Dit jaar gok ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Tchock het volgende:
En ik vraag me echt af hoe lang het nog duurt voor er in Nederland iemand zoiets uithaalt.
Eens, het is een glijdende schaal. Of zoals net bij DWDD (even kwijt door wie) werd gezegd: het begint hiermee, straks mag je geen biertje in je hand houden als je met moslims praat en het eindigt met je vrouw in een burka.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat gevaarlijk. De vrijheid van meningsuiting inperken omdat jij wat gezegd wordt niet nuttig, leuk of zinvol vindt is een glijdende schaal. Wat mij betreft mag je alles zeggen wat je wil zeggen, hoe verschrikkelijk ook, tenzij er sprake is van laster, smaad of aanzetten tot haat en geweld.
Ik moet zeggen dat die hulpverlener uit de UK me het hardste raakte. Had nog documentaires gezien over die kerel, dat hij gewoon om goed te doen een vrachtwagen met hulpgoederen van engeland naar syrie reed om de bevolking te helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb dat met die onthoofdingsfilms van IS. Dat vind ik nog erger omdat het doorgaans om mensen gaat die niets met geweld te maken hebben en de methode zo barbaars is.
Er zijn geen 72 maagden. Die terroristen zullen rotten in de grond en door alles en iedereen vergeten worden. Dat is wat ze het meeste vrezen. De naam van Alan Henning blijft onthouden voor het geweldige mens dat hij was.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die hulpverlener uit de UK me het hardste raakte. Had nog documentaires gezien over die kerel, dat hij gewoon om goed te doen een vrachtwagen met hulpgoederen van engeland naar syrie reed om de bevolking te helpen.
En dan kop eraf omdat je geen moslim bent. De fuck man. Dat al je 72 maagden maar dikke vette mannelijke nerds mogen zijn.
Yep, daar gaan we al.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:48 schreef Maharbal het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-mohammed~a3824982/
....
Dit was The Telegraph vanmiddag:quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:48 schreef Maharbal het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-mohammed~a3824982/
....
Mijn moeder voorspelt een burgeroorlog en een nieuwe kristallnacht. Maar mijn moeder is dan ook gelovig en ze stemt SGP dus dat zegt niet zoveel.quote:
Yes, staat ook in de link inderdaad. Ik vind het....'jammer'quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit was The Telegraph vanmiddag:
[ afbeelding ]
Precies wat ze willen.
Toegeven aan terrorisme leidt enkel tot méér terreur, want dan werkt het. Maar anderzijds... Ik weet niet of ik het lef zou hebben dat ze bij Charlie Hebdo hadden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes, staat ook in de link inderdaad. Ik vind het....'jammer'
echt jammer ditquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit was The Telegraph vanmiddag:
[ afbeelding ]
Precies wat ze willen.
Heel goed voorbereid lijkt me.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:26 schreef Boterbartje het volgende:
Bijzonder dat ze ontkomen ook. Er staan toch een hoop een politieauto's voor de deur daaro
alsof een agent die de wacht moet houden buiten een kantoortje continue in operste staat van paraatheid is. Die zullen niet met wapens in de aanslag klaar staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heel goed voorbereid lijkt me.
quote:''Het gaat toch om de dood van twee jonge mannen'', licht Ficq toe. ''Daarom willen nabestaanden dat een rechter naar de zaak kijkt. Dit had overigens misschien vermeden kunnen worden als de nabestaanden iets van oprechte spijt te horen hadden gekregen. Maar ze hebben geen enkele reactie gehad.''
sommige mensen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
In other news:
http://www.nu.nl/binnenla(...)snog-vervolging.html
Deze quote
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |