Ik hou me er afzijdig van verder, alleen had iedereen dit al jaren zien aankomen in Parijs, maar nee, lekker ontkennen, niets aan de hand, gaat allemaal goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker in Parijs, nu weer twee doden bij een joodse winkel.
Vlaamse tietjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
Anders haal je toch vlaamse frietjes!
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker in Parijs, nu weer twee doden bij een joodse winkel.
Er gaan mensen dood, zoals zo vaak en er is ander gedoe, zoals zo vaakquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand nog wat er nou precies aan de gang is? Twee gijzelingen? Een?
1 sowieso, de joodse supermarktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand nog wat er nou precies aan de gang is? Twee gijzelingen? Een?
Leuk vriendengroepje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
Owja en de gijzelnemer van de supermarkt had contact met de 2 broers. Ze zitten in het zelfde jihadistische netwerk
Ik had het nog gedaan ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had allang vrij genomen, naar Belgie gereden en hopen dat ze voor mij gekookt zou hebben.
Wat gezelligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar België though.
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doenquote:
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gezellig. Ik moet morgen werken.
Keiharde neukseks met Samzz moet toch belangrijker zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doen.
Maar ik heb nog een project op te leveren voor 17:30.
Voor mij wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Keiharde neukseks met Samzz moet toch belangrijker zijn?
Op een of andere manier heb ik altijd het idee dat jij niet werkt werkt maar gewoon maar gewoon aanwezig bentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doen.
Maar ik heb nog een project op te leveren voor 17:30.
Ik werk met paardenquote:
Slager?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik altijd het idee dat jij niet werkt werkt maar gewoon maar gewoon aanwezig bent. No offence.
[..]
Ik werk met paarden.
Snap ik hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik altijd het idee dat jij niet werkt werkt maar gewoon maar gewoon aanwezig bent. No offence.
[..]
Ik werk met paarden.
Jup. Zaterdag is de drukste dag, dus dan sta ik tot een uur of negen.quote:
Haha, het klinkt zo lulligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor![]()
Maar ik heb 3 schermen en doe werk op de andere 2, en nu op mijn Macbook ernaast ook nog iets.
3 is voor mij wel het max om bij te houden op mijn werk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor![]()
Maar ik heb 3 schermen en doe werk op de andere 2, en nu op mijn Macbook ernaast ook nog iets.
word dat ook al spectaculair?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan het avond eten.
Zo geïnspireerd doordat ik paarden slachtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan het avond eten.
Mij heb je er niet mee hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, het klinkt zo lullig.
Vier schermen dus. Wow.
Ja, Parijs staat flink op z'n kop. Damn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er gewoon 1
fok in 1 tabblad, tv in een andere, en dan nog wat dingetjes
Nu typ ik terwijl ik die blonde van het journaal hoor over parijs
Zijn vier schermen, volgens mijn berekeningquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij heb je er niet mee hoor.
Nou ja 3 aan 1 PC en 1 losse Macbook dus.
Of op de hoop dat iemand thuis wil komen voor het etenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo geïnspireerd doordat ik paarden slacht?
Correctquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn vier schermen, volgens mijn berekening.
En of je werkelijk paarden slacht lig ik niet echt wakker van. Anna moest op een gegeven moment voor haar afstuderen een dag meelopen in een slachthuis en heeft dus ook zelf een koe om moeten leggen. Ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo geïnspireerd doordat ik paarden slacht?
Nee, ik slacht geen paarden. Wel gedaan. Maar ik train ze en verzorg ze en ben over paar weken eindelijk weg hierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of op de hoop dat iemand thuis wil komen voor het eten
Een dierenarts die geen noodslachting kan doen is dan ook geen dierenarts. Al moet ik eigenlijk veearts zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En of je werkelijk paarden slacht lig ik niet echt wakker van. Anna moest op een gegeven moment voor haar afstuderen een dag meelopen in een slachthuis en heeft dus ook zelf een koe om moeten leggen. Ik zou het niet kunnen
Ze doet alleen kleine dierenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dierenarts die geen noodslachting kan doen is dan ook geen dierenarts. Al moet ik eigenlijk veearts zeggen.
Hmmm vers gebakken brood! Ik moet zo even een nieuw haakje voor de broodbakmachine kopen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gebonden champignon-soep met vers gebakken brood.
Ik wilde ook dierenarts worden. Tot ik begreep dat er bijna geen werk in te vinden isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze doet alleen kleine dieren. Dus valt niet helemaal in haar richting, maar je hebt wel gelijk.
And that's why we need feminismquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er om verwend te worden.
Dat ondervinden wij nu ook. Ze is al een jaar aan het solliciteren en is het nu eigenlijk zat. Ze staat op het punt om ergens anders rond te gaan zoeken, in andere richtingen. Ze wil niet meer thuis zitten, maar ziet ook in dat de praktijk ook niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde ook dierenarts worden. Tot ik begreep dat er bijna geen werk in te vinden is. Wel jammer.
In die zin ben ik best blij dat ik in de ICT zitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig ben ik een goede programmeur en heb ik bakken met werk te doen. Dus ze heeft ook niet echt de nood om geld te verdienen. Het is wel fijn
Waaromquote:
Ja, heel vervelend is het. Mijn vaders neef is ook dierenarts en die heeft zich nu eindelijk in een praktijk in kunnen kopen en die wordt dan dus ook van hem over een paar jaar. Maar het is echt geen vetpot, dat zei hij ook meteen toen ik het er met hem over had. En dat is ruim vijf jaar geleden geweest.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat ondervinden wij nu ook. Ze is al een jaar aan het solliciteren en is het nu eigenlijk zat. Ze staat op het punt om ergens anders rond te gaan zoeken, in andere richtingen. Ze wil niet meer thuis zitten, maar ziet ook in dat de praktijk ook niet gaat lukken.
Ze loopt op dit moment vrijwillig mee bij een praktijk, maar dat helpt dus ook niet. Je hebt werkervaring, maar het maakt geen ene bal uit. Erg jammer
Ik werk nu ook vrijwillig en het brengt mij totaal niet dichter bij een baanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat ondervinden wij nu ook. Ze is al een jaar aan het solliciteren en is het nu eigenlijk zat. Ze staat op het punt om ergens anders rond te gaan zoeken, in andere richtingen. Ze wil niet meer thuis zitten, maar ziet ook in dat de praktijk ook niet gaat lukken.
Ze loopt op dit moment vrijwillig mee bij een praktijk, maar dat helpt dus ook niet. Je hebt werkervaring, maar het maakt geen ene bal uit. Erg jammer
En paarden slachten. Dat komt altijd van pasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ze overweegt het ook. Ze is getrained op analytisch denken, problemen oplossen en vooral het systematisch te denken.
Ben jij nu wel helemaal uitgestudeerd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik werk nu ook vrijwillig en het brengt mij totaal niet dichter bij een baan
Ben ook al begonnen met buiten mijn werkveld kijken, maar ze geven mij geen kans want geen werkervaring of opleiding
En nu is er ook nog de kans dat mijn lief over een paar maanden geen werk meer heeft
Dat scheelt wel weer, enkel dus ook de mensen zien te vinden die je dan een kans willen gevenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ze overweegt het ook. Ze is getrained op analytisch denken, problemen oplossen en vooral het systematisch te denken.
Eigenlijk valt dat wel tegen... De slachterij waar ik gelopen hebt slacht er momenteel maximaal tien per week. Dat is echt niet veel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En paarden slachten. Dat komt altijd van pas
Ik weet niet eens wat jij doetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In die zin ben ik best blij dat ik in de ICT zit
Ik bedoel ook meer op de kwaliteit om bikkelharde besluiten te kunnen nemen en doorvoeren. Altijd handig binnen elke organisatiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat wel tegen... De slachterij waar ik gelopen hebt slacht er momenteel maximaal tien per week. Dat is echt niet veel.
Ohquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer op de kwaliteit om bikkelharde besluiten te kunnen nemen en doorvoeren. Altijd handig binnen elke organisatie
Ik kan nooit zoveel met functietitels. Wat doe je dan precies?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben momenteel supervisor applicatiebeheer(der) bij een transportbedrijf
Dat kan ik me goed voorstellen ja. Voor veel mensen niet weggelegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Samzz het volgende:
Wat de banenmarkt betreft ben ik echt superblij dat ik iets heb gevonden wat precies in mijn straatje past.
Weet ik het, dat roepen al die feminazi's de hele tijdquote:
Programmeren vooral, beetje databasebeheerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan nooit zoveel met functietitels. Wat doe je dan precies?
Grotere bedrijven hebben op dit moment overal wel tekorten (in de ICT). Dat kan een opstap zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt wel weer, enkel dus ook de mensen zien te vinden die je dan een kans willen geven
En die hebben meer mogelijkheden tot investeren/opleiden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef Anthraxx het volgende:
Grotere bedrijven hebben op dit moment overal wel tekorten (in de ICT). Dat kan een opstap zijn.
Ja, 4 maanden nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben jij nu wel helemaal uitgestudeerd?
Nee, klopt. Heb er echt enorm geluk mee gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen ja. Voor veel mensen niet weggelegd.
Dus jij bent ook gewoon een ordinaire roeptoeterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik het, dat roepen al die feminazi's de hele tijd.
Soort meewerkend voorman (vrouwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Programmeren vooral, beetje databasebeheer
en supervisor gedeelte is meer richting taakverdeling en controle enzo van m'n 3 collega's
Rechterhand van m'n manager qua applicatiekant (en hebben er ook eentje voor systeembeheer)
What else is new?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Heb er echt enorm geluk mee gehad.
[..]
Dus jij bent ook gewoon een ordinaire roeptoeter.
En geen zicht op werk ook voorlopig dus?quote:
Iemand die zowel inhoudelijk werk doet als een team aanstuurt. Ongeveerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uh.. denk het? Daarvan heb ik dan geen idee wat het voor moet stellen
Nouja, dan dat iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:08 schreef MissMSX het volgende:
Iemand die zowel inhoudelijk werk doet als een team aanstuurt. Ongeveer
Klinkt bijna als een scharrelrelatie die potentieel meer isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, dan dat idd![]()
Of tenminste, dat wordt de bedoeling
Wat voor brood wordt het?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:31 schreef Anthraxx het volgende:
De soep is heerlijk geworden. Nu het brood nog bakken.
Ik eet alleen zelf niet mee vanavondquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor brood wordt het?
Hier is net het pannenkoekenbeslag gemaakt
Simpel wit brood met sesamzaad. Wit is makkelijker te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Simpel wit brood met sesamzaad. Wit is makkelijker te maken.
Pannenkoekenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunstwerken?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pannenkoeken. Pannenkoekenkunstwerken
.
Ja, er komen online wel eens filmpjes voorbij van mensen die pannenkoekenkunstwerkjes makenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunstwerken?
Mijn beslag is al een kunstwerk
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh boyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, er komen online wel eens filmpjes voorbij van mensen die pannenkoekenkunstwerkjes maken. Heel gaaf.
[ afbeelding ]
Ze waren op CNN aan het uitleggen waar alle politie en ME stond. Handig voor de gijzelnemers, weten ze dat ook meteen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
Een agent in een boom bij die gijzeling. 'We zien hier een man die zich schuil houdt'. Oh vooral aan heel Nederland verklappen dan!
Die van mij eindigen meestal zoals ik er zelf uitzie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, er komen online wel eens filmpjes voorbij van mensen die pannenkoekenkunstwerkjes maken. Heel gaaf.
[ afbeelding ]
Je bent welkom hoorquote:
Op de composthoopquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die van mij eindigen meestal zoals ik er zelf uitzie.
Ik vind eigenlijk dat ze er überhaupt geen aandacht aan moeten besteden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren op CNN aan het uitleggen waar alle politie en ME stond. Handig voor de gijzelnemers, weten ze dat ook meteen.
Ah vandaar dat we alleen nog pauzerende agenten zien....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren op CNN aan het uitleggen waar alle politie en ME stond. Handig voor de gijzelnemers, weten ze dat ook meteen.
Voordat je jezelf virtueel van kant maakt, kom jij de 28e ook? Samzz versieren en CLang bangen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Maar misschien moet ik gewoon nooit meer op internet gaan eigenlijk...
Daarom zeg ik maar gewoon niks.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind, zoals bij ongeveer elk 'event' van enige omvang, de tokkies die uit alle hoeken en gaten komen om hun mening te geven weer het vervelendst
Ik lees nu al heel veel wij/zij onzin, loze uitspraken als 'het gaat om olie' of 'religie is altijd verwerpelijk en lijdt alleen tot geweld' en allerlei varianten op 'Alle moslims zijn slecht en Nederland gaat dezelfde kant uit omdat een meisje hier gewoon een hoofddoekje mag dragen naar school'
Dat is voor iedereen het beste.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Maar misschien moet ik gewoon nooit meer op internet gaan eigenlijk...
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:34 schreef MissMSX het volgende:
Klinkt bijna als een scharrelrelatie die potentieel meer is*it's complicated*
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voordat je jezelf virtueel van kant maakt, kom jij de 28e ook? Samzz versieren en CLang bangen?
Is er een gebroken hart smiley?quote:
Je bent nou eenmaal altijd de platonische bitch van je baasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]Hoe mooi
Al zie ik dat niet met m'n leidinggevende zitten hoorLAat staan met de directie
Dat is waarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:11 schreef MissMSX het volgende:
Je bent nou eenmaal altijd de platonische bitch van je baas
Close.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi .... is het hier gezellig of was/is dit het oude singles?
Nou je had singles, en toen de SC, en toen daarnaast een nieuwe singles, en nu alleen de SC. En die andere SC natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi .... is het hier gezellig of was/is dit het oude singles?
Singles bestaat niet meer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou je had singles, en toen de SC, en toen daarnaast een nieuwe singles, en nu alleen de SC. En die andere SC natuurlijk
Of zoiets
Wauw... verwarrend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou je had singles, en toen de SC, en toen daarnaast een nieuwe singles, en nu alleen de SC. En die andere SC natuurlijk
Of zoiets
Nee maar er is nou wel een dating(site) topic. Misschien is dat vergelijkbaar? Maar daar mag geen SCquote:
Daarvoor had je toch ook de SC?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of zoiets
Nou danquote:
Echt? Wie doet het dan met wie? Volgens mij valt deze wel mee als je het af zet tegen andere SC'squote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
Hier is het inteelt en incest, maar toch ook wel weer gezellig.
Voornamelijk uit het verledenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Wie doet het dan met wie? Volgens mij valt deze wel mee als je het af zet tegen andere SC's
Dat is toch ook gewoon overal op Fok! zo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
Ik ga eens een beetje meelurken dan oordeel ik zelf wel even daar over.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
God jemig nou als jij hier zit ga ik wel weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon overal op Fok! zo?
Ook weer zo, maar ik kan niet voor andere SC's sprekenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon overal op Fok! zo?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn vooral een nostalgische SC.
Als je het goed doet wel!quote:
Toch krijg ik nou nooit een dmmetjequote:
Hoho, zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn hier allang uitgeneukt met elkaar. De meeste in deze SC zijn vooral verder.
Je negeert ze altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Toch krijg ik nou nooit een dmmetje
Huisje-boompje-beestje enzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn hier allang uitgeneukt met elkaar. De meeste in deze SC zijn vooral verder.
Nee ok, dat lijkt me ook redelijk zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel. Wij eindigen nooit bij elkaar in een intieme positie.
Iemand deed je een onzedelijk aanbod?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg nog wel een DM vandaag..sloeg ook weer nergens op
Depends. Als het hier 1 mannen hol wordt uiteindelijk, dan heeft alleen Angel het leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dat lijkt me ook redelijk zeker.
Maar dat er in de toekomst nog onderling dingen gebeuren sluit ik niet uit.
Maar ik ben weer terugquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat, of verder gegaan met leven buiten Fok!
Een leven buiten FOK!???quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat, of verder gegaan met leven buiten Fok!
Behalve ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
True, maar voorlopig zijn er nog genoeg gleufdieren te vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Depends. Als het hier 1 mannen hol wordt uiteindelijk, dan heeft alleen Angel het leuk.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar voorlopig zijn er nog genoeg gleufdieren te vinden.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij mag ook best verder gaan hoor.
Gleufdieren wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent Anton Gleuf dan natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anton Pieck.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij bent Anton Gleuf dan natuurlijk
Zie het maar als koosnaampjequote:
Het is de smilie voor hihihihi mannen en voor vrouwen die willen uitlokkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
Wisten jullie dat desmiley de meest overrated smiley is van Fok! ?
Vooral veel gebruikt in KPD en B&H. Of Sex.
"Oh hihi, ik zie een tiet"
"Zal ik je rug eens insmeren?"
"![]()
![]()
"
Ik claim niet de bedenker te zijn, maar samen met Stekelteven heb ik toch het idee dat ik een van de eersten wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms wel.. ik doe eens een poging
[..]
Ik lees het voor het eerst
Stekelteven?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik claim niet de bedenker te zijn, maar samen met Stekelteven heb ik toch het idee dat ik een van de eersten was.
Ja, dat zijn vrouwen van middelbare leeftijd die een stekelkapsel nemen, al dan niet roodquote:
Ik gebruik die smiley ook zoveel. Dan lijk ik zo onschuldigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
Wisten jullie dat desmiley de meest overrated smiley is van Fok! ?
Vooral veel gebruikt in KPD en B&H. Of Sex.
"Oh hihi, ik zie een tiet"
"Zal ik je rug eens insmeren?"
"![]()
![]()
"
Goede benaming wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn vrouwen van middelbare leeftijd die een stekelkapsel nemen, al dan niet rood.
Ik vind het fantastischquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik claim niet de bedenker te zijn, maar samen met Stekelteven heb ik toch het idee dat ik een van de eersten was.
Lekker pittigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn vrouwen van middelbare leeftijd die een stekelkapsel nemen, al dan niet rood.
Nederlands moet met een hoofdletterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat is mijn bijdrage aan de nederlandse taal.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nederlands moet met een hoofdletter.
Dan ligt ze in de greppel met een heroine spuit in haar pols?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij op middelbare leeftijd bent.
Nee dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan ligt ze in de greppel met een heroine spuit in haar pols?
Half wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik ben er al wel om half.. jij dan ook?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij op middelbare leeftijd bent.
Dan ben je nog net zo mooi Sammie.quote:
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ben je nog net zo mooi Sammie.
Ik zou terpentine in andere verpakking gaan verkopen als wasmachinewondermiddelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk één van mijn met terpentine besmeurde doeken in de wasmachine gegooid. De wasmachine heeft een week naar terpentine gemeurd, maar nu komt m'n was er frisser dan ooit uit.
Mutsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Kort haar staat mij niet
.
Katching! Ik zie die BMW i8 al dichterbij komenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou terpentine in andere verpakking gaan verkopen als wasmachinewondermiddel
Nee, dat is dan ook niet het planquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mutsje snapt het niet
Als jij op middelbare leeftijd bent dan moet je ook geen kort kapsel nemen.
Doe je wel een stap voorbij als hij voorbij scheurt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katching! Ik zie die BMW i8 al dichterbij komen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe je wel een stap voorbij als hij voorbij scheurt?
Ik denk dat er niemand is die voordat ze op die leeftijd zijn dat plan hebbenquote:
Nou, een oud studiegenootje heeft nu een kort pittig kapsel. Ook nog eens grijs geverfd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die voordat ze op die leeftijd zijn dat plan hebben
Nouja, half 4? Zeg maar half uur van te voren, ivm treintijden enzo. Geen zin om een kwartier alleen rond te dolen daarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Half wat?.
Ik heb nog geen tijdsplanning gemaakt, maar ik ben sowieso altijd ruim op tijd.
En waarom kom jij morgen niet trouwens?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is er niks aan het handje Samz
Ik heb andere plannen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom kom jij morgen niet trouwens?
Vroege overgangquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, een oud studiegenootje heeft nu een kort pittig kapsel. Ook nog eens grijs geverfd.
Ik heb andere plannen.quote:
FOK!film+meetingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb andere plannen.
Wat is er morgen??
Ik heb er driequote:
het was een poging waardquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja zoiets las ik al. In Utrecht toch?
Maar nee.
Immer, maar ook gewoon, hoe meer mensen morgen hoe beter. Ook omdat ik het sneu zou vinden als de kaarten niet opraken, kans is dan aanwezig dat FOK! dit soort acties niet meer krijgt, als de zalen leegblijven.quote:
Ik niet, hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met success.
Iedereen op Fok! is wel wiener cousins met HeatWave gok ik.
Ja, is ook zo. Als ik niet had moeten werken was ik erbij geweestquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Immer, maar ook gewoon, hoe meer mensen morgen hoe beter. Ook omdat ik het sneu zou vinden als de kaarten niet opraken, kans is dan aanwezig dat FOK! dit soort acties niet meer krijgt, als de zalen leegblijven.
Je kan het ook overdrijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met success.
Iedereen op Fok! is wel wiener cousins met HeatWave gok ik.
Nee ok, je hebt ook wel gelijk gewoonquote:
Oude lul met je 'vroeger was het beter' post.quote:
Waar zeg ik dat het beter was? Ik zeg alleen dat ik die tijd misquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude lul met je 'vroeger was het beter' post.
Tussen de regels door zeg je dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Waar zeg ik dat het beter was? Ik zeg alleen dat ik die tijd mis.
Jij moet eens stoppen tussen mijn regels door te lezenquote:
Nu lees ik tussen de regels door dat je haar zo zou doen. Terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Jij moet eens stoppen tussen mijn regels door te lezen.
Ik ben nooit zo wazig, je kent me toch, als ik je vrouw nog steeds leuk vind zeg ik dat gewoon tegen je.
Samzz!quote:
Hoezo tussen de regels door?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu lees ik tussen de regels door dat je haar zo zou doen. Terecht natuurlijk.
Omdat je het nergens letterlijk zegt.quote:
niet als je meepost neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je het nergens letterlijk zegt.
Of ik? Vandaag nergens gelezen iig.quote:
Prima, want weekend!quote:
Niet per se vandaag neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of ik? Vandaag nergens gelezen iig.
Typisch, een paar minuten geleden beweerde HW namelijk gewoon precies te posten wat hij wil zeggen.quote:
Dan wou ik dan specifieke vandaag niet precies zeggen, het leven is simpelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch, een paar minuten geleden beweerde HW namelijk gewoon precies te posten wat hij wil zeggen.
Jij zou het goed doen in de politiek met je gedraai.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Dan wou ik dan specifieke vandaag niet precies zeggen, het leven is simpel.
Waar niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zou het goed doen in de politiek met je gedraai.
Zojuist begonnen met het inpakken van e.e.a.. Vervoer is geregeld. Aangezien ik de noodzakelijke spullen al in België heb, komt dat wel goed. Zodra ik dan mijn eigen huis heb, dan kan de rest uit Enschede ook overkomenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, want weekend!
En jij, al bezig met de voorbereiding van je verhuizing naar Zeeland?
Als ik jou was geweest had ik hier vast een mooi draaiantwoord op kunnen geven. Ik weet echter geen antwoord zo snel.quote:
Jawel, jij bent Air, dat weet je welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jou was geweest had ik hier vast een mooi draaiantwoord op kunnen geven. Ik weet echter geen antwoord zo snel.
'De rest'... Ik krijg visioenen van hutkoffers vol met schoenen, jurkjes en make-up.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef Samzz het volgende:
Zojuist begonnen met het inpakken van e.e.a.. Vervoer is geregeld. Aangezien ik de noodzakelijke spullen al in België heb, komt dat wel goed. Zodra ik dan mijn eigen huis heb, dan kan de rest uit Enschede ook overkomen.
Ik ben niet op mijn best na een week werken na 2 weken vakantie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Jawel, jij bent Air, dat weet je wel.
Dat klopt wel, jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'De rest'... Ik krijg visioenen van hutkoffers vol met schoenen, jurkjes en make-up.
Wat was trouwens de reactie van je huidige werkgever dat je weggaat?
Ik voorzie een inloopkast in je toekomstige woning. Een grote zelfs.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:29 schreef Samzz het volgende:
Dat klopt wel, ja. Ik heb in Enschede nog een zolder vol kleding en schoenen
. Make-up heb ik niet veel, dat draag ik nauwelijks. Wel veel nagellak.
Nou ja, beter negeren dan dat ze je het leven zuur maken. Die types heb je ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:29 schreef Samzz het volgende:
Goed, eigenlijk. Tenminste, werkgever nr. 1 snapte het heel goed en doet normaal. Werkgever nr. 2 kan er niet mee omgaan en negeert me een beetje.
Ik ben wel op zoek naar een woning met minimaal twee slaapkamers zodat één slaapkamer een kast kan worden, jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie een inloopkast in je toekomstige woning. Een grote zelfs.
[..]
Nou ja, beter negeren dan dat ze je het leven zuur maken. Die types heb je ook.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel op zoek naar een woning met minimaal twee slaapkamers zodat één slaapkamer een kast kan worden, ja.
Alsof jullie mannen het niet waarderen dat wij er een beetje leuk bij lopenquote:
Jijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel op zoek naar een woning met minimaal twee slaapkamers zodat één slaapkamer een kast kan worden, ja.
Daar moest ik ook aan denken ja.quote:
En deze kneiter van een hit natuurlijk.quote:
Hoe minder kleren hoe beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jullie mannen het niet waarderen dat wij er een beetje leuk bij lopen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En deze kneiter van een hit natuurlijk.
Over een paar weken ga ik ook inpakkenquote:
Daarvoor heb je niet een kast vol kleren nodigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jullie mannen het niet waarderen dat wij er een beetje leuk bij lopen.
Ik zou nog gaan eten straksquote:
Ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarvoor heb je niet een kast vol kleren nodig
Ik zou haar de hele dag door stripteases laten uitvoeren en andere leuke setjes aandoen. Afgewisseld met keiharde seks natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:55 schreef stbabylon het volgende:
Zodra je leuke kleren aan hebt, is de rest van de kast compleet zinloos.
Ik kan toch niet iedere dag hetzelfde aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodra je leuke kleren aan hebt, is de rest van de kast compleet zinloos.
Tsja, ik leef niet in een videogame. Maar blijf dromen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou haar de hele dag door stripteases laten uitvoeren en andere leuke setjes aandoen. Afgewisseld met keiharde seks natuurlijk.
Charmeurquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou haar de hele dag door stripteases laten uitvoeren en andere leuke setjes aandoen. Afgewisseld met keiharde seks natuurlijk.
Hoeveel dagen denk je dat je andere kleren aan moet hebben voor mannen het niet meer door hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan toch niet iedere dag hetzelfde aan?
Maar ik kleed mij dus niet enkel omdat mannen dat leuk vinden, dan kan ik net zo goed naakt gaan lopen. Ik draag kleding omdat ik het leuk vindquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel dagen denk je dat je andere kleren aan moet hebben voor mannen het niet meer door hebben
Maar het helpt wel, dat ze het leuk vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik kleed mij dus niet enkel omdat mannen dat leuk vinden, dan kan ik net zo goed naakt gaan lopen. Ik draag kleding omdat ik het leuk vind.
Welke videogame denk je dan precies aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:58 schreef stbabylon het volgende:
Tsja, ik leef niet in een videogame. Maar blijf dromen.
Uiteraard. Gelukkig ben ik wel leuk in jurkjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar het helpt wel, dat ze het leuk vinden.
Laat es zien?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Gelukkig ben ik wel leuk in jurkjes.
Ik heb wel net een nieuwequote:
Oeh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel net een nieuwe. Even foto uploaden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Vind ik ook. De top is wel een bitch, moet echt gestreken wordenquote:
Strijken is helaas een noodzakelijk kwaad soms. Maar als het dan eenmaal klaar is en je kleren zien en tiptop uit...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. De top is wel een bitch, moet echt gestreken worden.
Zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strijken is helaas een noodzakelijk kwaad soms. Maar als het dan eenmaal klaar is en je kleren zien en tiptop uit...
Klinkt als strijken voor gevorderden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. De plooien bij het borststuk zijn niet ingenaaid, die moeten er echt in gestreken worden. Vandaar dat het er op de foto rommelig uit ziet, jurk kwam rechtstreeks uit de doos
.
Gelukkig ben ik heel gevorderd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als strijken voor gevorderden.
Daar twijfel ik geen moment aan.quote:
Jouw jurk is beter.quote:
Ik heb haar veel leiket gezien dan in deze gif.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb haar veel leiket gezien dan in deze gif.
Nog plannen voor dit weekend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |