Je bedoelt je bacheloressay.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:40 schreef Yreal het volgende:
Gister 4 euro gewonnen met de staatsloterij. Goed teken, want je zou hebben gezien dat als ik 5 miljoen won ik nog maar een maand te leven had.
quote:
Mijn poes is veel mooierquote:Op zondag 11 januari 2015 13:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nu wil ik ook weer foto's van mijn poes posten om pax zijn adoratie te winnen
Kraait geen haan naar.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef Henrys het volgende:
Hoe streng wordt de wet bescherming persoonsgegevens in de praktijk nageleefd? Vind het maar een erg omslachtige wet
Je kan al rechtstreeks van Microsoft die Band laten opsturen voor 250 euro via forwardpostdiensten. Mocht Microsoft het eindelijk beschikbaar maken binnen Europa dan gaat ie toch van $199 naar ¤199, dus dan issie maar 50 euro duurder.quote:
Niet. CBP is een tandeloze tijger, maar er zit dus schot in de zaak. Moet die Europese verordening wel rap van kracht worden thoughquote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef Henrys het volgende:
Hoe streng wordt de wet bescherming persoonsgegevens in de praktijk nageleefd?
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kan al rechtstreeks van Microsoft die Band laten opsturen voor 250 euro via forwardpostdiensten. Mocht Microsoft het eindelijk beschikbaar maken binnen Europa dan gaat ie toch van $199 naar ¤199, dus dan issie maar 50 euro duurder.
[..]
Niet. CBP is een tandeloze tijger, maar er zit dus schot in de zaak. Moet die Europese verordening wel rap van kracht worden thoughMaar dan nog.. jeuj 4% van je jaaromzet maximaal aan boete aan de broek krijgen. Das peanuts voor de Microsoft, Apple, Google en co van deze wereld. Tenzij ze per land apart die 4% opgelegd kunnen krijgen, dan kan het rap gaan
Verder verwacht ik bij vragen over de WBP vooral een casus ala het boekje en dan wat kan de gedupeerde klant doen? Inzage vragen, info laten bijwerken en/of verwijderen. Blijft wel een inleidend vakje hé
Heb ik het dan over Shell?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:44 schreef Valid het volgende:
[..]![]()
Je denkt dat Shell een boete van 4% van hun omzet (!) peanuts zou vinden? In 2013 was hun omzet EUR 451 miljard en de winst EUR 16,7 miljard. De boete zou dan max EUR 18 miljard kunnen zijn. Dat is dus meer dan de gehele jaarwinst. Ze zouden dan opeens verlies hebben gemaakt, door zo'n boete. Peanuts inderdaad.
Oh, dacht dat je Shell noemde, maar zie dat dat niet zo is. Ging mij er meer om dat zeggen dat een boete van 4% van de omzet peanuts is echt totaal uit de lucht gegrepen onzin is. Ook voor de bedrijven die jij noemt. Het is immers een relatief bedrag, dus het is niet zo dat hoe groter het bedrijf hoe minder het uitmaakt.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb ik het dan over Shell?Ik heb niet van alle grote bedrijven zo maar de jaarcijfers paraat, dus ik ging puur uit van die 4% snappez-vous.
Dat het absoluut gezien als je de jaarcijfers erbij pakt fors uit kan vallen is alleen maar goed. Stelt de boete tenminste nog wat voor, dan krijgt het CBP en co eindelijk eens een fatsoenlijke stok om mee te slaan.
Ik kan hier een hoop over zeggen maar Valid heeft het al gezegd. Scheelt mij weer tijd. Terug naar mijn boek.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kan al rechtstreeks van Microsoft die Band laten opsturen voor 250 euro via forwardpostdiensten. Mocht Microsoft het eindelijk beschikbaar maken binnen Europa dan gaat ie toch van $199 naar ¤199, dus dan issie maar 50 euro duurder.
[..]
Niet. CBP is een tandeloze tijger, maar er zit dus schot in de zaak. Moet die Europese verordening wel rap van kracht worden thoughMaar dan nog.. jeuj 4% van je jaaromzet maximaal aan boete aan de broek krijgen. Das peanuts voor de Microsoft, Apple, Google en co van deze wereld. Tenzij ze per land apart die 4% opgelegd kunnen krijgen, dan kan het rap gaan
Verder verwacht ik bij vragen over de WBP vooral een casus ala het boekje en dan wat kan de gedupeerde klant doen? Inzage vragen, info laten bijwerken en/of verwijderen. Blijft wel een inleidend vakje hé
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb ik het dan over Shell?Ik heb niet van alle grote bedrijven zo maar de jaarcijfers paraat, dus ik ging puur uit van die 4% snappez-vous.
Dat het absoluut gezien als je de jaarcijfers erbij pakt fors uit kan vallen is alleen maar goed. Stelt de boete tenminste nog wat voor, dan krijgt het CBP en co eindelijk eens een fatsoenlijke stok om mee te slaan.
Waarom dan toch woorden aan vuil maken.. ofwelquote:Op zondag 11 januari 2015 16:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan hier een hoop over zeggen maar Valid heeft het al gezegd. Scheelt mij weer tijd. Terug naar mijn boek.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |