Ik zou haar keihard op d'r bek rossen. Eens kijken of ze het dan nog niet toelaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef aniihakobyan het volgende:
Momenteel heb ik een Playstation 3(zelf gekocht) waar ik op game. Over 2 weken ben ik jarig en wil met mijn verjaardagsgeld een Playstation 4 kopen, sinds mijn ouders het niet willen doen(maar een dure reis naar Italië is geen probleem). Nu kreeg ik te horen dat ze het niet toelaten, want ik ben een vrouw en het is niet vrouwelijk.![]()
Klacht: sexistische ouders
En ik kom van een streng cultuur, dus wil = wet en ik ka het niet kopen
Kom dan bij mij wonenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:40 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Kan pas wanneer ik ga studeren, dus over circa 5 maanden.
Hoax, meisjes horen niet op kamers te gaan want dan ligt er elke avond een andere jongen bij je in bedquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:40 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Kan pas wanneer ik ga studeren, dus over circa 5 maanden.
Zit daar ook nog steeds die zielige oude kale gast die continu met kanker scheld om zich zo met het jonge publiek te kunnen binden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef CaryAgos het volgende:
Terechte klacht, die chick van Gamekings is hoewel ze niet heel vrouwelijk is wel zeker neukbaar.
[ afbeelding ]
Ditquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoax, meisjes horen niet op kamers te gaan want dan ligt er elke avond een andere jongen bij je in bed
Die gamen voor hele andere redenen jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn gewoon hoeren.
Het gaat om het argument dat die ouders geven. Dat is gewoon belachelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef pl4kkie het volgende:
Een vakantiereis vergelijken met een playstation![]()
![]()
Je toekomstige liefde: Schat zullen we een romantische vakantie boeken.
TS: Nee. Ik koop liever een PlayStation 5![]()
Ik gebruikte het i.v.m. budget, want het kon zijn dat ik berichten kreeg met 'arrogant' of 'hebberig' :pquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:52 schreef jogy het volgende:
Wat een boutvergelijking. Maar wel stom dat je niet zelf kan kiezen wat je met je eigen geld mag doen. Koop een roze ps4 anders.
Ayequote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gaat om het argument dat die ouders geven. Dat is gewoon belachelijk.
Zeker anno 2015 man.
Hoe heb je het dan wel voor elkaar gekregen de PS3 te kopen?quote:
Kom op man. Dat laat je je kinderen toch lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Rivalo het volgende:
Ik wil trouwens eerst je gamesmaak weten voordat ik over kan gaan of je ouders 'gelijk' hebben.
Als ik een dochter had en die speelde alleen maar meuk dan zou ik haar ook geen PS4 laten kopen, ook zijn wij hier in huize Rivalo het meesterlijke ras der PC gamers, inferieure hardware als een PS4 komt hier ook niet naar binnen. Dus je ouders staan nu al 1 punt voor.
In het geheim gekochtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe heb je het dan wel voor elkaar gekregen de PS3 te kopen?
Je kunt ook je eigen ouders bij het Meldpunt Discriminatie opgeven.
Jij moet onder een steen gaan wonen met je gare familiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Rivalo het volgende:
Ik wil trouwens eerst je gamesmaak weten voordat ik over kan gaan of je ouders 'gelijk' hebben.
Als ik een dochter had en die speelde alleen maar meuk dan zou ik haar ook geen PS4 laten kopen, ook zijn wij hier in huize Rivalo het meesterlijke ras der PC gamers, inferieure hardware als een PS4 komt hier ook niet naar binnen. Dus je ouders staan nu al 1 punt voor.
Boris? Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:51 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Zit daar ook nog steeds die zielige oude kale gast die continu met kanker scheld om zich zo met het jonge publiek te kunnen binden?
Euhm gamesmaak? Ik speel voornamelijk RPG games zoals Mass Effect, Dragon Age, TES etc. maar ik houd ook van Dishonored, TLOU etc. alles met een goed verhaalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Rivalo het volgende:
Mag jij dat wel vinden van je ouders?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:08 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Even off topic maar jouw username is wel A+
Ideale vrouw juistquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef pl4kkie het volgende:
![]()
hoe weet je dat ;s ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:08 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Even off topic maar jouw username is wel A+
quote:
Wat een enorm gare kutsite.quote:You've been redirected here from Girl Curves by jakeskajira because you need to be a member to view Mature art. Once you sign up you'll be sent back to it.
dit inderdaad. Gewoon een ps4 kopen, niks zeggen, neerzetten en net doen of het een PS3 is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Henno het volgende:
Zou de gemiddelde ouder het verschil überhaupt zien als er opeens een PS4 zou staan met soortgelijke games?
Ik dring er in ieder geval op na. Anders zorg ik er gewoon voor dat nadat ze op een PC hebben gespeeld nooit meer terug willen naar dat gare ding.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kom op man. Dat laat je je kinderen toch lekker zelf weten.
Je zou best een autoritaire ouder zijn als je serieus bent.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:05 schreef nadjaaaaS het volgende:
[..]
Jij moet onder een steen gaan wonen met je gare familie
Jup, pauper bende daar. Zit ook nog zo'n gast van die criminele Saunders familie, en dat vond ik eerlijk gezegd nog de minst debiele/meest sympathieke gast daar rondlopen. Hij had tenminste best veel verstand van zaken, en dat zegt veel.quote:
Goed gekeurd. (Eerste twee Mass Effects, Dishonored, Dragon Age:Originsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:07 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Euhm gamesmaak? Ik speel voornamelijk RPG games zoals Mass Effect, Dragon Age, TES etc. maar ik houd ook van Dishonored, TLOU etc. alles met een goed verhaalen mocht ik een game pc willen kopen(waar ik toch geen geld voor heb), zouden ze dat ook niet toelaten. 'Je gaat zoveel geld niet aan onzin uitgeven.' Hahaah. Ik mocht een laptop voor mezelf kopen van max 550 euro
Derde Mass Effect was ook gewoon goed hoor. Jammer van het einde, maar de game in het algemeen was perfectquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik dring er in ieder geval op na. Anders zorg ik er gewoon voor dat nadat ze op een PC hebben gespeeld nooit meer terug willen naar dat gare ding.
[..]
[..]
Jup, pauper bende daar. Zit ook nog zo'n gast van die criminele Saunders familie, en dat vond ik eerlijk gezegd nog de minst debiele/meest sympathieke gast daar rondlopen. Hij had tenminste best veel verstand van zaken, en dat zegt veel.
Had je ook nog die droeftoeter JJ (wie noemt zijn kind zo?) die zich zelf compenseerde door continu te zitten sporten en in dat gare blad Pauper Unlimited opschreef dat hij het best stoer van zichzelf vond dat hij jaarlijks een paar controllers tegen de muur stuk gooide. Alle games moesten ook mooi knallen anders was het stom.
[..]
Goed gekeurd. (Eerste twee Mass Effects, Dishonored, Dragon Age:Origins)
Good point. Ik denk dat ik dat ga doen jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dit inderdaad. Gewoon een ps4 kopen, niks zeggen, neerzetten en net doen of het een PS3 is.
Mwah, vond hem zelf niet zo. Vond de eerste Mass Effect eigenlijk het best. Had meer RPG elementen, ME3 was meer op actie gericht. (Twee was geloof ik ook minder, maar kan ik mij niet zo goed meer herinneren)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Derde Mass Effect was ook gewoon goed hoor. Jammer van het einde, maar de game in het algemeen was perfect
Dit ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dit inderdaad. Gewoon een ps4 kopen, niks zeggen, neerzetten en net doen of het een PS3 is.
De latere Mass Effects zijn haast meer Gears of War-achtig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mwah, vond hem zelf niet zo. Vond de eerste Mass Effect eigenlijk het best. Had meer RPG elementen, ME3 was meer op actie gericht. (Twee was geloof ik ook minder, maar kan ik mij niet zo goed meer herinneren)
Wat vind je van Dragon Age: 2 en die nieuwste dan?
Gooi je ps3 gewoon weg, of geef hem aan iemand. het risico dat ze hem in de kast vinden is ook groot?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit ja.
En dan de PS3 ergens in een kast waar je het wel weer gemakkelijk kan halen om nog PS3 games te spelen.
Sinds er kinderen van islamitische ouders in Nederland opgroeien vrees ik. Vaders wil is wet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sinds wanneer zijn kinderen zo braaf geworden dat ze netjes de regels, zelfs waar ze het écht niet mee eens zijn, van hun ouders naleven?
DA Inquisition vind ik wel vet. Bij Origins had je alleen nog met mogelijkheden om de AI in te stellen. Inquisition is wel veel groter.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mwah, vond hem zelf niet zo. Vond de eerste Mass Effect eigenlijk het best. Had meer RPG elementen, ME3 was meer op actie gericht. (Twee was geloof ik ook minder, maar kan ik mij niet zo goed meer herinneren)
Zal wel meevallen toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:44 schreef nadjaaaaS het volgende:
[..]
Gooi je ps3 gewoon weg, of geef hem aan iemand. het risico dat ze hem in de kast vinden is ook groot?![]()
Haha, JJ vind ik wel een beetje een droeftoeter ja. Alles moet lekker knallen en anders is het al snel saai.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Rivalo het volgende:
Jup, pauper bende daar. Zit ook nog zo'n gast van die criminele Saunders familie, en dat vond ik eerlijk gezegd nog de minst debiele/meest sympathieke gast daar rondlopen. Hij had tenminste best veel verstand van zaken, en dat zegt veel.
Had je ook nog die droeftoeter JJ (wie noemt zijn kind zo?) die zich zelf compenseerde door continu te zitten sporten en in dat gare blad Pauper Unlimited opschreef dat hij het best stoer van zichzelf vond dat hij jaarlijks een paar controllers tegen de muur stuk gooide. Alle games moesten ook mooi knallen anders was het stom.
Ik vond DAII niet zo erg als de restquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik ben niet islamitischquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Sinds er kinderen van islamitische ouders in Nederland opgroeien vrees ik. Vaders wil is wet.
OP? Ts bedoel jequote:
BDSM muchquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gamemeisje you say?
daar is echt helemaal niks mis meequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gamemeisje you say?
Ja hoe heet dat wijf?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef CaryAgos het volgende:
Terechte klacht, die chick van Gamekings is hoewel ze niet heel vrouwelijk is wel zeker neukbaar.
[ afbeelding ]
Ze heeft ptsd, mixt dat met lifestyle bdsm en is daar online dusdanig open over dat het de 4e of 5e hit is wanneer je haar - kennelijk overal gebruikte - username googlet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
daar is echt helemaal niks mis meeik houd van naturel
bedankt voor de tip, ik ga fappenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze heeft ptsd, mixt dat met lifestyle bdsm en is daar online dusdanig open over dat het de 4e of 5e hit is wanneer je haar - kennelijk overal gebruikte - username googlet.
Beetje betwistbaar dus.
en als je die PS3 nou omwisseld met de PS4. hebben ze dat in de gaten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:04 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
In het geheim gekochtuiteindelijk mogen houden na een grote ruzie. Maar ik mocht zoiets niet nog een keer doen hahaha.
Manus?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef robin007bond het volgende:
Verder:
Gamen
Dark Souls![]()
![]()
Al weken vastzitten in Dark Souls bij Manus.![]()
![]()
Een lastige eindbaas. In de DLC trouwens.quote:
1/10 zou niet rakenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gamemeisje you say?
Ik ga het in ieder geval proberenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als je die PS3 nou omwisseld met de PS4. hebben ze dat in de gaten?
Wedden dat ze je in stukken hakt en opeet zodra je de handboeien omdoet en jezelf aan het bed vastmaakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:06 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
1/10 zou niet raken
nee geen sarcasme
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef aniihakobyan het volgende:
maar DAII was totaal niet slecht! En DA:I niet gespeeld
Daarom noemde ik hem juist, meest representatieve gast maar vage achtergrond.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, JJ vind ik wel een beetje een droeftoeter ja. Alles moet lekker knallen en anders is het al snel saai.
Die van die criminele familie? Geen idee, maar dat hij een criminele familie heeft doet niets af aan hemzelf naar mijn mening. Skate, Steven en Donny vind ik oprecht wel toffe gasten.
Bedoel je Skate van Gamekings? De mensen tijdens firstlook 2014 wouden mij op de podium halen, maar toen zei hij 'nee, geen vrouw'quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:20 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Daarom noemde ik hem juist, meest representatieve gast maar vage achtergrond.
Skate heb ik overigens ook vrij weinig mee, sowieso die hele hippe media bagger daar in AMS mogen ze van mij betreft wel opdoeken.
Die lui bij Gamekings/Power Unlimited zijn bijna allemaal droeftoeters, maar ik wil nu eigenlijk wel foto's zienquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Bedoel je Skate van Gamekings? De mensen tijdens firstlook 2014 wouden mij op de podium halen, maar toen zei hij 'nee, geen vrouw'sindsdien heb ik een grotere hekel aan hem en ben ik van mening dat hij een sexistische zwijn is
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Bedoel je Skate van Gamekings? De mensen tijdens firstlook 2014 wouden mij op de podium halen, maar toen zei hij 'nee, geen vrouw'sindsdien heb ik een grotere hekel aan hem en ben ik van mening dat hij een sexistische zwijn is
Nee ik lijk daar niet opquote:Op woensdag 7 januari 2015 02:49 schreef Sosa het volgende:
TS, als je op die gamechicks in dit topic lijkt, wil ik die ps4 ook wel voor je kopen, mag je deze in natura aflossen
quote:
Net alsof vrouwen die zich zo uiten geen zelfrespect hebben. Als ze dat leuk vinden is dat toch gewoon prima?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Nee ik lijk daar niet opik heb zelfrespect, namelijk.
Aha, dus van je ouders denken dat ze seksistisch zijn, terwijl je van meisjes die gamen en gefotografeerd worden denkt dat ze geen zelfrespect hebben. Echt een dochter van je ouders, zo te zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Nee ik lijk daar niet opik heb zelfrespect, namelijk.
wat een kloot...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n voorstander van zulke foto'squote:Op woensdag 7 januari 2015 13:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Aha, dus van je ouders denken dat ze seksistisch zijn, terwijl je van meisjes die gamen en gefotografeerd worden denkt dat ze geen zelfrespect hebben. Echt een dochter van je ouders, zo te zien.
Klinkt als mijn droomvrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef pl4kkie het volgende:
![]()
Nee. dat zijn sletten die zich in een positie voor een pc/console zetten, echte gamer girls zijn gewoon normaal.quote:
Gamer'girl' is niet nodig, though. We zijn allemaal gamers en ik snap niet waarom het geslacht per se vermeld moet worden. Tegenwoordig is het niet vreemd dat een meisje een gamer is. Ze kunnen wel gamers zijn hoor, maar dan wat 'openlijker' om het zo te zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. dat zijn sletten die zich in een positie voor een pc/console zetten, echte gamer girls zijn gewoon normaal.
¤400 voor 5 jaar versus ~¤2000 voor 2 weken en 2 personen,dat is echt niet duur.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef aniihakobyan het volgende:
Momenteel heb ik een Playstation 3(zelf gekocht) waar ik op game. Over 2 weken ben ik jarig en wil met mijn verjaardagsgeld een Playstation 4 kopen, sinds mijn ouders het niet willen doen(maar een dure reis naar Italië is geen probleem). Nu kreeg ik te horen dat ze het niet toelaten, want ik ben een vrouw en het is niet vrouwelijk.![]()
Klacht: sexistische ouders
En ik kom van een streng cultuur, dus wil = wet en ik ka het niet kopen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
¤400 voor 5 jaar versus ~¤2000 voor 2 weken en 2 personen,dat is echt niet duur.
Hypocriete en gierige ouders.![]()
Wil je met me trouwen?
Ik had een gamende vriendin.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Gamer'girl' is niet nodig, though. We zijn allemaal gamers en ik snap niet waarom het geslacht per se vermeld moet worden. Tegenwoordig is het niet vreemd dat een meisje een gamer is. Ze kunnen wel gamers zijn hoor, maar dan wat 'openlijker' om het zo te zeggen
Mooi gezegdquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Gamer'girl' is niet nodig, though. We zijn allemaal gamers en ik snap niet waarom het geslacht per se vermeld moet worden. Tegenwoordig is het niet vreemd dat een meisje een gamer is. Ze kunnen wel gamers zijn hoor, maar dan wat 'openlijker' om het zo te zeggen
Spuitelfquote:
Twitch wordt langzamerhand livejasmin.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn gewoon hoeren.
Waarom weet ik wat dat isquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
Twitch wordt langzamerhand livejasmin.
Danke schönquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mooi gezegd
[..]
Spuitelf
Behalve dan de zware make-up/fotoshop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
daar is echt helemaal niks mis meeik houd van naturel
Zij is niet vrouwelijk? Wat voor een mietje moet jij wel niet zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef CaryAgos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor spellen speel jij zoal als pc gamer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:12 schreef Forbry het volgende:
Oh, en hele terechte klacht, TS(al heb ik zelf helemaal niets met gamen op een console)
Nu ik (al een lange tijd) student-af ben heb ik niet zo veel tijd meer voor games, dus al met al zijn er de afgelopen jaren eigenlijk niet zo heel veel games die ik (volledig) gespeeld heb (ik ben ook nog eens een fervent tv-seriekijker, dus dan wordt het helemaal lastigquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor spellen speel jij zoal als pc gamer?
Ik ook wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:21 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ben wel benieuwd wat jouw ouders dan goede vrijetijdsbesteding vinden voor vrouwen.
Goede smaakquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nu ik (al een lange tijd) student-af ben heb ik niet zo veel tijd meer voor games, dus al met al zijn er de afgelopen jaren eigenlijk niet zo heel veel games die ik (volledig) gespeeld heb (ik ben ook nog eens een fervent tv-seriekijker, dus dan wordt het helemaal lastig). Wel heel veel games "uitgeprobeerd", though en in principe is er eigenlijk bijna geen enkel genre wat ik echt helemaal niet leuk vind. Wat afwisseling vind ik dan nog het leukst.
Maar goed, als ik een beetje naar mijn favoriete games kijk en dan met name naar de wat "grotere" games, dan staat Mass effect (de hele serie) met stip op één en staan Deus Ex: Human Revolution en de buy/build mode van The Sims 2/3 denk ik wel op de 2e en 3e plek. Verder vond/vind ik bijvoorbeeld Bioshock Infinite, Borderlands, Might & Magic: Heroes, The Witcher, Cave Story+ en (qua casual games) Zuma heel erg leuk.
In mijn Library op Steam (waar het gros van mijn games staat) staan relatief veel puzzle/casual spellen, racing games, (point & click) adventures en platformers (alleen dat is veelal backlog).
EDIT: Was volgens mij één van mijn eerste topics op FOK!: GAM / Videogames- Jouw top 5 of 10 of... allertijden...
Ik vind je nu al coolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:07 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Euhm gamesmaak? Ik speel voornamelijk RPG games zoals Mass Effect
quote:
Geprobeerd wel volgens mij, maar dan niet lang. Komt wel steeds in mijn vizier en lijkt me ook best aardig, maar uiteindelijk geef ik dan toch de voorkeur aan andere games + sowieso al een flinke backlog opgebouwd. Misschien ooit nog eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Goede smaak![]()
Dragon Age al ooit geprobeerd?
Tof topique, geschoptquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:19 schreef Forbry het volgende:
*knip*
EDIT: Was volgens mij één van mijn eerste topics op FOK!: GAM / Videogames- Jouw top 5 of 10 of... allertijden...
Oh noes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:44 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Dode topics resurrecten... Ik zal het melden aan de moderators.
'mannen' die gamenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gamende vrouwen
Pls houd het lekker bij de sims ofzo
Waarom mij quoten? Ik game nauwelijks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
'mannen' die gamen
Ga wat nuttigs met je tijd doen ipv jezelf rsi te rammen op zo'n stuk speelgoed je bent toch geen 12 meer man
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef fathank het volgende:
Ohja ga twitchen dan kun je zelf een playstation 4 kopen van de moneyz die fokkers naar je sturen omdat ze naar je mogen kijken terwijl je zit te gamen
Qua voiceacting is Femshep beter, maar overall vind ik MaleShep leuker, cause he's good lookingquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maleshep > femshep. Kerels die femshep spelen "omdat ze liever naar de achterkant van een lekker wijf kijken" kunnen een dikkekrijgen.
Mwa, Jennifer Hale kon mij absoluut niet overtuigen als renegade. Nou klinkt gevoelige/vriendelijke/luisterende paragon Mark Meer ook niet echt overtuigend, maar alsnog stukken beter dan Halequote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Qua voiceacting is Femshep beter, maar overall vind ik MaleShep leuker, cause he's good looking
En hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef aniihakobyan het volgende:
Nu kreeg ik te horen dat ze het niet toelaten, want ik ben een vrouw en het is niet vrouwelijk.
Het is dat meisje rechts op de foto he? Haar vind ik inderdaad niet heel vrouwelijk, beetje jongensachtig maar best mooi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zij is niet vrouwelijk? Wat voor een mietje moet jij wel niet zijn
Hommoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Het is dat meisje rechts op de foto he? Haar vind ik inderdaad niet heel vrouwelijk, beetje jongensachtig maar best mooi.
Je bent een volwassen vrouw en je ouders verbieden je om een Playstation te kopen.quote:
Genoeg Tweakers die een verse videokaart boven een reis verkiezen, hoor. Want daar heb je veel langer wat aan enzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef pl4kkie het volgende:
![]()
Die van gamekings?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Het is dat meisje rechts op de foto he? Haar vind ik inderdaad niet heel vrouwelijk, beetje jongensachtig maar best mooi.
schoonmaken, koken, leren etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:47 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Maar wat willen je ouders dan dat je in je vrije tijd doet? Paardrijden en breien ofzo?
Strugglesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Je bent een volwassen vrouw en je ouders verbieden je om een Playstation te kopen.
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:25 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
hey jij bent van the last of us
you're getting ahead of mequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaook weer doorverkocht en nu op PS4 gekocht
Scheelt als je die beperkingen niet hebt die jij nu ervaart.quote:
Oh en om in FOK! lijnen te blijven.quote:
controller is ook heel andersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Scheelt als je die beperkingen niet hebt die jij nu ervaart.
Maar ik wens je succes. Al zou ik idd gewoon de boel omwisselen.
Je ouders snappen en zien het verschil wellicht toch nieten anders zeg je gewoon dat je een skin hebt gekocht voor je PS3.
Ja, dat wel. maar zijn zwart dus zie je niet echt. Overigens PS4 controller echt stukkkkken beterquote:
Dat wel. Ik vond het zo leuk dat je het ook voor de PS3 kunt gebruikenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel. maar zijn zwart dus zie je niet echt. Overigens PS4 controller echt stukkkkken beter
Ja, helaas andersom nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Dat wel. Ik vond het zo leuk dat je het ook voor de PS3 kunt gebruiken
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helaas andersom nietmoest ik weer een extra controller erbij nemen
naaiers.
Wanneer komt Dishonoured 2?
Damn, das wel heel erg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:25 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
schoonmaken, koken, leren etc.the usual voor een Armeense vrouw. Vrouwen staan ook echt heel laag op de sociale ladder in Armenië.
Mijn vader heeft bijvoorbeeld nooit vrijwillig een bord van de tafel opgeruimd of ooit iets opgeruimt. Dat doen mannen niet
![]()
![]()
Dan zou ik een reactie krijgen dat een beetje lijkt opquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:48 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Damn, das wel heel erg.
En een goede pc aanschaffen en daar dan op gamen is geen optie?
Dan veel plezier met Duke Nukem 3D en farmville.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:55 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Dan zou ik een reactie krijgen dat een beetje lijkt op
'Zoveel geld? Ben je ziek? Nee.'Ze begrijpen hobby's niet zo want volgens mij hebben zij er serieus geen
Dankje hahahquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Dan veel plezier met Duke Nukem 3D en farmville.![]()
Hoop voor je dat je snel op kamers kan en van je vrijheid kan genieten.
Wat 'n baas die vader van jou.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:25 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
schoonmaken, koken, leren etc.the usual voor een Armeense vrouw. Vrouwen staan ook echt heel laag op de sociale ladder in Armenië.
Mijn vader heeft bijvoorbeeld nooit vrijwillig een bord van de tafel opgeruimd of ooit iets opgeruimt. Dat doen mannen niet
![]()
![]()
Dan word ik al helemaal een outcast dan dat ik al benquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat 'n baas die vader van jou.![]()
Laat je gewoon ombouwen, er schijnen FOK!sters te zijn die je hier meer over kunnen vertellen.
(Zoals je inmiddels weet) grote fan van ME hier, maar in zijn algemeenheid speel ik (grote) games eigenlijk maar 1 keer. Ook al hebben ze veel replay waarde. De enige uitzondering tot nu toe is ME 1 of 2 (weet niet meer welke het was), maar dan nog heb ik alle delen van ME alleen nog maar als Paragon FemShep gespeeld (en met dezelfde romance). Wel wat filmpjes gezien van allerlei "alternatieven" en ik vind MaleShep verschrikkelijk, in ieder geval als Paragon.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, Jennifer Hale kon mij absoluut niet overtuigen als renegade. Nou klinkt gevoelige/vriendelijke/luisterende paragon Mark Meer ook niet echt overtuigend, maar alsnog stukken beter dan Hale
Ik vind dit topic/forum niet echt geschikt om er serieus op in te gaan, maar jeetje...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:25 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:04 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Dan veel plezier met Duke Nukem 3D en farmville.![]()
Hoop voor je dat je snel op kamers kan en van je vrijheid kan genieten.
Wie was je romance in 1 (vast Liara)? Ging je met haar door of ben je uiteindelijk de lover van eindbaas Garrus geworden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
(Zoals je inmiddels weet) grote fan van ME hier, maar in zijn algemeenheid speel ik (grote) games eigenlijk maar 1 keer. Ook al hebben ze veel replay waarde. De enige uitzondering tot nu toe is ME 1 of 2 (weet niet meer welke het was), maar dan nog heb ik alle delen van ME alleen nog maar als Paragon FemShep gespeeld (en met dezelfde romance). Wel wat filmpjes gezien van allerlei "alternatieven" en ik vind MaleShep verschrikkelijk, in ieder geval als Paragon.
En dit, PC Masterracequote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey TS, koop gewoon een PC in plaats van een Playstation "no games" 4.
Garrus best bro everquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie was je romance in 1 (vast Liara)? Ging je met haar door of ben je uiteindelijk de lover van eindbaas Garrus geworden?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey TS, koop gewoon een PC in plaats van een Playstation "no games" 4.
PC Gaming elites.quote:
quote:
omg je wordt met elke post aantrekkelijker.quote:
Vinden ze het wel ok dat vrouwen in Nederland doorstuderen om goede banen te krijgen? Of denken ze dat je naar de universiteit gaat om daarna weer terug te gaan naar de keuken....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:25 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Feit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mods en zo zijn altijd cool.
Nee ze willen juist dat ik naar de universiteit ga. Wel is het ironisch dat als ik met een Armeense man ga trouwen ik geen diploma meer nodig hebquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Vinden ze het wel ok dat vrouwen in Nederland doorstuderen om goede banen te krijgen? Of denken ze dat je naar de universiteit gaat om daarna weer terug te gaan naar de keuken....
Voor het geval quote-alert bij jou niet ingeschakeld staat: zie ME-topic (link: GAM / [Mass Effect 3] #32: Zaeed baas boven baas)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie was je romance in 1 (vast Liara)? Ging je met haar door of ben je uiteindelijk de lover van eindbaas Garrus geworden?
Je weetz toch.quote:
Teveel eer?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:52 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Nee ze willen juist dat ik naar de universiteit ga. Wel is het ironisch dat als ik met een Armeense man ga trouwen ik geen diploma meer nodig hebif you know what i mean.
so not going to do that
Nee, want dan moet ik toch thuis blijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weetz toch.
[..]
Teveel eer?
Je bent wel 20 jaar,hoop ik?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:03 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik toch thuis blijven
19 in 2 weken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bent wel 20 jaar,hoop ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |