abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:07:40 #101
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148525509
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Of je gelooft in de sterfelijkheid van God.
Dat is wel een vrij ingewikkeld principe.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_148525517
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:03 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.freethinker.nl(...)%20is%20een%20agnost

Zelf denk ik dat god waarschijnlijk niet bestaat en ik denk dat de god zoals beschreven in de bijbel en koran onmogelijk kan bestaan.
Zelf praat ik liever in waarschijnlijkheden. Ik ben een agnost maar vind het zeer (zeer, zeer, zeer) onwaarschijnlijk dat bijvoorbeeld de Koran klopt. Hoe kaler de definitie van God, hoe makkelijker de mogelijkheid ervan te verdedigen valt naar mijn idee.
pi_148525527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat ze iets absoluut uitsluiten. Wijzer zou het zijn om alle mogelijkheden open te houden. Maar dat is ook slechts mijn (gestolen) mening natuurlijk.
Nee, het kan, maar wrs is het niet, echter de vraag die je stelt moet gekoppeld worden aan kennis, wat is kennis, kunnen we daarover (bestaan wel of niet van een god) iets weten, volgens de kennis die wij moeten hanteren? Nee, dus, en dus is de vraag of god bestaat zinloos. Daar moeten we het niet over hebben dus. (laat)Wittgensteiniaans dus eigenlijk.
I´m back.
pi_148525535
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is wel een vrij ingewikkeld principe.
Ik kan het niet anders plaatsen hoe je een agnost en atheist tegelijkertijd kunt zijn.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 22:08:23 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148525538
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, dan ben je dus gewoon een atheist. Toch?
Geen idee, boeit me ook vrij weinig eigenlijk. Wel ben ik tegen geïnstitutionaliseerde religie, oftewel massa geloven met een boekje en/of gebedshuizen.

Maar we beginnen erg af te dwalen :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:08:55 #106
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148525557
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Geen idee, boeit me ook vrij weinig eigenlijk. Wel ben ik tegen geïnstitutionaliseerde religie, oftewel massa geloven met een boekje en/of gebedshuizen.

Maar we beginnen erg af te dwalen :P
Die mening deel ik met je.
pi_148525582
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee, ik geloof niet in een god als alwetend mythisch wezen. Natuurlijke balans klinkt wel een beetje hippieachtig trouwens :'). Meer dat alles in het leven een samenkomst van toevalligheden is :)
Ligt er maar aan hoe je God definieert. Het moet volgens mij sowieso een entiteit zijn (in welke hoedanigheid dan ook). Pure energie, iets wat buiten tijd/ruimte valt... dat kan allemaal. Volgens mij ben jij geen atheïst.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:09:49 #108
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148525597
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:03 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wellicht, maar bijna allemaal reageren ze fel op zoiets simpels als een dom tekeningetje. Als je niet je schouders kunt ophalen om iets waar je het niet mee eens bent zonder daarbij meteen fel, emotioneel of agressief te worden, dan vind ik dat vreemd.

Dit geldt net zo goed voor aanhangers van andere religies overigens, alleen zijn die niet zo van het martelen, onthoofden en executeren.
Een paar generaties geleden stonden onze voorouders nog op het plein te juichen bij een publieke onthoofding hoor.

Maar ik wil met die stelling die ik presenteerde niemand aanvallen of verdedigen o.i.d. Net als met het beeindigen van een relatie gaat je omgeving mee in het wijzen. Roepen ze "stom wijf". En in het andere kamp "stomme lul" . Maar niemand zal vragen: Hoe komt het dat ze zo lelijk tegen je doet?

Met die laatste vraag ben je nl gedwongen om zelf te kijken waar je tekort geschoten bent de afgelopen periode, en wat je wellicht beter had kunnen doen.
Maar diep van binnen lach ik.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 22:10:13 #109
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148525620
Weer even ontopic :)

Situatie in Frankrijk: dit gebeurde vrijdag

- Schutters van Charlie Hebdo gijzelen vanaf vrijdagochtend één persoon in drukkerij in Dammartin-en-Goêle
- Speciale eenheid probeerde hele dag te onderhandelen, broers verklaren enkel dat ze willen sterven als martelaar
- In kruidenierszaak in Parijs is op zelfde moment een gijzeling aan de gang, door Amedy Coulibaly, de verdachte van de schietpartij in Montrouge donderdagochtend
- Amedy Coulibaly dreigt gijzelaars dood te schieten als broers Kouachi geen vrijgeleide krijgen
- Om stipt 17u breekt een vuurgevecht los aan de drukkerij én de supermarkt. Zowel de broers Kouachi als Coulibaly komen om bij de politie-invallen.
- Bij de gijzelaars in de Joodse supermarkt vallen vier doden en vijf zwaargewonden
_____
pi_148525646
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

De overledenen op die redactie zijn ondanks jarenlange zware bedreigingen blijven staan voor dit fundamentele recht. Waar anderen al lang en breed afgedruipt zouden zijn, hielden zij dapper stand. Iets wat zij uiteindelijk met een gruwelijke dood hebben moeten bekopen.

Wat mij betreft zijn deze mensen stuk voor stuk, onmiskenbare helden die niet vaak genoeg geëerd kunnen worden. Zonder mensen als zij, zou onze wereld er heel anders uitzien.
Kan ik me helemaal in vinden, ik ken de feiten niet over de redactie, maar vind het noemenswaardig op z'n minst.
quote:
Wat overigens niet wegneemt dat ik deze reactie: de massale protesten, ongekende media-aandacht, het zwakke potloodje de lucht in, compleet verkeerd vind. Echt, zo verkeerd als een reactie maar zijn kan. |:(
Dat dus. Ik snap de reactie wel, maar ik begrijp het niet/kan er niet mee omgaan. Waarschijnlijk ben ik een complete retard, maar ik zou dat anders aan pakken.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:10:51 #111
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148525650
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ligt er maar aan hoe je God definieert. Het moet volgens mij sowieso een entiteit zijn (in welke hoedanigheid dan ook). Pure energie, iets wat buiten tijd/ruimte valt... dat kan allemaal. Volgens mij ben jij geen atheïst.
We gaan (denk ik) wel zien dat steeds meer mensen onafhankelijk ergens in geloven. Zou goed zijn want die groep veroorzaakt vrij weinig problemen.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:11:04 #112
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148525655
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:

- Schutters van Charlie Hebdo gijzelen vanaf vrijdagochtend één persoon in drukkerij in Dammartin-en-Goêle
- Speciale eenheid probeerde hele dag te onderhandelen, broers verklaren enkel dat ze willen sterven als martelaar
- In kruidenierszaak in Parijs is op zelfde moment een gijzeling aan de gang, door Amedy Coulibaly, de verdachte van de schietpartij in Montrouge donderdagochtend
- Amedy Coulibaly dreigt gijzelaars dood te schieten als broers Kouachi geen vrijgeleide krijgen
- Om stipt 17u breekt een vuurgevecht los aan de drukkerij én de supermarkt. Zowel de broers Kouachi als Coulibaly komen om bij de politie-invallen.
- Bij de gijzelaars in de Joodse supermarkt vallen vier doden en vijf zwaargewonden
Dank je. :)

Had er zelf niks van meegekregen, want gewerkt. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148525663
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Klopt.

(Leek me een stapje te ver voor dit topic though)
Nee, okee, maar goed, toch interessant voor sommigen wrs... ;).
I´m back.
pi_148525683
quote:

Hoewel ik deze posts niet lees zijn ze wel ontzettend handig vanwege de beknoptheid waarmee je het brengt. Chapeau!
pi_148525685
quote:

Ik hoorde berichten dat de broers Kouachi als eerste het vuur openden bij beeindigen van de belegering weet iemand of dat klopt?
pi_148525686
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, het kan, maar wrs is het niet, echter de vraag die je stelt moet gekoppeld worden aan kennis, wat is kennis, kunnen we daarover (bestaan wel of niet van een god) iets weten, volgens de kennis die wij moeten hanteren? Nee, dus, en dus is de vraag of god bestaat zinloos. Daar moeten we het niet over hebben dus. (laat)Wittgensteiniaans dus eigenlijk.
''Bek houden over dat waar je niets van weet'' inderdaad. Maar we weten eigenlijk niets (Socrates) en dus kunnen we eigenlijk sowieso beter onze mond 24/7 dicht houden.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 22:12:00 #117
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148525695
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh... ik zit die beelden van de bestorming van die supermarkt net nog ff te kijken....

Zal me niets verbazen als blijkt dat die omgekomen gijzelaars zijn omgekomen door het vuur van de anti-terreureenheid. Die lieten er geen gras over groeien....
Er missen in ieder geval wat wenkbrauwen gok ik :P

_____
pi_148525708
quote:

[..]

De overledenen op die redactie zijn ondanks jarenlange zware bedreigingen blijven staan voor dit fundamentele recht. Waar anderen al lang en breed afgedruipt zouden zijn, hielden zij dapper stand.
Waarom zijn zij niet veel zwaarder beveiligd geweest? De dreiging was bekend. De vraag was niet of maar wanneer. Iemand heeft besloten "nope, laat maar afknallen". :')
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 22:13:08 #119
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148525737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Hoewel ik deze posts niet lees zijn ze wel ontzettend handig vanwege de beknoptheid waarmee je het brengt. Chapeau!
Niet iedereen wil de 30+ topics van vandaag teruglezen :P
_____
pi_148525746
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja :D.

Niet normaal ook hoe ze naar binnen aan het schieten waren.
pi_148525754
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef Strani het volgende:
We gaan (denk ik) wel zien dat steeds meer mensen onafhankelijk ergens in geloven. Zou goed zijn want die groep veroorzaakt vrij weinig problemen.
Zolang men maar de ruimte en kunde bezit om te relativeren moet het wel een goed werkende groep kunnen zijn.
pi_148525756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

''Bek houden over dat waar je niets van weet'' inderdaad. Maar we weten eigenlijk niets (Socrates) en dus kunnen we eigenlijk sowieso beter onze mond 24/7 dicht houden.
Waarover men niet kan spreken, daarover moet men zwijgen.
I´m back.
pi_148525760
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
nee echt niet !
pi_148525768
quote:

[..]

De overledenen op die redactie zijn ondanks jarenlange zware bedreigingen blijven staan voor dit fundamentele recht. Waar anderen al lang en breed afgedruipt zouden zijn, hielden zij dapper stand. Iets wat zij uiteindelijk met een gruwelijke dood hebben moeten bekopen.

Wat mij betreft zijn deze mensen stuk voor stuk, onmiskenbare helden die niet vaak genoeg geëerd kunnen worden. Zonder mensen als zij, zou onze wereld er heel anders uitzien.

Wat overigens niet wegneemt dat ik deze reactie: de massale protesten, ongekende media-aandacht, het zwakke potloodje de lucht in, compleet verkeerd vind. Echt, zo verkeerd als een reactie maar zijn kan. |:(
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 22:14:46 #125
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148525801
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja :D.

Niet normaal ook hoe ze naar binnen aan het schieten waren.
Als de gijzelnemer al bezig was met executies kan ik begrijpen dat ze hem zo snel mogelijk willen stoppen :Y
_____
pi_148525810
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, idd en dan kom je op Socrates idd...
Damn....... je hebt dezelfde kijk op zaken als ik????
I´m back.
pi_148525840
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, okee, maar goed, toch interessant voor sommigen wrs... ;).
Jazeker. Denk dat het niet verkeerd zou zijn als wat meer atheïsten er bij stil zouden staan. Meestal roepen ze ''ik ben atheïst'' als een spastische reactie op de abrahamitische religies.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:16:10 #128
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_148525859
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh... ik zit die beelden van de bestorming van die supermarkt net nog ff te kijken....

Zal me niets verbazen als blijkt dat die omgekomen gijzelaars zijn omgekomen door het vuur van de anti-terreureenheid. Die lieten er geen gras over groeien....
Dat is dus niet zo. Omstreeks 15:00 heeft de gijzelnemer een krant(?) gebeld en toen zei hij al dat hij 4 mensen had gedood.
2000 light years from home
pi_148525885
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo. Omstreeks 15:00 heeft de gijzelnemer een krant(?) gebeld en toen zei hij al dat hij 4 mensen had gedood.
Ah.. oké. Dat wist ik dus nog niet. :)
pi_148525892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jazeker. Denk dat het niet verkeerd zou zijn als wat meer atheïsten er bij stil zouden staan. Meestal roepen ze ''ik ben atheïst'' als een spastische reactie op de abrahamitische religies.
Ik word wel ongeduldig van die atheïsten op twitter, maar ja zijn vaak Amerikanen, dus ergens begrijp ik het wel, ze zijn in mijn ogen alleen heel sektarisch, bijna weer een kerkje....
I´m back.
pi_148525903
Heeft die baby het nog gered?
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 22:18:04 #132
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148525923
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Heeft die baby het nog gered?
Ja.
_____
pi_148525934
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, idd en dan kom je op Socrates idd...
Damn....... je hebt dezelfde kijk op zaken als ik????
Dat zou misschien nog eens heel goed kunnen _O_ . Deze uitgangspunten vormen in elk geval het fundament van m'n denken. Maar uiteraard vorm ik daarbuiten wel gewoon ''onwetende meningen'' die niet vanzelfsprekend aansluiten bij de jouwe.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:18:26 #134
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148525940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik word wel ongeduldig van die atheïsten op twitter, maar ja zijn vaak Amerikanen, dus ergens begrijp ik het wel, ze zijn in mijn ogen alleen heel sektarisch, bijna weer een kerkje....
Het is gewoon de zoveelste keiharde overtuiging zonder ruimte voor discussie.
pi_148525965
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja.
^O^
pi_148525967

De dader rende al schietend op de politie af, tijdens de bestorming van de kruidenierszaak
pi_148525978
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Nog erger zijn die publieke atheïsten, zoals die bioloog en die rolstoelzitter (namen even kwijt) :r
pi_148525979
Nog een interessante foto van vandaag die ik tegenkwam.

Scootertuig dat denkt de politie te kunnen trollen wordt gearresteerd.

Death is just another state of mind.
pi_148526000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Unit_731 het volgende:

[ afbeelding ]
Kwamen ze niet gewoon per ongeluk langsrijden?
pi_148526015
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat zou misschien nog eens heel goed kunnen _O_ . Deze uitgangspunten vormen in elk geval het fundament van m'n denken. Maar uiteraard vorm ik daarbuiten wel gewoon ''onwetende meningen'' die niet vanzelfsprekend aansluiten bij de jouwe.
Nee, idd, maar filosofisch volgde je dus ongeveer dezelfde route als ik, op zich grappig...
I´m back.
pi_148526031
quote:

[ afbeelding ]
Daar is nog een veel betere foto van waar zo'n agent ala een ghetto gangster het pistool op z'n hoofd drukt _O_
pi_148526036
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nog erger zijn die publieke atheïsten, zoals die bioloog en die rolstoelzitter (namen even kwijt) :r
Dawkings and Hawking?
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 22:20:57 #144
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148526037
quote:

[ afbeelding ]
Deze ruige bois ja:

_____
pi_148526072
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Het is gewoon de zoveelste keiharde overtuiging zonder ruimte voor discussie.
Maar nogmaals zijn vaak Amerikanen en Britten, die zijn natuurlijk omringd door gelovigen, en hebben door die stap naar atheïsme wel filosofisch gesproken een behoorlijke sprong gemaakt.
I´m back.
pi_148526084
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Deze ruige bois ja:

[ afbeelding ]
Ook echt sideways gun holding :D
pi_148526092
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, idd, maar filosofisch volgde je dus ongeveer dezelfde route als ik, op zich grappig...
We zijn zeldzaam ja :D. Dus zeker leuk om eens een soortgenoot tegen te komen.
pi_148526099
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dawkings and Hawking?
Ja, exact die ja
pi_148526112
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dawkins en Krauss, zie ook The Unbelievers idd.
Hawkins is meer agnost imo.
I´m back.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 22:22:57 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148526120
_____
pi_148526126
Denken jullie dat er een kans in zit dat Frankrijk IS gaat aanvallen met grondtroepen? Amerika zie ik zoiets sowieso wel doen.
pi_148526139
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, exact die ja
Ja, kut hè, mensen met een IQ.
pi_148526153
quote:
wtf... rent hij nou gewoon die kogelregen in ?
nee echt niet !
pi_148526154
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, exact die ja
I´m back.
pi_148526174
quote:
Goeie link.
pi_148526183
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Onzin.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 22:24:43 #157
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148526196
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef HighVolume het volgende:

[..]

Sterven als een martelaar he, raar volk...
_____
pi_148526203
quote:
Op Liveleaks zou een uncensored versie zijn. Is die agent op het einde nu geraakt toen die alleen naar binnenliep?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:24:59 #159
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148526204
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef Zolder het volgende:
Denken jullie dat er een kans in zit dat Frankrijk IS gaat aanvallen met grondtroepen? Amerika zie ik zoiets sowieso wel doen.
Nee.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
pi_148526211
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dawkins en Krauss, zie ook The Unbelievers idd.
Krauss doelde ik niet op maar die valt er ook wel onder ja. Al vind ik dit stiekem wel een hele mooie uitspraak van Krauss die ik al jaren via een mapje van pc naar pc sleep:

"­Every atom in your body came from a star that exploded.­ And the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand.­ It really is the most poetic thing I know about physics.­
You are all stardust.­
You couldn't be here if stars hadn't exploded.­ Because the elements, the carbon, nitrogen, oxygen, iron, all the things that matter for evolution weren't created at the beginning of time.­ They were created in the nuclear furnaces of stars.­ And the only way they could get into your body is if the stars were kind enough to explode.­
So forget Jesus.­ The stars died so you could be here today."­

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2015 22:26:28 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 22:25:23 #162
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148526217
Ook een mooie trouwens:

_____
pi_148526237
Leip dat die agent er alleen naar binnen gaat.
pi_148526247
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, kut hè, mensen met een IQ.
Mensen met een IQ die ondoordachte en simplistische uitspraken doen ja.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:26:14 #165
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_148526256
quote:
Ik zou dit niet doen als ik haar was. Ze hoeft zich net zo min te verantwoorden als een willekeurig ander persoon.
Dit, dus.
pi_148526262
quote:

[..]

Heavy, gast gaat er gewoon onderdoor idd...
I´m back.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:26:31 #167
436165 Inolvidable
Onvergetelijk
pi_148526267
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
Ook een mooie trouwens:

[ afbeelding ]
En die twee links in de hoek hebben nog niets door. :+
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
pi_148526272
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar nogmaals zijn vaak Amerikanen en Britten, die zijn natuurlijk omringd door gelovigen, en hebben door die stap naar atheïsme wel filosofisch gesproken een behoorlijke sprong gemaakt.
In Amerika is Godsdienst nog altijd net iets heiliger dan volledige vrijheid van meningsuiting helaas. Het was ook niet voor niets dat geen enkel(!) Amerikaans medium de spotprents van Charlie Hebdo wilde plaatsen over Mohammed.

quote:
(Sectie 36. Wie opzettelijk de heilige naam van God lastert door loochening, vloeken of schaamteloos kwaadspreken van God, zijn schepping, regering of laatste oordeel van de wereld, of door schaamteloos kwaadspreken van Jezus Christus of de Heilige Geest, door het heilig woord van God, vervat in de heilige schrift, te vloeken of schaamteloos te belasteren of bloot te stellen aan verachting en bespotting wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of een boete van ten hoogste honderd dollar waarbij goed gedrag kan worden geëist.)
Deze godslastering is nog steeds van toepassing in een aantal staten daar. :N
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:26:39 #169
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148526274
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Ludacriss het volgende:
"Ja ja, we gaan allemaal tegelijk naar binnen, echt!"
pi_148526286
quote:
Zozo. Die doden zijn wellicht gevallen door de kogels van de politie.
Make my day!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:27:19 #171
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148526302
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zou dit niet doen als ik haar was. Ze hoeft zich net zo min te verantwoorden als een willekeurig ander persoon.
Maar het mag wel. Ook moslims gaan allemaal op een verschillende manier hiermee om.
pi_148526312
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mensen met een IQ die ondoordachte en simplistische uitspraken doen ja.
Je hebt echt geen flauw idee over wat en wie je het hebt, dus een dergelijke uitspraak lijkt me meer iets voor jezelf. Begin eens bij Wikipedia. Da's toch wel de minste moeite die je kunt doen.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 22:27:48 #174
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148526326
En dit gewoon omdat het een ruige foto is:

_____
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:28:10 #175
321876 Cherna
Fuck the System
pi_148526335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef Zolder het volgende:
Mogelijk op kleine schaal. Het zou me niets verbazen als het legioen wel ergens ingezet word.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_148526337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Ludacriss het volgende:
Nogal een kamikaze-actie idd.
pi_148526340
quote:

[..]

Heftige shit.
pi_148526344
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Deze ruige bois ja:

[ afbeelding ]
Ja, dan stap je wel af.
Make my day!
pi_148526349
quote:
Zo, indrukwekkend...
Wat ik niet snap is dat er 1 agent naar binnen gaat maar de rest volgt hem niet. Lijkt me niet echt de bedoeling te zijn geweest. Nu zat hij helemaal geïsoleerd.
Koning.
pi_148526367
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef davedavy het volgende:

[..]

Op Liveleaks zou een uncensored versie zijn. Is die agent op het einde nu geraakt toen die alleen naar binnenliep?
Ik wou zeggen, die ene agent die in z'n eentje naar binnen gaat! Wat een held!
pi_148526372
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je hebt echt geen flauw idee over wat en wie je het hebt, dus een dergelijke uitspraak lijkt me meer iets voor jezelf. Begin eens bij Wikipedia. Da's toch wel de minste moeite die je kunt doen.
Ik heb genoeg betogen van beide heren gezien over dit onderwerp. Toegeven dat het alweer een jaar of vijf geleden is dus misschien zijn ze wat wijzer geworden ondertussen.
pi_148526378
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heftige shit.
idd ja ;(
nee echt niet !
pi_148526400
quote:

[..]

Op weg naar zijn maagden
pi_148526411
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef agter het volgende:

[..]

Zozo. Die doden zijn wellicht gevallen door de kogels van de politie.
:') ze hadden misschien beter even lief kunnen vragen of hij er mee wilde ophouden natuurlijk.
pi_148526412
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef Cherna het volgende:

[..]

Mogelijk op kleine schaal. Het zou me niets verbazen als het legioen wel ergens ingezet word.
Wat ik wel zeer vreemd vind, is dat ze zelf eerst riepen dat ze van Al Qaida waren, maar een IS-vlag in hun auto hadden liggen. Bij zo'n 'succesvolle' aanslag wil je toch juist dat de 'eer' naar je eigen terreurorganisatie gaat?
pi_148526413
Krijg een beetje de indruk dat het niet 100% gecoördineerd gaat allemaal, en tragend langzaam gaat dat scherm open. Ook dom, als die gast had gelegen had-ie al die voeten raak kunnen schieten....
I´m back.
pi_148526414
quote:
Diegene die naar de deur rent van binnenuit is dat die koulibaly? Het beeld stopt ineens op het moment dat het gebeurd
pi_148526421
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb genoeg betogen van beide heren gezien over dit onderwerp. Toegeven dat het alweer een jaar of vijf geleden is dus misschien zijn ze wat wijzer geworden ondertussen.
Nou ja, blaat ook maar.
pi_148526432
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Diegene die naar de deur rent van binnenuit is dat die koulibaly? Het beeld stopt ineens op het moment dat het gebeurd
Volgens mij, wat ik hoorde, wel...
I´m back.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:31:30 #190
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_148526455
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar het mag wel. Ook moslims gaan allemaal op een verschillende manier hiermee om.
Tuurlijk, vooral doen dan. Maar dit is nu al het tweede of derde filmpje wat ik vandaag van een moslim(a) zie die zich distantieert, terwijl het balletje helemaal niet bij hen ligt. Of juist wel, maar dan ook bij een willekeurige jood, christen, niet-gelovig etc.
Dit, dus.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:31:50 #191
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148526469
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Ja, en hij wordt op dat moment doorzeefd door een stevige lading lood.
pi_148526474
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
En dit gewoon omdat het een ruige foto is:

[ afbeelding ]
Ook wel een faal dat zijn vizier omhoog moet om te kunnen richten.
pi_148526483
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, blaat ook maar.
Wat verwacht je? Je denkt ''ik beledig hem even, verwijs 'm naar wikipedia en dan veranderd ie van mening''?
pi_148526513
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Tuurlijk, vooral doen dan. Maar dit is nu al het tweede of derde filmpje wat ik vandaag van een moslim(a) zie die zich distantieert, terwijl het balletje helemaal niet bij hen ligt. Of juist wel, maar dan ook bij een willekeurige jood, christen, niet-gelovig etc.
Ben het met je eens!
pi_148526514
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat verwacht je? Je denkt ''ik beledig hem even, verwijs 'm naar wikipedia en dan veranderd ie van mening''?
Nee, ik zie een VMBO'er met een enorme zelfoverschatting. Daarom: blaat maar.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:32:54 #196
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148526517
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor.. Ik woon bijvoorbeeld in Spanje en als hier een Nederlander zo'n grote aanslag zou plegen, zou ik me toch wel geroepen voelen er wat over te zeggen. Ik snap het wel.
pi_148526526
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Zo, indrukwekkend...
Wat ik niet snap is dat er 1 agent naar binnen gaat maar de rest volgt hem niet. Lijkt me niet echt de bedoeling te zijn geweest. Nu zat hij helemaal geïsoleerd.
De rest gaf vuurdekking dat gaat lastig als ze allemaal naar binnen lopen.
pi_148526541
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:26 schreef Roland010 het volgende:

[..]

In Amerika is Godsdienst nog altijd net iets heiliger dan volledige vrijheid van meningsuiting helaas. Het was ook niet voor niets dat geen enkel(!) Amerikaans medium de spotprents van Charlie Hebdo wilde plaatsen over Mohammed.

[..]

Deze godslastering is nog steeds van toepassing in een aantal staten daar. :N
Ja, vandaar dat ik hen wel kan begrijpen toch.
Dat zeg ik hen ook altijd, kijk hier in NL is atheïsme veel voorkomend, wij gaan daar niet sektarisch om doen.
I´m back.
pi_148526545
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, en hij wordt op dat moment doorzeefd door een stevige lading lood.
Damn heftig.

Ik zie ook op dat filmpje in het begin na dat hij naar de deur rende iemand worden weggesleept. Neem aan dat hij dat is geweest
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:33:50 #200
321876 Cherna
Fuck the System
pi_148526556
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, ik zie een VMBO'er met een enorme zelfoverschatting. Daarom: blaat maar.
Ben er bang voor dat dat niet zo is.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')