Vervelende is dat ik niet wist van dat risico. Maargoed, weer wat van geleerd. Al kan je dat natuurlijk niet van te voren voorspellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als dat risico er is, heb je geen goede vrienden.
Tja. Het is natuurlijk anders om een huurder eruit te trappen, dan om je vriend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zie niet in hoeverre het verschilt met je kamer op Kamernet zetten?
Uiteindelijk word je vrienden met die huisgenoot via Kamernet.
Ik woon liever samen met een vriendin die ik al ken dan met een onbekende via het internet.
Betalen moet ze, klaar. Als een vriendschap in het geding zit, jammer dan, ik heb mijn punt, zij niet.
Om garantie vragen zoals elke verhuurder doet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vervelende is dat ik niet wist van dat risico. Maargoed, weer wat van geleerd. Al kan je dat natuurlijk niet van te voren voorspellen.
Nu kan het mij geen reet meer interesseren eigenlijk. Vriendin of niet. Betalen moet ze. Ik betaal al vanaf het begin rekeningen voor twee en ze heeft geen rooie cent neergelegd. Ik ben al lang genoeg geduldig geweest wat betreft het geld krijgen, maar het kwam er maar niet. Dan zegt dat genoeg over haar over hoe ze de vriendschap ziet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tja. Het is natuurlijk anders om een huurder eruit te trappen, dan om je vriend.
Toch wel wat op papier gezet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu kan het mij geen reet meer interesseren eigenlijk. Vriendin of niet. Betalen moet ze. Ik betaal al vanaf het begin rekeningen voor twee en ze heeft geen rooie cent neergelegd. Ik ben al lang genoeg geduldig geweest wat betreft het geld krijgen, maar het kwam er maar niet. Dan zegt dat genoeg over haar over hoe ze de vriendschap ziet.
Huurcontract is natuurlijk aanwezig en ondertekend. Ik ben toch niet dom?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wel wat op papier gezet?
Dit wordt te makkelijk zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huurcontract is natuurlijk aanwezig en ondertekend. Ik ben toch niet dom?
Nou zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit wordt te makkelijk zo.
Oja, als ze al sinds het begin niet betaalt zou ik er al lang goed klaar mee zijn geweest jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu kan het mij geen reet meer interesseren eigenlijk. Vriendin of niet. Betalen moet ze. Ik betaal al vanaf het begin rekeningen voor twee en ze heeft geen rooie cent neergelegd. Ik ben al lang genoeg geduldig geweest wat betreft het geld krijgen, maar het kwam er maar niet. Dan zegt dat genoeg over haar over hoe ze de vriendschap ziet.
Nou dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oja, als ze al sinds het begin niet betaalt zou ik er al lang goed klaar mee zijn geweest ja
Sorry Bartje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
Oh god wat is het niveau hier gedaald zeg. En dat ik dat moet zeggen. Man man man.
Ik mis acta/HD en de tijden dat er serieuze casussen werden besproken
C'est la vie.quote:
Als je hier wat vaker zou zijn, zou je weten wie jantje is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
C'est la vie.
Wellicht dat wij daar ook zelf verandering in moeten brengen door wat inhoud te plaatsen ipv 'rot op naar KLB' en weet ik allemaal wat. Niet dat je niet mag praten over coole dingen als reizen, leuke dingen en Floor.
Ik weet het niet..
Actaquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
Oh god wat is het niveau hier gedaald zeg. En dat ik dat moet zeggen. Man man man.
Ik mis acta/HD en de tijden dat er serieuze casussen werden besproken
Notaris zijn. Prachtig ambt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vraag me af wat die tegenwoordig doet.
Ja, ik ben hier een tijdje niet geweest. Ik had ook niet het gevoel dat ik was had gemist.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je hier wat vaker zou zijn, zou je weten wie jantje is.
Oh en: Floor
Daarom. Natuurlijk was het een wat complexe zaak met Wilders maar 250.000 of zelfs 500.000 leek mij wat gortig. Maar als ik zo de kostenopbouw bekijk adhv mahaarbal en Erik, dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Valid het volgende:
Procederen is inderdaad erg duur, omdat het vaak simpelweg heel veel tijd per proceshandeling kost en de gehele procedure heel lang duurt. Veel geld is natuurlijk wel relatief, want bij een zaak voor een grote corporate waar tientallen of honderden miljoenen of zelfs een miljard+ op het spel staat maakt een paar ton proceskosten natuurlijk eigenlijk niet meer uit. Niet normaal om wat voor bedragen dat kan gaan. Maar goed, bij een strafzaak is dat natuurlijk doorgaans anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |