Prachtig Arisch kapsel hoor, niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Eva zou eens een fatsoenlijk kapsel moeten nemen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat heeft die jongen een ontzettend sullig hoofd. Ik wil met hem stoepkrijten.
Lijsttrekker in Friesland bij de PS-verkiezingenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat heeft die jongen een ontzettend sullig hoofd. Ik wil met hem stoepkrijten.
Dat verklaart zijn hoofd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijsttrekker in Friesland bij de PS-verkiezingen
Het was nogal een kutrechter geweest als ze dit niet zou zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Verstandige rechter; je moet altijd naar de situatie zelf kijken.
Dit land heeft meer PVV-rechters nodig in plaats van D66-rechters die alleen maar in het belang van de dader handelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Het was nogal een kutrechter geweest als ze dit niet zou zeggen
Die CDA'er pleit ervoor dat iedereen die een dodelijk ongeval veroorzaakt, ongeacht de omstandigheden, de bak in moet. Dat is gewoon tekort door de bocht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Het was nogal een kutrechter geweest als ze dit niet zou zeggen
Het is bij PVV'ers al heel wat als ze de basisschool hebben afgemaakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit land heeft meer PVV-rechters nodig in plaats van D66-rechters die alleen maar in het belang van de dader handelen.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het is bij PVV'ers al heel wat als ze de basisschool hebben afgemaakt.
Pen is al helemaal afgekloven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
'''De pen'' wordt gemist.
[ afbeelding ]
Want daar krijgen ze extra geld voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit land heeft meer PVV-rechters nodig in plaats van D66-rechters die alleen maar in het belang van de dader handelen.
Hehe.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Peter heerschop in beeld in 3...2..1
Als je in een auto stapt, zit je in een potentieel moordwapen, als je daar niet mee om kan gaan, moet je er niet in gaan zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die CDA'er pleit ervoor dat iedereen die een dodelijk ongeval veroorzaakt, ongeacht de omstandigheden, de bak in moet. Dat is gewoon tekort door de bocht.
Ik in het Fortuna-stadionquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook eens in het Haarlemstadion gespeeld.
Mjah dat wel ja. Spelers onder de tafel betalen en zo. Maar de kantine is wel tof.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:45 schreef Szura het volgende:
Bennie vergeet ff dat AFC net zo'n vereniging is die het amateurvoetbal verkracht met centen
Gebeurt tegenwoordig al in de Vijfde klasse enzo. Pipo met geld lokt allerlei uitgerangeerde spelers uit de hogere amateurregionen naar zo'n cluppie, jeugdspelers krijgen geen kansen, de jeugdopleiding loopt leeg. Er worden een paar klasses promotie geboekt en dan besluit pipo z'n geld terug te trekken en dondert de hele boel in elkaar. Walgelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat wel ja. Spelers onder de tafel betalen en zo. Maar de kantine is wel tof.
FC New Amsterdamquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Gebeurt tegenwoordig al in de Vijfde klasse enzo. Pipo met geld lokt allerlei uitgerangeerde spelers uit de hogere amateurregionen naar zo'n cluppie, jeugdspelers krijgen geen kansen, de jeugdopleiding loopt leeg. Er worden een paar klasses promotie geboekt en dan besluit pipo z'n geld terug te trekken en dondert de hele boel in elkaar. Walgelijk.
Beter halen ze Zlatan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:49 schreef Sked het volgende:
Viggo wilt Messi wel hebben. Dat is pas ambitie.
Helemaal mee eens dat je van de risico's bewust moet zijn, maar iedereen maakt fouten. Zelfs jij zal wel 's situaties hebben gehad dat, ondanks je 100% geconcentreerd en nuchter bent, het net goed ging. Als je in zo'n situatie iemand (door domme pech) doodrijdt, dan verdien je een andere strafmaat dan iemand die met 10 bier in de mik een dodelijk ongeval veroorzaakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:44 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Als je in een auto stapt, zit je in een potentieel moordwapen, als je daar niet mee om kan gaan, moet je er niet in gaan zitten.
Hij kijkt waarsch. alleen interlands, wedstrijden in De Eredivisie en sporadisch een 'topduel' in Spanje o.i.d.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Sked het volgende:
Waarom kijkt Viggo nog voetbal? Hij zit af te geven op letterlijk alles van het huidige voetbal.
Ben ik helemaal mee eens. Maar zeker een jaar wegens dood door schuld zou mij wel passen in zo'n geval (ook zonder alcohol). Het mag ook best een afschrikwekkende werking hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat je van de risico's bewust moet zijn, maar iedereen maakt fouten. Zelfs jij zal wel 's situaties hebben gehad dat, ondanks je 100% geconcentreerd en nuchter bent, het net goed ging. Als je in zo'n situatie iemand (door domme pech) doodrijdt, dan verdien je een andere strafmaat dan iemand die met 10 bier in de mik een dodelijk ongeval veroorzaakt.
Wel praktisch. Heb je die twee maar gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:53 schreef Szura het volgende:
Fleur Agemaen Dré Hazes
Flopshoooooowwwwwwwwwwwwwww
Had ik maar wat anders te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen heb ik wat anders te doen, komt dus mooi uit.
Ik ben het gewoon met jou eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Modus het volgende:
Wat een volkomen overbodig kutprogramma weer.
Wat zou jij graag willen zien?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Modus het volgende:
Peter R. de Vries, die is veel te weinig op teeveequote:
Nogal ja, zelfs Knevel en van de Brink vond ik beter. En dat wil wat zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Modus het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Peter R. de Vries, die is veel te weinig op teevee
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |