Het was echt een kutsituatie. Nu dus niet meer.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
Tsjok, als dit echt de struggels van je leven zijn dan ben je echt een mietje
Maakt niet uit, dat je je zo druk kan maken om zoiets zieligs is mietje. No offence xxquote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was echt een kutsituatie. Nu dus niet meer.
Oké.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat je je zo druk kan maken om zoiets zieligs is mietje. No offence xx
Hey, wat een lijer ben je toch. No offence xxquote:Op zondag 11 januari 2015 01:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat je je zo druk kan maken om zoiets zieligs is mietje. No offence xx
Maakt mij niet uit, ik neuk jullie allemaal de moederquote:Op zondag 11 januari 2015 01:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hey, wat een lijer ben je toch. No offence xx
wow stoer zo van nu kan je zuipeee hahaha echt studentikoos lekker brallen xdquote:Op zondag 11 januari 2015 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik hoef nu ook niet meer op tijd op morgen. Tijd voor bier.
Ik hoop dat je in koud water gaat staan zodat de onderkant van je broekspijp nat wordt en je sok dan ookquote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wow stoer zo van nu kan je zuipeee hahaha echt studentikoos lekker brallen xd
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in koud water gaat staan zodat de onderkant van je broekspijp nat wordt en je sok dan ook
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in koud water gaat staan zodat de onderkant van je broekspijp nat wordt en je sok dan ook
Ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik moet gewoon keihard lachen
quote:
Iedereen is hier zo zelfredzaamquote:Op zondag 11 januari 2015 01:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit dus. Pax doe er wat aan, in het gareel houden dat gespuis
Shit, dat wenste ik Bartje net toe. Misschien ging het mis?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:08 schreef Yreal het volgende:
Godver, ik krab net per ongeluk vol aan de wond. auwww
lulquote:Op zondag 11 januari 2015 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Shit, dat wenste ik Bartje net toe. Misschien ging het mis?
yup. Nog vooral moe en wazig enzo.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is het verder post-operatie? Wordt je hormonengezeur al minder?
lulquote:Op zondag 11 januari 2015 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Shit, dat wenste ik Bartje net toe. Misschien ging het mis?
Geen wond? Mietje.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lul
ik heb niet eens een wond. hoezo wens jij mij zoiets toe. sukkeltje
Romeins recht is gemakkelijk. Het is elementair burgerlijk recht met een aantal vragen over de Romeinse geschiedenis.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:28 schreef Etsu het volgende:
Ik word helemaal duizelig door de namen die met -us eindigen.
Romeins Recht.
inb4 een grapje over anus
Oke. En jij bent?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:30 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Romeins recht is gemakkelijk. Het is elementair burgerlijk recht met een aantal vragen over de Romeinse geschiedenis.
BAM.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Een persoon die het vak Romeins recht met een 9 heeft afgesloten.
Join the clubquote:Op zondag 11 januari 2015 11:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Owned. Netjesquote:Op zondag 11 januari 2015 11:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Wat veel voor een eerstejaars.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Owned. Netjes
Ik zit even m'n boekenlijst voor periode 3 te bekijken. Verdacht veel vakken waar toch wel wat traantjes bij komen kijken gok ik. Economisch publiekrecht, europees recht, faillissementsrecht, handels- en rechtspersonenrecht, kernvak privaat II, kernvak staats- en bestuurs II, personen- en familierecht, milieurecht & relatievermogensrecht
Ik heb volgens mij alleen de kernvakken. Wat die andere boeken/vakken ertussen doen is mij een raadsel.quote:
Staat niet ergens op het internet welke vakken je hebt?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen de kernvakken. Wat die andere boeken/vakken ertussen doen is mij een raadsel.
Het is ook wel onduidelijk wat ik allemaal wel en niet heb. Ze vertellen je niets, maar dat zal wel bij de uni horen. Op het hbo kreeg ik alles met de paplepel ingegoten.
Je ziet nu al dat het een valserd is.quote:
Heb het gevonden inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat niet ergens op het internet welke vakken je hebt?
Ik tel nu zo'n 5 vakken die bij ons in het tweede en derde jaar horen.
Wat hebben jullie veel keuzeruimte.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb het gevonden inderdaad.
[ afbeelding ]
Jij doet de bachelor Keuzeruimte? Leuk!quote:Op zondag 11 januari 2015 12:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb het gevonden inderdaad.
[ afbeelding ]
Nee ik faal, dat was het multidisciplinaire traject. Je kan ook voor het togatraject of het notariële traject kiezen, dan ziet het er weer heel anders uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat hebben jullie veel keuzeruimte.
UU.
Ik snap er niets van.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee ik faal, dat was het multidisciplinaire traject. Je kan ook voor het togatraject of het notariële traject kiezen, dan ziet het er weer heel anders uit.
De eerste 1,5 jaar is vast blijkbaar. Ik krijg nu de kernvakken.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap er niets van.
Bij ons hebben ze bij rechtsgeleerdheid heel veel verplichte vakken.
wat krijg je bij notarieel dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
De eerste 1,5 jaar is vast blijkbaar. Ik krijg nu de kernvakken.
Daarna kies je 1 v/d 3 trajecten die je dan deels zelf kunt invullen, en ook deels vaststaan. Met name toga & notarieel traject lijkt wel veel vast te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |