Alsof dat die lui iets uitmaakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef Momo... het volgende:
Ik hoorde dat er een baby is gegijzeld in de winkel. Je gaat een baby toch niet iets aan doen? Die heeft nog niks fout kunnen doen in zijn leven.
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef Momo... het volgende:
Ik hoorde dat er een baby is gegijzeld in de winkel. Je gaat een baby toch niet iets aan doen? Die heeft nog niks fout kunnen doen in zijn leven.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dit gaat een #1000+ reeksje worden....
DIe andere mensen toch net zo goed nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef Momo... het volgende:
Linkje?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:37 schreef Intellectual- het volgende:
Huh wat zien jullie bij de npo livestream ? Ik zie allemaal geen swat team oid op het dak ? Ik zie alleen maar een kaart van Frankrijk met wat gepraat van Rob Linker oid met zijn foto erbij.
Zij kon geen kinderen krijgen, ziet kinderen nu als de as der kwaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef Momo... het volgende:
We zitten nog niet op de 100 héquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dit gaat een #1000+ reeksje worden....
Ja doe even lekker grappig, het zal je baby maar zijn.quote:
Sky heeft beelden van het dak.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:37 schreef Intellectual- het volgende:
Huh wat zien jullie bij de npo livestream ? Ik zie allemaal geen swat team oid op het dak ? Ik zie alleen maar een kaart van Frankrijk met wat gepraat van Rob Linker oid met zijn foto erbij.
Als je gaat gijzelen zit er al een steekje los natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef Momo... het volgende:
Ik hoop dat het vrouwelijke sluipschutters zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Snipers bij de drukkerij
Zolang er geen dna test resultaten binnen zijn, geef ik geen commentaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja doe even lekker grappig, het zal je baby maar zijn.
Geen tanks gezienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef venomsnake het volgende:
Denk dat die terroristen toch wel 5 sterren op de GTA schaal hebben gehaald, toch knap. Zie je niet vaak.
Het is jammer dat deze grap al 200 keer gemaakt is, orginieel ben je niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef venomsnake het volgende:
Denk dat die terroristen toch wel 5 sterren op de GTA schaal hebben gehaald, toch knap. Zie je niet vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |