Voordat je jezelf virtueel van kant maakt, kom jij de 28e ook? Samzz versieren en CLang bangen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Maar misschien moet ik gewoon nooit meer op internet gaan eigenlijk...
Daarom zeg ik maar gewoon niks.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind, zoals bij ongeveer elk 'event' van enige omvang, de tokkies die uit alle hoeken en gaten komen om hun mening te geven weer het vervelendst
Ik lees nu al heel veel wij/zij onzin, loze uitspraken als 'het gaat om olie' of 'religie is altijd verwerpelijk en lijdt alleen tot geweld' en allerlei varianten op 'Alle moslims zijn slecht en Nederland gaat dezelfde kant uit omdat een meisje hier gewoon een hoofddoekje mag dragen naar school'
Dat is voor iedereen het beste.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Maar misschien moet ik gewoon nooit meer op internet gaan eigenlijk...
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:34 schreef MissMSX het volgende:
Klinkt bijna als een scharrelrelatie die potentieel meer is*it's complicated*
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voordat je jezelf virtueel van kant maakt, kom jij de 28e ook? Samzz versieren en CLang bangen?
Is er een gebroken hart smiley?quote:
Je bent nou eenmaal altijd de platonische bitch van je baasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]Hoe mooi
Al zie ik dat niet met m'n leidinggevende zitten hoorLAat staan met de directie
Dat is waarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:11 schreef MissMSX het volgende:
Je bent nou eenmaal altijd de platonische bitch van je baas
Close.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi .... is het hier gezellig of was/is dit het oude singles?
Nou je had singles, en toen de SC, en toen daarnaast een nieuwe singles, en nu alleen de SC. En die andere SC natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi .... is het hier gezellig of was/is dit het oude singles?
Singles bestaat niet meer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou je had singles, en toen de SC, en toen daarnaast een nieuwe singles, en nu alleen de SC. En die andere SC natuurlijk
Of zoiets
Wauw... verwarrend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou je had singles, en toen de SC, en toen daarnaast een nieuwe singles, en nu alleen de SC. En die andere SC natuurlijk
Of zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |