgende:
Godver, ik krab net per ongeluk vol aan de wond. auwww
lulquote:Op zondag 11 januari 2015 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Shit, dat wenste ik Bartje net toe. Misschien ging het mis?
yup. Nog vooral moe en wazig enzo.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is het verder post-operatie? Wordt je hormonengezeur al minder?
lulquote:Op zondag 11 januari 2015 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Shit, dat wenste ik Bartje net toe. Misschien ging het mis?
Geen wond? Mietje.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lul
ik heb niet eens een wond. hoezo wens jij mij zoiets toe. sukkeltje
Romeins recht is gemakkelijk. Het is elementair burgerlijk recht met een aantal vragen over de Romeinse geschiedenis.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:28 schreef Etsu het volgende:
Ik word helemaal duizelig door de namen die met -us eindigen.
Romeins Recht.
inb4 een grapje over anus
Oke. En jij bent?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:30 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Romeins recht is gemakkelijk. Het is elementair burgerlijk recht met een aantal vragen over de Romeinse geschiedenis.
BAM.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Een persoon die het vak Romeins recht met een 9 heeft afgesloten.
Join the clubquote:Op zondag 11 januari 2015 11:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Owned. Netjesquote:Op zondag 11 januari 2015 11:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Wat veel voor een eerstejaars.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Owned. Netjes
Ik zit even m'n boekenlijst voor periode 3 te bekijken. Verdacht veel vakken waar toch wel wat traantjes bij komen kijken gok ik. Economisch publiekrecht, europees recht, faillissementsrecht, handels- en rechtspersonenrecht, kernvak privaat II, kernvak staats- en bestuurs II, personen- en familierecht, milieurecht & relatievermogensrecht
Ik heb volgens mij alleen de kernvakken. Wat die andere boeken/vakken ertussen doen is mij een raadsel.quote:
Staat niet ergens op het internet welke vakken je hebt?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen de kernvakken. Wat die andere boeken/vakken ertussen doen is mij een raadsel.
Het is ook wel onduidelijk wat ik allemaal wel en niet heb. Ze vertellen je niets, maar dat zal wel bij de uni horen. Op het hbo kreeg ik alles met de paplepel ingegoten.
Je ziet nu al dat het een valserd is.quote:
Heb het gevonden inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat niet ergens op het internet welke vakken je hebt?
Ik tel nu zo'n 5 vakken die bij ons in het tweede en derde jaar horen.
Wat hebben jullie veel keuzeruimte.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb het gevonden inderdaad.
[ afbeelding ]
Jij doet de bachelor Keuzeruimte? Leuk!quote:Op zondag 11 januari 2015 12:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb het gevonden inderdaad.
[ afbeelding ]
Nee ik faal, dat was het multidisciplinaire traject. Je kan ook voor het togatraject of het notariële traject kiezen, dan ziet het er weer heel anders uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat hebben jullie veel keuzeruimte.
UU.
Ik snap er niets van.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee ik faal, dat was het multidisciplinaire traject. Je kan ook voor het togatraject of het notariële traject kiezen, dan ziet het er weer heel anders uit.
De eerste 1,5 jaar is vast blijkbaar. Ik krijg nu de kernvakken.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap er niets van.
Bij ons hebben ze bij rechtsgeleerdheid heel veel verplichte vakken.
wat krijg je bij notarieel dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
De eerste 1,5 jaar is vast blijkbaar. Ik krijg nu de kernvakken.
Daarna kies je 1 v/d 3 trajecten die je dan deels zelf kunt invullen, en ook deels vaststaan. Met name toga & notarieel traject lijkt wel veel vast te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |