stilzwijgende verlenging mag toch nog maar met steeds een maand?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Mshauri het volgende:
Maar ik heb dus zonder het te weten een abonnement voor het leven getekend bij die lui?
uh.. Als jij goed onderbouwt waarom de holocaust niet gebeurd is moet dat absoluut gewoon kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:06 schreef Valid het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat jij daar van vindt.
Mij ook ooit gebeurdquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
28-01-2013 JOHO JAARDONATIE 2013 IC 15,00 Af
Ik heb ooit de kleine letters niet gelezenIk kom al sinds tijden niet meer in die linkse toko
Is ook echt wel te ontkennen met alle feitelijke kennis die er is. Je kan ook wel proberen te onderbouwen dat melk oranje is maar daar kom je ook niet mee wegquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
uh.. Als jij goed onderbouwt waarom de holocaust niet gebeurd is moet dat absoluut gewoon kunnen.
Ik doe het alle 3.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef Boterbartje het volgende:
Sowieso samenvattingen
Maak je eigen aantekeningen en lees de boeken, veel beter.
Waarom mag dat wel en zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
uh.. Als jij goed onderbouwt waarom de holocaust niet gebeurd is moet dat absoluut gewoon kunnen.
Etsu is ziekquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom mag dat wel en zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is niet?
kan jij mogelijk onderbouwen dat homoseksualiteit dat is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom mag dat wel en zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is niet?
Natuurlijk kan dat. Het zullen niet al te sterke argumenten zijn, maar dat zijn (in mijn ogen) de argumenten vóór het ontkennen van de Holocaust ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
kan jij mogelijk onderbouwen dat homoseksualiteit dat is?
Als Hitler niet zo dom was hadden we nu in Germania gewoondquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Het zullen niet al te sterke argumenten zijn, maar dat zijn (in mijn ogen) de argumenten vóór het ontkennen van de Holocaust ook niet.
Ik moet maar eens gaan opzeggen, aangezien ze in de master totaal geen samenvattingen/oude tentamens aanbieden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Mshauri het volgende:
Maar ik heb dus zonder het te weten een abonnement voor het leven getekend bij die lui?
Niet naar kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:05 schreef Yreal het volgende:
Iedere keer weer als ik die beelden zie van die agent.. tril er gewoon weer van
Kijk ook weg steeds. Had er eentje nog een stripje getekend dat er nog geen aanslagen in frankrijk waren geweest.quote:
Echt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:05 schreef Yreal het volgende:
Iedere keer weer als ik die beelden zie van die agent.. tril er gewoon weer van
Die man is s ochtends opgestaan, naar zijn werk gegaan en dan lig je ineens bloedend op straat. Nee, Nee NEEEE *bam* .quote:
Erg inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die man is s ochtends opgestaan, naar zijn werk gegaan en dan lig je ineens bloedend op straat. Nee, Nee NEEEE *bam* .
Mja, zo moet je niet denken. Dan komt het te dichtbij denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die man is s ochtends opgestaan, naar zijn werk gegaan en dan lig je ineens bloedend op straat. Nee, Nee NEEEE *bam* .
Niet eens zozeer dat ie neergeknald is. Misschien ben ik daar inmiddels voor afgestompt. Maar de angst van die man, dat ie zijn handen nog opheft...quote:
Niet teveel bij stilstaan. En ook niet naar die filmpjes gaan kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet eens zozeer dat ie neergeknald is. Misschien ben ik daar inmiddels voor afgestompt. Maar de angst van die man, dat ie zijn handen nog opheft...
Heb dat met die onthoofdingsfilms van IS. Dat vind ik nog erger omdat het doorgaans om mensen gaat die niets met geweld te maken hebben en de methode zo barbaars is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat het egoïstisch en laf is maar ik wil het gewoon niet zien. Ik weet wat er gebeurt en ik hoef het niet met eigen ogen te zien gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |