Klinkt als mijn droomvrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef pl4kkie het volgende:
Een vakantiereis vergelijken met een playstation![]()
![]()
Je toekomstige liefde: Schat zullen we een romantische vakantie boeken.
TS: Nee. Ik koop liever een PlayStation 5![]()
Nee. dat zijn sletten die zich in een positie voor een pc/console zetten, echte gamer girls zijn gewoon normaal.quote:
Gamer'girl' is niet nodig, though. We zijn allemaal gamers en ik snap niet waarom het geslacht per se vermeld moet worden. Tegenwoordig is het niet vreemd dat een meisje een gamer is. Ze kunnen wel gamers zijn hoor, maar dan wat 'openlijker' om het zo te zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. dat zijn sletten die zich in een positie voor een pc/console zetten, echte gamer girls zijn gewoon normaal.
¤400 voor 5 jaar versus ~¤2000 voor 2 weken en 2 personen,dat is echt niet duur.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef aniihakobyan het volgende:
Momenteel heb ik een Playstation 3(zelf gekocht) waar ik op game. Over 2 weken ben ik jarig en wil met mijn verjaardagsgeld een Playstation 4 kopen, sinds mijn ouders het niet willen doen(maar een dure reis naar Italië is geen probleem). Nu kreeg ik te horen dat ze het niet toelaten, want ik ben een vrouw en het is niet vrouwelijk.![]()
Klacht: sexistische ouders
En ik kom van een streng cultuur, dus wil = wet en ik ka het niet kopen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
¤400 voor 5 jaar versus ~¤2000 voor 2 weken en 2 personen,dat is echt niet duur.
Hypocriete en gierige ouders.![]()
Wil je met me trouwen?
Ik had een gamende vriendin.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Gamer'girl' is niet nodig, though. We zijn allemaal gamers en ik snap niet waarom het geslacht per se vermeld moet worden. Tegenwoordig is het niet vreemd dat een meisje een gamer is. Ze kunnen wel gamers zijn hoor, maar dan wat 'openlijker' om het zo te zeggen
Mooi gezegdquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Gamer'girl' is niet nodig, though. We zijn allemaal gamers en ik snap niet waarom het geslacht per se vermeld moet worden. Tegenwoordig is het niet vreemd dat een meisje een gamer is. Ze kunnen wel gamers zijn hoor, maar dan wat 'openlijker' om het zo te zeggen
Spuitelfquote:
Twitch wordt langzamerhand livejasmin.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn gewoon hoeren.
Waarom weet ik wat dat isquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
Twitch wordt langzamerhand livejasmin.
Danke schönquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mooi gezegd
[..]
Spuitelf
Behalve dan de zware make-up/fotoshop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
daar is echt helemaal niks mis meeik houd van naturel
Zij is niet vrouwelijk? Wat voor een mietje moet jij wel niet zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef CaryAgos het volgende:
Terechte klacht, die chick van Gamekings is hoewel ze niet heel vrouwelijk is wel zeker neukbaar.
[ afbeelding ]
Wat voor spellen speel jij zoal als pc gamer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:12 schreef Forbry het volgende:
Oh, en hele terechte klacht, TS(al heb ik zelf helemaal niets met gamen op een console)
Nu ik (al een lange tijd) student-af ben heb ik niet zo veel tijd meer voor games, dus al met al zijn er de afgelopen jaren eigenlijk niet zo heel veel games die ik (volledig) gespeeld heb (ik ben ook nog eens een fervent tv-seriekijker, dus dan wordt het helemaal lastigquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor spellen speel jij zoal als pc gamer?
Ik ook wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:21 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ben wel benieuwd wat jouw ouders dan goede vrijetijdsbesteding vinden voor vrouwen.
Goede smaakquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nu ik (al een lange tijd) student-af ben heb ik niet zo veel tijd meer voor games, dus al met al zijn er de afgelopen jaren eigenlijk niet zo heel veel games die ik (volledig) gespeeld heb (ik ben ook nog eens een fervent tv-seriekijker, dus dan wordt het helemaal lastig). Wel heel veel games "uitgeprobeerd", though en in principe is er eigenlijk bijna geen enkel genre wat ik echt helemaal niet leuk vind. Wat afwisseling vind ik dan nog het leukst.
Maar goed, als ik een beetje naar mijn favoriete games kijk en dan met name naar de wat "grotere" games, dan staat Mass effect (de hele serie) met stip op één en staan Deus Ex: Human Revolution en de buy/build mode van The Sims 2/3 denk ik wel op de 2e en 3e plek. Verder vond/vind ik bijvoorbeeld Bioshock Infinite, Borderlands, Might & Magic: Heroes, The Witcher, Cave Story+ en (qua casual games) Zuma heel erg leuk.
In mijn Library op Steam (waar het gros van mijn games staat) staan relatief veel puzzle/casual spellen, racing games, (point & click) adventures en platformers (alleen dat is veelal backlog).
EDIT: Was volgens mij één van mijn eerste topics op FOK!: GAM / Videogames- Jouw top 5 of 10 of... allertijden...
Ik vind je nu al coolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:07 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Euhm gamesmaak? Ik speel voornamelijk RPG games zoals Mass Effect
quote:
Geprobeerd wel volgens mij, maar dan niet lang. Komt wel steeds in mijn vizier en lijkt me ook best aardig, maar uiteindelijk geef ik dan toch de voorkeur aan andere games + sowieso al een flinke backlog opgebouwd. Misschien ooit nog eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Goede smaak![]()
Dragon Age al ooit geprobeerd?
Tof topique, geschoptquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:19 schreef Forbry het volgende:
*knip*
EDIT: Was volgens mij één van mijn eerste topics op FOK!: GAM / Videogames- Jouw top 5 of 10 of... allertijden...
Oh noes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:44 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Dode topics resurrecten... Ik zal het melden aan de moderators.
'mannen' die gamenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gamende vrouwen
Pls houd het lekker bij de sims ofzo
Waarom mij quoten? Ik game nauwelijks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
'mannen' die gamen
Ga wat nuttigs met je tijd doen ipv jezelf rsi te rammen op zo'n stuk speelgoed je bent toch geen 12 meer man
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef fathank het volgende:
Ohja ga twitchen dan kun je zelf een playstation 4 kopen van de moneyz die fokkers naar je sturen omdat ze naar je mogen kijken terwijl je zit te gamen
Qua voiceacting is Femshep beter, maar overall vind ik MaleShep leuker, cause he's good lookingquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maleshep > femshep. Kerels die femshep spelen "omdat ze liever naar de achterkant van een lekker wijf kijken" kunnen een dikkekrijgen.
Mwa, Jennifer Hale kon mij absoluut niet overtuigen als renegade. Nou klinkt gevoelige/vriendelijke/luisterende paragon Mark Meer ook niet echt overtuigend, maar alsnog stukken beter dan Halequote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Qua voiceacting is Femshep beter, maar overall vind ik MaleShep leuker, cause he's good looking
En hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef aniihakobyan het volgende:
Nu kreeg ik te horen dat ze het niet toelaten, want ik ben een vrouw en het is niet vrouwelijk.
Het is dat meisje rechts op de foto he? Haar vind ik inderdaad niet heel vrouwelijk, beetje jongensachtig maar best mooi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zij is niet vrouwelijk? Wat voor een mietje moet jij wel niet zijn
Hommoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Het is dat meisje rechts op de foto he? Haar vind ik inderdaad niet heel vrouwelijk, beetje jongensachtig maar best mooi.
Je bent een volwassen vrouw en je ouders verbieden je om een Playstation te kopen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |