+ 1quote:Op woensdag 7 januari 2015 05:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Op de een of andere manier heb ik bij Jinek altijd het gevoel alsof ik naar een grote act zit te kijken.
Des te dramatischer dat de kijkcijfers hoger zijn dan die van Pauw. Jinek kan nog niet in zijn schaduw staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze valt wel aardig door de mand die Jinek, veel te licht voor een latenight talkshow.
Maar ja dat komt omdat RTL late night er nu niet isquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Des te dramatischer dat de kijkcijfers hoger zijn dan die van Pauw. Jinek kan nog niet in zijn schaduw staan.
Dat zei ik ook al. Zelfs met al die sportbagger.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nogal ja, zelfs Knevel en van de Brink vond ik beter. En dat wil wat zeggen.
Begin Maartquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Belangrijker vind ik wanneer Pauw weer begint.
Fleurquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
Vanavond Fleur Agema over de zorg Parijs
quote:woensdag 7 januari 23:00 NPO 1
Vanavond wijden wij de hele uitzending van JINEK aan de aanslag op het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo.
Ik zag nog net een glim van Andre van Duin, dus het kan niet anders dan slecht zijn geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, musicalonzin had al genoeg tijd gestolen
Denk dat wanstaltige lichtblauwe pak erbij. Twee druppels water.quote:
En Goring was al aardig achterlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Correctie: het debiele boertje van Göring.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |