Charmeurquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou haar de hele dag door stripteases laten uitvoeren en andere leuke setjes aandoen. Afgewisseld met keiharde seks natuurlijk.
Hoeveel dagen denk je dat je andere kleren aan moet hebben voor mannen het niet meer door hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan toch niet iedere dag hetzelfde aan?
Maar ik kleed mij dus niet enkel omdat mannen dat leuk vinden, dan kan ik net zo goed naakt gaan lopen. Ik draag kleding omdat ik het leuk vindquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel dagen denk je dat je andere kleren aan moet hebben voor mannen het niet meer door hebben
Maar het helpt wel, dat ze het leuk vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik kleed mij dus niet enkel omdat mannen dat leuk vinden, dan kan ik net zo goed naakt gaan lopen. Ik draag kleding omdat ik het leuk vind.
Welke videogame denk je dan precies aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:58 schreef stbabylon het volgende:
Tsja, ik leef niet in een videogame. Maar blijf dromen.
Uiteraard. Gelukkig ben ik wel leuk in jurkjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar het helpt wel, dat ze het leuk vinden.
Laat es zien?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Gelukkig ben ik wel leuk in jurkjes.
Ik heb wel net een nieuwequote:
Oeh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel net een nieuwe. Even foto uploaden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Vind ik ook. De top is wel een bitch, moet echt gestreken wordenquote:
Strijken is helaas een noodzakelijk kwaad soms. Maar als het dan eenmaal klaar is en je kleren zien en tiptop uit...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. De top is wel een bitch, moet echt gestreken worden.
Zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strijken is helaas een noodzakelijk kwaad soms. Maar als het dan eenmaal klaar is en je kleren zien en tiptop uit...
Klinkt als strijken voor gevorderden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. De plooien bij het borststuk zijn niet ingenaaid, die moeten er echt in gestreken worden. Vandaar dat het er op de foto rommelig uit ziet, jurk kwam rechtstreeks uit de doos
.
Gelukkig ben ik heel gevorderd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als strijken voor gevorderden.
Daar twijfel ik geen moment aan.quote:
Jouw jurk is beter.quote:
Ik heb haar veel leiket gezien dan in deze gif.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb haar veel leiket gezien dan in deze gif.
Nog plannen voor dit weekend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |