Ik zou haar keihard op d'r bek rossen. Eens kijken of ze het dan nog niet toelaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef aniihakobyan het volgende:
Momenteel heb ik een Playstation 3(zelf gekocht) waar ik op game. Over 2 weken ben ik jarig en wil met mijn verjaardagsgeld een Playstation 4 kopen, sinds mijn ouders het niet willen doen(maar een dure reis naar Italië is geen probleem). Nu kreeg ik te horen dat ze het niet toelaten, want ik ben een vrouw en het is niet vrouwelijk.![]()
Klacht: sexistische ouders
En ik kom van een streng cultuur, dus wil = wet en ik ka het niet kopen
Kom dan bij mij wonenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:40 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Kan pas wanneer ik ga studeren, dus over circa 5 maanden.
Hoax, meisjes horen niet op kamers te gaan want dan ligt er elke avond een andere jongen bij je in bedquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:40 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Kan pas wanneer ik ga studeren, dus over circa 5 maanden.
Zit daar ook nog steeds die zielige oude kale gast die continu met kanker scheld om zich zo met het jonge publiek te kunnen binden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef CaryAgos het volgende:
Terechte klacht, die chick van Gamekings is hoewel ze niet heel vrouwelijk is wel zeker neukbaar.
[ afbeelding ]
Ditquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoax, meisjes horen niet op kamers te gaan want dan ligt er elke avond een andere jongen bij je in bed
Die gamen voor hele andere redenen jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn gewoon hoeren.
Het gaat om het argument dat die ouders geven. Dat is gewoon belachelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef pl4kkie het volgende:
Een vakantiereis vergelijken met een playstation![]()
![]()
Je toekomstige liefde: Schat zullen we een romantische vakantie boeken.
TS: Nee. Ik koop liever een PlayStation 5![]()
Ik gebruikte het i.v.m. budget, want het kon zijn dat ik berichten kreeg met 'arrogant' of 'hebberig' :pquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:52 schreef jogy het volgende:
Wat een boutvergelijking. Maar wel stom dat je niet zelf kan kiezen wat je met je eigen geld mag doen. Koop een roze ps4 anders.
Ayequote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gaat om het argument dat die ouders geven. Dat is gewoon belachelijk.
Zeker anno 2015 man.
Hoe heb je het dan wel voor elkaar gekregen de PS3 te kopen?quote:
Kom op man. Dat laat je je kinderen toch lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Rivalo het volgende:
Ik wil trouwens eerst je gamesmaak weten voordat ik over kan gaan of je ouders 'gelijk' hebben.
Als ik een dochter had en die speelde alleen maar meuk dan zou ik haar ook geen PS4 laten kopen, ook zijn wij hier in huize Rivalo het meesterlijke ras der PC gamers, inferieure hardware als een PS4 komt hier ook niet naar binnen. Dus je ouders staan nu al 1 punt voor.
In het geheim gekochtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe heb je het dan wel voor elkaar gekregen de PS3 te kopen?
Je kunt ook je eigen ouders bij het Meldpunt Discriminatie opgeven.
Jij moet onder een steen gaan wonen met je gare familiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Rivalo het volgende:
Ik wil trouwens eerst je gamesmaak weten voordat ik over kan gaan of je ouders 'gelijk' hebben.
Als ik een dochter had en die speelde alleen maar meuk dan zou ik haar ook geen PS4 laten kopen, ook zijn wij hier in huize Rivalo het meesterlijke ras der PC gamers, inferieure hardware als een PS4 komt hier ook niet naar binnen. Dus je ouders staan nu al 1 punt voor.
Boris? Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:51 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Zit daar ook nog steeds die zielige oude kale gast die continu met kanker scheld om zich zo met het jonge publiek te kunnen binden?
Euhm gamesmaak? Ik speel voornamelijk RPG games zoals Mass Effect, Dragon Age, TES etc. maar ik houd ook van Dishonored, TLOU etc. alles met een goed verhaalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Rivalo het volgende:
Mag jij dat wel vinden van je ouders?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:08 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Even off topic maar jouw username is wel A+
Ideale vrouw juistquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef pl4kkie het volgende:
Een vakantiereis vergelijken met een playstation![]()
![]()
Je toekomstige liefde: Schat zullen we een romantische vakantie boeken.
TS: Nee. Ik koop liever een PlayStation 5![]()
hoe weet je dat ;s ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:08 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Even off topic maar jouw username is wel A+
quote:
Wat een enorm gare kutsite.quote:You've been redirected here from Girl Curves by jakeskajira because you need to be a member to view Mature art. Once you sign up you'll be sent back to it.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |