quote:Hacker group Anonymous says it will avenge #CharlieHebdo attack by shutting down jihadi websites, according to the Telegraph
HAHA WTF JIJ WERKT HAHAHAPROLEET HIHIHI! 1!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef Intellectual- het volgende:
WTF IS ER AAN DE HAND? Hoezo opeens een gijzeling in een supermarkt? Is het nou in een drogisterij of in een supermarkt? Wat hebben dit te maken met de CH-zaak? Waarom doen de daders dit? En wat hebben die andere 2 daders te maken met de 2 daders van CH?
Ik kom net van werk.. Ik heb sinds gisteren niks meer gevolgd!!
Ik geef die trofee liever aan de terroristen, als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutte![]()
![]()
![]()
Die verdient de kneuzenaward van Januari.
Als je een bejaardenhuis gijzelt en dreigt de gijzelaars te doden, dan zegt de Politie we wachten wel tot morgenmiddag dan gaan ze vanzelf al.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
Sowieso, bij elke ramp ook bijvoorbeeld, moet er altijd benadrukt worden dat er ook vrouwen en kinderen aanwezig waren. Maakt dat het opeens erger ofzo
Als jij niet snapt dat het lager dan laag is om kinderen te betrekken in dit soort situaties ben jij de tokkie. Infantiel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo boeiend eigenlijk. Er zitten statistisch gezien altijd wel vrouwen en kinderen bij, snap nooit zo dat het nog benadrukt moet worden om op gevoelens van tokkies in te spelen.
idd jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op die gast van Draadstaal
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutte![]()
![]()
![]()
Die verdient de kneuzenaward van Januari.
Triple HD streams gaan keisoepel op de Macbook retina, mag ook wel voor die prijs. Gelukkig betaald de baas.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mijn computer hapert al als ik een Dumpert-filmpje speel.
Hoe hij de feiten over de MH17 publiceert is toch wel vrij schandalig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef die trofee liever aan de terroristen, als je het niet erg vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |