Voordat je jezelf virtueel van kant maakt, kom jij de 28e ook? Samzz versieren en CLang bangen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Maar misschien moet ik gewoon nooit meer op internet gaan eigenlijk...
Daarom zeg ik maar gewoon niks.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind, zoals bij ongeveer elk 'event' van enige omvang, de tokkies die uit alle hoeken en gaten komen om hun mening te geven weer het vervelendst
Ik lees nu al heel veel wij/zij onzin, loze uitspraken als 'het gaat om olie' of 'religie is altijd verwerpelijk en lijdt alleen tot geweld' en allerlei varianten op 'Alle moslims zijn slecht en Nederland gaat dezelfde kant uit omdat een meisje hier gewoon een hoofddoekje mag dragen naar school'
Dat is voor iedereen het beste.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Maar misschien moet ik gewoon nooit meer op internet gaan eigenlijk...
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:34 schreef MissMSX het volgende:
Klinkt bijna als een scharrelrelatie die potentieel meer is*it's complicated*
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voordat je jezelf virtueel van kant maakt, kom jij de 28e ook? Samzz versieren en CLang bangen?
Is er een gebroken hart smiley?quote:
Je bent nou eenmaal altijd de platonische bitch van je baasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]Hoe mooi
Al zie ik dat niet met m'n leidinggevende zitten hoorLAat staan met de directie
Dat is waarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:11 schreef MissMSX het volgende:
Je bent nou eenmaal altijd de platonische bitch van je baas
Close.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi .... is het hier gezellig of was/is dit het oude singles?
Nou je had singles, en toen de SC, en toen daarnaast een nieuwe singles, en nu alleen de SC. En die andere SC natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi .... is het hier gezellig of was/is dit het oude singles?
Singles bestaat niet meer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou je had singles, en toen de SC, en toen daarnaast een nieuwe singles, en nu alleen de SC. En die andere SC natuurlijk
Of zoiets
Wauw... verwarrend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou je had singles, en toen de SC, en toen daarnaast een nieuwe singles, en nu alleen de SC. En die andere SC natuurlijk
Of zoiets
Nee maar er is nou wel een dating(site) topic. Misschien is dat vergelijkbaar? Maar daar mag geen SCquote:
Daarvoor had je toch ook de SC?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of zoiets
Nou danquote:
Echt? Wie doet het dan met wie? Volgens mij valt deze wel mee als je het af zet tegen andere SC'squote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
Hier is het inteelt en incest, maar toch ook wel weer gezellig.
Voornamelijk uit het verledenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Wie doet het dan met wie? Volgens mij valt deze wel mee als je het af zet tegen andere SC's
Dat is toch ook gewoon overal op Fok! zo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
Ik ga eens een beetje meelurken dan oordeel ik zelf wel even daar over.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
God jemig nou als jij hier zit ga ik wel weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon overal op Fok! zo?
Ook weer zo, maar ik kan niet voor andere SC's sprekenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon overal op Fok! zo?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn vooral een nostalgische SC.
Als je het goed doet wel!quote:
Toch krijg ik nou nooit een dmmetjequote:
Hoho, zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn hier allang uitgeneukt met elkaar. De meeste in deze SC zijn vooral verder.
Je negeert ze altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Toch krijg ik nou nooit een dmmetje
Huisje-boompje-beestje enzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn hier allang uitgeneukt met elkaar. De meeste in deze SC zijn vooral verder.
Nee ok, dat lijkt me ook redelijk zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel. Wij eindigen nooit bij elkaar in een intieme positie.
Iemand deed je een onzedelijk aanbod?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg nog wel een DM vandaag..sloeg ook weer nergens op
Depends. Als het hier 1 mannen hol wordt uiteindelijk, dan heeft alleen Angel het leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dat lijkt me ook redelijk zeker.
Maar dat er in de toekomst nog onderling dingen gebeuren sluit ik niet uit.
Maar ik ben weer terugquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat, of verder gegaan met leven buiten Fok!
Een leven buiten FOK!???quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat, of verder gegaan met leven buiten Fok!
Behalve ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
True, maar voorlopig zijn er nog genoeg gleufdieren te vindenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Depends. Als het hier 1 mannen hol wordt uiteindelijk, dan heeft alleen Angel het leuk.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar voorlopig zijn er nog genoeg gleufdieren te vinden.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij mag ook best verder gaan hoor.
Gleufdieren wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent Anton Gleuf dan natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anton Pieck.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij bent Anton Gleuf dan natuurlijk
Zie het maar als koosnaampjequote:
Het is de smilie voor hihihihi mannen en voor vrouwen die willen uitlokkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
Wisten jullie dat desmiley de meest overrated smiley is van Fok! ?
Vooral veel gebruikt in KPD en B&H. Of Sex.
"Oh hihi, ik zie een tiet"
"Zal ik je rug eens insmeren?"
"![]()
![]()
"
Ik claim niet de bedenker te zijn, maar samen met Stekelteven heb ik toch het idee dat ik een van de eersten wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms wel.. ik doe eens een poging
[..]
Ik lees het voor het eerst
Stekelteven?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik claim niet de bedenker te zijn, maar samen met Stekelteven heb ik toch het idee dat ik een van de eersten was.
Ja, dat zijn vrouwen van middelbare leeftijd die een stekelkapsel nemen, al dan niet roodquote:
Ik gebruik die smiley ook zoveel. Dan lijk ik zo onschuldigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
Wisten jullie dat desmiley de meest overrated smiley is van Fok! ?
Vooral veel gebruikt in KPD en B&H. Of Sex.
"Oh hihi, ik zie een tiet"
"Zal ik je rug eens insmeren?"
"![]()
![]()
"
Goede benaming wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn vrouwen van middelbare leeftijd die een stekelkapsel nemen, al dan niet rood.
Ik vind het fantastischquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik claim niet de bedenker te zijn, maar samen met Stekelteven heb ik toch het idee dat ik een van de eersten was.
Lekker pittigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn vrouwen van middelbare leeftijd die een stekelkapsel nemen, al dan niet rood.
Nederlands moet met een hoofdletterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat is mijn bijdrage aan de nederlandse taal.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nederlands moet met een hoofdletter.
Dan ligt ze in de greppel met een heroine spuit in haar pols?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij op middelbare leeftijd bent.
Nee dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan ligt ze in de greppel met een heroine spuit in haar pols?
Half wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik ben er al wel om half.. jij dan ook?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij op middelbare leeftijd bent.
Dan ben je nog net zo mooi Sammie.quote:
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ben je nog net zo mooi Sammie.
Ik zou terpentine in andere verpakking gaan verkopen als wasmachinewondermiddelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk één van mijn met terpentine besmeurde doeken in de wasmachine gegooid. De wasmachine heeft een week naar terpentine gemeurd, maar nu komt m'n was er frisser dan ooit uit.
Mutsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Kort haar staat mij niet
.
Katching! Ik zie die BMW i8 al dichterbij komenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou terpentine in andere verpakking gaan verkopen als wasmachinewondermiddel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |