Prachtig Arisch kapsel hoor, niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Eva zou eens een fatsoenlijk kapsel moeten nemen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat heeft die jongen een ontzettend sullig hoofd. Ik wil met hem stoepkrijten.
Lijsttrekker in Friesland bij de PS-verkiezingenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat heeft die jongen een ontzettend sullig hoofd. Ik wil met hem stoepkrijten.
Dat verklaart zijn hoofd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijsttrekker in Friesland bij de PS-verkiezingen
Het was nogal een kutrechter geweest als ze dit niet zou zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Verstandige rechter; je moet altijd naar de situatie zelf kijken.
Dit land heeft meer PVV-rechters nodig in plaats van D66-rechters die alleen maar in het belang van de dader handelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Het was nogal een kutrechter geweest als ze dit niet zou zeggen
Die CDA'er pleit ervoor dat iedereen die een dodelijk ongeval veroorzaakt, ongeacht de omstandigheden, de bak in moet. Dat is gewoon tekort door de bocht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Het was nogal een kutrechter geweest als ze dit niet zou zeggen
Het is bij PVV'ers al heel wat als ze de basisschool hebben afgemaakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit land heeft meer PVV-rechters nodig in plaats van D66-rechters die alleen maar in het belang van de dader handelen.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het is bij PVV'ers al heel wat als ze de basisschool hebben afgemaakt.
Pen is al helemaal afgekloven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
'''De pen'' wordt gemist.
[ afbeelding ]
Want daar krijgen ze extra geld voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit land heeft meer PVV-rechters nodig in plaats van D66-rechters die alleen maar in het belang van de dader handelen.
Hehe.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Peter heerschop in beeld in 3...2..1
Als je in een auto stapt, zit je in een potentieel moordwapen, als je daar niet mee om kan gaan, moet je er niet in gaan zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die CDA'er pleit ervoor dat iedereen die een dodelijk ongeval veroorzaakt, ongeacht de omstandigheden, de bak in moet. Dat is gewoon tekort door de bocht.
Ik in het Fortuna-stadionquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook eens in het Haarlemstadion gespeeld.
Mjah dat wel ja. Spelers onder de tafel betalen en zo. Maar de kantine is wel tof.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:45 schreef Szura het volgende:
Bennie vergeet ff dat AFC net zo'n vereniging is die het amateurvoetbal verkracht met centen
Gebeurt tegenwoordig al in de Vijfde klasse enzo. Pipo met geld lokt allerlei uitgerangeerde spelers uit de hogere amateurregionen naar zo'n cluppie, jeugdspelers krijgen geen kansen, de jeugdopleiding loopt leeg. Er worden een paar klasses promotie geboekt en dan besluit pipo z'n geld terug te trekken en dondert de hele boel in elkaar. Walgelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat wel ja. Spelers onder de tafel betalen en zo. Maar de kantine is wel tof.
FC New Amsterdamquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Gebeurt tegenwoordig al in de Vijfde klasse enzo. Pipo met geld lokt allerlei uitgerangeerde spelers uit de hogere amateurregionen naar zo'n cluppie, jeugdspelers krijgen geen kansen, de jeugdopleiding loopt leeg. Er worden een paar klasses promotie geboekt en dan besluit pipo z'n geld terug te trekken en dondert de hele boel in elkaar. Walgelijk.
Beter halen ze Zlatan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:49 schreef Sked het volgende:
Viggo wilt Messi wel hebben. Dat is pas ambitie.
Helemaal mee eens dat je van de risico's bewust moet zijn, maar iedereen maakt fouten. Zelfs jij zal wel 's situaties hebben gehad dat, ondanks je 100% geconcentreerd en nuchter bent, het net goed ging. Als je in zo'n situatie iemand (door domme pech) doodrijdt, dan verdien je een andere strafmaat dan iemand die met 10 bier in de mik een dodelijk ongeval veroorzaakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:44 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Als je in een auto stapt, zit je in een potentieel moordwapen, als je daar niet mee om kan gaan, moet je er niet in gaan zitten.
Hij kijkt waarsch. alleen interlands, wedstrijden in De Eredivisie en sporadisch een 'topduel' in Spanje o.i.d.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Sked het volgende:
Waarom kijkt Viggo nog voetbal? Hij zit af te geven op letterlijk alles van het huidige voetbal.
Ben ik helemaal mee eens. Maar zeker een jaar wegens dood door schuld zou mij wel passen in zo'n geval (ook zonder alcohol). Het mag ook best een afschrikwekkende werking hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat je van de risico's bewust moet zijn, maar iedereen maakt fouten. Zelfs jij zal wel 's situaties hebben gehad dat, ondanks je 100% geconcentreerd en nuchter bent, het net goed ging. Als je in zo'n situatie iemand (door domme pech) doodrijdt, dan verdien je een andere strafmaat dan iemand die met 10 bier in de mik een dodelijk ongeval veroorzaakt.
Wel praktisch. Heb je die twee maar gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:53 schreef Szura het volgende:
Fleur Agemaen Dré Hazes
Flopshoooooowwwwwwwwwwwwwww
Had ik maar wat anders te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen heb ik wat anders te doen, komt dus mooi uit.
Ik ben het gewoon met jou eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Modus het volgende:
Wat een volkomen overbodig kutprogramma weer.
Wat zou jij graag willen zien?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Modus het volgende:
Peter R. de Vries, die is veel te weinig op teeveequote:
Nogal ja, zelfs Knevel en van de Brink vond ik beter. En dat wil wat zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Modus het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Peter R. de Vries, die is veel te weinig op teevee
quote:
+ 1quote:Op woensdag 7 januari 2015 05:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Op de een of andere manier heb ik bij Jinek altijd het gevoel alsof ik naar een grote act zit te kijken.
Des te dramatischer dat de kijkcijfers hoger zijn dan die van Pauw. Jinek kan nog niet in zijn schaduw staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze valt wel aardig door de mand die Jinek, veel te licht voor een latenight talkshow.
Maar ja dat komt omdat RTL late night er nu niet isquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Des te dramatischer dat de kijkcijfers hoger zijn dan die van Pauw. Jinek kan nog niet in zijn schaduw staan.
Dat zei ik ook al. Zelfs met al die sportbagger.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nogal ja, zelfs Knevel en van de Brink vond ik beter. En dat wil wat zeggen.
Begin Maartquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Belangrijker vind ik wanneer Pauw weer begint.
Fleurquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond Fleur Agema over de zorg Parijs
quote:woensdag 7 januari 23:00 NPO 1
Vanavond wijden wij de hele uitzending van JINEK aan de aanslag op het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo.
Ik zag nog net een glim van Andre van Duin, dus het kan niet anders dan slecht zijn geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, musicalonzin had al genoeg tijd gestolen
Denk dat wanstaltige lichtblauwe pak erbij. Twee druppels water.quote:
En Goring was al aardig achterlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Correctie: het debiele boertje van Göring.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker nu het zo druk is lijkt het op een saai verjaardagsfeestjequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word nog steeds ongemakkelijk van die bank.
Waar zijn de blokjes kaas en de chips?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeker nu het zo druk is lijkt het op een saai verjaardagsfeestje
Het fenomeen van de kringverjaardag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeker nu het zo druk is lijkt het op een saai verjaardagsfeestje
Die hebben ze al opgegeten tijdens het wachten tot de uitzendingquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar zijn de blokjes kaas en de chips?
Die zitten in de buik van Hansje van Baalen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar zijn de blokjes kaas en de chips?
Wachten op de dronken niet-grappige oomquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Die hebben ze al opgegeten tijdens het wachten tot de uitzending
Hans Goring is al verslaafd aan morfinequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zitten in de buik van Hansje van Baalen.
Annelies Beck dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die is erg lekker ja, wie is het eigenlijk?
Dat ligt dichterbij Frankrijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze in hemelsnaam een of ander belgwijf uitnodigen
Die lag al laveloos haar roes uit te slapen tussen de lege flessen sherry.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chazia Mourali uitnodigen is ook een goed idee.
Net zoals Matthijs hadden ze ook die cabaretier met die hazenlip kunnen uitnodigen. Die was nog in Parijs vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chazia Mourali uitnodigen is ook een goed idee.
Zoals Corrie ook zou doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die lag al laveloos haar roes uit te slapen tussen de lege flessen sherry.
Je gaat bijna hopen dat de terroristen weer een aanslag gaan plegen met een vliegtuig.quote:
Isa Hoesquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie zit er steeds met dat Ebola kuchje doorheen?
Hans heeft scheurbuik opgelopen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat is Koert Westerman helemaal verderop uit de RTL studio's.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij heeft nog geen aanslag gepleegd hij is goedquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Caland het volgende:
Yassin praat geforceerd ABN. Ik vertrouw hem niet.
Ik verwacht eerder dat hij straks in slaap valt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Als ik Hans van Baalen zie praten heb ik steeds het gevoel dat hij elk moment een zakflesje whisky uit zijn binnenzak kan pakken, rustig een flinke slok neemt en dan weer verder gaat praten.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Als ik Hans van Baalen zie praten heb ik steeds het gevoel dat hij elk moment een zakflesje whisky uit zijn binnenzak kan pakken, rustig een flinke slok neemt en dan weer verder gaat praten.
Zo'n heupflacon ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Ja, lijkt me ook ongemakkelijk zitten zoquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:35 schreef alors het volgende:
Ik vind echt dat ze er raar bijzitten, in zo'n gaar rijtje.
En dit riedeltje, van eigenlijk iedereen die daar zit, hebben we ook al 1000 keer gehoord.
Het is Arno zelf met een pruik en brilquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Is dit de broer van Arno Vermeulen?
Kappersopleidingquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Welke opleiding moet je doen om terrorisme expert te worden?
ROC handelquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gewoon bij een aanslag voor de camera interessant doen en dan krijg je naam en faam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Juf Beatrice de Graaf kan je misschien bijles geven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Elfletterig zou iets zeggen over het ontbrekende koppelstreepje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zet hem op een tegeltje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
We weten nog niet wat we nog niet weten
Glenn Schoen 2015
Marcodej is haar doorgeefluikje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Juf Beatrice de Graaf kan je misschien bijles geven.
Die kinderjuf? Laat maar komen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Juf Beatrice de Graaf kan je misschien bijles geven.
"Jinek is kritisch, benoemd een probleem."quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:35 schreef Caland het volgende:
Jinek snapt het liken op facebook niet helemaal
Jij ook, blijkbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Elfletterig zou iets zeggen over het ontbrekende koppelstreepje.
Die kan uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat ze een neuspiercing heeft, want ze was best mooi.
Wel apart. Stijlvol gekleed en dan zo'n 14-jarige slettenpiercing.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Het is maar een puntjequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Hij had eigenlijk om een troon gevraagd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Hans van Baalen zit op een extra verzwaarde stoel.
Dit puntje maakt een wereld van verschil.quote:
Hij zit nu te Baalenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk om een troon gevraagd.
Alors heeft een piercing op een andere plaats.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit puntje maakt een wereld van verschil.
Een (neus)piercing maakt een vrouw per definitie lelijker. Heeft alors een piercing?
Oneens. Piercings hoeven niet slecht te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een (neus)piercing maakt een vrouw per definitie lelijker. Heeft alors een piercing?
Ik vind het haar goed staan. Lekker wijf gewoon, niet zeiken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
hehequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef Caland het volgende:
Hans van Baalen zit elke keer instemmend te knikken. Of hij is aan het knikkebollen omdat hij weer eens straalbezopen is. In beide gevallen werkt het prima in VVD-kringen,
Ben je een keer aangevallen door een piercing of wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omknikken en doorladen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het haar goed staan. Lekker wijf gewoon, niet zeiken.
Wij willen meer shag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
ROT NOU EENS OP MET JE GEHOEST GODVERDOMME
Hoest met jou?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
ROT NOU EENS OP MET JE GEHOEST GODVERDOMME
relatief weinigquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
Geen massahysterie maar in Duitsland lopen er 100.000 man mee in een protestmars.
Er zijn wel eens tijden geweest dat dat soort optochten veel meer mensen trok.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
Geen massahysterie maar in Duitsland lopen er 100.000 man mee in een protestmars.
Het is gewoon heel lelijk. Echt een afknappertje ja. Net als vrouwen met lelijke tattoo's.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je een keer aangevallen door een piercing of wat?
Zolang hansie brabbelt mag hij lekker doorhoesten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ondanks mijn frustratie gaat het erg goed
Ik vind het juist wel interessant bij zo'n dame.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tongpiercings zijn wel goed voor het zoenenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon heel lelijk. Echt een afknappertje ja. Net als vrouwen met lelijke tattoo's.
Zelfs in het kleine Nederland liepen meer dan 300.000 mensen tegen atoomwapens/kruisraketten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn wel eens tijden geweest dat dat soort optochten veel meer mensen trok.
Eerst Freek omleggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heimelijk verliefd op Jinek waarschijnlijk.
4,0 - 4,5 miljoen verspreid over heel Duitsland?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn wel eens tijden geweest dat dat soort optochten veel meer mensen trok.
Daar zijn tongpiercings niet voor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Tongpiercings zijn wel goed voor het zoenen
Een gezellig dagje uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat hebben al die protestmarsen tegen (moslim)geweld nou opgeleverd eigenlijk?
Een protestmars of stille tocht levert zelden iets op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat hebben al die protestmarsen tegen (moslim)geweld nou opgeleverd eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |