Symboolpolitiek. Raar dat één specifieke uitspraak wordt aangepakt terwijl er zat dingen te zeggen zijn die misschien wel net zo schokkend zijn. En ik vind dus dat een uitspraak die geen anderen direct schaadt sowieso mogelijk moet zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat vind je er dan van dat het strafbaar is om de holocaust te ontkennen?
EHRM weet ik niet, maar er zijn wel zaken in Nederland over gevoerd. Het verbod is volgens mij ook nog helemaal niet zo oud.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:02 schreef Boterbartje het volgende:
Niemand een keer een proefproces geprobeerd door te ontkennen? Is dat al een keer voor het EHRM geweest?
Nu ben ik wel benieuwd wat jij daar van vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze stelling?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:06 schreef Valid het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat jij daar van vindt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef Yreal het volgende:
Zo vind ik ook ook dat allerlei clubs niet moeten mogen kunnen zeggen dat homo's doodgemaakt moeten worden. Ik vind ook niet dat de cristelijke clubs kunnen zeggen dat god Els borst gestraft heeft.
Dat zou wel mogelijk interessant zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
EHRM weet ik niet, maar er zijn wel zaken in Nederland over gevoerd. Het verbod is volgens mij ook nog helemaal niet zo oud.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat zou wel mogelijk interessant zijn.
Ook verboden.quote:Litigation concerning domestic restrictions on Holocaust denial has produced a 30-year long jurisprudence of the European Court and European Commission of Human Rights. In spite of solemnly-declared principles on free speech, Strasbourg organs have progressively developed in this regard an exceptional regime based on the ‘abuse clause’ envisaged under Article 17.
Had this detrimental treatment remained confined to its original sphere, it could have perhaps been considered as a negligible issue. However, the scope of the abuse clause was extended to encompass a growing class of utterances, including the denial of historical facts other than the Nazi genocide.
Dat heb ik nooit begrepen. Net als dat ik het nooit heb begrepen dat de verkoop van Mein Kampf strafbaar is (om maar even in de WOII-sferen te blijven).quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Storneren. Fuck the system.quote:
quote:
Bedankt dat je ons nog even hebt herinnerd dat we het op moeten zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]Kut hè. Als je snel reageert kun je een groot deel terugvragen maar over dat terugvragen rekenen ze administratiekosten zodat je uiteindelijk maar een paar cent overhoudt. Die hele procedure heb ik vorig jaar doorlopen toen ik precies dit had
Het is dat ik het niet kan sherlocken maar ik durf wel te wedden dat ik hier vorig jaar ook over heb geklaagd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bedankt dat je ons nog even hebt herinnerd dat we het op moeten zeggen
Ja klopt. Ik loop te "stoken"..quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dat ik het niet kan sherlocken maar ik durf wel te wedden dat ik hier vorig jaar ook over heb geklaagd.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Mshauri het volgende:
Maar ik heb dus zonder het te weten een abonnement voor het leven getekend bij die lui?
quote:Opzeggen service-abonnement
Het JoHo service-abonnement kan te allen tijde worden beëindigd.
De jaarlijkse bijdrage wordt in de periode van december t/m januari verwerkt. Wil je dat je service-abonnement niet wordt verlengd, zorg dan dat je vóór 1 december van het lopende abonnementsjaar de beëindiging hebt verstuurd.
Beëindigen van je service-abonnement: gebruik hiervoor het wijzigingsformulier. Je krijgt dan direct een ontvangstbevestiging van je beëindigingsverzoek. Vervolgens krijg je binnen een maand de bevestiging van de verwerking van het verzoek.
Schriftelijk opzeggen kan ook. Richt je beëindiging aan: JoHo, t.a.v. Donaties & Abonnementen, Paviljoensgracht 18, 2512 BP Den Haag. Vermeld relevante gegevens, zoals het JoHo nummer en (in ieder geval) het rekeningnummer van bank / giro waar de jaarlijkse bijdrage van wordt afgeschreven.
Heb je tijdig je beëindiging verstuurd, dan loopt je service-abonnement tot het einde van het kalenderjaar en kun je dus ook tot het einde van dat kalenderjaar gebruik blijven maken van de voordelen en services.
Teruggave of gedeeltelijk teruggave van het service-abonnement is niet mogelijk.
Verzoeken tot het beëindigen van een service-abonnement die ontvangen worden na 1 december zullen behandeld worden als beëindigingen in het eerstvolgende kalenderjaar. Ofwel je service-abonnement loopt nog door in het daaropvolgende jaar en je kan dus nog gedurende dat jaar gebruik maken van de voordelen en services.
Jup. Met opzegtermijn van een jaar. Ook al mag dat niet meer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Mshauri het volgende:
Maar ik heb dus zonder het te weten een abonnement voor het leven getekend bij die lui?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |