Hij heeft nog geen aanslag gepleegd hij is goedquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Caland het volgende:
Yassin praat geforceerd ABN. Ik vertrouw hem niet.
Ik verwacht eerder dat hij straks in slaap valt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Als ik Hans van Baalen zie praten heb ik steeds het gevoel dat hij elk moment een zakflesje whisky uit zijn binnenzak kan pakken, rustig een flinke slok neemt en dan weer verder gaat praten.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Als ik Hans van Baalen zie praten heb ik steeds het gevoel dat hij elk moment een zakflesje whisky uit zijn binnenzak kan pakken, rustig een flinke slok neemt en dan weer verder gaat praten.
Zo'n heupflacon ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Ja, lijkt me ook ongemakkelijk zitten zoquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:35 schreef alors het volgende:
Ik vind echt dat ze er raar bijzitten, in zo'n gaar rijtje.
En dit riedeltje, van eigenlijk iedereen die daar zit, hebben we ook al 1000 keer gehoord.
Het is Arno zelf met een pruik en brilquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Is dit de broer van Arno Vermeulen?
Kappersopleidingquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Welke opleiding moet je doen om terrorisme expert te worden?
ROC handelquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gewoon bij een aanslag voor de camera interessant doen en dan krijg je naam en faam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Juf Beatrice de Graaf kan je misschien bijles geven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Elfletterig zou iets zeggen over het ontbrekende koppelstreepje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zet hem op een tegeltje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
We weten nog niet wat we nog niet weten
Glenn Schoen 2015
Marcodej is haar doorgeefluikje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Juf Beatrice de Graaf kan je misschien bijles geven.
Die kinderjuf? Laat maar komen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Juf Beatrice de Graaf kan je misschien bijles geven.
"Jinek is kritisch, benoemd een probleem."quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:35 schreef Caland het volgende:
Jinek snapt het liken op facebook niet helemaal
Jij ook, blijkbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Elfletterig zou iets zeggen over het ontbrekende koppelstreepje.
Die kan uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat ze een neuspiercing heeft, want ze was best mooi.
Wel apart. Stijlvol gekleed en dan zo'n 14-jarige slettenpiercing.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat ze een neuspiercing heeft, want ze was best mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |