Ik hou me er afzijdig van verder, alleen had iedereen dit al jaren zien aankomen in Parijs, maar nee, lekker ontkennen, niets aan de hand, gaat allemaal goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker in Parijs, nu weer twee doden bij een joodse winkel.
Vlaamse tietjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
Anders haal je toch vlaamse frietjes!
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Q. het volgende:
Gaat lekker in Parijs, nu weer twee doden bij een joodse winkel.
Er gaan mensen dood, zoals zo vaak en er is ander gedoe, zoals zo vaakquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand nog wat er nou precies aan de gang is? Twee gijzelingen? Een?
1 sowieso, de joodse supermarktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand nog wat er nou precies aan de gang is? Twee gijzelingen? Een?
Leuk vriendengroepje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
Owja en de gijzelnemer van de supermarkt had contact met de 2 broers. Ze zitten in het zelfde jihadistische netwerk
Ik had het nog gedaan ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had allang vrij genomen, naar Belgie gereden en hopen dat ze voor mij gekookt zou hebben.
Wat gezelligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar België though.
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doenquote:
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gezellig. Ik moet morgen werken.
Keiharde neukseks met Samzz moet toch belangrijker zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doen.
Maar ik heb nog een project op te leveren voor 17:30.
Voor mij wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Keiharde neukseks met Samzz moet toch belangrijker zijn?
Op een of andere manier heb ik altijd het idee dat jij niet werkt werkt maar gewoon maar gewoon aanwezig bentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik zo weg kon lopen hier zou ik het doen.
Maar ik heb nog een project op te leveren voor 17:30.
Ik werk met paardenquote:
Slager?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik altijd het idee dat jij niet werkt werkt maar gewoon maar gewoon aanwezig bent. No offence.
[..]
Ik werk met paarden.
Snap ik hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik altijd het idee dat jij niet werkt werkt maar gewoon maar gewoon aanwezig bent. No offence.
[..]
Ik werk met paarden.
Jup. Zaterdag is de drukste dag, dus dan sta ik tot een uur of negen.quote:
Haha, het klinkt zo lulligquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor![]()
Maar ik heb 3 schermen en doe werk op de andere 2, en nu op mijn Macbook ernaast ook nog iets.
3 is voor mij wel het max om bij te houden op mijn werk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor![]()
Maar ik heb 3 schermen en doe werk op de andere 2, en nu op mijn Macbook ernaast ook nog iets.
word dat ook al spectaculair?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan het avond eten.
Zo geïnspireerd doordat ik paarden slachtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan het avond eten.
Mij heb je er niet mee hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, het klinkt zo lullig.
Vier schermen dus. Wow.
Ja, Parijs staat flink op z'n kop. Damn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er gewoon 1
fok in 1 tabblad, tv in een andere, en dan nog wat dingetjes
Nu typ ik terwijl ik die blonde van het journaal hoor over parijs
Zijn vier schermen, volgens mijn berekeningquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij heb je er niet mee hoor.
Nou ja 3 aan 1 PC en 1 losse Macbook dus.
Of op de hoop dat iemand thuis wil komen voor het etenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo geïnspireerd doordat ik paarden slacht?
Correctquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn vier schermen, volgens mijn berekening.
En of je werkelijk paarden slacht lig ik niet echt wakker van. Anna moest op een gegeven moment voor haar afstuderen een dag meelopen in een slachthuis en heeft dus ook zelf een koe om moeten leggen. Ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo geïnspireerd doordat ik paarden slacht?
Nee, ik slacht geen paarden. Wel gedaan. Maar ik train ze en verzorg ze en ben over paar weken eindelijk weg hierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of op de hoop dat iemand thuis wil komen voor het eten
Een dierenarts die geen noodslachting kan doen is dan ook geen dierenarts. Al moet ik eigenlijk veearts zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En of je werkelijk paarden slacht lig ik niet echt wakker van. Anna moest op een gegeven moment voor haar afstuderen een dag meelopen in een slachthuis en heeft dus ook zelf een koe om moeten leggen. Ik zou het niet kunnen
Ze doet alleen kleine dierenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dierenarts die geen noodslachting kan doen is dan ook geen dierenarts. Al moet ik eigenlijk veearts zeggen.
Hmmm vers gebakken brood! Ik moet zo even een nieuw haakje voor de broodbakmachine kopen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gebonden champignon-soep met vers gebakken brood.
Ik wilde ook dierenarts worden. Tot ik begreep dat er bijna geen werk in te vinden isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze doet alleen kleine dieren. Dus valt niet helemaal in haar richting, maar je hebt wel gelijk.
And that's why we need feminismquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er om verwend te worden.
Dat ondervinden wij nu ook. Ze is al een jaar aan het solliciteren en is het nu eigenlijk zat. Ze staat op het punt om ergens anders rond te gaan zoeken, in andere richtingen. Ze wil niet meer thuis zitten, maar ziet ook in dat de praktijk ook niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde ook dierenarts worden. Tot ik begreep dat er bijna geen werk in te vinden is. Wel jammer.
In die zin ben ik best blij dat ik in de ICT zitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig ben ik een goede programmeur en heb ik bakken met werk te doen. Dus ze heeft ook niet echt de nood om geld te verdienen. Het is wel fijn
Waaromquote:
Ja, heel vervelend is het. Mijn vaders neef is ook dierenarts en die heeft zich nu eindelijk in een praktijk in kunnen kopen en die wordt dan dus ook van hem over een paar jaar. Maar het is echt geen vetpot, dat zei hij ook meteen toen ik het er met hem over had. En dat is ruim vijf jaar geleden geweest.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat ondervinden wij nu ook. Ze is al een jaar aan het solliciteren en is het nu eigenlijk zat. Ze staat op het punt om ergens anders rond te gaan zoeken, in andere richtingen. Ze wil niet meer thuis zitten, maar ziet ook in dat de praktijk ook niet gaat lukken.
Ze loopt op dit moment vrijwillig mee bij een praktijk, maar dat helpt dus ook niet. Je hebt werkervaring, maar het maakt geen ene bal uit. Erg jammer
Ik werk nu ook vrijwillig en het brengt mij totaal niet dichter bij een baanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat ondervinden wij nu ook. Ze is al een jaar aan het solliciteren en is het nu eigenlijk zat. Ze staat op het punt om ergens anders rond te gaan zoeken, in andere richtingen. Ze wil niet meer thuis zitten, maar ziet ook in dat de praktijk ook niet gaat lukken.
Ze loopt op dit moment vrijwillig mee bij een praktijk, maar dat helpt dus ook niet. Je hebt werkervaring, maar het maakt geen ene bal uit. Erg jammer
En paarden slachten. Dat komt altijd van pasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ze overweegt het ook. Ze is getrained op analytisch denken, problemen oplossen en vooral het systematisch te denken.
Ben jij nu wel helemaal uitgestudeerd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik werk nu ook vrijwillig en het brengt mij totaal niet dichter bij een baan
Ben ook al begonnen met buiten mijn werkveld kijken, maar ze geven mij geen kans want geen werkervaring of opleiding
En nu is er ook nog de kans dat mijn lief over een paar maanden geen werk meer heeft
Dat scheelt wel weer, enkel dus ook de mensen zien te vinden die je dan een kans willen gevenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ze overweegt het ook. Ze is getrained op analytisch denken, problemen oplossen en vooral het systematisch te denken.
Eigenlijk valt dat wel tegen... De slachterij waar ik gelopen hebt slacht er momenteel maximaal tien per week. Dat is echt niet veel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En paarden slachten. Dat komt altijd van pas
Ik weet niet eens wat jij doetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In die zin ben ik best blij dat ik in de ICT zit
Ik bedoel ook meer op de kwaliteit om bikkelharde besluiten te kunnen nemen en doorvoeren. Altijd handig binnen elke organisatiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat wel tegen... De slachterij waar ik gelopen hebt slacht er momenteel maximaal tien per week. Dat is echt niet veel.
Ohquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer op de kwaliteit om bikkelharde besluiten te kunnen nemen en doorvoeren. Altijd handig binnen elke organisatie
Ik kan nooit zoveel met functietitels. Wat doe je dan precies?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben momenteel supervisor applicatiebeheer(der) bij een transportbedrijf
Dat kan ik me goed voorstellen ja. Voor veel mensen niet weggelegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Samzz het volgende:
Wat de banenmarkt betreft ben ik echt superblij dat ik iets heb gevonden wat precies in mijn straatje past.
Weet ik het, dat roepen al die feminazi's de hele tijdquote:
Programmeren vooral, beetje databasebeheerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan nooit zoveel met functietitels. Wat doe je dan precies?
Grotere bedrijven hebben op dit moment overal wel tekorten (in de ICT). Dat kan een opstap zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt wel weer, enkel dus ook de mensen zien te vinden die je dan een kans willen geven
En die hebben meer mogelijkheden tot investeren/opleiden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef Anthraxx het volgende:
Grotere bedrijven hebben op dit moment overal wel tekorten (in de ICT). Dat kan een opstap zijn.
Ja, 4 maanden nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben jij nu wel helemaal uitgestudeerd?
Nee, klopt. Heb er echt enorm geluk mee gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen ja. Voor veel mensen niet weggelegd.
Dus jij bent ook gewoon een ordinaire roeptoeterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik het, dat roepen al die feminazi's de hele tijd.
Soort meewerkend voorman (vrouwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Programmeren vooral, beetje databasebeheer
en supervisor gedeelte is meer richting taakverdeling en controle enzo van m'n 3 collega's
Rechterhand van m'n manager qua applicatiekant (en hebben er ook eentje voor systeembeheer)
What else is new?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Heb er echt enorm geluk mee gehad.
[..]
Dus jij bent ook gewoon een ordinaire roeptoeter.
En geen zicht op werk ook voorlopig dus?quote:
Iemand die zowel inhoudelijk werk doet als een team aanstuurt. Ongeveerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uh.. denk het? Daarvan heb ik dan geen idee wat het voor moet stellen
Nouja, dan dat iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:08 schreef MissMSX het volgende:
Iemand die zowel inhoudelijk werk doet als een team aanstuurt. Ongeveer
Klinkt bijna als een scharrelrelatie die potentieel meer isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, dan dat idd![]()
Of tenminste, dat wordt de bedoeling
Wat voor brood wordt het?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:31 schreef Anthraxx het volgende:
De soep is heerlijk geworden. Nu het brood nog bakken.
Ik eet alleen zelf niet mee vanavondquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor brood wordt het?
Hier is net het pannenkoekenbeslag gemaakt
Simpel wit brood met sesamzaad. Wit is makkelijker te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Simpel wit brood met sesamzaad. Wit is makkelijker te maken.
Pannenkoekenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunstwerken?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pannenkoeken. Pannenkoekenkunstwerken
.
Ja, er komen online wel eens filmpjes voorbij van mensen die pannenkoekenkunstwerkjes makenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunstwerken?
Mijn beslag is al een kunstwerk
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh boyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, er komen online wel eens filmpjes voorbij van mensen die pannenkoekenkunstwerkjes maken. Heel gaaf.
[ afbeelding ]
Ze waren op CNN aan het uitleggen waar alle politie en ME stond. Handig voor de gijzelnemers, weten ze dat ook meteen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
Een agent in een boom bij die gijzeling. 'We zien hier een man die zich schuil houdt'. Oh vooral aan heel Nederland verklappen dan!
Die van mij eindigen meestal zoals ik er zelf uitzie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, er komen online wel eens filmpjes voorbij van mensen die pannenkoekenkunstwerkjes maken. Heel gaaf.
[ afbeelding ]
Je bent welkom hoorquote:
Op de composthoopquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die van mij eindigen meestal zoals ik er zelf uitzie.
Ik vind eigenlijk dat ze er überhaupt geen aandacht aan moeten besteden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren op CNN aan het uitleggen waar alle politie en ME stond. Handig voor de gijzelnemers, weten ze dat ook meteen.
Ah vandaar dat we alleen nog pauzerende agenten zien....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren op CNN aan het uitleggen waar alle politie en ME stond. Handig voor de gijzelnemers, weten ze dat ook meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |