Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef Yreal het volgende:
Peter r de vries zegt zowaar zinnige dingen bij albert verlinde
Nog steeds bezig aan mijn vrouwelijke ervaring, maar het gaat wel de goede kant op nu,quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Y'tje. Gaat het al wat beter met je, of is het nog waardeloos?
He wat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog steeds bezig aan mijn vrouwelijke ervaring, maar het gaat wel de goede kant op nu,
Hoe is het met jou?
Vreetkicks, coldspikes, hartkloppingen, futloosheid enz enz, vanwege gebrekkig schildklier hormoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vreetkicks, coldspikes, hartkloppingen, futloosheid enz enz, vanwege gebrekkig schildklier hormoon.Oh, nouja, ik houd me totaal niet met vrouwen bezig, dus sorry dat ik dat niet wist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar klinkt als mijn momentjes.Ik voel met je mee.
10 minuten na een goed avondmaal zit ik alweer trillend van de honger op de bank...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik houd me totaal niet met vrouwen bezig, dus sorry dat ik dat niet wist.
Maar klinkt als mijn momentjes.Ik voel met je mee.
Sorry dat ik een beetje grappig probeer te doen, zo bedoel ik het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
10 minuten na een goed avondmaal zit ik alweer trillend van de honger op de bank...
Altijd blijven lachenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry dat ik een beetje grappig probeer te doen, zo bedoel ik het niet.
Ik heb hardop gelachen.quote:
Matthijs vond het allemaal maar verwarrend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:11 schreef Ties02 het volgende:
Zo even de DWDD's inhalen, benieuwd of ik me weer ga ergeren
Vandaag nog beter, die kerel uit Parijs. Beetje jammer dat ie er gister al niet zat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |