Nee maar er is nou wel een dating(site) topic. Misschien is dat vergelijkbaar? Maar daar mag geen SCquote:
Daarvoor had je toch ook de SC?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou je had singles, en toen de SC, en toen daarnaast een nieuwe singles, en nu alleen de SC. En die andere SC natuurlijk
Of zoiets
Nou danquote:
Echt? Wie doet het dan met wie? Volgens mij valt deze wel mee als je het af zet tegen andere SC'squote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
Hier is het inteelt en incest, maar toch ook wel weer gezellig.
Voornamelijk uit het verledenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Wie doet het dan met wie? Volgens mij valt deze wel mee als je het af zet tegen andere SC's
Dat is toch ook gewoon overal op Fok! zo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
Ik ga eens een beetje meelurken dan oordeel ik zelf wel even daar over.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
God jemig nou als jij hier zit ga ik wel weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon overal op Fok! zo?
Ook weer zo, maar ik kan niet voor andere SC's sprekenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon overal op Fok! zo?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn vooral een nostalgische SC.
Als je het goed doet wel!quote:
Toch krijg ik nou nooit een dmmetjequote:
Hoho, zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn hier allang uitgeneukt met elkaar. De meeste in deze SC zijn vooral verder.
Je negeert ze altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Toch krijg ik nou nooit een dmmetje
Huisje-boompje-beestje enzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn hier allang uitgeneukt met elkaar. De meeste in deze SC zijn vooral verder.
Nee ok, dat lijkt me ook redelijk zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel. Wij eindigen nooit bij elkaar in een intieme positie.
Iemand deed je een onzedelijk aanbod?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg nog wel een DM vandaag..sloeg ook weer nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |