Hij heeft nog geen aanslag gepleegd hij is goedquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:32 schreef Caland het volgende:
Yassin praat geforceerd ABN. Ik vertrouw hem niet.
Ik verwacht eerder dat hij straks in slaap valt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Als ik Hans van Baalen zie praten heb ik steeds het gevoel dat hij elk moment een zakflesje whisky uit zijn binnenzak kan pakken, rustig een flinke slok neemt en dan weer verder gaat praten.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Als ik Hans van Baalen zie praten heb ik steeds het gevoel dat hij elk moment een zakflesje whisky uit zijn binnenzak kan pakken, rustig een flinke slok neemt en dan weer verder gaat praten.
Zo'n heupflacon ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Ja, lijkt me ook ongemakkelijk zitten zoquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:35 schreef alors het volgende:
Ik vind echt dat ze er raar bijzitten, in zo'n gaar rijtje.
En dit riedeltje, van eigenlijk iedereen die daar zit, hebben we ook al 1000 keer gehoord.
Het is Arno zelf met een pruik en brilquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Is dit de broer van Arno Vermeulen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |