Dat is wel een vrij ingewikkeld principe.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Of je gelooft in de sterfelijkheid van God.
Zelf praat ik liever in waarschijnlijkheden. Ik ben een agnost maar vind het zeer (zeer, zeer, zeer) onwaarschijnlijk dat bijvoorbeeld de Koran klopt. Hoe kaler de definitie van God, hoe makkelijker de mogelijkheid ervan te verdedigen valt naar mijn idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:03 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.freethinker.nl(...)%20is%20een%20agnost
Zelf denk ik dat god waarschijnlijk niet bestaat en ik denk dat de god zoals beschreven in de bijbel en koran onmogelijk kan bestaan.
Nee, het kan, maar wrs is het niet, echter de vraag die je stelt moet gekoppeld worden aan kennis, wat is kennis, kunnen we daarover (bestaan wel of niet van een god) iets weten, volgens de kennis die wij moeten hanteren? Nee, dus, en dus is de vraag of god bestaat zinloos. Daar moeten we het niet over hebben dus. (laat)Wittgensteiniaans dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat ze iets absoluut uitsluiten. Wijzer zou het zijn om alle mogelijkheden open te houden. Maar dat is ook slechts mijn (gestolen) mening natuurlijk.
Ik kan het niet anders plaatsen hoe je een agnost en atheist tegelijkertijd kunt zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een vrij ingewikkeld principe.
Geen idee, boeit me ook vrij weinig eigenlijk. Wel ben ik tegen geïnstitutionaliseerde religie, oftewel massa geloven met een boekje en/of gebedshuizen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dan ben je dus gewoon een atheist. Toch?
Die mening deel ik met je.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me ook vrij weinig eigenlijk. Wel ben ik tegen geïnstitutionaliseerde religie, oftewel massa geloven met een boekje en/of gebedshuizen.
Maar we beginnen erg af te dwalen
Ligt er maar aan hoe je God definieert. Het moet volgens mij sowieso een entiteit zijn (in welke hoedanigheid dan ook). Pure energie, iets wat buiten tijd/ruimte valt... dat kan allemaal. Volgens mij ben jij geen atheïst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet in een god als alwetend mythisch wezen. Natuurlijke balans klinkt wel een beetje hippieachtig trouwens. Meer dat alles in het leven een samenkomst van toevalligheden is
Een paar generaties geleden stonden onze voorouders nog op het plein te juichen bij een publieke onthoofding hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wellicht, maar bijna allemaal reageren ze fel op zoiets simpels als een dom tekeningetje. Als je niet je schouders kunt ophalen om iets waar je het niet mee eens bent zonder daarbij meteen fel, emotioneel of agressief te worden, dan vind ik dat vreemd.
Dit geldt net zo goed voor aanhangers van andere religies overigens, alleen zijn die niet zo van het martelen, onthoofden en executeren.
Kan ik me helemaal in vinden, ik ken de feiten niet over de redactie, maar vind het noemenswaardig op z'n minst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
De overledenen op die redactie zijn ondanks jarenlange zware bedreigingen blijven staan voor dit fundamentele recht. Waar anderen al lang en breed afgedruipt zouden zijn, hielden zij dapper stand. Iets wat zij uiteindelijk met een gruwelijke dood hebben moeten bekopen.
Wat mij betreft zijn deze mensen stuk voor stuk, onmiskenbare helden die niet vaak genoeg geëerd kunnen worden. Zonder mensen als zij, zou onze wereld er heel anders uitzien.
Dat dus. Ik snap de reactie wel, maar ik begrijp het niet/kan er niet mee omgaan. Waarschijnlijk ben ik een complete retard, maar ik zou dat anders aan pakken.quote:Wat overigens niet wegneemt dat ik deze reactie: de massale protesten, ongekende media-aandacht, het zwakke potloodje de lucht in, compleet verkeerd vind. Echt, zo verkeerd als een reactie maar zijn kan.
We gaan (denk ik) wel zien dat steeds meer mensen onafhankelijk ergens in geloven. Zou goed zijn want die groep veroorzaakt vrij weinig problemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe je God definieert. Het moet volgens mij sowieso een entiteit zijn (in welke hoedanigheid dan ook). Pure energie, iets wat buiten tijd/ruimte valt... dat kan allemaal. Volgens mij ben jij geen atheïst.
Dank je.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
Weer even ontopic
Situatie in Frankrijk: dit gebeurde vrijdag
- Schutters van Charlie Hebdo gijzelen vanaf vrijdagochtend één persoon in drukkerij in Dammartin-en-Goêle
- Speciale eenheid probeerde hele dag te onderhandelen, broers verklaren enkel dat ze willen sterven als martelaar
- In kruidenierszaak in Parijs is op zelfde moment een gijzeling aan de gang, door Amedy Coulibaly, de verdachte van de schietpartij in Montrouge donderdagochtend
- Amedy Coulibaly dreigt gijzelaars dood te schieten als broers Kouachi geen vrijgeleide krijgen
- Om stipt 17u breekt een vuurgevecht los aan de drukkerij én de supermarkt. Zowel de broers Kouachi als Coulibaly komen om bij de politie-invallen.
- Bij de gijzelaars in de Joodse supermarkt vallen vier doden en vijf zwaargewonden
Nee, okee, maar goed, toch interessant voor sommigen wrs...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt.
(Leek me een stapje te ver voor dit topic though)
Hoewel ik deze posts niet lees zijn ze wel ontzettend handig vanwege de beknoptheid waarmee je het brengt. Chapeau!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
Weer even ontopic
- Schutters van Charlie Hebdo gijzelen vanaf vrijdagochtend één persoon in drukkerij in Dammartin-en-Goêle
- Speciale eenheid probeerde hele dag te onderhandelen, broers verklaren enkel dat ze willen sterven als martelaar
- In kruidenierszaak in Parijs is op zelfde moment een gijzeling aan de gang, door Amedy Coulibaly, de verdachte van de schietpartij in Montrouge donderdagochtend
- Amedy Coulibaly dreigt gijzelaars dood te schieten als broers Kouachi geen vrijgeleide krijgen
- Om stipt 17u breekt een vuurgevecht los aan de drukkerij én de supermarkt. Zowel de broers Kouachi als Coulibaly komen om bij de politie-invallen.
- Bij de gijzelaars in de Joodse supermarkt vallen vier doden en vijf zwaargewonden
Ik hoorde berichten dat de broers Kouachi als eerste het vuur openden bij beeindigen van de belegering weet iemand of dat klopt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
Weer even ontopic
''Bek houden over dat waar je niets van weet'' inderdaad. Maar we weten eigenlijk niets (Socrates) en dus kunnen we eigenlijk sowieso beter onze mond 24/7 dicht houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, het kan, maar wrs is het niet, echter de vraag die je stelt moet gekoppeld worden aan kennis, wat is kennis, kunnen we daarover (bestaan wel of niet van een god) iets weten, volgens de kennis die wij moeten hanteren? Nee, dus, en dus is de vraag of god bestaat zinloos. Daar moeten we het niet over hebben dus. (laat)Wittgensteiniaans dus eigenlijk.
Er missen in ieder geval wat wenkbrauwen gok ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh... ik zit die beelden van de bestorming van die supermarkt net nog ff te kijken....
Zal me niets verbazen als blijkt dat die omgekomen gijzelaars zijn omgekomen door het vuur van de anti-terreureenheid. Die lieten er geen gras over groeien....
Waarom zijn zij niet veel zwaarder beveiligd geweest? De dreiging was bekend. De vraag was niet of maar wanneer. Iemand heeft besloten "nope, laat maar afknallen".quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
De overledenen op die redactie zijn ondanks jarenlange zware bedreigingen blijven staan voor dit fundamentele recht. Waar anderen al lang en breed afgedruipt zouden zijn, hielden zij dapper stand.
Niet iedereen wil de 30+ topics van vandaag teruglezenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Hoewel ik deze posts niet lees zijn ze wel ontzettend handig vanwege de beknoptheid waarmee je het brengt. Chapeau!
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er missen in ieder geval wat wenkbrauwen gok ik
[ afbeelding ]
Zolang men maar de ruimte en kunde bezit om te relativeren moet het wel een goed werkende groep kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef Strani het volgende:
We gaan (denk ik) wel zien dat steeds meer mensen onafhankelijk ergens in geloven. Zou goed zijn want die groep veroorzaakt vrij weinig problemen.
Waarover men niet kan spreken, daarover moet men zwijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Bek houden over dat waar je niets van weet'' inderdaad. Maar we weten eigenlijk niets (Socrates) en dus kunnen we eigenlijk sowieso beter onze mond 24/7 dicht houden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er missen in ieder geval wat wenkbrauwen gok ik
[ afbeelding ]
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
De overledenen op die redactie zijn ondanks jarenlange zware bedreigingen blijven staan voor dit fundamentele recht. Waar anderen al lang en breed afgedruipt zouden zijn, hielden zij dapper stand. Iets wat zij uiteindelijk met een gruwelijke dood hebben moeten bekopen.
Wat mij betreft zijn deze mensen stuk voor stuk, onmiskenbare helden die niet vaak genoeg geëerd kunnen worden. Zonder mensen als zij, zou onze wereld er heel anders uitzien.
Wat overigens niet wegneemt dat ik deze reactie: de massale protesten, ongekende media-aandacht, het zwakke potloodje de lucht in, compleet verkeerd vind. Echt, zo verkeerd als een reactie maar zijn kan.
Als de gijzelnemer al bezig was met executies kan ik begrijpen dat ze hem zo snel mogelijk willen stoppenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja.
Niet normaal ook hoe ze naar binnen aan het schieten waren.
Ja, idd en dan kom je op Socrates idd...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Bek houden over dat waar je niets van weet'' inderdaad. Maar we weten eigenlijk niets (Socrates) en dus kunnen we eigenlijk sowieso beter onze mond 24/7 dicht houden.
Jazeker. Denk dat het niet verkeerd zou zijn als wat meer atheïsten er bij stil zouden staan. Meestal roepen ze ''ik ben atheïst'' als een spastische reactie op de abrahamitische religies.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, okee, maar goed, toch interessant voor sommigen wrs....
Dat is dus niet zo. Omstreeks 15:00 heeft de gijzelnemer een krant(?) gebeld en toen zei hij al dat hij 4 mensen had gedood.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh... ik zit die beelden van de bestorming van die supermarkt net nog ff te kijken....
Zal me niets verbazen als blijkt dat die omgekomen gijzelaars zijn omgekomen door het vuur van de anti-terreureenheid. Die lieten er geen gras over groeien....
Ah.. oké. Dat wist ik dus nog niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. Omstreeks 15:00 heeft de gijzelnemer een krant(?) gebeld en toen zei hij al dat hij 4 mensen had gedood.
Ik word wel ongeduldig van die atheïsten op twitter, maar ja zijn vaak Amerikanen, dus ergens begrijp ik het wel, ze zijn in mijn ogen alleen heel sektarisch, bijna weer een kerkje....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jazeker. Denk dat het niet verkeerd zou zijn als wat meer atheïsten er bij stil zouden staan. Meestal roepen ze ''ik ben atheïst'' als een spastische reactie op de abrahamitische religies.
Ja.quote:
Dat zou misschien nog eens heel goed kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, idd en dan kom je op Socrates idd...
Damn....... je hebt dezelfde kijk op zaken als ik????
Het is gewoon de zoveelste keiharde overtuiging zonder ruimte voor discussie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik word wel ongeduldig van die atheïsten op twitter, maar ja zijn vaak Amerikanen, dus ergens begrijp ik het wel, ze zijn in mijn ogen alleen heel sektarisch, bijna weer een kerkje....
Nog erger zijn die publieke atheïsten, zoals die bioloog en die rolstoelzitter (namen even kwijt)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik word wel ongeduldig van die atheïsten op twitter, maar ja zijn vaak Amerikanen, dus ergens begrijp ik het wel, ze zijn in mijn ogen alleen heel sektarisch, bijna weer een kerkje....
Kwamen ze niet gewoon per ongeluk langsrijden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Unit_731 het volgende:
Nog een interessante foto van vandaag die ik tegenkwam.
Scootertuig dat denkt de politie te kunnen trollen wordt gearresteerd.
[ afbeelding ]
Nee, idd, maar filosofisch volgde je dus ongeveer dezelfde route als ik, op zich grappig...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog eens heel goed kunnen. Deze uitgangspunten vormen in elk geval het fundament van m'n denken. Maar uiteraard vorm ik daarbuiten wel gewoon ''onwetende meningen'' die niet vanzelfsprekend aansluiten bij de jouwe.
Daar is nog een veel betere foto van waar zo'n agent ala een ghetto gangster het pistool op z'n hoofd druktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Unit_731 het volgende:
[ afbeelding ]
Dawkings and Hawking?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nog erger zijn die publieke atheïsten, zoals die bioloog en die rolstoelzitter (namen even kwijt)
Deze ruige bois ja:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Unit_731 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar nogmaals zijn vaak Amerikanen en Britten, die zijn natuurlijk omringd door gelovigen, en hebben door die stap naar atheïsme wel filosofisch gesproken een behoorlijke sprong gemaakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is gewoon de zoveelste keiharde overtuiging zonder ruimte voor discussie.
We zijn zeldzaam jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, idd, maar filosofisch volgde je dus ongeveer dezelfde route als ik, op zich grappig...
Dawkins en Krauss, zie ook The Unbelievers idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nog erger zijn die publieke atheïsten, zoals die bioloog en die rolstoelzitter (namen even kwijt)
wtf... rent hij nou gewoon die kogelregen in ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Bestorming van de supermarkt
Schokkende beelden
Goeie link.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Uitgebreid foto-overzicht:
http://abcnews.go.com/Int(...)51621/image-28118473
Sterven als een martelaar he, raar volk...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef HighVolume het volgende:
[..]
wtf... rent hij nou gewoon die kogelregen in ?
Op Liveleaks zou een uncensored versie zijn. Is die agent op het einde nu geraakt toen die alleen naar binnenliep?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Schokkende beelden
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef Zolder het volgende:
Denken jullie dat er een kans in zit dat Frankrijk IS gaat aanvallen met grondtroepen? Amerika zie ik zoiets sowieso wel doen.
Krauss doelde ik niet op maar die valt er ook wel onder ja. Al vind ik dit stiekem wel een hele mooie uitspraak van Krauss die ik al jaren via een mapje van pc naar pc sleep:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dawkins en Krauss, zie ook The Unbelievers idd.
Ik zou dit niet doen als ik haar was. Ze hoeft zich net zo min te verantwoorden als een willekeurig ander persoon.quote:
Heavy, gast gaat er gewoon onderdoor idd...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef HighVolume het volgende:
[..]
En die twee links in de hoek hebben nog niets door.quote:
In Amerika is Godsdienst nog altijd net iets heiliger dan volledige vrijheid van meningsuiting helaas. Het was ook niet voor niets dat geen enkel(!) Amerikaans medium de spotprents van Charlie Hebdo wilde plaatsen over Mohammed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar nogmaals zijn vaak Amerikanen en Britten, die zijn natuurlijk omringd door gelovigen, en hebben door die stap naar atheïsme wel filosofisch gesproken een behoorlijke sprong gemaakt.
Deze godslastering is nog steeds van toepassing in een aantal staten daar.quote:(Sectie 36. Wie opzettelijk de heilige naam van God lastert door loochening, vloeken of schaamteloos kwaadspreken van God, zijn schepping, regering of laatste oordeel van de wereld, of door schaamteloos kwaadspreken van Jezus Christus of de Heilige Geest, door het heilig woord van God, vervat in de heilige schrift, te vloeken of schaamteloos te belasteren of bloot te stellen aan verachting en bespotting wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of een boete van ten hoogste honderd dollar waarbij goed gedrag kan worden geëist.)
"Ja ja, we gaan allemaal tegelijk naar binnen, echt!"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Ludacriss het volgende:
Leip dat die agent er alleen naar binnen gaat.
Zozo. Die doden zijn wellicht gevallen door de kogels van de politie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Schokkende beelden
Maar het mag wel. Ook moslims gaan allemaal op een verschillende manier hiermee om.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou dit niet doen als ik haar was. Ze hoeft zich net zo min te verantwoorden als een willekeurig ander persoon.
Je hebt echt geen flauw idee over wat en wie je het hebt, dus een dergelijke uitspraak lijkt me meer iets voor jezelf. Begin eens bij Wikipedia. Da's toch wel de minste moeite die je kunt doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mensen met een IQ die ondoordachte en simplistische uitspraken doen ja.
Mogelijk op kleine schaal. Het zou me niets verbazen als het legioen wel ergens ingezet word.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef Zolder het volgende:
Denken jullie dat er een kans in zit dat Frankrijk IS gaat aanvallen met grondtroepen? Amerika zie ik zoiets sowieso wel doen.
Nogal een kamikaze-actie idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Ludacriss het volgende:
Leip dat die agent er alleen naar binnen gaat.
Heftige shit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Zo, indrukwekkend...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Schokkende beelden
Ik wou zeggen, die ene agent die in z'n eentje naar binnen gaat! Wat een held!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
Op Liveleaks zou een uncensored versie zijn. Is die agent op het einde nu geraakt toen die alleen naar binnenliep?
Ik heb genoeg betogen van beide heren gezien over dit onderwerp. Toegeven dat het alweer een jaar of vijf geleden is dus misschien zijn ze wat wijzer geworden ondertussen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw idee over wat en wie je het hebt, dus een dergelijke uitspraak lijkt me meer iets voor jezelf. Begin eens bij Wikipedia. Da's toch wel de minste moeite die je kunt doen.
Op weg naar zijn maagdenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef HighVolume het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef agter het volgende:
[..]
Zozo. Die doden zijn wellicht gevallen door de kogels van de politie.
Wat ik wel zeer vreemd vind, is dat ze zelf eerst riepen dat ze van Al Qaida waren, maar een IS-vlag in hun auto hadden liggen. Bij zo'n 'succesvolle' aanslag wil je toch juist dat de 'eer' naar je eigen terreurorganisatie gaat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef Cherna het volgende:
[..]
Mogelijk op kleine schaal. Het zou me niets verbazen als het legioen wel ergens ingezet word.
Diegene die naar de deur rent van binnenuit is dat die koulibaly? Het beeld stopt ineens op het moment dat het gebeurdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Schokkende beelden
Nou ja, blaat ook maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb genoeg betogen van beide heren gezien over dit onderwerp. Toegeven dat het alweer een jaar of vijf geleden is dus misschien zijn ze wat wijzer geworden ondertussen.
Volgens mij, wat ik hoorde, wel...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Diegene die naar de deur rent van binnenuit is dat die koulibaly? Het beeld stopt ineens op het moment dat het gebeurd
Tuurlijk, vooral doen dan. Maar dit is nu al het tweede of derde filmpje wat ik vandaag van een moslim(a) zie die zich distantieert, terwijl het balletje helemaal niet bij hen ligt. Of juist wel, maar dan ook bij een willekeurige jood, christen, niet-gelovig etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het mag wel. Ook moslims gaan allemaal op een verschillende manier hiermee om.
Ja, en hij wordt op dat moment doorzeefd door een stevige lading lood.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Diegene die naar de deur rent van binnenuit is dat die koulibaly? Het beeld stopt ineens op het moment dat het gebeurd
Ook wel een faal dat zijn vizier omhoog moet om te kunnen richten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
En dit gewoon omdat het een ruige foto is:
[ afbeelding ]
Wat verwacht je? Je denkt ''ik beledig hem even, verwijs 'm naar wikipedia en dan veranderd ie van mening''?quote:
Ben het met je eens!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooral doen dan. Maar dit is nu al het tweede of derde filmpje wat ik vandaag van een moslim(a) zie die zich distantieert, terwijl het balletje helemaal niet bij hen ligt. Of juist wel, maar dan ook bij een willekeurige jood, christen, niet-gelovig etc.
Nee, ik zie een VMBO'er met een enorme zelfoverschatting. Daarom: blaat maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Je denkt ''ik beledig hem even, verwijs 'm naar wikipedia en dan veranderd ie van mening''?
Ik weet het niet hoor.. Ik woon bijvoorbeeld in Spanje en als hier een Nederlander zo'n grote aanslag zou plegen, zou ik me toch wel geroepen voelen er wat over te zeggen. Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooral doen dan. Maar dit is nu al het tweede of derde filmpje wat ik vandaag van een moslim(a) zie die zich distantieert, terwijl het balletje helemaal niet bij hen ligt. Of juist wel, maar dan ook bij een willekeurige jood, christen, niet-gelovig etc.
De rest gaf vuurdekking dat gaat lastig als ze allemaal naar binnen lopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zo, indrukwekkend...
Wat ik niet snap is dat er 1 agent naar binnen gaat maar de rest volgt hem niet. Lijkt me niet echt de bedoeling te zijn geweest. Nu zat hij helemaal geïsoleerd.
Ja, vandaar dat ik hen wel kan begrijpen toch.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
In Amerika is Godsdienst nog altijd net iets heiliger dan volledige vrijheid van meningsuiting helaas. Het was ook niet voor niets dat geen enkel(!) Amerikaans medium de spotprents van Charlie Hebdo wilde plaatsen over Mohammed.
[..]
Deze godslastering is nog steeds van toepassing in een aantal staten daar.
Damn heftig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, en hij wordt op dat moment doorzeefd door een stevige lading lood.
Ben er bang voor dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ik zie een VMBO'er met een enorme zelfoverschatting. Daarom: blaat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |