Dit jaar gok ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Tchock het volgende:
En ik vraag me echt af hoe lang het nog duurt voor er in Nederland iemand zoiets uithaalt.
Eens, het is een glijdende schaal. Of zoals net bij DWDD (even kwijt door wie) werd gezegd: het begint hiermee, straks mag je geen biertje in je hand houden als je met moslims praat en het eindigt met je vrouw in een burka.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat gevaarlijk. De vrijheid van meningsuiting inperken omdat jij wat gezegd wordt niet nuttig, leuk of zinvol vindt is een glijdende schaal. Wat mij betreft mag je alles zeggen wat je wil zeggen, hoe verschrikkelijk ook, tenzij er sprake is van laster, smaad of aanzetten tot haat en geweld.
Ik moet zeggen dat die hulpverlener uit de UK me het hardste raakte. Had nog documentaires gezien over die kerel, dat hij gewoon om goed te doen een vrachtwagen met hulpgoederen van engeland naar syrie reed om de bevolking te helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb dat met die onthoofdingsfilms van IS. Dat vind ik nog erger omdat het doorgaans om mensen gaat die niets met geweld te maken hebben en de methode zo barbaars is.
Er zijn geen 72 maagden. Die terroristen zullen rotten in de grond en door alles en iedereen vergeten worden. Dat is wat ze het meeste vrezen. De naam van Alan Henning blijft onthouden voor het geweldige mens dat hij was.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die hulpverlener uit de UK me het hardste raakte. Had nog documentaires gezien over die kerel, dat hij gewoon om goed te doen een vrachtwagen met hulpgoederen van engeland naar syrie reed om de bevolking te helpen.
En dan kop eraf omdat je geen moslim bent. De fuck man. Dat al je 72 maagden maar dikke vette mannelijke nerds mogen zijn.
Yep, daar gaan we al.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:48 schreef Maharbal het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-mohammed~a3824982/
....
Dit was The Telegraph vanmiddag:quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:48 schreef Maharbal het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-mohammed~a3824982/
....
Mijn moeder voorspelt een burgeroorlog en een nieuwe kristallnacht. Maar mijn moeder is dan ook gelovig en ze stemt SGP dus dat zegt niet zoveel.quote:
Yes, staat ook in de link inderdaad. Ik vind het....'jammer'quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit was The Telegraph vanmiddag:
[ afbeelding ]
Precies wat ze willen.
Toegeven aan terrorisme leidt enkel tot méér terreur, want dan werkt het. Maar anderzijds... Ik weet niet of ik het lef zou hebben dat ze bij Charlie Hebdo hadden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes, staat ook in de link inderdaad. Ik vind het....'jammer'
echt jammer ditquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit was The Telegraph vanmiddag:
[ afbeelding ]
Precies wat ze willen.
Heel goed voorbereid lijkt me.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:26 schreef Boterbartje het volgende:
Bijzonder dat ze ontkomen ook. Er staan toch een hoop een politieauto's voor de deur daaro
alsof een agent die de wacht moet houden buiten een kantoortje continue in operste staat van paraatheid is. Die zullen niet met wapens in de aanslag klaar staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heel goed voorbereid lijkt me.
quote:''Het gaat toch om de dood van twee jonge mannen'', licht Ficq toe. ''Daarom willen nabestaanden dat een rechter naar de zaak kijkt. Dit had overigens misschien vermeden kunnen worden als de nabestaanden iets van oprechte spijt te horen hadden gekregen. Maar ze hebben geen enkele reactie gehad.''
sommige mensen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
In other news:
http://www.nu.nl/binnenla(...)snog-vervolging.html
Deze quote
[..]
Ik ben voor vervolging maar die zin van Ficq vind ik ook raar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
In other news:
http://www.nu.nl/binnenla(...)snog-vervolging.html
Deze quote
[..]
Ik vind helemaal niets voor de verandering.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben voor vervolging maar die zin van Ficq vind ik ook raar.
De dingen waar ik geen mening over heb komen hier zo zelden aan bod.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niets voor de verandering.
Functioneel naakt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
De dingen waar ik geen mening over heb komen hier zo zelden aan bod.
Ik ga verder met Divorce. Wordt een latertje.quote:
Wat is jouw mening over Divorce?quote:
Ken het niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Divorce?
Saai zeg.quote:
Dat is leuk, discodouchen met m'n elektrische tandenborstel die licht geeftquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is jouw standpunt aangaande douchen met het licht uit?
Oh dat is inderdaad fijn!quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Makkelijk en leuk. Tikkeltje onhygiënisch misschien maar tsja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is leuk, discodouchen met m'n elektrische tandenborstel die licht geeft
En jouw standpunt aangaande plassen onder de douche?
Wel weer die bekende advocaten die bij zo'n zaak betrokken zijn die veel media-aandacht geniet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben voor vervolging maar die zin van Ficq vind ik ook raar.
Ze werken voor bijna niets omdat ze bekend staan als goed advocaat en dat levert de publiciteit op voor de weinige zaken die écht lucratief zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wel weer die bekende advocaten die bij zo'n zaak betrokken zijn die veel media-aandacht geniet.
Deze mening is een feit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Makkelijk en leuk. Tikkeltje onhygiënisch misschien maar tsja.
Als je ik ook lees dat brammetje 500.000 tot 600.000 heeft gefactureerd voor Wilders bijstaan, tsjongejonge.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze werken voor bijna niets omdat ze bekend staan als goed advocaat en dat levert de publiciteit op voor de weinige zaken die écht lucratief zijn.
Brammetje was dan ook een graaier. Ficq verdient lang niet zo veel omdat ze veel meer pro deo doet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je ik ook lees dat brammetje 500.000 tot 600.000 heeft gefactureerd voor Wilders bijstaan, tsjongejonge.
Ja, god. Ik wil ook wel veel centjes verdienen en een beetje bij DWDD zitten als het over iets juridisch gaat.
Ik vind Ficq niet wat trouwens, voor zover ik haar ken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brammetje was dan ook een graaier. Ficq verdient lang niet zo veel omdat ze veel meer pro deo doet.
Ik begreep dat het minder dan de helft was, en dat vind ik een redelijk bedrag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je ik ook lees dat brammetje 500.000 tot 600.000 heeft gefactureerd voor Wilders bijstaan, tsjongejonge.
Ja, god. Ik wil ook wel veel centjes verdienen en een beetje bij DWDD zitten als het over iets juridisch gaat.
Ik vind haar tof.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind Ficq niet wat trouwens, voor zover ik haar ken.
Vandaar ook 'voor zover ik haar ken', want ik ken haar enkel uit de media. En de media zijn natuurlijk altijd de meest representatieve bronnen om een beeld over iemand te vormenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind haar tof.Laatst ontmoet, hele aardige vrouw met ongelofelijk zinnige dingen te zeggen.
250.000?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik begreep dat het minder dan de helft was, en dat vind ik een redelijk bedrag.
zit hier automagisch licht in de badkamer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor skere shitquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
zit hier automagisch licht in de badkamer.
Als het toch niet voor een cijfer is: boeiend. Lul gewoon wat over het belang van de schijn van partijdigheid, niet het daadwerkelijk bestaan ervan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:54 schreef Blistering het volgende:
Ik heb morgen blijkbaar een eindpresentatie voor m'n paper. Dat moet samen met anderen die ook mijn onderwerp hebben (Wraking). 9 anderen dus
En we hebben nog niets want niemand reageert in die WhatsApp groep. Dat wordt weer dolletjes dus.
Het is niet eens voor een cijfer ofzo. Maar als je niet komt morgen dan wordt je cijfer voor het vak niet ingevoerd in OsirisArmoede, oh oh oh..
Moet er niet aan denken 's ochtendsquote:
Geen haar op je hoofd die er zin in heeft zekerquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken 's ochtends
Te makkelijk. Zelfs voor jouw doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen haar op je hoofd die er zin in heeft zeker
Het is gewoon een beetje een kale maaltijd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen haar op je hoofd die er zin in heeft zeker
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Te makkelijk. Zelfs voor jouw doen.
Handigquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mwoa, denk dat ik rond 12 uur ofzo in slaap val
Hoop dat je biologische klok ook zo over denktquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toch geen plannen overdag vandaag, dusja wat maakt het uut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |