• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
quote:De Amerikaanse Speld.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WASHINGTON—Following the publication of the image above, in which the most cherished figures from multiple religious faiths were depicted engaging in a lascivious sex act of considerable depravity, no one was murdered, beaten, or had their lives threatened, sources reported Thursday. The image of the Hebrew prophet Moses high-fiving Jesus Christ as both are having their erect penises vigorously masturbated by Ganesha, all while the Hindu deity anally penetrates Buddha with his fist, reportedly went online at 6:45 p.m. EDT, after which not a single bomb threat was made against the organization responsible, nor did the person who created the cartoon go home fearing for his life in any way. Though some members of the Jewish, Christian, Hindu, and Buddhist faiths were reportedly offended by the image, sources confirmed that upon seeing it, they simply shook their heads, rolled their eyes, and continued on with their day.
quote:
Ja, leuk, woohoooo vrijheid van meningsuiting. Yea !!quote:
Mijn plaatje staat Mohammed niet in, hè.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Ja, leuk, woohoooo vrijheid van meningsuiting. Yea !!
En wat winnen we er precies mee? Niks he, dit is gewoon stoken. Nogmaals, niet dat je iemand er om dood moet schieten.
Meer dat ik dezelfde mening ook even richting ties wil uiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn plaatje staat Mohammed niet in, hè.
Dus? Wat wil je hier mee zeggen? Vind je dat vergelijkbaar met een blad waar redactieleden overhoop geknald worden om een spotprent?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meer dat ik dezelfde mening ook even richting ties wil uiten.
Ik bedoel, in je ajax shirt buiten de kuip gaan roepen dat je alle rotterdammers homo vind. Tuurlijk, vrijheid van meningsuiting. Ga je via het ziekenhuis naar huis? Ongetwijfeld.
Nee, geweld is nergens goed voor. En al helemaal niet om mensen af te knallen om een debiel flutplaatje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Wat wil je hier mee zeggen? Vind je dat vergelijkbaar met een blad waar redactieleden overhoop geknald worden om een spotprent?
Ik snap echt niet wat je hier nou mee wil zeggen. Wat betekent voor jou de vrijheid van meningsuiting? Het recht om aangename dingen te zeggen waar iedereen het mee eens is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat teveel maar op de hoop vrijheid van meningsuiting wordt gegooid. En dat zulke dingen als roepen "mohammed is een debiel" niet zozeer "meningsuiting" is, als wel stoken.
Laat ik het anders zeggen. En ik heb geen zin om een eindeloze discussie met je te voeren hierom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hier nou mee wil zeggen. Wat betekent voor jou de vrijheid van meningsuiting?
Volgens mij wil hij vooral het tegenovergestelde zeggen. Namelijk dat vrijheid van meningsuiting óók geen vrijbrief is om te stoken en mensen uit te dagen, gewoon omdat het kan. Overigens zeg ik niet dat ik het daar mee eens ben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hier nou mee wil zeggen. Wat betekent voor jou de vrijheid van meningsuiting? Het recht om aangename dingen te zeggen waar iedereen het mee eens is?
Hoe kun je überhaupt spreken van "iets op de hoop vrijheid van meningsuiting gooien"? Er zijn wel zaken geweest - in de VS maar ook hier - over wat precies een meningsuiting inhoudt, maar dan ging het steevast om daden zonder woorden.
Ik vind dat gevaarlijk. De vrijheid van meningsuiting inperken omdat jij wat gezegd wordt niet nuttig, leuk of zinvol vindt is een glijdende schaal. Wat mij betreft mag je alles zeggen wat je wil zeggen, hoe verschrikkelijk ook, tenzij er sprake is van laster, smaad of aanzetten tot haat en geweld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. En ik heb geen zin om een eindeloze discussie met je te voeren hierom.
Foto's maken van allerlei religieuze figuren die elkaar kontneuken om effe lekker mee te rellen is niet iets essentieels wat met man en macht moet worden beschermd in onze samenleving. Lekker leven en laten leven. Inhoudelijke kritiek op de islam is prima, maar dit? Er zijn in het verleden wel meer dingen gezegd die echt niet kunnen. Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Welke grote geheel is gediend met dit soort plaatjes? Het maatschappelijke debat? Wat? Wat winnen we hier nou mee? Zo vind ik ook ook dat allerlei clubs niet moeten mogen kunnen zeggen dat homo's doodgemaakt moeten worden. Ik vind ook niet dat de cristelijke clubs kunnen zeggen dat god Els borst gestraft heeft.
Weet ik het ook. Mijn mening. Klaar. Beetje respectvoller richting elkaar gaan doen en alle religieuze fanatiekelingen deporteren.
Ik vind het wel lachen. Maar sinds kort ben ik fan van youp.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:45 schreef Ties02 het volgende:
http://glamora.ma/2015/01/zoetermeer_is_woest_op_youp.html
Ben je ook boos y?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat gevaarlijk. De vrijheid van meningsuiting inperken omdat jij wat gezegd wordt niet nuttig, leuk of zinvol vindt is een glijdende schaal. Wat mij betreft mag je alles zeggen wat je wil zeggen, hoe verschrikkelijk ook, tenzij er sprake is van laster, smaad of aanzetten tot haat en geweld.
Iets met facebook zei Tjokkiequote:Op woensdag 7 januari 2015 18:50 schreef Boterbartje het volgende:
Godver nu is de helft ineens gecentreerd, andere helft niet. What is this shit?
Dus jij vindt dat moslims/cristenen het recht hebben om te zeggen dat homoseksualiteit een verderfelijke ziekte is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat gevaarlijk. De vrijheid van meningsuiting inperken omdat jij wat gezegd wordt niet nuttig, leuk of zinvol vind is een glijdende schaal. Wat mij betreft mag je alles zeggen wat je wil zeggen, hoe verschrikkelijk ook, tenzij er sprake is van laster, smaad of aanzetten tot haat en geweld.
Ja. 100%.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat moslims/cristenen het recht hebben om te zeggen dat homoseksualiteit een verderfelijke ziekte is?
Ja. Ben jij van de moraalpolitie ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat moslims/cristenen het recht hebben om te zeggen dat homoseksualiteit een verderfelijke ziekte is?
Symboolpolitiek. Raar dat één specifieke uitspraak wordt aangepakt terwijl er zat dingen te zeggen zijn die misschien wel net zo schokkend zijn. En ik vind dus dat een uitspraak die geen anderen direct schaadt sowieso mogelijk moet zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat vind je er dan van dat het strafbaar is om de holocaust te ontkennen?
EHRM weet ik niet, maar er zijn wel zaken in Nederland over gevoerd. Het verbod is volgens mij ook nog helemaal niet zo oud.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:02 schreef Boterbartje het volgende:
Niemand een keer een proefproces geprobeerd door te ontkennen? Is dat al een keer voor het EHRM geweest?
Nu ben ik wel benieuwd wat jij daar van vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze stelling?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:06 schreef Valid het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat jij daar van vindt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef Yreal het volgende:
Zo vind ik ook ook dat allerlei clubs niet moeten mogen kunnen zeggen dat homo's doodgemaakt moeten worden. Ik vind ook niet dat de cristelijke clubs kunnen zeggen dat god Els borst gestraft heeft.
Dat zou wel mogelijk interessant zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
EHRM weet ik niet, maar er zijn wel zaken in Nederland over gevoerd. Het verbod is volgens mij ook nog helemaal niet zo oud.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat zou wel mogelijk interessant zijn.
Ook verboden.quote:Litigation concerning domestic restrictions on Holocaust denial has produced a 30-year long jurisprudence of the European Court and European Commission of Human Rights. In spite of solemnly-declared principles on free speech, Strasbourg organs have progressively developed in this regard an exceptional regime based on the ‘abuse clause’ envisaged under Article 17.
Had this detrimental treatment remained confined to its original sphere, it could have perhaps been considered as a negligible issue. However, the scope of the abuse clause was extended to encompass a growing class of utterances, including the denial of historical facts other than the Nazi genocide.
Dat heb ik nooit begrepen. Net als dat ik het nooit heb begrepen dat de verkoop van Mein Kampf strafbaar is (om maar even in de WOII-sferen te blijven).quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Storneren. Fuck the system.quote:
quote:
Bedankt dat je ons nog even hebt herinnerd dat we het op moeten zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]Kut hè. Als je snel reageert kun je een groot deel terugvragen maar over dat terugvragen rekenen ze administratiekosten zodat je uiteindelijk maar een paar cent overhoudt. Die hele procedure heb ik vorig jaar doorlopen toen ik precies dit had
Het is dat ik het niet kan sherlocken maar ik durf wel te wedden dat ik hier vorig jaar ook over heb geklaagd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bedankt dat je ons nog even hebt herinnerd dat we het op moeten zeggen
Ja klopt. Ik loop te "stoken"..quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dat ik het niet kan sherlocken maar ik durf wel te wedden dat ik hier vorig jaar ook over heb geklaagd.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Mshauri het volgende:
Maar ik heb dus zonder het te weten een abonnement voor het leven getekend bij die lui?
quote:Opzeggen service-abonnement
Het JoHo service-abonnement kan te allen tijde worden beëindigd.
De jaarlijkse bijdrage wordt in de periode van december t/m januari verwerkt. Wil je dat je service-abonnement niet wordt verlengd, zorg dan dat je vóór 1 december van het lopende abonnementsjaar de beëindiging hebt verstuurd.
Beëindigen van je service-abonnement: gebruik hiervoor het wijzigingsformulier. Je krijgt dan direct een ontvangstbevestiging van je beëindigingsverzoek. Vervolgens krijg je binnen een maand de bevestiging van de verwerking van het verzoek.
Schriftelijk opzeggen kan ook. Richt je beëindiging aan: JoHo, t.a.v. Donaties & Abonnementen, Paviljoensgracht 18, 2512 BP Den Haag. Vermeld relevante gegevens, zoals het JoHo nummer en (in ieder geval) het rekeningnummer van bank / giro waar de jaarlijkse bijdrage van wordt afgeschreven.
Heb je tijdig je beëindiging verstuurd, dan loopt je service-abonnement tot het einde van het kalenderjaar en kun je dus ook tot het einde van dat kalenderjaar gebruik blijven maken van de voordelen en services.
Teruggave of gedeeltelijk teruggave van het service-abonnement is niet mogelijk.
Verzoeken tot het beëindigen van een service-abonnement die ontvangen worden na 1 december zullen behandeld worden als beëindigingen in het eerstvolgende kalenderjaar. Ofwel je service-abonnement loopt nog door in het daaropvolgende jaar en je kan dus nog gedurende dat jaar gebruik maken van de voordelen en services.
Jup. Met opzegtermijn van een jaar. Ook al mag dat niet meer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Mshauri het volgende:
Maar ik heb dus zonder het te weten een abonnement voor het leven getekend bij die lui?
stilzwijgende verlenging mag toch nog maar met steeds een maand?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Mshauri het volgende:
uh.. Als jij goed onderbouwt waarom de holocaust niet gebeurd is moet dat absoluut gewoon kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:06 schreef Valid het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat jij daar van vindt.
Mij ook ooit gebeurdquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
28-01-2013 JOHO JAARDONATIE 2013 IC 15,00 Af
Ik heb ooit de kleine letters niet gelezenIk kom al sinds tijden niet meer in die linkse toko
Is ook echt wel te ontkennen met alle feitelijke kennis die er is. Je kan ook wel proberen te onderbouwen dat melk oranje is maar daar kom je ook niet mee wegquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
uh.. Als jij goed onderbouwt waarom de holocaust niet gebeurd is moet dat absoluut gewoon kunnen.
Ik doe het alle 3.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef Boterbartje het volgende:
Sowieso samenvattingen
Maak je eigen aantekeningen en lees de boeken, veel beter.
Waarom mag dat wel en zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
uh.. Als jij goed onderbouwt waarom de holocaust niet gebeurd is moet dat absoluut gewoon kunnen.
Etsu is ziekquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom mag dat wel en zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is niet?
kan jij mogelijk onderbouwen dat homoseksualiteit dat is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom mag dat wel en zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is niet?
Natuurlijk kan dat. Het zullen niet al te sterke argumenten zijn, maar dat zijn (in mijn ogen) de argumenten vóór het ontkennen van de Holocaust ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
kan jij mogelijk onderbouwen dat homoseksualiteit dat is?
Als Hitler niet zo dom was hadden we nu in Germania gewoondquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Het zullen niet al te sterke argumenten zijn, maar dat zijn (in mijn ogen) de argumenten vóór het ontkennen van de Holocaust ook niet.
Ik moet maar eens gaan opzeggen, aangezien ze in de master totaal geen samenvattingen/oude tentamens aanbieden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Mshauri het volgende:
Niet naar kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:05 schreef Yreal het volgende:
Iedere keer weer als ik die beelden zie van die agent.. tril er gewoon weer van
Kijk ook weg steeds. Had er eentje nog een stripje getekend dat er nog geen aanslagen in frankrijk waren geweest.quote:
Echt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:05 schreef Yreal het volgende:
Iedere keer weer als ik die beelden zie van die agent.. tril er gewoon weer van
Die man is s ochtends opgestaan, naar zijn werk gegaan en dan lig je ineens bloedend op straat. Nee, Nee NEEEE *bam* .quote:
Erg inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die man is s ochtends opgestaan, naar zijn werk gegaan en dan lig je ineens bloedend op straat. Nee, Nee NEEEE *bam* .
Mja, zo moet je niet denken. Dan komt het te dichtbij denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die man is s ochtends opgestaan, naar zijn werk gegaan en dan lig je ineens bloedend op straat. Nee, Nee NEEEE *bam* .
Niet eens zozeer dat ie neergeknald is. Misschien ben ik daar inmiddels voor afgestompt. Maar de angst van die man, dat ie zijn handen nog opheft...quote:
Niet teveel bij stilstaan. En ook niet naar die filmpjes gaan kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet eens zozeer dat ie neergeknald is. Misschien ben ik daar inmiddels voor afgestompt. Maar de angst van die man, dat ie zijn handen nog opheft...
Heb dat met die onthoofdingsfilms van IS. Dat vind ik nog erger omdat het doorgaans om mensen gaat die niets met geweld te maken hebben en de methode zo barbaars is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat het egoïstisch en laf is maar ik wil het gewoon niet zien. Ik weet wat er gebeurt en ik hoef het niet met eigen ogen te zien gebeuren.
Dit jaar gok ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Tchock het volgende:
En ik vraag me echt af hoe lang het nog duurt voor er in Nederland iemand zoiets uithaalt.
Eens, het is een glijdende schaal. Of zoals net bij DWDD (even kwijt door wie) werd gezegd: het begint hiermee, straks mag je geen biertje in je hand houden als je met moslims praat en het eindigt met je vrouw in een burka.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat gevaarlijk. De vrijheid van meningsuiting inperken omdat jij wat gezegd wordt niet nuttig, leuk of zinvol vindt is een glijdende schaal. Wat mij betreft mag je alles zeggen wat je wil zeggen, hoe verschrikkelijk ook, tenzij er sprake is van laster, smaad of aanzetten tot haat en geweld.
Ik moet zeggen dat die hulpverlener uit de UK me het hardste raakte. Had nog documentaires gezien over die kerel, dat hij gewoon om goed te doen een vrachtwagen met hulpgoederen van engeland naar syrie reed om de bevolking te helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb dat met die onthoofdingsfilms van IS. Dat vind ik nog erger omdat het doorgaans om mensen gaat die niets met geweld te maken hebben en de methode zo barbaars is.
Er zijn geen 72 maagden. Die terroristen zullen rotten in de grond en door alles en iedereen vergeten worden. Dat is wat ze het meeste vrezen. De naam van Alan Henning blijft onthouden voor het geweldige mens dat hij was.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die hulpverlener uit de UK me het hardste raakte. Had nog documentaires gezien over die kerel, dat hij gewoon om goed te doen een vrachtwagen met hulpgoederen van engeland naar syrie reed om de bevolking te helpen.
En dan kop eraf omdat je geen moslim bent. De fuck man. Dat al je 72 maagden maar dikke vette mannelijke nerds mogen zijn.
Yep, daar gaan we al.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:48 schreef Maharbal het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-mohammed~a3824982/
....
Dit was The Telegraph vanmiddag:quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:48 schreef Maharbal het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-mohammed~a3824982/
....
Mijn moeder voorspelt een burgeroorlog en een nieuwe kristallnacht. Maar mijn moeder is dan ook gelovig en ze stemt SGP dus dat zegt niet zoveel.quote:
Yes, staat ook in de link inderdaad. Ik vind het....'jammer'quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit was The Telegraph vanmiddag:
[ afbeelding ]
Precies wat ze willen.
Toegeven aan terrorisme leidt enkel tot méér terreur, want dan werkt het. Maar anderzijds... Ik weet niet of ik het lef zou hebben dat ze bij Charlie Hebdo hadden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes, staat ook in de link inderdaad. Ik vind het....'jammer'
echt jammer ditquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit was The Telegraph vanmiddag:
[ afbeelding ]
Precies wat ze willen.
Heel goed voorbereid lijkt me.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:26 schreef Boterbartje het volgende:
Bijzonder dat ze ontkomen ook. Er staan toch een hoop een politieauto's voor de deur daaro
alsof een agent die de wacht moet houden buiten een kantoortje continue in operste staat van paraatheid is. Die zullen niet met wapens in de aanslag klaar staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heel goed voorbereid lijkt me.
quote:''Het gaat toch om de dood van twee jonge mannen'', licht Ficq toe. ''Daarom willen nabestaanden dat een rechter naar de zaak kijkt. Dit had overigens misschien vermeden kunnen worden als de nabestaanden iets van oprechte spijt te horen hadden gekregen. Maar ze hebben geen enkele reactie gehad.''
sommige mensen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
In other news:
http://www.nu.nl/binnenla(...)snog-vervolging.html
Deze quote
[..]
Ik ben voor vervolging maar die zin van Ficq vind ik ook raar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
In other news:
http://www.nu.nl/binnenla(...)snog-vervolging.html
Deze quote
[..]
Ik vind helemaal niets voor de verandering.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben voor vervolging maar die zin van Ficq vind ik ook raar.
De dingen waar ik geen mening over heb komen hier zo zelden aan bod.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niets voor de verandering.
Functioneel naakt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
De dingen waar ik geen mening over heb komen hier zo zelden aan bod.
Ik ga verder met Divorce. Wordt een latertje.quote:
Wat is jouw mening over Divorce?quote:
Ken het niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Divorce?
Saai zeg.quote:
Dat is leuk, discodouchen met m'n elektrische tandenborstel die licht geeftquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is jouw standpunt aangaande douchen met het licht uit?
Oh dat is inderdaad fijn!quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Makkelijk en leuk. Tikkeltje onhygiënisch misschien maar tsja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is leuk, discodouchen met m'n elektrische tandenborstel die licht geeft
En jouw standpunt aangaande plassen onder de douche?
Wel weer die bekende advocaten die bij zo'n zaak betrokken zijn die veel media-aandacht geniet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben voor vervolging maar die zin van Ficq vind ik ook raar.
Ze werken voor bijna niets omdat ze bekend staan als goed advocaat en dat levert de publiciteit op voor de weinige zaken die écht lucratief zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wel weer die bekende advocaten die bij zo'n zaak betrokken zijn die veel media-aandacht geniet.
Deze mening is een feit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Makkelijk en leuk. Tikkeltje onhygiënisch misschien maar tsja.
Als je ik ook lees dat brammetje 500.000 tot 600.000 heeft gefactureerd voor Wilders bijstaan, tsjongejonge.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze werken voor bijna niets omdat ze bekend staan als goed advocaat en dat levert de publiciteit op voor de weinige zaken die écht lucratief zijn.
Brammetje was dan ook een graaier. Ficq verdient lang niet zo veel omdat ze veel meer pro deo doet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je ik ook lees dat brammetje 500.000 tot 600.000 heeft gefactureerd voor Wilders bijstaan, tsjongejonge.
Ja, god. Ik wil ook wel veel centjes verdienen en een beetje bij DWDD zitten als het over iets juridisch gaat.
Ik vind Ficq niet wat trouwens, voor zover ik haar ken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brammetje was dan ook een graaier. Ficq verdient lang niet zo veel omdat ze veel meer pro deo doet.
Ik begreep dat het minder dan de helft was, en dat vind ik een redelijk bedrag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je ik ook lees dat brammetje 500.000 tot 600.000 heeft gefactureerd voor Wilders bijstaan, tsjongejonge.
Ja, god. Ik wil ook wel veel centjes verdienen en een beetje bij DWDD zitten als het over iets juridisch gaat.
Ik vind haar tof.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind Ficq niet wat trouwens, voor zover ik haar ken.
Vandaar ook 'voor zover ik haar ken', want ik ken haar enkel uit de media. En de media zijn natuurlijk altijd de meest representatieve bronnen om een beeld over iemand te vormenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind haar tof.Laatst ontmoet, hele aardige vrouw met ongelofelijk zinnige dingen te zeggen.
250.000?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik begreep dat het minder dan de helft was, en dat vind ik een redelijk bedrag.
zit hier automagisch licht in de badkamer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor skere shitquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
zit hier automagisch licht in de badkamer.
Als het toch niet voor een cijfer is: boeiend. Lul gewoon wat over het belang van de schijn van partijdigheid, niet het daadwerkelijk bestaan ervan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:54 schreef Blistering het volgende:
Ik heb morgen blijkbaar een eindpresentatie voor m'n paper. Dat moet samen met anderen die ook mijn onderwerp hebben (Wraking). 9 anderen dus
En we hebben nog niets want niemand reageert in die WhatsApp groep. Dat wordt weer dolletjes dus.
Het is niet eens voor een cijfer ofzo. Maar als je niet komt morgen dan wordt je cijfer voor het vak niet ingevoerd in OsirisArmoede, oh oh oh..
Moet er niet aan denken 's ochtendsquote:
Geen haar op je hoofd die er zin in heeft zekerquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken 's ochtends
Te makkelijk. Zelfs voor jouw doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen haar op je hoofd die er zin in heeft zeker
Het is gewoon een beetje een kale maaltijd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen haar op je hoofd die er zin in heeft zeker
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Te makkelijk. Zelfs voor jouw doen.
Handigquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mwoa, denk dat ik rond 12 uur ofzo in slaap val
Hoop dat je biologische klok ook zo over denktquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toch geen plannen overdag vandaag, dusja wat maakt het uut
wow fancy heurquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef Ties02 het volgende:
Wow we krijgen een nieuw vak voor Belasting 2
Global Corporate Taxation
Klinkt erg spannend
Wil je niet.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die hulpverlener uit de UK me het hardste raakte. Had nog documentaires gezien over die kerel, dat hij gewoon om goed te doen een vrachtwagen met hulpgoederen van engeland naar syrie reed om de bevolking te helpen.
En dan kop eraf omdat je geen moslim bent. De fuck man. Dat al je 72 maagden maar dikke vette mannelijke nerds mogen zijn.
Verplicht?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef Ties02 het volgende:
Wow we krijgen een nieuw vak voor Belasting 2
Global Corporate Taxation
Klinkt erg spannend
Vertel?quote:
Hoop t nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:12 schreef Ties02 het volgende:
Halma had het erover dat het hele vak werd veranderd maar ok
Ik ben daar niet van afgeweken hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef Ties02 het volgende:
Niks.
Ets hing weer eens de dramqueen uit.
Capita groepje? Wat bedoel je daarmeequote:Op donderdag 8 januari 2015 11:42 schreef Joosie200 het volgende:
Maar de indeling in de master gaat op de schop dus voor 2015/2016?Hoorde zoiets ook bij mijn capita groepje. Bepaalde verplichte vakken worden optioneel en/of krijgen een andere samenstelling qua EC's.
Capita Selecta voor handels, heb mij er maar eens toe aangezet om dat bij te wonen. Gisteren 3 uur bijles gehad en zaterdag weer van 9 tot 12. In de hoop dat ik handels nu anders en wat systematischer weet te benaderen en gewoon in de eerste kans binnen tik volgende week zaterdagquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Capita groepje? Wat bedoel je daarmee
Dit betwijfel ik, maar okquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:56 schreef Etsu het volgende:
Paxcon heeft gedreigd met een negatieve note als ik dit niet zei:
Tiesje, liefje, ik vergeef het je.
Mja.. tientje per uur lappen komt mij ook over als geldverspilling, maarja.. als ik met die geldverspilling 20k minder hoef te lappen straks is de keuze snel gemaakt. Notariële cs heet tegenwoordig toch Notarieel onderzoeksproject?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:57 schreef Ties02 het volgende:
Een capita voor Handelsrecht lijkt me nou echt geldverspilling maar ok
Ik dacht dat je trouwens notariele CS bedoelde met capita groepje
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik twijfelde eigenlijk meer aan de precieze bewoordingen maar die heb je dus zelf bedacht
dis kollietsj is about de raait to bie hurt in a sivil procesquote:
Ja, dat was degene van de achtergelaten identiteitskaart. De twee daadwerkelijke schutters, die derde was puur een handlanger, zijn nu gespot op de route 2 van Parijs naar het noorden toe. In een andere, witte auto maar nog met maskers op en zonder de geweren verborgen te houden. Ze schijnen op die weg al een tankstation te hebben overvallen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:07 schreef Ties02 het volgende:
Had zich al 1 bij de politie gemeld toch
nog even de eu aanpakken denk ik?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dat was degene van de achtergelaten identiteitskaart. De twee daadwerkelijke schutters, die derde was puur een handlanger, zijn nu gespot op de route 2 van Parijs naar het noorden toe. In een andere, witte auto maar nog met maskers op en zonder de geweren verborgen te houden. Ze schijnen op die weg al een tankstation te hebben overvallen.
Dat staat los van de andere gebeurtenissen bij moskeeën, das puur actie-reactie n.a.v. gisteren.
Brussel ligt wel op de route, Straatsburg is ook nog zat mogelijk. Wie weet.quote:
Misschien gaan ze wel op Wilders af! Dat zou wel sensationeel zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
Geen idee slaat op het feit dat ik niet weet welke snode plannen ze nog meer hebben. Brussel ligt inderdaad op de route, maar gezien ze het gemunt hadden op een satirisch blad, een Belgisch satirisch blad ligt meer voor de hand dan dat het EU bolwerk zich bang moet maken.
Al die shit die je constant uithaalt, en dan zit dit je dwarsquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef Yreal het volgende:
Ugh. ik schaam me een beetje... de jur had gebeld dat ze een boek nu terug willen en anders overdragen aan een incasso. Dus ik zeg, i know, maar ik ben ziek net geopereerd en lig in bed.
Boek opgestuurd en nu schelden ze de boete kwijt vanwege mijn ziek zijn, terwijl ik natuurlijk niet al 3 maanden in bed lig
Ik ben een vreselijk nette jongen jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Al die shit die je constant uithaalt, en dan zit dit je dwars?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal speciaal voor jou mijn master in nijmegen doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Boterbartje het volgende:
Als Yreal meester in de rechten wordt, dan is een papiertje van de UvA net zoveel waard als WC papier. En dan bedoel ik geen page.
Meh, daarvoor in principe hetzelfde.. maar ik hoop toch echt dat het niveau daar wat hoger ligt en jij dan afvalt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zal speciaal voor jou mijn master in nijmegen doen
Maar dan heb jij ook een stukje pleepapier. Dat is toch ook een mooie trolactie die de moeite waard is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meh, daarvoor in principe hetzelfde.. maar ik hoop toch echt dat het niveau daar wat hoger ligt en jij dan afvalt.
Naja, als dat jouw motivatie is om in Nijmegen te komen studeren (ipv vanwege de hoge kwaliteit van het masteronderwijs) dan moet je dat lekker doen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar dan heb jij ook een stukje pleepapier. Dat is toch ook een mooie trolactie die de moeite waard is.
Ja. Procederen is niet goedkoop.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
250.000?
Vind jij redelijk? Ik weet het niet.
ik moet nog beginnenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:43 schreef Blistering het volgende:
Maand vrij, nu echtLaatste plichtplegingen afgerond op de uni.
Heerlijk. Tijd voor Homeland
Komt wel goed toch? Jij hebt net een week kunnen relaxenquote:
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Komt wel goed toch? Jij hebt net een week kunnen relaxenIk moest toen voor RGS aan de bak
Vertrouwen in Straf?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb er twee om 09:00 uur en twee om 13:00 uur. Scheelt dat ik er maar twee keer om 5 uur 's ochtends uit hoef
0,0. Heb de focus op handels (want moet), inleiding IT en ICT-contracten. Pas als inleiding IT/handels gedaan zijn kan ik een weekje knallen voor straf.quote:
Hmm, okay. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
0,0. Heb de focus op handels (want moet), inleiding IT en ICT-contracten. Pas als inleiding IT/handels gedaan zijn kan ik een weekje knallen voor straf.
Klopt. De HC's skip ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ga gewoon een dagje systematiek in Sv rammen door kleurentabjes en de rest van de dagen Kwakman zijn blog doornemen + zijn slides naast de jurisprudentie. Je moet gewoon net als bij handels bij straf 2 niet te moeilijk nadenken heb ik het idee. Gewoon het goede antwoord neerpennen die je uit de desbetreffende wet zo gevonden hebt indien je er een systeem in aangebracht hebt voor jezelf.
Oh als je er toch 2 skipt. Komt helemaal goedquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.Ik heb 5 tentamens, maar ik skip er 2.
En heb volgende week donderdag een tentamen waar ik nog niks voor heb gedaan (al wel de college's gevolgd).
Wel op de helft voor 2de tentamen en voor het hertentamen op 1/4.
Nouja, we gaan 't beste van maken.
Meh.. ik kan dat nog niet zo bevatten. Ik snap dat je een waterdichte pleitnota wil en dat je daar 300x overheen kijkt maar 50k is voor veel mensen niet eens een jaarloon. Natuurlijk ben je ook geen jaar bezig met een pleitnota..quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja. Procederen is niet goedkoop.
De zaak van Wilders was geen simpele zaak, dus daar gaat sowieso al veel tijd in zitten.
Wij zijn hier bezig met een pleitnota, en dat ding gaat alweer richting de 50k. Denk vergelijkbare complexiteit als zo'n zaak met Wilders. En dan hanteert (of hanteerde) Brammetje ook nog een hoger uurtarief dan, bijvoorbeeld, ik.
Nog los van het schrijven (en herschrijven), gaat er ook veel tijd in onderzoek zitten (feiten en inhoudelijk). Bij een complexe zaak gaat daar echt heel veel tijd in zitten. Met een paar honderd EUR uurtarief gaat het dan snel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meh.. ik kan dat nog niet zo bevatten. Ik snap dat je een waterdichte pleitnota wil en dat je daar 300x overheen kijkt maar 50k is voor veel mensen niet eens een jaarloon. Natuurlijk ben je ook geen jaar bezig met een pleitnota..
Maarja, ik zal er wel nog niet helemaal een goed zicht op hebben.
Twee man met een gemiddeld tarief van 320 euro. Dan zit je met 80 uur p.p. (dus twee weken) zo op 50k. Research, besprekingen etc: dat gaat zo in de verdubbelaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meh.. ik kan dat nog niet zo bevatten. Ik snap dat je een waterdichte pleitnota wil en dat je daar 300x overheen kijkt maar 50k is voor veel mensen niet eens een jaarloon. Natuurlijk ben je ook geen jaar bezig met een pleitnota..
Maarja, ik zal er wel nog niet helemaal een goed zicht op hebben.
Ai. Ik denk dat je inderdaad langer dan 2 weken mee bezig kan zijn. Ok ok, zo is het wel een stuk duidelijker. Thanksquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Twee man met een gemiddeld tarief van 320 euro. Dan zit je met 80 uur p.p. (dus twee weken) zo op 50k. Research, besprekingen etc: dat gaat zo in de verdubbelaar.
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met een incassobureau?
Nouuuu.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:00 schreef Yreal het volgende:
En voor 320 zou bram vroeger zijn bedje vast niet uitkomen
Zat, gewoon negeren tenzij ze een punt hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:
Lang verhaal, laat ik erop houden dat ik binnenkort er een inschakel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Of eigenlijk, wat niet?
oh, das een uniek geval. Vertellllllquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lang verhaal, laat ik erop houden dat ik binnenkort er een inschakel.
quote:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)door-Meijering.dhtmlquote:Eerder heeft hij Moszkowicz ervan beschuldigd de media op de hoogte te hebben gebracht van zijn afspraken met Estelle. Dit is volgens Moszkowicz niet waar, net als de beschuldiging dat hij Estelle 1500 euro aan reiskosten in rekening heeft gebracht voor hun afspraken buiten zijn kantoor, in het Amstel Hotel. Om dit te bewijzen, heeft Meijering een factuur naar diverse media gestuurd. Moszkowicz legt nu op basis van deze factuur uit dat hij voor de reistijd naar het hotel zijn uurtarief van 500 euro in rekening heeft gebracht.
Ja, en?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)door-Meijering.dhtml
Fixedquote:
Ik wou net zeggen, voor 320 euro per uur komt iedereen die geen multimiljonair is z'n bed uit.quote:
Iets met niet betalende huurder.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh, das een uniek geval. Vertellllll
Ach, gister al ruzie over gehad, toen niet meer gesproken of gezien. Wel beiden in 1 huis aanwezig, maar verder niet echt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hahahahaha, dat gaat het sfeertje er vast beter op maken
Huur vragen aan een vriendin om bij je in huis te komen wonen is ook wel een recept voor ellendequote:Op donderdag 8 januari 2015 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, gister al ruzie over gehad, toen niet meer gesproken of gezien. Wel beiden in 1 huis aanwezig, maar verder niet echt.
Deadline is morgen.
En hoeveel clienten en zaken zou hij gehad hebben waar hij 8 uur per dag 500 euro per uur op kon schrijven? Niet veel denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, als je voor een ritje naar het Amstelhotel al 1500 euro in rekening brengt....
Want?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Huur vragen aan een vriendin om bij je in huis te komen wonen is ook wel een recept voor ellende
Als je een beetje maffia maatje bent moet je toch wel je dagen kunnen vullen met lucratieve klanten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
En hoeveel clienten en zaken zou hij gehad hebben waar hij 8 uur per dag 500 euro per uur op kon schrijven? Niet veel denk ik.
Zeker in dit soort kleinere zaken, en zeker met een vriendin moet dat echt het allerlaatste redmiddel zijn. Daar je ten eerste een ander er flink mee beschadigt en ten tweede ze de bal ook zal kaatsen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:04 schreef Etsu het volgende:
Net als geld lenen aan. Je hebt altijd het risico dat iemand niet betaalt en dan gaat je vriendschap naar de klote.quote:
Bill Gates heeft afgelopen jaar 11,5 miljard dollar verdiend. Dat is 1,38 miljoen dollar per uur. Prima uurloon wel. Ik denk dat hij dan ook z'n bed niet uit zou komen voor 320 per uur, al zou het recht hem wel trekken sinds hij met law school was begonnen aan Harvard.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
En hoeveel clienten en zaken zou hij gehad hebben waar hij 8 uur per dag 500 euro per uur op kon schrijven? Niet veel denk ik.
En ik zie niet in hoeverre het verschilt met je kamer op Kamernet zetten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Net als geld lenen aan. Je hebt altijd het risico dat iemand niet betaalt en dan gaat je vriendschap naar de klote.
Als dat risico er is, heb je geen goede vrienden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Net als geld lenen aan. Je hebt altijd het risico dat iemand niet betaalt en dan gaat je vriendschap naar de klote.
Vervelende is dat ik niet wist van dat risico. Maargoed, weer wat van geleerd. Al kan je dat natuurlijk niet van te voren voorspellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als dat risico er is, heb je geen goede vrienden.
Tja. Het is natuurlijk anders om een huurder eruit te trappen, dan om je vriend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zie niet in hoeverre het verschilt met je kamer op Kamernet zetten?
Uiteindelijk word je vrienden met die huisgenoot via Kamernet.
Ik woon liever samen met een vriendin die ik al ken dan met een onbekende via het internet.
Betalen moet ze, klaar. Als een vriendschap in het geding zit, jammer dan, ik heb mijn punt, zij niet.
Om garantie vragen zoals elke verhuurder doet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vervelende is dat ik niet wist van dat risico. Maargoed, weer wat van geleerd. Al kan je dat natuurlijk niet van te voren voorspellen.
Nu kan het mij geen reet meer interesseren eigenlijk. Vriendin of niet. Betalen moet ze. Ik betaal al vanaf het begin rekeningen voor twee en ze heeft geen rooie cent neergelegd. Ik ben al lang genoeg geduldig geweest wat betreft het geld krijgen, maar het kwam er maar niet. Dan zegt dat genoeg over haar over hoe ze de vriendschap ziet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tja. Het is natuurlijk anders om een huurder eruit te trappen, dan om je vriend.
Toch wel wat op papier gezet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu kan het mij geen reet meer interesseren eigenlijk. Vriendin of niet. Betalen moet ze. Ik betaal al vanaf het begin rekeningen voor twee en ze heeft geen rooie cent neergelegd. Ik ben al lang genoeg geduldig geweest wat betreft het geld krijgen, maar het kwam er maar niet. Dan zegt dat genoeg over haar over hoe ze de vriendschap ziet.
Huurcontract is natuurlijk aanwezig en ondertekend. Ik ben toch niet dom?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wel wat op papier gezet?
Dit wordt te makkelijk zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huurcontract is natuurlijk aanwezig en ondertekend. Ik ben toch niet dom?
Nou zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit wordt te makkelijk zo.
Oja, als ze al sinds het begin niet betaalt zou ik er al lang goed klaar mee zijn geweest jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu kan het mij geen reet meer interesseren eigenlijk. Vriendin of niet. Betalen moet ze. Ik betaal al vanaf het begin rekeningen voor twee en ze heeft geen rooie cent neergelegd. Ik ben al lang genoeg geduldig geweest wat betreft het geld krijgen, maar het kwam er maar niet. Dan zegt dat genoeg over haar over hoe ze de vriendschap ziet.
Nou dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oja, als ze al sinds het begin niet betaalt zou ik er al lang goed klaar mee zijn geweest ja
Sorry Bartje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
Oh god wat is het niveau hier gedaald zeg. En dat ik dat moet zeggen. Man man man.
Ik mis acta/HD en de tijden dat er serieuze casussen werden besproken
C'est la vie.quote:
Als je hier wat vaker zou zijn, zou je weten wie jantje is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
C'est la vie.
Wellicht dat wij daar ook zelf verandering in moeten brengen door wat inhoud te plaatsen ipv 'rot op naar KLB' en weet ik allemaal wat. Niet dat je niet mag praten over coole dingen als reizen, leuke dingen en Floor.
Ik weet het niet..
Actaquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
Oh god wat is het niveau hier gedaald zeg. En dat ik dat moet zeggen. Man man man.
Ik mis acta/HD en de tijden dat er serieuze casussen werden besproken
Notaris zijn. Prachtig ambt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vraag me af wat die tegenwoordig doet.
Ja, ik ben hier een tijdje niet geweest. Ik had ook niet het gevoel dat ik was had gemist.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je hier wat vaker zou zijn, zou je weten wie jantje is.
Oh en: Floor
Daarom. Natuurlijk was het een wat complexe zaak met Wilders maar 250.000 of zelfs 500.000 leek mij wat gortig. Maar als ik zo de kostenopbouw bekijk adhv mahaarbal en Erik, dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Valid het volgende:
Procederen is inderdaad erg duur, omdat het vaak simpelweg heel veel tijd per proceshandeling kost en de gehele procedure heel lang duurt. Veel geld is natuurlijk wel relatief, want bij een zaak voor een grote corporate waar tientallen of honderden miljoenen of zelfs een miljard+ op het spel staat maakt een paar ton proceskosten natuurlijk eigenlijk niet meer uit. Niet normaal om wat voor bedragen dat kan gaan. Maar goed, bij een strafzaak is dat natuurlijk doorgaans anders.
Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef Yreal het volgende:
Peter r de vries zegt zowaar zinnige dingen bij albert verlinde
Nog steeds bezig aan mijn vrouwelijke ervaring, maar het gaat wel de goede kant op nu,quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Y'tje. Gaat het al wat beter met je, of is het nog waardeloos?
He wat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog steeds bezig aan mijn vrouwelijke ervaring, maar het gaat wel de goede kant op nu,
Hoe is het met jou?
Vreetkicks, coldspikes, hartkloppingen, futloosheid enz enz, vanwege gebrekkig schildklier hormoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vreetkicks, coldspikes, hartkloppingen, futloosheid enz enz, vanwege gebrekkig schildklier hormoon.Oh, nouja, ik houd me totaal niet met vrouwen bezig, dus sorry dat ik dat niet wist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar klinkt als mijn momentjes.Ik voel met je mee.
10 minuten na een goed avondmaal zit ik alweer trillend van de honger op de bank...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik houd me totaal niet met vrouwen bezig, dus sorry dat ik dat niet wist.
Maar klinkt als mijn momentjes.Ik voel met je mee.
Sorry dat ik een beetje grappig probeer te doen, zo bedoel ik het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
10 minuten na een goed avondmaal zit ik alweer trillend van de honger op de bank...
Altijd blijven lachenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry dat ik een beetje grappig probeer te doen, zo bedoel ik het niet.
Ik heb hardop gelachen.quote:
Matthijs vond het allemaal maar verwarrend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:11 schreef Ties02 het volgende:
Zo even de DWDD's inhalen, benieuwd of ik me weer ga ergeren
Vandaag nog beter, die kerel uit Parijs. Beetje jammer dat ie er gister al niet zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |