Hij kijkt waarsch. alleen interlands, wedstrijden in De Eredivisie en sporadisch een 'topduel' in Spanje o.i.d.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Sked het volgende:
Waarom kijkt Viggo nog voetbal? Hij zit af te geven op letterlijk alles van het huidige voetbal.
Ben ik helemaal mee eens. Maar zeker een jaar wegens dood door schuld zou mij wel passen in zo'n geval (ook zonder alcohol). Het mag ook best een afschrikwekkende werking hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat je van de risico's bewust moet zijn, maar iedereen maakt fouten. Zelfs jij zal wel 's situaties hebben gehad dat, ondanks je 100% geconcentreerd en nuchter bent, het net goed ging. Als je in zo'n situatie iemand (door domme pech) doodrijdt, dan verdien je een andere strafmaat dan iemand die met 10 bier in de mik een dodelijk ongeval veroorzaakt.
Wel praktisch. Heb je die twee maar gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:53 schreef Szura het volgende:
Fleur Agemaen Dré Hazes
Flopshoooooowwwwwwwwwwwwwww
Had ik maar wat anders te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen heb ik wat anders te doen, komt dus mooi uit.
Ik ben het gewoon met jou eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Modus het volgende:
Wat een volkomen overbodig kutprogramma weer.
Wat zou jij graag willen zien?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Modus het volgende:
Peter R. de Vries, die is veel te weinig op teeveequote:
Nogal ja, zelfs Knevel en van de Brink vond ik beter. En dat wil wat zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Modus het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Peter R. de Vries, die is veel te weinig op teevee
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |