Niet iedereen heeft de tijd om dit topic de hele dag en nacht te volgenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Het is jammer dat deze grap al 200 keer gemaakt is, orginieel ben je niet.
Ja. Iets met kwetsbaarder. Net als ouderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
Sowieso, bij elke ramp ook bijvoorbeeld, moet er altijd benadrukt worden dat er ook vrouwen en kinderen aanwezig waren. Maakt dat het opeens erger ofzo
Gelijkheid etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
Sowieso, bij elke ramp ook bijvoorbeeld, moet er altijd benadrukt worden dat er ook vrouwen en kinderen aanwezig waren. Maakt dat het opeens erger ofzo
Eerder triest. Zo lollig is t nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Maak er maar een feministen topic vanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja. Iets met kwetsbaarder. Net als ouderen.
Ik vind het nooit zo boeiend eigenlijk. Er zitten statistisch gezien altijd wel vrouwen en kinderen bij, snap nooit zo dat het nog benadrukt moet worden om op gevoelens van tokkies in te spelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kinderen vind ik ook relevant. Vrouwen eigenlijk niet. Die kunnen tegen een geweer net zo veel beginnen als mannen dus er is geen verschil.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:40 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Eerder triest. Zo lollig is t niet
Hebben die terroristen in die supermarkt ook kalasjnikovs ?
http://nos.nl/livestream/npo-nieuwsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:37 schreef Intellectual- het volgende:
Huh wat zien jullie bij de npo livestream ? Ik zie allemaal geen swat team oid op het dak ? Ik zie alleen maar een kaart van Frankrijk met wat gepraat van Rob Linker oid met zijn foto erbij.
ja vrouwen zijn domquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Caland het volgende:
Hoezo een man is toch net zo kwetsbaar bij een aanslagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Yup, in ieder geval die negerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:40 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Eerder triest. Zo lollig is t niet
Hebben die terroristen in die supermarkt ook kalasjnikovs ?
Net zo vervelend als dat gezeik over hoeveel Nederlanders er bij een (natuur)ramp of schietpartij betrokken zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo boeiend eigenlijk. Er zitten statistisch gezien altijd wel vrouwen en kinderen bij, snap nooit zo dat het nog benadrukt moet worden om op gevoelens van tokkies in te spelen.
Oh is dat zo meneer de tukkert?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef Momo... het volgende:
Ik hoorde dat er een baby is gegijzeld in de winkel. Je gaat een baby toch niet iets aan doen? Die heeft nog niks fout kunnen doen in zijn leven.
Tenzij de baby zat te janken in de vliegtuigstoel naast ze richting 't Kalifaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef Momo... het volgende:
Ik hoorde dat er een baby is gegijzeld in de winkel. Je gaat een baby toch niet iets aan doen? Die heeft nog niks fout kunnen doen in zijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |