Nogal een kamikaze-actie idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef Ludacriss het volgende:
Leip dat die agent er alleen naar binnen gaat.
Heftige shit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef HighVolume het volgende:
[..]
wtf... rent hij nou gewoon die kogelregen in ?
Zo, indrukwekkend...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Bestorming van de supermarkt
Schokkende beelden
Ik wou zeggen, die ene agent die in z'n eentje naar binnen gaat! Wat een held!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
Op Liveleaks zou een uncensored versie zijn. Is die agent op het einde nu geraakt toen die alleen naar binnenliep?
Ik heb genoeg betogen van beide heren gezien over dit onderwerp. Toegeven dat het alweer een jaar of vijf geleden is dus misschien zijn ze wat wijzer geworden ondertussen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw idee over wat en wie je het hebt, dus een dergelijke uitspraak lijkt me meer iets voor jezelf. Begin eens bij Wikipedia. Da's toch wel de minste moeite die je kunt doen.
Op weg naar zijn maagdenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:23 schreef HighVolume het volgende:
[..]
wtf... rent hij nou gewoon die kogelregen in ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef agter het volgende:
[..]
Zozo. Die doden zijn wellicht gevallen door de kogels van de politie.
Wat ik wel zeer vreemd vind, is dat ze zelf eerst riepen dat ze van Al Qaida waren, maar een IS-vlag in hun auto hadden liggen. Bij zo'n 'succesvolle' aanslag wil je toch juist dat de 'eer' naar je eigen terreurorganisatie gaat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef Cherna het volgende:
[..]
Mogelijk op kleine schaal. Het zou me niets verbazen als het legioen wel ergens ingezet word.
Diegene die naar de deur rent van binnenuit is dat die koulibaly? Het beeld stopt ineens op het moment dat het gebeurdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Bestorming van de supermarkt
Schokkende beelden
Nou ja, blaat ook maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb genoeg betogen van beide heren gezien over dit onderwerp. Toegeven dat het alweer een jaar of vijf geleden is dus misschien zijn ze wat wijzer geworden ondertussen.
Volgens mij, wat ik hoorde, wel...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Diegene die naar de deur rent van binnenuit is dat die koulibaly? Het beeld stopt ineens op het moment dat het gebeurd
Tuurlijk, vooral doen dan. Maar dit is nu al het tweede of derde filmpje wat ik vandaag van een moslim(a) zie die zich distantieert, terwijl het balletje helemaal niet bij hen ligt. Of juist wel, maar dan ook bij een willekeurige jood, christen, niet-gelovig etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het mag wel. Ook moslims gaan allemaal op een verschillende manier hiermee om.
Ja, en hij wordt op dat moment doorzeefd door een stevige lading lood.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Diegene die naar de deur rent van binnenuit is dat die koulibaly? Het beeld stopt ineens op het moment dat het gebeurd
Ook wel een faal dat zijn vizier omhoog moet om te kunnen richten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
En dit gewoon omdat het een ruige foto is:
[ afbeelding ]
Wat verwacht je? Je denkt ''ik beledig hem even, verwijs 'm naar wikipedia en dan veranderd ie van mening''?quote:
Ben het met je eens!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooral doen dan. Maar dit is nu al het tweede of derde filmpje wat ik vandaag van een moslim(a) zie die zich distantieert, terwijl het balletje helemaal niet bij hen ligt. Of juist wel, maar dan ook bij een willekeurige jood, christen, niet-gelovig etc.
Nee, ik zie een VMBO'er met een enorme zelfoverschatting. Daarom: blaat maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Je denkt ''ik beledig hem even, verwijs 'm naar wikipedia en dan veranderd ie van mening''?
Ik weet het niet hoor.. Ik woon bijvoorbeeld in Spanje en als hier een Nederlander zo'n grote aanslag zou plegen, zou ik me toch wel geroepen voelen er wat over te zeggen. Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooral doen dan. Maar dit is nu al het tweede of derde filmpje wat ik vandaag van een moslim(a) zie die zich distantieert, terwijl het balletje helemaal niet bij hen ligt. Of juist wel, maar dan ook bij een willekeurige jood, christen, niet-gelovig etc.
De rest gaf vuurdekking dat gaat lastig als ze allemaal naar binnen lopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zo, indrukwekkend...
Wat ik niet snap is dat er 1 agent naar binnen gaat maar de rest volgt hem niet. Lijkt me niet echt de bedoeling te zijn geweest. Nu zat hij helemaal geïsoleerd.
Ja, vandaar dat ik hen wel kan begrijpen toch.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
In Amerika is Godsdienst nog altijd net iets heiliger dan volledige vrijheid van meningsuiting helaas. Het was ook niet voor niets dat geen enkel(!) Amerikaans medium de spotprents van Charlie Hebdo wilde plaatsen over Mohammed.
[..]
Deze godslastering is nog steeds van toepassing in een aantal staten daar.
Damn heftig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, en hij wordt op dat moment doorzeefd door een stevige lading lood.
Ben er bang voor dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ik zie een VMBO'er met een enorme zelfoverschatting. Daarom: blaat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |