Ik hou me er afzijdig van verder, alleen had iedereen dit al jaren zien aankomen in Parijs, maar nee, lekker ontkennen, niets aan de hand, gaat allemaal goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker in Parijs, nu weer twee doden bij een joodse winkel.
Vlaamse tietjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
Anders haal je toch vlaamse frietjes!
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker in Parijs, nu weer twee doden bij een joodse winkel.
Er gaan mensen dood, zoals zo vaak en er is ander gedoe, zoals zo vaakquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand nog wat er nou precies aan de gang is? Twee gijzelingen? Een?
1 sowieso, de joodse supermarktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand nog wat er nou precies aan de gang is? Twee gijzelingen? Een?
Leuk vriendengroepje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
Owja en de gijzelnemer van de supermarkt had contact met de 2 broers. Ze zitten in het zelfde jihadistische netwerk
Ik had het nog gedaan ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had allang vrij genomen, naar Belgie gereden en hopen dat ze voor mij gekookt zou hebben.
Wat gezelligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar België though.
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doenquote:
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gezellig. Ik moet morgen werken.
Keiharde neukseks met Samzz moet toch belangrijker zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doen.
Maar ik heb nog een project op te leveren voor 17:30.
Voor mij wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Keiharde neukseks met Samzz moet toch belangrijker zijn?
Op een of andere manier heb ik altijd het idee dat jij niet werkt werkt maar gewoon maar gewoon aanwezig bentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doen.
Maar ik heb nog een project op te leveren voor 17:30.
Ik werk met paardenquote:
Slager?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik altijd het idee dat jij niet werkt werkt maar gewoon maar gewoon aanwezig bent. No offence.
[..]
Ik werk met paarden.
Snap ik hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik altijd het idee dat jij niet werkt werkt maar gewoon maar gewoon aanwezig bent. No offence.
[..]
Ik werk met paarden.
Jup. Zaterdag is de drukste dag, dus dan sta ik tot een uur of negen.quote:
Haha, het klinkt zo lulligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor![]()
Maar ik heb 3 schermen en doe werk op de andere 2, en nu op mijn Macbook ernaast ook nog iets.
3 is voor mij wel het max om bij te houden op mijn werk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor![]()
Maar ik heb 3 schermen en doe werk op de andere 2, en nu op mijn Macbook ernaast ook nog iets.
word dat ook al spectaculair?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan het avond eten.
Zo geïnspireerd doordat ik paarden slachtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan het avond eten.
Mij heb je er niet mee hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, het klinkt zo lullig.
Vier schermen dus. Wow.
Ja, Parijs staat flink op z'n kop. Damn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er gewoon 1
fok in 1 tabblad, tv in een andere, en dan nog wat dingetjes
Nu typ ik terwijl ik die blonde van het journaal hoor over parijs
Zijn vier schermen, volgens mijn berekeningquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij heb je er niet mee hoor.
Nou ja 3 aan 1 PC en 1 losse Macbook dus.
Of op de hoop dat iemand thuis wil komen voor het etenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo geïnspireerd doordat ik paarden slacht?
Correctquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn vier schermen, volgens mijn berekening.
En of je werkelijk paarden slacht lig ik niet echt wakker van. Anna moest op een gegeven moment voor haar afstuderen een dag meelopen in een slachthuis en heeft dus ook zelf een koe om moeten leggen. Ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo geïnspireerd doordat ik paarden slacht?
Nee, ik slacht geen paarden. Wel gedaan. Maar ik train ze en verzorg ze en ben over paar weken eindelijk weg hierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of op de hoop dat iemand thuis wil komen voor het eten
Een dierenarts die geen noodslachting kan doen is dan ook geen dierenarts. Al moet ik eigenlijk veearts zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En of je werkelijk paarden slacht lig ik niet echt wakker van. Anna moest op een gegeven moment voor haar afstuderen een dag meelopen in een slachthuis en heeft dus ook zelf een koe om moeten leggen. Ik zou het niet kunnen
Ze doet alleen kleine dierenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dierenarts die geen noodslachting kan doen is dan ook geen dierenarts. Al moet ik eigenlijk veearts zeggen.
Hmmm vers gebakken brood! Ik moet zo even een nieuw haakje voor de broodbakmachine kopen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gebonden champignon-soep met vers gebakken brood.
Ik wilde ook dierenarts worden. Tot ik begreep dat er bijna geen werk in te vinden isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze doet alleen kleine dieren. Dus valt niet helemaal in haar richting, maar je hebt wel gelijk.
And that's why we need feminismquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er om verwend te worden.
Dat ondervinden wij nu ook. Ze is al een jaar aan het solliciteren en is het nu eigenlijk zat. Ze staat op het punt om ergens anders rond te gaan zoeken, in andere richtingen. Ze wil niet meer thuis zitten, maar ziet ook in dat de praktijk ook niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde ook dierenarts worden. Tot ik begreep dat er bijna geen werk in te vinden is. Wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |