Is ie nu gijzelaar geworden? Wie heeft hem dan weer gegijzeld? Spoor bijster nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:40 schreef Morendo het volgende:
Jammer dat die neger gijzelaar is geworden. Was een goede voorstopper geweest anders.
LEES TOCH GODVERDOMME EENS ARTIKELEN OP HET INTERNETquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef Intellectual- het volgende:
WTF IS ER AAN DE HAND? Hoezo opeens een gijzeling in een supermarkt? Is het nou in een drogisterij of in een supermarkt? Wat hebben dit te maken met de CH-zaak? Waarom doen de daders dit? En wat hebben die andere 2 daders te maken met de 2 daders van CH?
Ik kom net van werk.. Ik heb sinds gisteren niks meer gevolgd!!
Kogels doen mannen ook pijn hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja. Iets met kwetsbaarder. Net als ouderen.
kijk, prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Morgen code geel in het hele land vanwege harde wind.
JA DAT WEET IK OOK NIET PANIEK KIJK OP NU.NLquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef Intellectual- het volgende:
WTF IS ER AAN DE HAND? Hoezo opeens een gijzeling in een supermarkt? Is het nou in een drogisterij of in een supermarkt? Wat hebben dit te maken met de CH-zaak? Waarom doen de daders dit? En wat hebben die andere 2 daders te maken met de 2 daders van CH?
hahahaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef HighVolume het volgende:
[..]
nee ok wacht op een boobslip vam Dionne
Dat is dan weer relevant vanwege familie/vrienden in Nederland.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zo vervelend als dat gezeik over hoeveel Nederlanders er bij een (natuur)ramp of schietpartij betrokken zijn.
Gijzelnemer duh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
Is ie nu gijzelaar geworden? Wie heeft hem dan weer gegijzeld? Spoor bijster nu
oh god krijgen we dit soort shit weer de hele tijd want de loonslaven komen thuisquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef Intellectual- het volgende:
Experts zijn aan het uitzoeken of het supermarkt dan wel drogisterij is. We wachten vol spanning op hun conclusie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef Intellectual- het volgende:
Waarschijnlijk omdat een van die vrouwen de moeder is van het kind en de moeder is vaak belangrijker in de opvoeding dan de vader. Misschien ook om te laten zien dat jij het net zo goed had kunnen zijn, iets met betrokkenheid creeeren. Ik heb het ook niet bedacht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo boeiend eigenlijk. Er zitten statistisch gezien altijd wel vrouwen en kinderen bij, snap nooit zo dat het nog benadrukt moet worden om op gevoelens van tokkies in te spelen.
Mijn computer hapert al als ik een Dumpert-filmpje speel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zo zit ik nu al 5+ uur achter de pc.
[ afbeelding ]
Ik zie nu echt dubbel.
Afluisterapparatuur plaatsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Proximo het volgende:
Wat zijn die 2 op het dak aan het doen? Ze lijken iets los te maken
De dakbedekking.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Proximo het volgende:
''pc''quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zo zit ik nu al 5+ uur achter de pc.
[ afbeelding ]
Ik zie nu echt dubbel.
Wat zit jij vervelend te trollen man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
Sowieso, bij elke ramp ook bijvoorbeeld, moet er altijd benadrukt worden dat er ook vrouwen en kinderen aanwezig waren. Maakt dat het opeens erger ofzo
Ze waren aan het tienen en nu is de bal op het dak gekomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Proximo het volgende:
die reed toevallig voorbij. Telegraafquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_gijzeling__.html
Bbq voor t avondeten. Rood wijntje erbij. Voor de kinderen wijn met waterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn die lui op het dak daar nou wat aan het bouwen/voorbereiden?
quote:Hacker group Anonymous says it will avenge #CharlieHebdo attack by shutting down jihadi websites, according to the Telegraph
HAHA WTF JIJ WERKT HAHAHAPROLEET HIHIHI! 1!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef Intellectual- het volgende:
Ik geef die trofee liever aan de terroristen, als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutte![]()
![]()
![]()
Die verdient de kneuzenaward van Januari.
Als je een bejaardenhuis gijzelt en dreigt de gijzelaars te doden, dan zegt de Politie we wachten wel tot morgenmiddag dan gaan ze vanzelf al.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
Sowieso, bij elke ramp ook bijvoorbeeld, moet er altijd benadrukt worden dat er ook vrouwen en kinderen aanwezig waren. Maakt dat het opeens erger ofzo
Als jij niet snapt dat het lager dan laag is om kinderen te betrekken in dit soort situaties ben jij de tokkie. Infantiel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo boeiend eigenlijk. Er zitten statistisch gezien altijd wel vrouwen en kinderen bij, snap nooit zo dat het nog benadrukt moet worden om op gevoelens van tokkies in te spelen.
idd jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op die gast van Draadstaal
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutte![]()
![]()
![]()
Die verdient de kneuzenaward van Januari.
Triple HD streams gaan keisoepel op de Macbook retina, mag ook wel voor die prijs. Gelukkig betaald de baas.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mijn computer hapert al als ik een Dumpert-filmpje speel.
Hoe hij de feiten over de MH17 publiceert is toch wel vrij schandalig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef die trofee liever aan de terroristen, als je het niet erg vindt.
DENK AAN DE HANDELSBELANGEN!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dit.
Altijd met z'n veilige woordjes, durft nooit een statement te maken of z'n stem te verheffen.
Ok Henkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als jij niet snapt dat het lager dan laag is om kinderen te betrekken in dit soort situaties ben jij de tokkie. Infantiel.
Alsof die terroristen ook maar enige vorm van beschaving kennen..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als jij niet snapt dat het lager dan laag is om kinderen te betrekken in dit soort situaties ben jij de tokkie. Infantiel.
Soms moet je mensen "echt" in de gaten houdenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef iBenny het volgende:
Wat een beroerd optreden van Rutte trouwens. Hij heeft wel betere speeches gegeven
neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef richolio het volgende:
Kleine update als iemand tijd heeft? Is er al iets gebeurd sinds een uurtje geleden
Degene die kontje kick staat moet ook als eerste de drukkerij bestormen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze waren aan het tienen en nu is de bal op het dak gekomen.
Aboutaleb kon het beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef iBenny het volgende:
Wat een beroerd optreden van Rutte trouwens. Hij heeft wel betere speeches gegeven
Maar het is bijvoorbeeld logisch dat wanneer een vliegtuig neerstort dat er vrouwen en kinderen bij waren. Dat hoef je toch niet meer te benadrukken, toch wordt dat altijd gedaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef richolio het volgende:
Kleine update als iemand tijd heeft? Is er al iets gebeurd sinds een uurtje geleden
Die cursus Nederlands wou de baas zeker niet betalen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Triple HD streams gaan keisoepel op de Macbook retina, mag ook wel voor die prijs. Gelukkig betaald de baas.
Waarschijnlijk staat die in de wacht voor wanneer er toch iemand die 5 sterren haaltquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die reed toevallig voorbij. Telegraaf______________________
www.telegraaf.nlquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef richolio het volgende:
te laat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef Revanches het volgende:
Inb4 mensen die zich niet inlezen en hier gaan roepen ''HUH IK SNAP ER NIKS MEER VAN!!!''
Toch wel een beetje:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof die terroristen ook maar enige vorm van beschaving kennen..
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef trolley het volgende:
[..]
Die cursus Nederlands wou de baas zeker niet betalen.
Hennis refereert alleen maar aan de mooie woorden van Markquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die Opstelten moet echt met pensioen
zwakke geslacht altijd even bij naam noemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het is bijvoorbeeld logisch dat wanneer een vliegtuig neerstort dat er vrouwen en kinderen bij waren. Dat hoef je toch niet meer te benadrukken, toch wordt dat altijd gedaan
twitter:PatColon twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:36:25French special forces take position on a rooftop at the scene of a hostage taking in Dammartin-en-Goele #CharlieHebdo http://t.co/BqwDTMJavI reageer retweet
Werken jullie bij dezelfde baas?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef trolley het volgende:
Die cursus Nederlands wou de baas zeker niet betalen
Kijk toch eens op NRC/VOLKSKRANT/NOS/RTL die houden godverdomme liveblogs bij en jij gaat ons zitten vervelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef richolio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |