Ja, idd en dan kom je op Socrates idd...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Bek houden over dat waar je niets van weet'' inderdaad. Maar we weten eigenlijk niets (Socrates) en dus kunnen we eigenlijk sowieso beter onze mond 24/7 dicht houden.
Jazeker. Denk dat het niet verkeerd zou zijn als wat meer atheïsten er bij stil zouden staan. Meestal roepen ze ''ik ben atheïst'' als een spastische reactie op de abrahamitische religies.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, okee, maar goed, toch interessant voor sommigen wrs....
Dat is dus niet zo. Omstreeks 15:00 heeft de gijzelnemer een krant(?) gebeld en toen zei hij al dat hij 4 mensen had gedood.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh... ik zit die beelden van de bestorming van die supermarkt net nog ff te kijken....
Zal me niets verbazen als blijkt dat die omgekomen gijzelaars zijn omgekomen door het vuur van de anti-terreureenheid. Die lieten er geen gras over groeien....
Ah.. oké. Dat wist ik dus nog niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. Omstreeks 15:00 heeft de gijzelnemer een krant(?) gebeld en toen zei hij al dat hij 4 mensen had gedood.
Ik word wel ongeduldig van die atheïsten op twitter, maar ja zijn vaak Amerikanen, dus ergens begrijp ik het wel, ze zijn in mijn ogen alleen heel sektarisch, bijna weer een kerkje....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jazeker. Denk dat het niet verkeerd zou zijn als wat meer atheïsten er bij stil zouden staan. Meestal roepen ze ''ik ben atheïst'' als een spastische reactie op de abrahamitische religies.
Ja.quote:
Dat zou misschien nog eens heel goed kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, idd en dan kom je op Socrates idd...
Damn....... je hebt dezelfde kijk op zaken als ik????
Het is gewoon de zoveelste keiharde overtuiging zonder ruimte voor discussie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik word wel ongeduldig van die atheïsten op twitter, maar ja zijn vaak Amerikanen, dus ergens begrijp ik het wel, ze zijn in mijn ogen alleen heel sektarisch, bijna weer een kerkje....
Nog erger zijn die publieke atheïsten, zoals die bioloog en die rolstoelzitter (namen even kwijt)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik word wel ongeduldig van die atheïsten op twitter, maar ja zijn vaak Amerikanen, dus ergens begrijp ik het wel, ze zijn in mijn ogen alleen heel sektarisch, bijna weer een kerkje....
Kwamen ze niet gewoon per ongeluk langsrijden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Unit_731 het volgende:
Nog een interessante foto van vandaag die ik tegenkwam.
Scootertuig dat denkt de politie te kunnen trollen wordt gearresteerd.
[ afbeelding ]
Nee, idd, maar filosofisch volgde je dus ongeveer dezelfde route als ik, op zich grappig...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog eens heel goed kunnen. Deze uitgangspunten vormen in elk geval het fundament van m'n denken. Maar uiteraard vorm ik daarbuiten wel gewoon ''onwetende meningen'' die niet vanzelfsprekend aansluiten bij de jouwe.
Daar is nog een veel betere foto van waar zo'n agent ala een ghetto gangster het pistool op z'n hoofd druktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Unit_731 het volgende:
[ afbeelding ]
Dawkings and Hawking?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nog erger zijn die publieke atheïsten, zoals die bioloog en die rolstoelzitter (namen even kwijt)
Deze ruige bois ja:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Unit_731 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar nogmaals zijn vaak Amerikanen en Britten, die zijn natuurlijk omringd door gelovigen, en hebben door die stap naar atheïsme wel filosofisch gesproken een behoorlijke sprong gemaakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is gewoon de zoveelste keiharde overtuiging zonder ruimte voor discussie.
We zijn zeldzaam jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, idd, maar filosofisch volgde je dus ongeveer dezelfde route als ik, op zich grappig...
Dawkins en Krauss, zie ook The Unbelievers idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nog erger zijn die publieke atheïsten, zoals die bioloog en die rolstoelzitter (namen even kwijt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |