Je kan het ook overdrijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met success.
Iedereen op Fok! is wel wiener cousins met HeatWave gok ik.
Nee ok, je hebt ook wel gelijk gewoonquote:
Oude lul met je 'vroeger was het beter' post.quote:
Waar zeg ik dat het beter was? Ik zeg alleen dat ik die tijd misquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oude lul met je 'vroeger was het beter' post.
Tussen de regels door zeg je dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Waar zeg ik dat het beter was? Ik zeg alleen dat ik die tijd mis.
Jij moet eens stoppen tussen mijn regels door te lezenquote:
Nu lees ik tussen de regels door dat je haar zo zou doen. Terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Jij moet eens stoppen tussen mijn regels door te lezen.
Ik ben nooit zo wazig, je kent me toch, als ik je vrouw nog steeds leuk vind zeg ik dat gewoon tegen je.
Samzz!quote:
Hoezo tussen de regels door?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu lees ik tussen de regels door dat je haar zo zou doen. Terecht natuurlijk.
Omdat je het nergens letterlijk zegt.quote:
niet als je meepost neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je het nergens letterlijk zegt.
Of ik? Vandaag nergens gelezen iig.quote:
Prima, want weekend!quote:
Niet per se vandaag neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of ik? Vandaag nergens gelezen iig.
Typisch, een paar minuten geleden beweerde HW namelijk gewoon precies te posten wat hij wil zeggen.quote:
Dan wou ik dan specifieke vandaag niet precies zeggen, het leven is simpelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch, een paar minuten geleden beweerde HW namelijk gewoon precies te posten wat hij wil zeggen.
Jij zou het goed doen in de politiek met je gedraai.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Dan wou ik dan specifieke vandaag niet precies zeggen, het leven is simpel.
Waar niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zou het goed doen in de politiek met je gedraai.
Zojuist begonnen met het inpakken van e.e.a.. Vervoer is geregeld. Aangezien ik de noodzakelijke spullen al in België heb, komt dat wel goed. Zodra ik dan mijn eigen huis heb, dan kan de rest uit Enschede ook overkomenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, want weekend!
En jij, al bezig met de voorbereiding van je verhuizing naar Zeeland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |