Als ik jou was geweest had ik hier vast een mooi draaiantwoord op kunnen geven. Ik weet echter geen antwoord zo snel.quote:
Jawel, jij bent Air, dat weet je welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jou was geweest had ik hier vast een mooi draaiantwoord op kunnen geven. Ik weet echter geen antwoord zo snel.
'De rest'... Ik krijg visioenen van hutkoffers vol met schoenen, jurkjes en make-up.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef Samzz het volgende:
Zojuist begonnen met het inpakken van e.e.a.. Vervoer is geregeld. Aangezien ik de noodzakelijke spullen al in België heb, komt dat wel goed. Zodra ik dan mijn eigen huis heb, dan kan de rest uit Enschede ook overkomen.
Ik ben niet op mijn best na een week werken na 2 weken vakantie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Jawel, jij bent Air, dat weet je wel.
Dat klopt wel, jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'De rest'... Ik krijg visioenen van hutkoffers vol met schoenen, jurkjes en make-up.
Wat was trouwens de reactie van je huidige werkgever dat je weggaat?
Ik voorzie een inloopkast in je toekomstige woning. Een grote zelfs.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:29 schreef Samzz het volgende:
Dat klopt wel, ja. Ik heb in Enschede nog een zolder vol kleding en schoenen
. Make-up heb ik niet veel, dat draag ik nauwelijks. Wel veel nagellak.
Nou ja, beter negeren dan dat ze je het leven zuur maken. Die types heb je ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:29 schreef Samzz het volgende:
Goed, eigenlijk. Tenminste, werkgever nr. 1 snapte het heel goed en doet normaal. Werkgever nr. 2 kan er niet mee omgaan en negeert me een beetje.
Ik ben wel op zoek naar een woning met minimaal twee slaapkamers zodat één slaapkamer een kast kan worden, jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie een inloopkast in je toekomstige woning. Een grote zelfs.
[..]
Nou ja, beter negeren dan dat ze je het leven zuur maken. Die types heb je ook.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel op zoek naar een woning met minimaal twee slaapkamers zodat één slaapkamer een kast kan worden, ja.
Alsof jullie mannen het niet waarderen dat wij er een beetje leuk bij lopenquote:
Jijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel op zoek naar een woning met minimaal twee slaapkamers zodat één slaapkamer een kast kan worden, ja.
Daar moest ik ook aan denken ja.quote:
En deze kneiter van een hit natuurlijk.quote:
Hoe minder kleren hoe beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jullie mannen het niet waarderen dat wij er een beetje leuk bij lopen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En deze kneiter van een hit natuurlijk.
Over een paar weken ga ik ook inpakkenquote:
Daarvoor heb je niet een kast vol kleren nodigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jullie mannen het niet waarderen dat wij er een beetje leuk bij lopen.
Ik zou nog gaan eten straksquote:
Ik welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarvoor heb je niet een kast vol kleren nodig
Ik zou haar de hele dag door stripteases laten uitvoeren en andere leuke setjes aandoen. Afgewisseld met keiharde seks natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:55 schreef stbabylon het volgende:
Zodra je leuke kleren aan hebt, is de rest van de kast compleet zinloos.
Ik kan toch niet iedere dag hetzelfde aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodra je leuke kleren aan hebt, is de rest van de kast compleet zinloos.
Tsja, ik leef niet in een videogame. Maar blijf dromen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou haar de hele dag door stripteases laten uitvoeren en andere leuke setjes aandoen. Afgewisseld met keiharde seks natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |